متن های زیبا در مورد تیم استقلال

تیم استقلال یک تیم مقدسه، یک تیم که فقط افراد خاص میتونن توی اون بازی کنن و جدای از این افراد، افراد خاص تر میتونن طرفدار اون باشن. هر کسی این لیاقت رو نداره که بخواد توی تیم استقلال بازی کنه و یا حتی بخواد طرفدار تیم استقلال باشه. استقلالی که باشی میشی خاص ترین از نوع خودت!

توی این مطلب قصد داریم که متن ها و جملات زیبایی رو برای تیم استقلال با شما به اشتراک بزاریم. تیم هایی مثل استقلال طرفدارهای زیادی دارن و بعضی وقتا طرفدارها دوست دارن که در مورد تیمشون متن هایی رو با بقیه به اشتراک بزارن و یا اینکه اصلا برای تیم حریفشون کری بخونن که اگه هدف شما هم اینه، میتونید از این متن ها استفاده کنید. همراه ما باشید.

جملات زیبا و کوتاه درباره تیم استقلال

جملات زیبا درباره غیرت یک استقلالی

یک استقلالی غیرت داره؛ اون برای تیمش جونش رو هم میده! این فقط یک حرف نیست، کافیه که زمانش برسه تا این رو به چشم ببینی که چطور یک استقلالی واسه ی تیمش چیزی که گفتم رو به مرحله عمل میرسونه. همینه که الان استقلال از باقی تیم ها سرتره.

***************************

تیم استقلال شجاعت داره، شهامت داره و در یک کلام غیرت داره. غیرتی که برای استقلالی بودن نیازه، یک مقدار حجمش زیاده! شاید به خاطر همینه که بعضیا استقلالی نشدن. البته نکه باقی تیم ها بی غیرت باشن ها، ولی استقلال یه چیز دیگست.

***************************

با غیرت بودن یکی از ویژگی های بارز هر انسانی باید باشه. اما توی دنیای الان این ویژگی توی آدما خیلی کم پیدا میشه. ولی من یک جا رو میشناسم که یازده تان آدم با غیرت دور هم جمع شدن. اونجا جایی نیست جز تیم استقلال که یازده بازیکن باغیرت تلاش میکنن که تیمشون ببره و باعث خوشحالی هوادارهاشون بشن.

***************************

تیم استقلال فقط یک تیم نیست یک مجموعه از عشق، قدرت و غیرته. مجموعه ای که هیچوقت حاضر نمیشه ناراحتی هواداراشو ببینه. یازده تا بازیکنی که این مجموعه رو تشکیل میدن، جزو باغیرت ترین آدمای روی زمینن.

***************************

اینکه استقلال میبره دلیل داره. این فقط به خاطر مهارت زیادشون نیست که؛ این فقط به خاطر شجاعتشون نیست که؛ این فقط به خاطر قوی بودنشون نیست که! این به خاطر غیرتشون هم هست. بازیکنای استقلال حتی اگه مهارتی نداشته باشن، حتی اگه احساس ترس کنن و حتی اگه قوی هم نباشن بازم با قدرت به مصاف حریف میرن. چون اونا یک چیزی دارن به اسم غیرت که تمام چیزهایی که گفتم زیر مجموعه ی غیرت میشه.

***************************

باغیرت بودن باعث میشه که نزاری تیمت ببازه، نزاری که هوادارهات ناراحت بشن و نزاری که حریف از بردن تو خوشحال بشه. با غیرت بودن یعنی اینکه هرچی در توان داری خرج کنی تا بتونی حریفت رو شکست بدی! اون زمان حتی اگه باختی، حداقل میدونی که این برد حریف باعث خسته شدن اون شده و تو تمام سعیت رو کردی. چرا اصلا بخوام غیرت رو تعریف کنم وقتی که نمونه ی بارز اون هست؟! تو وقتی که به تیم استقلال نگاه کنی، میتونی معنای کامل غیرت رو درک کنی.

متن کوتاه درباره استقلال

استقلالی ها همشون با غیرتن. حتی همون ضعیف هاشونم غیرت خاصی دارن و همین غیرت باعث میشه که همون ضعیفا هم قدرتشون چند برابر بیشتر از با مهارت ترین بازیکن تیم حریف بشه.

***************************

تیم حریف هرچقدر هم که بزرگ باشه مهم نیست، مهم غیرته تیم استقلاله که در اون موج میزنه. همین غیرت میشه بلای جون حریف و نمیزاره که آب خوش از گلوی اون پایین بره.

***************************

استقلالی بودن غیرت میخواد! اگه نمیتونی غیرت داشتی باشی روی تیمت، همین الان از استقلالی بودنت دست بکش و برو و طرفدار تیم های دیگه باش.

***************************

یک استقلالی حتی اگه دنیاش رو هم بگیرن، نمیزاره که تیمشو ازش بگیرن. اون چنان غیرتی روی این تیم داره که به هیچ وجه راضی نیست از اون دست بکشه و راضی نیست که اون رو ترک کنه. پس به یک استقلالی پیشنهاد پول و ... ندید که اونو از استقلال جدا کنید. چون استقلال به جون اون وصله.

جملات زیبا درباره استقلالی بودن

مواد لازم برای استقلالی شدن عبارت هستند از شجاعت، مهارت، قدرت، غیرت، شهامت و عرضه. اگه حتی یکی از این ها رو هم نداری، به فکر استقلالی شدن نباش. چون یک استقلالی پکیج کاملی از تموم اون چیزایی که گفتم هست.

متن قشنگ درباره استقلال

فکر کردی استقلالی بودن راحته؟ نه عزیز من راحت نیست. اینکه همیشه بهترین تیم باشی، اینکه همیشه صدر جدول باشی و اینکه همیشه کاری کنی که تیم های حریف ازت بترسن، خیلی سخته. به خاطر همینه که خیلی ها نمیتونن استقلالی باشن و خیلی زود از اون تیم خارج میشن. چون این تیم فقط جای بهترین هاست و افراد معمولی در اون جایی ندارن.

***************************

استقلالی که باشی میفهمی معنی ستاره دار بودن یعنی چی؛ استقلالی که باشی میفهمی معنی برد یعنی چی؛ استقلالی که باشی تازه میفهمی که چرا باید حریفت ازت بترسه. استقلالی که نباشی نمیگم اینا برات مهم نیست اما در اولویت هم نیستن. برای یک استقلالی تموم این ها در اولویته.

***************************

آیا میخوای خوشبختیی کامل رو احساس کنی؟ آیا میخوای که با تمام وجود قدرت رو احساس کنی؟ آیا دوست داری بدون اینکه حتی کار خاصی هم بکنی تبدیل به یک انسان موفق بشی؟ خب عزیز من کاری نداره که؛ یک استقلالی بشو. همینکه اسم تیم استقلال روی تو باشه، یعنی تو تمام اینها رو به دست میاری.

***************************

اگه از زندگیت خسته شدی و اگه امیدی به زندگیت نداری، پس استقلالی شو. شعار نمیدم و حرف الکی هم نمیزنم. استقلالی که بشی، تازه میفهمی که زندگی یعنی چیه. اینکه هر روز منتظر برد تیمت باشی و تیمت هم این برد رو به تو هدیه بده، میشه زیباترین اتفاقی که تا حالا تجربش کردی و همین بردها باعث افزایش انگیزه تو میشه. دیدی حرفم شعار نبود؟ :)

***************************

استقلالی بودن یک مهارته. هر کی که استقلالی بخواد بشه، باید این مهارت رو به دست بیاره. اما ممکنه بپرسی که این مهارت حالا چی میخواد باشه؟! این مهارت برنده شدن هست. استقلال یعنی برنده، یعنی پیروز. اگه میخوای استقلالی بشی باید بتونی همیشه برنده باشی! مثل تیم استقلال که همیشه برنده هست.

متن زیبا درباره استقلال

در اینکه تیم استقلال همیشه میبره و پیروز میدون میشه که شکی نیست. اما من نمیدونم که طرفدارهای تیم های حریف چطور تیم برنده رو رها میکنن و میرن سراغ تیم بازنده. حالا درسته که اون تیما هم دل دارن؛ اما تا وقتی که تیمی مثل استقلال وجود داره، اونا باید برنده شدن رو توی خوابشون ببینن. فقط من در تعجبم که چرا طرفدارهای اونا نمیخوان که استقلالی بشن و همینجوری طرفدار اون تیما موندن.

***************************

استقلالی بودن یعنی وارد یک دنیا از هیجان و لذت شدن. کسی که استقلالی میشه، همه ی این هیجان ها رو تجربه میکنه. در تعجبم که چرا بعضیا طرفدار تیم های خسته کننده هستن. تیم استقلال با بازی های حرفه ای که میکنه اون هیجان رو به طرفدارهاش هدیه میده و با برنده شدن هاش هم یک لذت خاص رو به طرفدارهاش میبخشه. حالا تیم های حریف همیشه بازی های خسته کننده دارن و همیشه هم میبازن؛ اما نمیدونم که چرا طرفدارهاشون نمیخوان که از اون ها دل بکندن.

جملات زیبا درباره برد تیم استقلال

تیم استقلال همیشه برنده هست؛ حتی زمانی هم که نتیجه رو به حریف واگذار میکنه، اون برنده میدونه. چون برای استقلال تعداد گل ها مهم نیست، برای استقلال این مهمه که توی هر بازی چقدر تونسته مهارت کسب کنه و چقدر بازیکنانش تونستن پیشرفت کنن. حالا شما هی بگو استقلال باخت؛ عزیز من استقلال همیشه برنده هست! چون تو همون زمانی که تیم شما گل بیشتری زد، تیم ما تجربه بیشتری کسب کرد.

***************************

برد تیم استقلال، طرفدارهاشه. طرفدارهایی که حتی اگه ببازه و حتی اگه نتیجه رو به حریف واگذار کنه، باز هم مرد و مردونه به پای تیمشون می ایستند و هرگز از اون دست نمیکشن. برد واقعی یک تیم اینه؛ نه اینکه حالا چند تا گل بزنه و برنده یک بازی ساده بشه.

***************************

در تعجبم که چرا تیم های دیگه وقتی که برنده یک بازی میشن اینقدر خوشحال میکنن. گویا که براشون این برنده شدن ها خیلی جدیده. اما به استقلال توجه کردی؟ استقلال حتی وقتی هم که برنده میشه، خیلی ریلکسه. آخه برای این تیم، برنده شدن دیگه تبدیل به یک چیز بدیهی شده. آدم برای چیزهای بدیهی که زیاد خوشحال نمیکنه دیگه!

متن درباره استقلال ایران

خیلی برام جای تعجبه که چرا بعضی از تیم ها از بردشون توی زمین اینقدر خوشحال میشن. خب عزیز من برنده شدن که فقط توی تعداد گل نیست. برنده شدن توی کیفیت بازیه که کاری کنی که طرفدارهات و حتی یک بیننده ساده که بازی رو میبینه، از بازی لذت ببره. مثلا به استقلال توجه کن! اون حتی اگه بخواد ببازه هم کیفیت بازیش رو حفظ میکنه که طرفدارش از بازی اون لذت ببره.

***************************

تو فرهنگ استقلالی ها برنده شدن توی تعداد گل نیست، توی راضی نگه داشتن هوادارهاست. هوادار که راضی باشه، انگار تیم استقلال برنده هست. بزرگترین برد برای بازیکن های تیم استقلال این هست که لبخند رضایت هوادارهاشون رو ببینن.

***************************

یک استقلالی، با غیرتی که داره، باعث برنده شدن تیمش میشه. استقلالیا نیاز به استراتژی خاصی ندارن، اونا نیاز به برنامه خاصی ندارن، اونا حتی نیاز به بازیکن های خیلی حرفه ای ندارن. اونا غیرت دارن و همین غیرتشون باعث میشه که همیشه توی زمین بهترین عملکرد رو از خودشون نشون بدن و این یعنی برنده شدن.

***************************

تیم استقلال که برنده میشه و در این هم شکی نیست. اما دلم به حال اون هوادار تیم مقابل میسوزه که اینقدر با شوق حتی پا میشه میره ورزشگاه که بازی رو از نزدیک ببینه. خب میری چی رو ببینی؟ اینکه تیمت میبازه؟ اینجوری که بیشتر ناراحت میشی. اصلا بزار به هوادارهای همه ی تیم ها بگم که اگه فلان روزی تیمتون با استقلال بازی داشت، اصلا نه برید ورزشگاه و نه حتی بازی رو ببینید؛ چون اینجوری ناراحت میشین؛ ناراحتی هم داره که باخت تیمت رو به بدترین شکل با چشم ببینی.

متن درباره استقلال قهرمان

برای استقلالی شدن نیاز داری به یک مهارت که اسمش هم مهارت برنده شدن هست. یک استقلالی، بردن مثل خون تو رگ هاش جریان داره. اگه اینجوری هستی تبدیل به یک استقلالی شو؛ وگرنه چیزی که زیاده تیم! برو جزو همون تیم ها شو.

جملات زیبا درباره رنگ تیم استقلال

میدونستی چرا وقتی که داری بازی های استقلال رو تماشا میکنی، اصلا یک آرامش خاص میگیری؟ جدای از کیفیت بازیشون، این رنگ لباسشونه که بهت آرامش میده. آخه رنگ آبی پیام آور صلحه و آرامش رو در بر داره.

***************************

رنگ آبی پیام آور صلحه. وقتی که تیم استقلال وارد میدون میشه و بازیش رو با حریف خودش آغاز میکنه، در واقع با صلح هست که وارد میشه. در صورتی که خیلی از حریف های اون ممکنه که با هدف دیگه ای وارد زمین بشن و حتی به بازیکن های استقلال هم آسیب برسونن تا خودشون برنده بشن. اینه فرق استقلال.

***************************

وقتی که بازیکن های استقلال با لباس آبی رنگشون وارد زمین میشن، همیشه طرفدارها توقع یک کار جدید و یک برد متفاوت رو از اونها دارن. رنگ لباس استقلالی ها این حس رو به مخاطب القا میکنه. رنگ آبی توی ذهن مخاطب جوری تداعی میکنه که اون همیشه منتظر یک کار جدید باشه.

***************************

میدونی چرا استقلال رنگ لباسش رو آبی انتخاب کرده؟ اگه نمیدونی خب من بهت میگم. چون اونا که همیشه میبرن، خب همین برنده بودنشون هم بهشون حکم میکنه که به بقیه بفهمونن که پیروزیشون جاودانه هست و هیچ وقت این پیروزی از بین نمیره. برای همین هم لباسی با رنگ آبی رو انتخاب کردن. آخه رنگ آبی مفهومی از جاودانگی رو میرسونه.

متن های استقلالی

استقلالی ها لامصبا هر کارشون از روی برنامه هست. مثلاً همین رنگ لباسشون رو مثل تیمای دیگه که الکی انتخاب نمیکنن، براش برنامه میچینن. به عنوان مثال رنگ آبی اصلاً یک آرامش خاصی به آدم میده و وقتی که بازیکن استقلال این لباس رو به تن میکنه، با یک آرامش خاصی بازی میکنه و استرس در وجودش از بین میره. همینه که استقلال همیشه برنده میشه! چون اون حتی رنگ لباس رو هم با برنامه انتخاب کرده.

***************************

رنگ آبی لامصب یک آرامش بی نظیر توی وجود آدم شکل میده. واسه همینه که تیم استقلال اینقدر در حین بازی آرامش خودش رو حفظ میکنه و کنترل بازی رو از دست نمیده. به خاطر همین هم هست که حتی تیم مقابلش هم خوب بازی میکنه؛ چون وقتی لباس آبی استقلال رو میبینه، اونم احساس آرام بهش دست میده. ببین این استقلال چی هست که حتی به رقیب خودش هم منفعت میرسونه.

***************************

لباس آبی رنگ استقلال حرمت داره، ارزش داره و برای هوادارهاش خیلی خاصه. لطفا اگه نمیتونی ارزش این لباس رو حفظ کنی، اگه نمیتونی حرمت اون رو نگه داری، هیچوقت به تن نکنش. چون اینجوری حرمت این لباس رو میشکونی.

***************************

لباس آبی تیم استقلال به بازیکن هاش اعتبار میده. اون به بازیکن هاش قدرت میده. برای همینه که حتی اگه یه بازیکن ضعیف هم لباس تیم استقلال رو به تن کنه، مهارتش میرسه به مهارت بهترین بازیکن تیم حریف.

متن برای استقلالی ها

جملات زیبا درباره کیفیت بازی های استقلال

وقتی به پای تماشای بازی های استقلال میشینی، نمیفهمی که کی زمان میگذره. محو تماشای بازیشون میشی! این به خاطر کیفیت بازی خیلی خوبی هست که بازیکنای استقلال دارن.

***************************

اینکه استقلال مدام پشت سر هم میبره دلیل داره و اونم کیفیت بازیشونه. استقلال قبل از اینکه برد براش مهم باشه، کیفیت بازی هست که براش مهمه تا هوادارش از دیدن بازیش لذت ببرن! همینه که شده راز موفقیت استقلال و اون رو تبدیل به یک قهرمان کرده.

***************************

میدونی چرا بعضی از تیم ها دارن کم کم خوب میشن و بازی هاشون بهتر میشه؟ چون سعی میکنن که کیفیت بازیشون رو مثل استقلال کنن. اصلاً هر تیمی که بخواد ببره، هر تیمی که بخواد طعم پیروزی رو بچشه و هر تیمی که بخواد حداقل یک بار طعم قهرمان شدن روبچشه، نیاز دار، که خودش رو شبیه استقلال کنه!

متن استقلالی برای بیوگرافی

من اگه به جای مربی تیم حریف استقلال بودم، به جای اینکه بیام کلی برنامه بچیم و بازیکن ها رو آماده کنم که آخرشم ببازم، میومدم و بازیکن ها رو میفرستادم تو زمین که از بازیکن های استقلال چیزمیز یاد بگیرن و برای آیندشون خوب باشه.

***************************

کیفیت بازی استقلال به خاطر مربی خوب داشتن نیست، به خاطر بازیکن خوب داشتنم نیست، به خاطر غیرته. تمام عوامل تیم استقلال غیرت دارن و همین غیرتشون هست که باعث شده این تیم اینقدر برد به بار بیاره و اینقدر پیروزیش رو به رخ تیم های دیگه بکشونه.

***************************

من در تعجب یک چیزی هستم که هنوز درکش نکردم. مگه هدف ما از تماشای فوتبال لذت بردن نیست؟ مگه هدف ما از تماشای فوتبال کیف کردن از کیفیت بازی ها نیست؟ خب پس چرا وقتی که هدفمون اینه، میریم طرفدار تیم های ضعیف میشیم؟ مثلاً بعضیا تیم استقلال با این کیفیت فوق العاده رو ول میکنن و میرن طرفدار تیم های ضعیف میشن تا مدام با باخت اون تیم ها خودشون رو اذیت کنن. چرا آخه؟

***************************

الان استقلال تبدیل به الگویی شده برای همه ی تیم ها. حتی اونهایی که به قول خودشون قوی هستن و حرفی برای گفتن دارن. میدونی چرا؟ چون استقلال کیفیت بازیه که براش مهمه و به خاطر همینم بازی های خیلی خوبی رو به نمایش میزاره. واسه همین تیم های دیگه ازش الگو میگیرن که شاید یک روزی اونها هم مثل استقلال بشن.

***************************

استقلالی جماعت کاری رو نمیکنه و وقتی که انجامش میده به بهترین کیفیت اون کار رو انجام میده. مثلا اونکه با هر تیمی بازی نمیکنه! اما وقتی که بازی گذاشت و وقتی که تیم بازیکن هاش وارد میدون شدن، اون موقع دیگه بهترین کیفیت بازی خودش رو به نمایش میزاره.

***************************

استقلال حتی اگه نخواد هم نمیتونه که خوب بازی نکنه. آخه خوب بازی کردن تو خونشه، با کیفیت بازی کردن تو خونشه!

متن استقلالی برای استاتوس

اینکه توقع داشته باشی استقلال تو یک مسابقه خوب بازی نکنه مثل اینه که از یک آدم تشنه توقع داشته باشی که آب نخوره. خب مگه میشه؟ اون آدم تشنه ی آبه؛ مثل استقلال که تشنه ی پیروزیه.

***************************

درسته که پیروزی برای استقلال مهمه، درسته که برد برای استقلال مهمه و درسته نتیجه ی بازی برای مهمه، اما قبل از همه ی این ها، لبخند رضایت هوادارش هست که براش اهمیت داره. شاید الان دیگه دلیل کیفیت بازی فوق العاده تیم استقلال رو متوجه شده باشی.


شاید علاقمند باشید :

متن های زیبا در مورد تیم پرسپولیس


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...