متن کوتاه در مورد سیزده به در عاشقانه

دوستان گرامی ، در این مطلب از توپ تاپ و در سال جدید 99-2020 مجموعه ای از متن های کوتاه و البته عاشقانه و جذاب را در مورد سیزده بدر تهیه دیده ایم ، که احتمالا جملات کوتاهی که درباره ی سیزده بدر در فضای مجازی بین کاربران می چرخد در ایام پیش رو زیاد باشد ، دعوت می کنیم تا در ادامه با ما همراه بمانید.

سیزده به در یا همان روز طبیعت یکی از روزهای خاطره انگیزی است که در کنار یار به زیبایی آن افزوده می شود. سال ها دور از یار گره های سبزه بهارانه را محکم می فشردیم و اینک به برکت این روز فرخنده در کنار یار به طبیعت گردی در طبیعت زیبای خداوندی رهسپار شده ایم. روز طبیعت و سیزده به در همگی شما مبارک باد.

***************************

اگر بخواهم بزرگترین دروغ سال را در سیزده به در امسال بگویم؛ بی گمان این جمله خواهد بود که دیگر من تو را نمی خواهم و دوستت ندارم. این دروغ ترین دروغ سال است که تقدیم تو می کنم. عزیزم سیزده به درت مبارک باد.

***************************

سیزده به در که می شود، هر سال به یاد تو می افتم تا برای گِره زدن سبزه های عاشقانه تمامی گره های زندگی تو را باز کنم. در این روزهای گرم سال به یاد تو هستم و گره های سبزه را تک به تک فقط و فقط برای بازگشایی گره های زندگی تو می بندم تا سال پیش رو برای شما سرشار از خوبی ها گردد.

***************************

سیزده به در بهانه است که باری دیگر در کنار تو و به فکر تو دل را به کوه و دشت و دمن زد تا روزهای سرسبزی و مسرت بخشی را در پیش داشت. سیزده شما مبارک باد عزیزم.

***************************

غم و غصه ها را باید دور ریخت و دل را به دریا زد. امروز سیزده به در است و اولین باری است که گره های سبزه جواب داده اند و من کنار تو دست در دست تو روزهای سخت گذشته را پشت سر گذاشته ایم. سیزده به در امسال حال و هوای دیگری دارد. یک سال به فکر یار و امسال در کنار آن روز و روزگار می گذرانیم.

***************************

برای برآوردن آرزوهای تو دستان خویش را به سمت آسمان قرار داده ام تا جانانه و از ته دل در این روز مبارک برآورده شدن تمامی آرزوهای تو را از خداوند منان بخواهم عزیزترینم.

***************************

همیشه دعای عاقبت به خیر بودن مادرها پشت سر فرزندان و عزیزان خود یکی از ثمربخش ترین دعاها بوده است که تأثیر بسیار زیادی در زندگی آن ها داشته اند. اینک من با گره زدن سبزه های بهاری آرزوی این را دارم که تمامی گره های زندگی تو به طور کلی از زندگیت ریشه کن شوند تا تو بتوانی به زندگی سرشار از آرامش خود روی آوری.

***************************

سیزده به در یعنی به در رفتن سیزده بلا از زندگی تو عزیزم. چرا که امروزه به نیت برآورده شدن آرزوهای تو سیزده گره بر سبزی های بهارانه زده ام تا هر چه بلا و غم و غصه در زندگیت هستند، به طور کلی برای همیشه از زندگی تو رخت برببندند.

***************************

همه ساله وقتی روز سیزده به در فرا می رسد، بوی سبزه و گل و طبیعت به مشام ما می آیند که باری دیگر تمامی خاطرات شیرین و دوست داشتنی برای ما تداعی می شوند. لحظات شیرین با هم بودن و خندیدن در کنار هم که بی گمان تصویری زیبا در آلبوم خاطرات ما را رقم خواهند زد.

***************************

امروز نوبت عاشق شدن است. نوبت گشت و گذار در دل کوه و جنگل و دریا است. امروز را باید به در کرد و برای در به در کردن غم و غصه و نگرانی دست به هر کاری زد. گره های کور زندگی را باید به دور ریخت و به جای آن بوی سبزه و گل یاس را در زندگی خود پدید آورد تا سالی پر از خیر و برکت را در پیش روی داشت. سیزده به در شما مبارک باد.

***************************

لحظات شوم و نحس را می توان با گره زدن سبزه های بهاری به دور ریخت تا در روز سیزده به در با دور راندن آن لحظه های نحس و نامیمون، این بار خاطرات زیبا و شیرینی را برای خود به ثبت رساند. زندگیتان پر از لحظات ناب و شیرین باد.

***************************

شاید سیزده برای تو نحس و نامیمون باشد ولی می توان در روز سیزده به در به بیرون و طبیعت رفت و با دور راندن سبزه های بهاری تمامی این روزهای نامیمون گذشته خود را به باد فراموشی سپرد تا این بار سالی پر از ثبت لحظات شیرین در کنار آغوش گرم خانواده خویش در پیش داشت. سیزده به در شما مبارک باد.

***************************

گاهی آرزوها را نمی توان با صدای بلند گفت. آن ها را در دل نگه می دارند. نمی دانم که آرزوی نهفته در دل تو چیست؟ ولی در روز سیزده به در از خداوند منان مسئلت دارم که تمامی آرزوهای نهفته در دل شما را برآورده نماید تا شما هم به تمامی آرزوهای خویش نائل آیید.

***************************

سیزده بهاریتان به در باد، دشمنانتان و غم و غصه هایتان در به در باد و خوشحالیتان همواره در مسیر جاده زندگیتان باد. سیزده به در شما مبارک.

***************************

الهی من به فدای آن نگاه معصومت شوم که هنوز در پی رسیدن به هدف متعالی خویش هستی. امیدوارم که امسال به گونه ای سبزه ها را گره بزنی که دیگر به هیچ طریق ممکنی این گره ها در زندگی شما باز نشوند و غم و غصه روی خویش را از زندگی شما برگرداند و به جای آن شادی و نشاط آرامش بخش زندگیتان باد.

***************************

عزیزم امیدوارم امسال که سال اولی است که سیزده به در را کنار هم جشن می گیریم، سالی باشد که برای من و تو 13 بلا و مصیبت، 13 درد و مریضی، 13 ناکامی و شکست، 13 زشتی و بدی در زندگی ما دور شوند تا ما بتوانیم سال پیش رو را با لحظات با هم بودن به بهترین شکل ممکن کنار هم بسازیم.

***************************

عزیزم با آمدن تو در روز سیزده به در امسال به جمع خانوادگیمان گره ای از زندگی ما باز شده است که تمامی سختی های گذشته را برای به دست آوردنت به باد فراموشی سپرده ام و امروز دیگر چه حاجتی بزرگتر از این داشته باشم که سال های سال پر از آرامش و آسایش خاطر کنار هم زندگی را از سر گیریم و روز و روزگار را به خوشی پشت سر نهیم.

***************************

عزیزترینم آرزوهایت را به دلم گره بزن مبادا دیر کنی و سیزده به در شود. سیزده به درت مبارک باد عزیزدلم.

***************************

عزیزم آنقدر تو را عاشقانه دوست دارم که به ناگاه فریاد برمی آورم: سیزده که هیچ ... من آسمان را به زمین گره می زنم اگر وصال تو برای من محقق گردد. امیدوارم که این مهم تحقق یابد و سالی دیگر در کنار هم سبزه ها را برای خوشبختی راه زندگیمان گره بزنیم.

***************************

امسال دست در دست یار به دیدار طبیعت می رویم تا رسم همیشگی سیزده به در را این بار متفاوت تر از پارسال در کنار یار بگذرانیم. سیزده به درت مبارک باد عزیزترینم.

***************************

زدن به دل طبیعت و طبیعت گردی یکی از لذت بخش ترین بخش های تفریحات نوروزی است که شما می توانید رنگ و بوی طبیعت را در روز سیزده به در به خوبی در زندگی خود حس کنید. امیدوارم ماندگار ترین لحظات را در روز طبیعت در پیش رو داشته باشید.

***************************

عزیزترینم سیزده به درت مبارک باد. امیدوارم که خداوند منان تمامی گره های زندگیت را باز کند تا بی هیچ غم و غصه ای روز و روزگار را در کنار هم سپری کنیم.

***************************

امیدوارم امسال که گره های سبزه را می زنم، سال دیگر همین موقع دست های یار را در دست خویش گره بزنم تا دست در دست همدیگر زندگانی پر از آرامش خاطر را در کنار یکدیگر سپری کنیم.

***************************

سیزه به در یعنی به در رفتن تمامی غم و غصه ها یعنی به باد سپردن تمامی روزهای ننگین گذشته، یعنی دور راندن هر چه که روان شما را پریشان خاطر می سازد. سیزده به در شما با فراموشی تمام اوقات تلخی ها همراه شود. سیزده به در مبارک باد.

***************************

لحظاتی در زندگی هستند که به هیچ عنوان فراموش شدنی نیستند. لحظه دور هم جمع شدن، لحظه گل گفتن و گل شنیدن، لحظه دیدار مجدد با طبیعت و گل و بلبل در آن، لحظات کنار یار بودن و ماندگار بودن این لحظات تا ابد و یک روز. این لحظات فراموش ناشدنی را برای همه شما در روز سیزده به در به هنگام گره زدن سبزه ها آرزو کردم تا سالیان دیگری هم در کنار هم پشت سر گذاریم.

***************************

سیزده به در یعنی لحظه آشنایی با طبیعت یعنی ثبت خاطرات شیرین و ماندگار کنار هم بودن. سیزده به در شما مبارک باد.

***************************

چقدر عاشقانه بود آن لحظه که دور از یار خود سبزه ها را گره می زدیم تا به همدیگر برسیم و امروز در کنار همان یاری نشسته ایم که روزگاری آرزوی وصال آن را داشته ایم. امیدوارم هوای دوستت دارم ها در آسمان آبی زندگی ما همواره طنین انداز گردد و تا ابد و یک روز این دوستت دارم ها ادامه داشته باشد.

***************************

چقدر سیزده به در کنار تو زیباتر و گل های بهاری با عطر بوی تو خود را زیباتر جلوه داده اند. تمامی گل های طبیعت از شرم زیبایی تو سر به زیر انداخته اند چرا که گلی همچون تو امروز با من است. من امروز در روز سیزده به در تمامی گل های طبیعت را در دست گرفته ام و عطر بوی همه آن ها را استشمام کرده ام. گلم روزت مبارک. با بودن تو هر روز من سیزده به در است.

***************************

عزیزترینم من با تو تا انتهای مسیر جاده عشق را پیموده ام. اینک که در کنار من هستی، آرزویی بزرگتر از سلامتی و به پای هم ماندن در کنار هم تا سالیان سال ندارم. سیزده به درت مبارک باد.

***************************

دیگر نمی خواهم حتی یک لحظه تو را ببینم. من تو را دوست ندارم. این هم دروغ سیزده به در من که از واضح ترین دروغ هایی است که بشر تاکنون به خود دیده است. سیزده به درت مبارک عزیزترینم.

***************************

سیزده به در با همسر و یار شما زیباتر و قشنگ تر جلوه می یابد. سیزده به درتان مبارک باد. امیدوارم که سالی دیگر همه مجردها هم مثل ما بتوانند به آرزوی خویش برسند و سیزده به دری متفاوت را در کنار همسر و یار خویش تجربه کنند. یک حس متفاوت و دوست داشتنی که لحظه ای شبیه به آن نیست.

***************************

جانانم روز طبیعت است می خواهم غرق در چشمانم شوم و  در دریای بی کران آن غرق شوم. طبیعت را می توان در چشمان تو به نظاره نشست که دل من را شیدای خود کرده است. روزت مبارک عزیزم.

***************************

بوی طبیعت که می آید، شادی و خوشحالی را به ناگاه به میان ما می آورد. امروز سیزده به در است. روز طبیعت. روزی که باید دست به دامان طبیعت زد و شادی و طبیعت را نثار خانواده ها ساخت. روز و روزگارتان پر از ثبت لحظات خوش و خرم باد.

***************************

سیزده به در را با یار می توان قشنگ تر ساخت. بودن کنار یار و قدم زدن کنار وی در جنگل و کوه و صحراء خود دل ضعفه ای است که خداکند به زودی تمام نشود. ان شاء الله این لحظات بی نظیر برای شما هم رخ دهد و سالی دیگر همگی دست در دست یارتان در این سبزه های روحیه بخش گام بردارید. سیزده به درتان مبارک باد.

***************************

آنقدر محکم و سریع گره های سبزه بهاری را پشت سر هم درست کرده ایم که امروز پس از یک سال همگی در کنار یار خود جشن سیزده به در را می گذرانیم. سیزده به در مبارک باد.

***************************

می گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست. بهار امسال من به عنوان اولین بهاری است که در کنار یار و محبوبه خویش ایستاده ام. امیدوارم سالی پر از خیر و برکت برای ما به وجود آید. بهارتان مبارک.

***************************

سیزده به در را باید با گرفتن تصاویر زیبا زیباتر ساخت. سیزده به در همگی مبارک باد. امیدوارم در این روز که به دامان طبیعت رفته اید، طبیعت را خانه دوم خود قرار دهید و آن را پاک و پاکیزه نگه دارید.

***************************

دیدن گل و سبزه و حال و هوای خوب بهاری همگی نویدبخش روز و روزگاران خوب و میمونی است که در پیش روی ماست. سیزده به درتان مبارک باد. امیدوارم تمام سالتان به سرسبزی این گل ها و به زیبایی این طبیعت بکر خداوندی باشد.

***************************

عزیزترینم امروز سیزده به در است و من چون گلی نظیر تو را دارم، دیگر چه غمی دارم. کنار تو ماندن و دو نفره قدم زدن کنار هم چه صفایی دارد. انگار تمامی گل های طبیعت به پاس آمدن تو به کانون گرم خانواده ما به صف ایستاده اند و از برکت وجودی توست که همه چیز سبز و خرم گشته است. سیزده به درت مبارک عشقم.

***************************

بالاخره سیزده به در از راه رسید تا به دامان طبیعت رفت و این روز بزرگ را با همدیگر به جشن گرفت. گل و سبزه و چمن بهانه ای است تا تو را این گونه در طبیعت زیبای خداوندی مورد ستایش قرار داد. سیزده به درت مبارک باد.


در ادامه حتما ببینید :

متن تبریک سیزده بدر 99 + عکس نوشته


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...