مجموعه متن زیبا برای دختر کوچولوم

دختر یک نعمته توی زندگی آدم. اگه یه دختر کوچولو داری، قدرش رو بدون. این دختر کوچولو علاقه رو تو دل تو زنده میکنه و با خوشگلی هاش و مهربونی هاش باعث تولد عشق در دل تو میشه. قدر دخترت رو بدون و برای شادی اون هر کاری که از دستت بر میاد، انجام بده.

در این مطلب قصد داریم انواع متن های زیبا رو برای کسانی که فرزند دختر دارن به اشتراک بزاریم. اگر دختر کوچولویی دارید و میخواین که حس تون رو نسبت به اون در شبکه های اجتماعی یا در بین دوستانتان بیان کنید، میتوانید از این متن ها استفاده کنید.

جملات کوتاه و زیبا برای دختر کوچولوم

متن برای علاقه ام به دختر کوچولوم

دختر کوچولوی من، اینقدر بهت علاقه دارم که حتی اگه تمام دنیا هم بخوان نمیتونن این میزان علاقه من رو بهت کم کنن. تو بهترین و زیباترین نعمتی هستی که خدا در زندگی من آفرید. دختر کوچولوی من، مرسی که هستی و دنیای من و مامانت/بابات رو زیبا میکنی.

***************************

دخترکم تو اینقدر پاک و اینقدر معصومی که گاهی در برابر تو احساس گناه میکنم که چرا تو اینقدر خوبی و من که هر چی پا به سن میزارم، انگار اون پاکیه داره از بین میره. دختر عزیزم، تو معصوم ترین و پاک ترین موجودی هستی که تا به حال دیدم و به خاطرش خدا رو بی نهایت بار سپاسگزارم.

***************************

عشقی که در دل من نسبت به تو خونه کرده، در برابر قلب تو وسعتش خیلی کمه. تو با اینکه کوچولویی اما قلب خیلی بزرگی داری؛ قلبی که نه تنها من بلکه تمام دنیا توش خونه دارن و تو از عشق خودت به اونها میبخشی.

***************************

عشقی که تو در وجود آدم ها می آفرینی واقعا بی بدیله. انگار خدا تمام عشق و محبتش رو در وجود تو دختر کوچولو قرار داده تا بیای و ما رو از اون عشق بهره مند کنی. نعمت زندگی من، خیلی خوبه که هستی و ما داریمت.


مطلب پیشنهادی :

متن آرزوهای خوب برای دخترم


گاهی به این فکر میکنم که اگه تو زندگی ما نبودی چی میشد؛ گاهی به این فکر میکنم که اگه نداشتمت چه اتفاقاتی پیش می اومد؛ گاهی به این فکر میکنم که روزی که بزرگ بشی و یکی بیاد دستت رو از دست ما بگیره و ببره تو زندگیش، من اون موقع باید چیکار کنم. دخترکم تو با عشق و محبتی که در زندگی ما آفریدی، من رو وابسته ی خودت کردی و الان من برای اینکه از دستت ندم به زمین و زمان میزنم.

***************************

زیباترین نعمتی که خدا میتونه وارد زندگی یک زن و مرد بکنه، نعمت فرزنده و اگه اون فرزند دختر باشه این نعمت به حد کمال خودش میرسه. گاهی واقعا زبونم قاصره از اینکه چطور خدا رو شکر کنم و چطور سپاسگزاریش کنم که چنین نعمت عجیبی رو در زندگی من و همسرم آفریده که اینقدر عاشقانه اون رو دوست داریم.

***************************

دختر کوچولوی من، وقتی که میبینت و وقتی که چشمام دوباره به تو خیره میشه، عشق در وجودم زنده میشه. من آدم ناسپاسی بودم اما بعد از اینکه تو به زندگی من قدم گذاشتی، شدم شکرگزارترین آدم روی زمین. خدایا شکرت که چنین نعمتی رو به زندگی من وارد کردی.

***************************

دخترکم با هر بار خنده ات و با هر بار شیرین کاری هایی که در میاری، دل من و مامانت برات غش میره. نمیدونی که چقدر بابت تو از خدا متشکر هستیم و چقدر بابت تو زندگی ما تغییر کرده. مرسی که هستی؛ مرسی که با وجودت زندگی ما رو عطرآگین کردی.


مطلب پیشنهادی :

متن‌های زیبا در مورد دختر بودن + عکس نوشته


وجود تو به تنهایی کافیه تا آدم عشق رو به معنای کامل درک کنه. بله با تو هستم دختر نازم. تو با اینکه شاید کاری هم نکنی، اما من عاشقانه تو رو دوست دارم. تو دختر من هستی، بخشی از وجود من هستی و وجودت به وجود من وصله. دختر کوچولوم هیچوقت از پیش بابایی/مامانی نری که اینجوری اون میشه شکسته ترین آدم روی کره زمین.

***************************

تو با همون دستای کوچولوت وقتی دستم رو میگیری، میشم آروم ترین آدم روی کره زمین. خدا انگار عشق رو در وجود تو خلاصه کرده. دخترکم، دختر نازم، تو معنای کامل عشق در زندگی برای من و مادرت/پدرت هستی. چقدر خوبه که دارمت، چقدر خوبه که پیش مایی.

متن برای تولد دختر کوچولوم

آدم تا وقتی که پدر یا مادر نشده، معنی از خودگذشتگی رو خوب درک نمیکنه. اما روزی که به این جایگاه رسید، تازه میفهمه که چرا والدینش اینقدر از خودشون گذشتن تا اون رشد و پیشرفت کنه. الان خدا یک گل از بهشت به من داده؛ گلی که بی بدیله و مثل اون رو هیچ وقت ندیدم. خدا یک دختر کوچولو بهم داده؛ دختر کوچولویی که زیباییش قد تموم دنیاست.

***************************

دقیقا توی چنین روزی خدا من و همسرم رو لایق دونست و یکی از گل های بهشتی خودش رو به من و همسرم داد. خدا دختر کوچولوم رو بهمون داد. دختر کوچولویی که الان شده دلیل زندگی من و باباش/مامانش. خدایا شکرت که این نعمت رو وارد زندگی ما کردی.

***************************

غنچه ای رویید؛ غنچه که به مانند آن خدا تا به حال خلق نکرده؛ غنچه ای که قرار است زیباترین گل دنیا بشود. آن غنچه از آن من است، مال من است؛ آخر خدا آن را به من داده! دختر کوچولویم را میگویم. غنچه ای که با تولدش زندگی من رو از عطر وجودش پر کرده. غنچه ای که من را عاشقانه مجذوب خود کرده.


مطلب پیشنهادی :

شعر زیبا درباره فرزند دختر


خدا یک فرشته به من داد؛ خدا بالاخره یکی از فرشته هاش رو روی زمین آفرید. اون فرشته با دستای کوچولوش و لبخند خوشگلش شده زندگی من؛ شده تمام وجود من. خدا یه دختر به من داده؛ دختری که برای من زیباترین چیزیه که توی هستی دارم. خدایا شکرت؛ خدایا شکرت که من رو لایق این دونستی که چنین فرشته ی نازی رو توی زندگیم داشته باشم.

***************************

بالاخره روز تولدش رسید؛ دختر کوچولوم رو میگم. همونی که وقتی اومد به زندگیمون، به اون معنایی دوباره بخشید و انگار زندگی ما رو خونه تکونی کرد و تموم زشتی ها رو از اون بیرون ریخت تا زیبایی ها بیان و جاش رو بگیرن.

***************************

بابت اینکه به زندگیمون پا گذاشتی ازت ممنونم! نعمت زندگی بابایی/مامانی، نمیدونی که چقدر دوست دارم و نمیدونی که حاضرم از خودم و جونم بگذرم اما تو اخم به ابروت نیاد و هیچوقت ناراحت نباشی. مرسی که هستی. تولدت مبارک.

***************************

تولدت مبارک عشق من؛ تولدت مبارک فرشته ی خدا؛ تولدت مبارک تک گل باغ من و بابات/مامانت. دختر کوچولوم تولدت کلی مبارک باشه.

***************************

به راستی خدا چرا تمام عشق و محبتش رو در وجود بچه ها قرار میده؟ و چرا بیشترش رو در وجود دختر بچه ها قرار میده؟ توی همچین روزهایی، یه موجود پاک توی زندگی من پا گذاشت؛ یه موجودی که با اومدنش عشق رو به زندگی من وارد کرد، با اومدنش به زندگی من معنا بخشید و باعث شد که باور کنم که هنوز توی ای دنیا قشنگی هایی هم هست. توی چنین روزهایی خدا یه دختر کوچولو به من داد. دختر کوچولویی که الان شده تمام زندگی من. دخترکم تولدت مبارک.

متن برای خوشگلی دختر کوچولوم

اینقدر خوشگلی که نمیدونم با چی مثال بزنم که بتونم خوشگلی تو رو توصیف کنم. انگار خدا تمام زیبایی هاش رو جمع کرده تا به یک بار در قالب تو اونا رو وارد زندگی من کنه. دختر عزیزم، تو زیباترین در دنیا هستی.

***************************

دختر خوشگلم، دختر ماهم این رو بدون که تا همیشه مامانی/بابایی باهات هست و هیچ وقت هم تنهات نمیزاره. اون خوشگلی تو و اون زیبایی تو دل هر موجودی رو به رحم میاره؛ دیگه منکه پدرتم/مادرتم. حاضرم از تمام زندگی خودم بگذرم تا تو همیشه شاد و خوشحال باشی و لبای کوچولوت همیشه بخنده.

***************************

وقتی که میخندی، میشی خوشگل ترین موجودی که تا به حال دیدم. دخترکم، خنده های تو زیباترین نعمتی هست که خدا به من هدیه کرده. حتی اگه خسته ترین هم باشم، با نگاه به چهره ی زیبای تو و لبخند خوشگلت تمام خستگی هام رو فراموش میکنم. تو با تموم خوشگلی هات، مسکنی هستی برای تمام خستگی ها و درموندگی های من.


پیشنهاد ویژه :

متن در مورد دوست داشتن فرزند + عکس نوشته


وقتی که خسته ام، وقتی که هزارتا مشکل دارم و وقتی دیگه نمیکشم که ادامه بدم، کافیه به چهره ی خوشگل تو نگاه کنم که دوباره امید به دست بیارم و دوباره با قدرت برای زیبا کردن زندگی تو تلاش کنم. دختر عزیزم تو مسکنی هستی برای تمام دردهام و برای تمام خستگی هام. لازم نیست کار خاصی بکنی، فقط باش، فقط توی زندگی مامانی/بابایی باش که اون با وجود تو هست که امید داره و با وجود تو هست که هنوز به زندگیش ادامه میده.

***************************

دخترک نازم، هر چقدر که از خوشگلی تو بگم کم گفتم. تو با اون صورت معصوم و قشنگت وقتی که به زندگی من پا گذاشتی، زندگی من رو هم قشنگ کردی و خوشگل تر از همیشه کردیش. ازت به خاطر این زیبایی ها ممنونم.

***************************

بعضی وقت ها فکر میکنم لیاقت این همه خوشبختی رو ندارم؛ خوشبختی ای که خدا به هر کسی نمیده. بعضی وقتا واقعا فکر میکنم که جنبه ی این همه لطف خدا رو ندارم که نعمت زیبا و خوشگلی مثل تو رو به زندگی من وارد کرده. واقعا فکر میکنم که تو یکی از فرشته های خدا هستی که به زندگی من وارد شده و من باید تمام تلاشم رو بکنم که این فرشته در بهترین وضعیت باشه. دخترکم تو رو میگم؛ تو که برای من فرشته تر از هر فرشته ای هستی.

***************************

من اگه به خدا ایمان نداشتم، با دیدن چهره ی معصوم و دلربای تو دوباره به خدا ایمان می آوردم. تو برای من قشنگ ترین چیز توی دنیا هستی و انگار خدا مثل تو رو اصلا خلق نکرده. دختر عزیزم، تو برای من زیباتر از هر گل، خوشبوتر از هر عطر و جذاب تر از هر موجودی هستی. بمون برام که با موندنت به دل منم خوشگلی رو راه میدی و باعث میشی که دل و قلب منم خوشگل بشه.

***************************

تو فقط خوشگلی نیستی، تو یک قلب مهربونم داری که حتی اگه همه تمام تلاششون رو هم بکنن، بازم نمیتونن مهربونی اون رو به دست بیارن. واسه خوشگلی هات هم همینجوریه! همه اگه خودشون رو هم بکشن نمیتونن مثل تو قشنگ و زیبا بشن. دختر عزیزم منظورم دقیقا خود تو هستی. تو که با قشنگی هات دنیای من و مامانت/بابات رو هم قشنگ کردی.

متن درباره آرزوی خوب برای دختر کوچولوم

تمام آرزوهای خوب من در تو معنی میشه؛ دخترک نازم دیگه هیچ آرزویی از خدا ندارم جز اینکه همیشه برام بمونی و همیشه لبخند به لبت باشه تا با نعمت لبخندت، همیشه آرامش در زندگی من موج بزنه.

***************************

الان یک دختر کوچولویی با یک دل ساده و پر از مهر، از خدا میخوام که این سادگی و محبتت رو برای همیشه حفظ کنه و کاری کنه که حتی وقتی که بزرگ میشی، بازم مثل الان عشق و محبتت رو به همه هدیه بدی.

***************************

آرزو میکنم که همیشه بخندی و همیشه دلت شاد باشه؛ آرزوم میکنم ک همیشه خدا یه دلیلی برای لبخندات بهت بده. دختر نازم من آدم خودخواهی هستم و اینکه برات آرزو میکنم برای خودمم خوبه. آخه نمیدونی که وقتی که تو شادی و وقتی که لبخند میزنه، چقدر به من امید زندگی میدی و چقدر دل من رو هم شاد میکنی. برای همین از خدا میخوام که همیشه تو رو شاد نگه داره که دل من هم به خاطرش شاد بشه.

***************************

به هر زبونی که عشق رو بنویسن، دست آخر یک معنی میده و اون هم احساس خوبیه که نسبت به یک نفر داری؛ احساسی که باعث میشه با تمام وجود یک نفر رو بخوای. الان من عشق واقعی و عشق پاک زندگیم رو پیدا کردم و اون هم دخترمه. از خدا میخوام که یک روزی که بزرگ بشه، خدا هم فرزندی به اون بده تا بدونه داشتنش برای من چه معنی میده.

***************************

سلامتی دخترم بزرگترین آرزویی هست که خدا میتونه برآم براورده اش کنه. اینکه به موفقیتی برسه، اینکه خوشبخت بشه و اینکه بتونه عشق رو توی زندگیش تجربه کنه، به خودش مربوطه؛ اما من از خدا میخوام که به اون سلامتی رو بده چون سلامتی هست که گاهی وقتا از دست خودش خارجه و نمیتونه به دستش بیاره. خدایا این تنها دعایی هست که برای دخترم دارم؛ اون رو همیشه حفظ کن و در پناه خودت نگه دار.

***************************

دختر من نمونه ی پاکی و نجابته؛ از خدا میخوام که این پاکی و نجابت همیشه حفظ بشه. حتی وقتی که پا به دنیای بزرگترها گذاشت، حتی وقتی که قدم به این دنیای پر از ناپاکی گذاشت، باز هم اون نجابتش رو حفظ کنه و باز هم بتونه پاک ترین موجودی باشه که خدا اون رو آفریده.

***************************

زیباترین دعایی که والدین میتونن برای فرزندشون به خصوص برای دختر کوچولوشون بکنن اینه که بچه شون هیچوقت بد روزگار رو نبینه. دنیای پر از عشق و شونه های ظریف دخترک من طاقت بدی های روزگار رو ندارن. از خدا میخوام که هیچوقت بد نبینه و هیچوقت بدی رو حتی حس هم نکنه.

***************************

با تمام وجود برای دختر نازم از خدا یک دنیای سرتاسر زیبا میخوام. دنیایی که بتونه عشق رو در اون تجربه کنه و دنیایی که بتونه روزی مثل من صاحب اولاد بشه. این قشنگ ترین حس دنیاست که فرزندی داشته باشی.

متن برای مهربونی دختر کوچولوم

حتی گاهی فکر میکنم که مهربونی خدا هم جلوی مهربونی های تو کم میاره. تو زیباترین نعمتی هستی که خدا میتونه بیافرینه. خدا تمام خلاقیتش رو به کار گرفت تا تو رو خلق کنه و وارد زندگی من و پدرت/مادرت بکنه. دختر کوچولوی مهربونم، ازت ممنونم که زندگی ما رو قشنگ کردی؛ ازت ممنونم که زندگی ما رو زیباتر از همیشه کردی.

***************************

مهر و محبتی که دخترم در دل من آفریده رو هیچ کس نمیتونست به وجود بیاره. این عشقی که در وجود من نهفته شده به خاطر وجود دخترم هست. اگه از من میپرسین که چرا اینقدر تغییر کردی و چرا اینقدر مهربون تر شدی، جوابش تو مهربونی های دخترک نازی هست که خدا به من داده.

***************************

دختر کوچولوی من، تو با اینکه حرف نمیزنی اما با نگاه مهربونت دل مامان و بابات رو آروم میکنی. تو با خنده های نازت به ما میگی که دنیا ارزشش رو نداره و مثل من لبخند بزنید و شاد باشید. دخترک نازم، تو با اینکه حرف نمیزنی، اما با همون نگاهت چیزهایی رو به ما میگی که حتی بزرگترین روانشناس ها هم نمی تونن اونها رو به ما بگن. مرسی به خاطر بودنت، مرسی به خاطر تمام اون لبخندات و مهربونی هات.

***************************

آدم تا وقتی که دختر نداشته باشه، نمیدونه که مهربونی واقعا یعنی چی؛ نمیدونه که محبت واقعی یعنی چی و نمیدونه که عشق واقعی چه معنایی داره. وقتی که یک دختر به زندگیت پا میزاره و وقتی که یک دختر وارد زندگیت میشه، اون موقع تو عشق واقعی رو درک میکنی و تازه اون موقع هست که میفهمی که مهربونی یعنی چی، محبت یعنی چی، عشق یعنی چی!

***************************

مواد لازم برای از یاد بردن تمام مشکلات و سختی های دنیا عبارت هستند از فقط یک دختر کوچولو و مهربونی هاش. دختر کوچولویی که با نگاه مهربونش و شیرین زبونی هاش بهت بفهمونه که دنیا اینقدر ارزش نداره که به خاطرش بخوای ناراحت بشی.

***************************

دخترک نازم تو انگار برای من بزرگترین معلم دنیا هستی. معلمی که به من درس مهربونی میده و به من میگه که چوری با چالش های زندگیم رو به رو بشم. گاهی وقتا واقعا فکر میکنم که تو با اینکه کوچک هستی اما دل بزرگ و قلبی به اندازه ی یک اقیانوس داری که من رو در خودش غرق میکنه.


در ادامه حتما تماشا کنید :

عکس نوشته دخترم دنیای منه


دخترکم، از زیبایی ها و مهربونی های تو هر چقدر که بگم کم گفتم. وجود تو کافیه که آدم به خاطرش از خدا کلی ممنون و سپاس گزار باشه. آدم هیچی نداشته باشه، اما فقط فرشته ای مثل تو رو توی زندگیش داشته باشه براش کافیه. این رو من با تمام وجودم درک کردم.

***************************

اگه میخوای بدونی که مهربونی واقعی یعنی چی، اگه میخوای بفهمی که عشق واقعی چیه، فقط کافیه با یک دختر کوچولو صحبت کنی. دخترا اینقدر دلشون بزرگه و اینقدر نگاهشون مهربونه که عشق واقعی رو حتی بدون همون صحبت کردن هم میتونی ازشون درک کنی. اما تمام دخترای دنیا یک طرف، دختر کوچولوی من یک طرف که با اولین قدمی که به زندگی من گذاشت، نه تنها به من فهموند که عشق واقعی چیه، بلکه زندگیم رو هم پر از عشق و شادی و نشاط کرد.

***************************

اگه میخوای که غم دنیا خیلی روی دلت سنگینی نکنه، به دستای ظریف دختر کوچولوت پناه ببر. باور کن که اون با مهربونی هاش چنان دلت رو آروم میکنه که بهترین مسکن ها و آرامش بخش های دنیا هم نمیتونن این کار رو بکنن.

***************************

دختر کوچولوی نازنینم، باورم نمیشه روزا دارن اینقدر سریع میگذرن و تو داری روز به روز بزرگ و بزرگتر میشی. انگاری که همین دیروز بود که به دنیا اومدی و من تو رو در آغوش گرفتم. چه حس شیرین و نابی بود. اون حس شیرین که دارم ازش حرف میزنم هنوز که هنوزه ادامه داره، کافیه من یک بار به تو نگاه کنم تا دوباره اون حس رو بگیرم و اون لذت رو تجربه کنم. خدا همیشه تو رو برای من نگه داره و لحظه ای ازم دورت نکنه. الهی آمین.

***************************

دختر کوچولوی نازنینم، تو یک هدیه از طرف خدا برای من هستی. با وجود تو دنیا برای من زیباتره و من این دنیا رو خیلی قشنگ تر از اون چیزی که همیشه میدیدم میبینم. وقتی که وت هستی غم برای من هیچ معنایی نداره و فقط و فقط حال خوبه که تمام وجود من رو در بر میگیره. همه اینا رو دارم بهت میگم تا بدونی که چقدر برام مهمی و چقدر وجودم به وجودت وابسته هست. همیشه در زندگی مراقب خودت باش و هیچوقت کاری نکن که آسیب ببینی چون اینجوری یه نفر اینجا هست که بیشتر از تو آسیب میبینه و اون هم منم.

***************************

دختر ناز و قشنگم، کولوچوی دوست داشتنی من، خدا تو رو تا همیشه برای من نگه داره. نمیدونی که با وجود تو دنیا چقدر برای من قشنگ و خاصه. من با وجود تو دنیا رو یک شکل دیگه میبینم. انگاری خدا وقتی که تو رو به من داد یک عینک خوش بینی هم به من داد و من بعد از تو دیگه هیچ چیزی رو به معنای بد برداشت نکردم و هر اتفاقی برام قشنگی خاص خودش رو داشت. خواستم بدونی که اینا همشون به خاطر نعمت وجود تو در زندگیم بوده و هست. همیشه برام بمون و همیشه با بودنت زندگیم رو پر از اتفاقات قشنگ کن.

***************************

دختر عزیزم، خیلی دوستت دارم و خیلی عاشقتم. باور کن وقتی که اون دستای کوچولو و مهربونت رو در دستم میگیرم آرامشی به وجودم تزطریق میشه که هیچ مسکنی نمیتونه اون آرامش رو در وجودم شکل بده. تو بزرگترین و بهترین مسکن دنیا و دردامی و من محاله ممکنه تو رو ببینم، دستات رو بگیرم و بازم هم حالم بد باشه و احساس بدی داشته باشم. خدا رو شکر میکنم که یه نعمتی مثل تو در زندگیم دارم، تو یک نعمت بی بدیلی و من خیلی خیلی قدر تو رو در زندگی میدونم و هر کاری میکنم تا پیش من حال بهتری داشته باشی.

***************************

دختر کوچولوی قشنگ من، دنیای پر از احساس تو بود که دنیای منو ساخت. قبل تو من یک دنیای نصف و نیمه کاره داشتم، یه وقتایی بهش میرسیدم و یه وقتایی کلا رهاش میکردم چون حال هیچی رو نداشتم. بعد از اینکه تو اومدی من سر حال اومدم و هیچ وقت نشد که بی حوصلگی و بی حالی به سراغم بیاد. بعد از تو من دنیای خودم رو ساختم و برای همینه که میگم دنیای پر از احساس قشنگ تو بود که دنیای منو ساخت و به دنیای من رنگ و رو بخشید. مرسی از اینکه در زندگیم حضور داری، خیلی دوستت دارم.


مطلب داغ :

دلنوشته مادرانه و زیبا برای فرزند دختر (2)

متن درباره بزرگ شدن دخترم

متن عاشقانه و زیبا برای فرزندانم + عکس نوشته

متن دلبرانه برای دخترم + عکس نوشته

جملات عاشقانه مادر به فرزند دخترش

متن فوق العاده احساسی برای دخترم

متن زیبا در مورد داشتن دختر



هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...