سخنان بزرگان در مورد فروش موفق

در زمینه فروش محصولات مختلف می بایست حتما به فکر ایده ها و راهکارهای جدیدی بود تا به همین منظور بتوان در زمینه فروش محصولات خود گام محکم و مثمر به ثمری برداشت. تبلیغات در این راستا هر چقدر بهتر و نوین تر باشد، می تواند به فروش گسترده محصولات شما کمک شایان توجهی کنند. سخنان بزرگان را در مورد فروش موفق سرلوحه کار خویش قرار دهید.

جملات بزرگان درباره فروش موفق

اگر شما بتوانید قدرت تملک بر ذهن خود را داشته باشید، می توانید تمامی دنیا را در دست خویش قرار دهید و همه چیز را به دست آورید. برای موفقیت در کسب و کارهای خود در وهله نخست باید بر ذهن خویش تملک داشته باشید تا بتوانید دنیا را در کف دست خود به تسخیر درآورید.

باید به یاد داشت همان طور که پیتر دراکر، پدر علم مدیریت نوین می گوید: همواره ثروت از دست رفته، با تلاش سخت قابل بازگشت است ولی علم و دانش از دست رفته، با تعهد به یادگیری، قابل بازگشت است و در نهایت زمان از دست رفته برای همیشه از دست رفته است. پس برای فروش موفق باید از زمان خود به خوبی بهره مند شد و به تبلیغات خوب و موثری پرداخت تا بتوان دست به سودآوری زیادی زد.

رابرت کیوساکی به عنوان یکی از نویسندگان موفق می گوید: مهمترین و قدرتمندترین دارایی یک فرد، ذهن اوست. یک ذهن آموزش دیده و آماده بیش از هر دارایی دیگری می تواند برایتان پول بسازد. پس بنا به این جمله کوتاه می توان با ذهن خلاق خویش دست به کسب و کارهایی زد که بسیار سودآور می باشند و یا در صورتی که کسب و کاری دارید، می توانید با مدد ذهن خلاق خود به فروش بسیار گسترده ای دست یابید که مسلما سودآوری زیادی را برای شما به همراه دارد.

دیوید آگیلوی به عنوان پدر علم تبلیغات گفته است: اگر به فروش نمی رود؛ به حد کافی خلاق نیست. پس برای فروش موفق هر محصولی می بایست اوج خلاقیت خود را در آن کار بگمارید تا بتوانید به فروشی موفق دست یابید و از بابت آن دست به سودآوری زیادی بزنید.

استیو جابز به عنوان یک فرد بزرگ می گوید: به جای تأسف در مورد گذشته، مشتاقانه از آینده استقبال نمایید. پس اگر از فروش محصولات خویش تاکنون نتوانسته اید رضایت خود و شریک خود را به جای آورید. نباید به گذشته خود فکر کنید؛ بلکه بایستی مشتاقانه به سمت آینده ای پیش روید که با فروشی بهتر و تبلیغاتی بهینه تر آینده ای بهتر را برای خود بسازید.

همیشه باید برای فروش موفق، نوآوری را سرلوحه خویش قرار دهید. همان طور که بت کامستوک می گوید: بازاریابی یک فرآیند ادراکی است، برای رسیدن به اهداف بازاریابی بایستی پیوسته نوآوری را در نظر بگیریم. بنابراین امروزه کسی می تواند در زمینه بازاریابی انواع محصولات مختلف فردی موفق باشد که نوآوری و خلاقیت را در این راستا سرلوحه کار خویش قرار دهد تا زودتر دست به سودآوری بزند.

پیتر دراکر نیز در خصوص فروش موفق می گوید: تجارت یعنی بازاریابی و بازاریابی یعنی تجارت. پس برای تجارت بهتر و بهینه تر باید یک بازاریاب خیلی قدری باشید و برای بازاریابی موفق و فروش محصولات خویش بایستی یک تاجر بسیار بزرگی باشید و این رابطه دو گانه را همواره باید در نظر داشته باشید تا به سودآوری نائل آیید.

تئودور لوئیت در زمینه فروش موفق در کسب و کارهای مختلف گفته است: هدف یک کسب و کار به دست آوردن و حفظ مشتری است. بدون مشتری، هیچ مهندس توانمند، یا مدیر مالی هوشمند، و یا متخصص عملیاتی قادر به حفظ شرکت نخواهد بود. پس همواره پیش از هر مسئله ای باید در راستای فروش موفق رویکردی مشتری مداری را در پیش گرفت و حق را به مشتری داد تا با جذب مشتری بتوان رفته رفته فروش محصولات خود را توسعه بخشید.

فیلیپ کاتلر می گوید: شرکت های خوب، نیازها را برآورده می کنند، در حالی که شرکت های بزرگ، بازارها را ایجاد می کنند. پس برای آنکه بازار فروش را در ید قبضه خویش قرار دهید، می بایست هر چه زودتر به ارائه راهکارهایی باشید تا به فروش موفق دست یابید. اگر بتوانید بازار را تسخیر خویش گردانید، می توانید به فکر  تحقق رویاپردازی های خوب باشید.

جر چرنوف در خصوص بازاریابی و در راستای فروش موفق محصولات در کسب و کارهای مختلف می فرماید: بازاریابی خوب باعث به وجود آمدن یک شرکت هوشمند و در راستای آن مشتریان هوشمند می شود.  پس باید مشتریان هوشمندی را در دست داشته باشید تا بتوانید در بازار کسب و کارهای موفق روز به روز گام های مثمر به ثمربخش تری بردارید.

مایکل هیات در خصوص فروش موفق گفته است: اکثر ما لحظات جالبی را تجربه کرده ایم. ما فقط وقت نگذاشته ایم تا در مورد آن ها به طور عمیق فکر کنیم. پس برای فروش موفق محصولات تولیدی خویش بایستی از تجربه فروش محصولات خود به مشتریان مختلف لذت ببرید و با سعه صدر و روی خوش مشتریان زیادی را به سمت و سوی خویش جذب کنید.

لورا فیتتون نیز به عنوان یکی از افراد بزرگ در خصوص فروش محصولات موفق می گوید: تمرکز، مشکل اصلی کسب و کار شما را حل می کند. با تمرکز به بسیاری از محتواها، شور وشوق و ایده هایی در مورد چگونگی حل مشکل دست خواهید یافت. بنابراین می بایست برای فروش عمده محصولات خویش و دستیابی به سود و سودآوری روی فروش محصولات خویش تمرکز کافی را مبذول دارید تا با شوق و ذوق بیشتری در راستای مشتری مداری گام برداشته شود.

نیل پاتل در خصوص فروش محصولات به شکل آنلاین از طریق وب سایت های مختلف می گوید: شما نمی توانید چند دکمه «خرید» را در وب سایت خود قرار دهید و انتظار داشته باشید بازدیدکنندگان از شما خرید کنند. پس با همین راهکار ساده نمی توان به فروش عمده محصولات خویش دست یافت؛ بلکه باید با یک پشتوانه قوی تری در این راستا گام برداشت تا مشتری را جذب خود کرد. کسب و کارهای اینترنتی می تواند بسیار موفق از آب درآید ولی در عین حال می بایست هدفمند به پیش رفت.

در صورتی که تاکنون نتوانسته اید در کسب و کارهای خود موفق شوید، این جمله از مالکوم فوریس را به یاد آورید که می گوید: شکست، موفقیت است اگر ما از آن یاد بگیریم. پس در صورتی که حتی در کسب و کارهای خود هم شکست خورده باشید، می توانید از اشتباه های گذشته خود درس بگیرید و این بار با رویکردی نو خود را وارد بازار کسب و کار کنید تا به موفقیت دست یابید.

در صورتی که مغازه شما کوچک است و بخواهید با همان مغازه کوچک، رویاهای بزرگ خود را محقق کنید، می توانید به این جمله از الوین تافلر استناد کنید که گفته است: وقتی کارهای کوچک انجام می دهی، باید درباره کارهای بزرگ فکر کنی، تا تمام کارهای کوچک در مسیر درست پیش بروند. پس برای دستیابی به سود و سوآوری همیشه باید فکر خود را بزرگ و اندیشه های خود را بزرگ تر کنید تا رفته رفته به سودآوری های زیادی دست یابید که خودتان هم تصور آن را نمی کردید.

گای کاوازاکی نیز در خصوص کسب و کارهای موفق و کارآمد گفته است: ایده ها آسان هستند و اجرای آن ها دشوار است. به واقع سخنی بسیار مفید و کارآمد است. شاید شما برای فروش محصولات خویش راهکارها و ایده های بسیار زیادی را در ذهن خویش تراوشیده باشید ولی برای اجرای آن ها و دستیابی به سودآوری بیشتر بایستی تلاش بیشتری در اجرای آن ها کرده باشید تا با پیاده سازی ایده های نوین بتوانید تبلیغاتی درست در پیش گرفته و سودی بیشتر را به دست آورید.

Grant Cardone در خصوص فروش موفق می گوید: با مشتری خودتان ارتباط چشمی برقرار کنید و او را کمی بخندانید. اجرای این توصیه از او به دست هر کسی سبب شده است تا بدین صورت بتوان مشتری را تنها با یک ارتباط چشمی به سمت خود جذب کنید و از طریق آن به فروش بی رویه خود کمک شایان توجهی کرده باشید. اگر شما مشتری خویش را در همان وهله نخست بخندانید، می توانید با این ارتباط صمیمانه او را به سمت و سوی خویش بکشانید تا فروش خود را بیش از پیش گردانید.

در زمینه فروش موفق محصولات خویش همواره باید در زمینه تبلیغات آن کار کنید. چرا که دیوید آگیلوی نیز در همین راستا نظریه ای دارد که گفته است: چیزی که باعث می‌شود مصرف کننده محصولی را خریداری کند، محتوای تبلیغات است نه شکل ظاهری آن. پس ممکن است حتی شکل ظاهری و کیفیت یک محصولی از دیگر محصولات هم کمتر باشد ولی این نحوه تبلیغات است که بایستی به خوبی ارائه گردد تا به فروش موفق و گسترده ای دست یابید.

مایکل پورتر در خصوص موفقیت در کسب و کارها نوشته است: شرکت های بدون استراتژی، برای هیچ چیز تلاش می کنند. به واقع همین شکل است در صورتی که بدون هدف و مدیریت به روند فروش محصولات خود ادامه دهید، در واقع به هیچ چیزی دست پیدا نخواهید کرد. پس با استراتژی و هدفمند به فروش محصولات خویش روی آورید تا به سودآوری خوب و مثمر به ثمری دست یابید.

پیتر دراکر در خصوص فروش موفق سخنان ارزشمندی را از خود به جای گذاشته است که در این بین می توان به این سخن وی اشاره کرد که گفته اند: اگر بخواهیم تجارتی را بشناسیم، در ابتدا باید هدف آن را مشخص کنیم. تنها یک تعریف معتبر برای هر هدف تجاری موجود است: ایجاد مشتری. پس همیشه برای هر تجارت موفق و فروش گسترده ای پیش از هر مسئله دیگری به ایجاد مشتری و نیاز های وی توجه داشت تا پس از جذب آن ها به فکر سودآوری بود.

استیو جابز در جای دیگر در خصوص فروش موفق گفته است: در نهایت همه چیز به سلیقه بر می گردد. به تلاش برای این بر می گردد که خود را در معرض بهترین چیزهایی که بشر انجام داده، قرار دهید و سپس تلاش کنید آن چیزها را وارد کاری کنید که دارید انجام می دهید. پس طبق این فرمایش استیو جابز می بایست برای فروش بیشتر محصولات خود به تمامی سلیقه های مشتریان خویش توجه داشته باشید تا به فراخور هر سلیقه ای تلاش خویش را در این راستا مبذول دارید تا نیاز همه مشتریان خویش را به جا آورده تا مشتریان زیادی را به سمت و سوی خویش بکشانید.

توماس جی واتسون به عنوان مدیر کلیدی در پیشرفت شرکت IBM می گوید: دوستانی نداشته باشید که در کنارش احساس راحتی کنید؛ اگر می خواهید سریع تر موفق شوید، دوستانی داشته باشید که مجبورتان کنند بهتر از قبل شوید. پس در صورتی که شما نیز شریکی در مغازه خویش دارید، می بایست شریکی باشد که شما را مجبور به بهتر شدن کند تا زودتر با تلاش و کوشش بیشتر و تحمل سختگیری های بیشتر به سودآوری نائل آیید و این گونه نباشد که تنها در کنار وی احساس راحتی کنید.

دکتر چستر کاراس به عنوان یک نویسنده و استاد به نام در حوزه مذاکره می گوید: در زندگی، همانند کسب و کار شما آنچه را که لیاقتش را دارید، به دست نمی آورید. شما آنچه را که برایش مذاکره کردید، به دست می آورید. پس بنا به این گفته می بایست هم در زندگی و هم در کسب و کارهای خود به مذاکره با افراد موفق بپردازید تا به موفقیت دست یابید.

جیمز کَش پنی به عنوان یک کارآفرین و سرمایه گذار آمریکایی بسیار موفق در زمینه فروش چنین گفته است: فروش شغل شماره 1 دنیاست! هرگز تا زمانی که شخصا به هزار نفر کالایی را شخصا نفروختید، دست از فروش برندارید. به هر میزان بیشتر بفروشید، به همان میزان بیشتر یاد می گیرید نیاز مردم چیست و برای رفع نیاز آن ها درآمد بیشتری خواهید داشت. پس شما نیز به عنوان یک فروشنده باید در نظر داشته باشید که با تجربه و گذران وقت و فروش زیاد محصولات است که رفته رفته خواهید دانست نیاز مشتریان شما چیست تا برای سفارش های بعدی خود بنا بر اصل مشتری مداری محصولاتی متناسب با نیاز آن ها خریداری کنید.

اگر می خواهید در فروش محصولات خود فردی موفق باشید، همواره این جمله طلایی از دِیو توماس را به یادگار داشته باشید که گفته است: برای شروع یک کسب و کار چه نیاز دارید؟ فقط سه چیز ساده 1- محصولتان را بهتر از هر کسی بشناسید. 2- مشتری تان را بهتر از هر کسی بشناسید. 3- اشتیاق فراوان برای موفق شدن داشته باشید. پس بنا به این موسس رستوران های بزرگ می بایست این سه جمله ساده را سرلوحه کار خویش قرار دهید تا دست به سودآوری و فروش گسترده محصولات خود بزنید. اگر محصولتان را خوب بشناسید، اطلاعات بهتری را در اختیار مشتری قرار می دهید. اگر مشتری تان را خوب بشناسید، نیاز وی را برطرف می کنید و اگر با شوق به موفقیت بیندیشید، حتما موفق می شوید.


سایر مطالب پیشنهادی :

خرید و فروش چه چیزی سود دارد

چه مغازه ای سود بیشتری دارد؟


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...