متن تبریک روز مرد به دایی + عکس نوشته

دایی نعمت بی نظیری است که به هر کسی داده نمی شود و کسانی که دایی دارند، جزو خوشبخت ترین انسان های روی کره ی زمین هستند. من همه جزو همین خوشبخت ترین ها هستم چرا که سایه دایی ام بالای سرم است. روز مرد را به دایی عزیزتر از جانم تبریک می گویم که برایم در زندگی حکم پدر را داشته و دارد.

عکس نوشته دایی جان روزت مبارک 99 جدید

در این مطلب انواع متن های زیبا را به همراه عکس نوشته برای تبریک روز مرد به دایی از زبان خواهرزاده برایتان به اشتراک خواهیم گذاشت. این متن ها هم برای دختران و هم برای پسران آماده شده اند که از آنها استفاده کنید و به این طریق دایی خود را خوشحال نمایید.

عکس نوشته تبریک روز مرد به دایی

متن تبریک روز مرد به دایی برای دختر

دایی عزیزم، اگر بخواهند رسم مردانگی را به دیگران بیاموزند، باید از زندگی تو سرلوحه بگیرند و از زندگی تو سرمشق بگیرند تا بتوانند مردانگی را بیاموزند. تو در زندگی من نقش بسیار پررنگ و مهمی داری! من برای تو ارزش بسیاری قائل هستم؛ روز مرد را به تو که مردانگی ات زبان زد خاص و عام است تبریک می گویم. امیدوارم که سایه ات برای هزاران سال هم که شده بر سر ما و خانواده ی ما باشد.

***************************

دایی عزیزم، با اینکه من مرد نیستم، اما مردانگی را خیلی خوب از تو آموختم. تو به من یاد دادی که مردانگی ربطی به جنسیت ندارد و خیلی باید برای آن تلاش کرد تا به دستش آورد. تو برای من نمونه ی بارز مردانگی هستی. انشالله که همیشه برایمان بمانی تا از نعمت وجودت بهره ببریم. روزت مبارک.

عکس پروفایل دایی جون روز پدر مبارک 2021 جدید

روزت مبارک مرد زندگی من و مادرم؛ این بار را به پدرم تبریک نمی گویم بلکه به مردی تبریک می گویم که جانشین پدرم در خانه ی ماست و همیشه و در همه حال هوای ما را داشته و حتم دارم که خواهد داشت. منظورم دایی ام است! همانکه بی دریغ هم برای خانواده ی خود و هم برای ما تلاش می کند که در رفاه و آرامش باشیم. دایی عزیزم، روز مرد را به تو که نقش پدرم را برایم بازی میکنی تبریک می گویم.

***************************

می خواهم روز مردی را تبریک بگویم که از نظر من مردترین مرد دنیاست. این مرد بردار مادر من یا همان دایی ام است. من دایی خودم را هم اندازه ی پدرم دوست دارم! چرا که عشق و محبتی که نسبت به من در دل او نهفته شده، همانند عشقی است که پدرم به من دارد و او مرا به مانند فرزند خود دوست دارد. دایی عزیزم، روزت را به تو تبریک میگویم. انشالله که هزاران سال باشی و سایه ات بالای سرمان باشد.

عکس نوشته دایی عزیزم روزت مبارک

با وجود دایی، ما در خانه مان احساس نمی کنیم که مرد نداریم. وقتی که پدرم نیست، دایی ام برایمان نقش پدرم را بازی می کند. از همین جا می خواهم روز مرد را به دایی عزیزم تبریک بگویم.

***************************

غم خوار ما بودی، با هر بار اشکی که از چشمان ما ریخت، تو هم گریستی و با هر ناراحتی ای که داشتیم، کنار ما بودی و ما را همراهی می کردی. دایی عزیزم، منظور خود تو هستی؛ تو که آنقدر مهربان و رئوفی که هرگز بین ما و خانواده ات فرقی نگذاشتی و نمی گذاری. روز مرد را به تو تبریک می گویم؛ به تویی که برای ما غمخوار بودی و همانند پدر سایه ات بالای سر ما بود.

عکس پروفایل دایی جان دوستت دارم روز مرد مبارک

دایی جان، تو را به اندازه ی پدرم دوستت دارم. عشقی که نسبت به تو در وجود من نهفته شده، عشق فرزند نسبت به پدرش است. دایی عزیزم، غیرت تو و مردانگی تو همیشه در خانه و زندگی ما زبانزد بوده و همیشه ما آن را به چشم دیده ایم. پس به من حق بده که روز مرد را قبل از هر کس دیگری بیایم و به تو تبریک بگویم. روزت مبارک باشد.

عکس نوشته بهترین دایی دنیا روز پدر مبارک

خواهرزاده ات عاشقانه دوستت دارد و دوستت خواهد داشت. دایی جان، تو یکی از فرشتگان خدا برای من روی زمین هستی. با وجود تو هست که من باور کردم که خدا فرشتگان را روی زمین هم آفریده. روزت مبارک باشد.

***************************

تو همیشه بی دریغ به ما و خانواده ی ما کمک کردی و باعث شدی که هیچ وقت در زندگی کم و کسری نداشته باشیم. بعد از پدر، این دایی است که غیرتش اجازه نمی دهد که خانواده ی خواهرش بخواهند سختی بکشند و یا مصیبتی را به تنهایی تحمل کنند و به دوش بکشند. دایی جانم، خوش غیرت ترین مرد دنیا، روزت را به تو تبریک می گویم و می خواهم بگویمت که من به اندازه ی پدرم تو را دوست دارم.

متن و عکس نوشته تبریک روز مرد به دایی

دختر همیشه نیاز به محبت دارد! به خصوص از سوی پدرش. اما همه ی دختران شاید نعمت پدر را نداشته باشند؛ ولی با این حال خیلی از آنها از نیاز به محبت سرشار می شوند چرا که فردی در زندگی شان است به اسم دایی که همیشه به مانند پدر برای آن دختران بوده و هست. چه خوشبخت هستند دخترانی که دایی دارند؛ چه خوشبخت تر هستند دخترانی که در کنار پدرشان از نعمت وجود دایی بهره برده اند. من یکی از خوشبخت ترین دختران روی کره ی زمین هستم! چون هم پدر دارم و هم دایی. پدرم عزیزم و دایی جان روزتان مبارک.

***************************

می خواهم روز مرد را به دایی عزیزتر از جانم تبریک بگویم! غیرت او هیچوقت اجازه نداد که اخم به ابروی مادرم بیاید یا به خاطر مسئله ای ناراحت شود. دایی ام برای خود من هم همین کار را می کرد و می کند و هیچ وقت نمی گذارد که مسئله ای باعث رنجش و ناراحتی من بشود. دایی جان عاشقانه دوستت دارم.

عکس دایی دلسوز و عزیزم روزت مبارک

مرد بودن فقط به جنسیت نیست؛ بلکه چیزی فراتر از این است و دایی من ثابت کرد که به معنای واقعی یک مرد تمام عیار است. روز مرد را به دایی ام تبریک می گویم.

***************************

دایی جان، چه خوشبخت هستم که تو را در زندگی ام دارم و چه حال خوبی دارم وقتی که دوباره و دوباره چشمم به تو می افتد. دایی عزیزم، تو برای من نویدی هستی که به من می گوید هنوز هم خوبی در دنیا وجود دارد و هنوز هم می توان عشق را احساس کرد. بله دایی جان من عشق را در وجود تو می بینم. روز مرد را به تو تبریک می گویم.

عکس نوشته پدر و دایی عزیزم روزتان مبارک

دایی جانم، از خدا یک عمر با عزت برایت می خواهم. این زیباترین دعایی است که می توانم در حقت بکنم. می دانم که تو هم همین را می خواهی. آخر مردی به عزت و شرف تو هیچوقت نمی خواهد که عزتش خدشه دار شود و من هم برای همین از خداوند خواستم که انشاالله تا آخر عمرت که بعد از هزاران سال باشد، عمر و زندگی ای با عزت داشته باشی و هیچوقت این عزت از بین نرود. روزت مبارک.

***************************

من با اینکه دخترم، اما همیشه تو برای من الگو بودی و همیشه دوست داشتم که به جای تو باشم و به مانند تو زندگی کنم. دایی جان، تو به من آموختی که رسم مردانگی زن و مرد نمی شناسد و باید در همه حال آن عزت و شرفی که با نام مردانگی شناخته می شود را حفظ کرد. روز مرد را به تو تبریک می گویم.

آلبوم عکس نوشته و متن تبریک روز پدر به دایی

متن تبریک روز مرد به دایی برای پسر

دایی عزیزم، تو به من مرد بودن را آموختی و به من یاد دادی که چگونه در دنیایی که پر از نامردیست، یک مرد تمام عیار باقی بمانم و مردانگی ام را در حق همه ی مردم تمام کنم. تو برای من بهترینی و از خدا می خواهم که همیشه سایه ات را بالای سر ما و خانواده ی ما نگه دارد. انشالله که همیشه با ما باشی دایی جان. روز مرد را به تو تبریک می گویم.

***************************

تو برایم بزرگترین آموزگاری هستی که می توانستم داشته باشم. با وجود تو، من درس زندگی کردن را به خوبی آموختم. دایی جان، تو به من یاد دادی که زندگی کردن فقط نفس کشیدن نیست و باید زندگی را به تمام معنا زندگی کرد. برای این از تو متشکرم و بدان که همیشه جایگاهت برایم همانند جایگاه پدرم است. روز مرد را به تو تبریک می گویم.

عکس نوشته روز مرد مبارک دایی جان

روز مرد را اول به تو، بعد به پدرم و بعد هم به خودم تبریک میگویم. تو و پدرم برایم الگوهای کاملاً اثبات شده ای بودید که بخواهم از آنها رسم مردانگی را بیاموزم. شاید با اینکه روز مرد را به خودم هم تبریک گفتم لبخند زده باشی، اما واقعیت است. کسی که با تو زندگی کند و کسی که در کنار تو باشد، اگر مرد نشود، جای تعجب دارد. تو درس مرد بودن و مردانگی را خیلی زیبا آموزش می دهی.

***************************

روز مرد مبارک دایی عزیزم. حتما لازم نیست که پدر آدم به او درس زندگی بدهد؛ گاهی آدم بزرگترین درس های زندگی اش را از دیگران می گیرد! مثل من که بزرگترین درس های زندگی ام را از تو که دایی ام بودی گرفتم. برای اینکه مرا آماده ی سفر زندگی کردی تا به مانند یک مرد با آن روبرو شوم و از آن نهراسم از تو متشکرم. روز مرد مبارک دایی جان.

***************************

آدم های زیادی هستند که نام مرد را روی خودشان می گذارند، اما بویی از مردانگی نبرده اند. تعداد این آدم ها کم نیست و گاهی آدم شک می کند که چرا بعضی ها حتی ذره ای هم مردانگی ندارند. اما در بین همه ی اینها، من چشمم به دو نفر روشن است و امید دارم که اگر تمام دنیا را نامردی فرا بگیرد، آن دو نفر همچنان مرد باقی خواهند ماند. آن دو نفر کسانی نیستند جز تو و پدرم دایی جان. هم روز تو و هم روز پدرم مبارک باشد.

عکس نوشته دایی جان روز مرد مبارک باشد

در این دنیایی که پر از دورویی و نامردی است، پیدا کردن مردان واقعی هم سخت شده. اما من خوشبختم که دو تن از مردترین مردان روی کره ی زمین را در زندگی ام دارم و می توانم از آنها مرد بودن را بیاموزم. آن مردها یکی پدرم است و یکی هم تو هستی دایی جانم. روز مرد را به تو و پدرم تبریک می گویم.

***************************

وقتی که کنارم هستی، احساس می کنم که پدرم در کنارم ایستاده. برای یک پسر وجود پدر الزامیست تا بتواند به مانند یک مرد بزرگ شود و مردانگی کند. اگر پدر نبود، مرد دیگری هم می تواند در کنار این پسر باشد و آن مرد کسی نیست جز دایی. دایی جانم، تو در کنارم ایستادی و مردانگی را به من آموختی. اکنون می خواهم روز مرد را به تو تبریک بگویم که اگر با من نبودی و اگر کنارم نبودی، نمی دانم که بر من چه می گذشت.

متن تبریک روز مرد به دایی + عکس نوشته

سایه ی یک مرد روی سر خانواده الزامیست و مهم نیست که اعضای آن خانواده دختر باشند یا پسر! به عنوان مثال برای خود من که پسر هستم، نیاز به سایه ی این مرد کاملاً احساس میشده و می شود. آن مرد کسی نیست جز پدر. اما اگر پدر نبود و به هر دلیلی سایه اش از سر خانواده کم شده بود، باز هم مردی دیگری حضور دارد که خانواده را زیر سایه ی خودش بیاورد و آن مرد کسی نیست جز دایی. پدر و دایی دو انسان بی بدیل هستند که خداوند به مانند آنها را هرگز نیافریده. اکنون می خواهم روز مرد را هم به پدرم و هم به دایی ام تبریک بگویم که هیچوقت اجازه ندادند که سایه شان از سر خانواده ی ما کم بشود.

جملات تبریک روز مرد به دایی با عکس نوشته

دایی جانم، روزت مبارک. من بلد نیستم متن های زیبا بنویسم و بلد نیست که با کلمات بازی کنم تا احساس خوبی را در تو بیافرینم؛ اما می خواهم با ساده ترین کلمات روز مرد را به تو تبریک بگویم. در قالب تک تک همین کلمات ساده، عشقی بی بدیل نهفته است! این عشق، عشقی است که من نسبت به تو دارم. باز هم روز مردم را به تو تبریک می گویم.

***************************

دایی جانم، روز مرد مبارک باشد. تو برای من انگیزه ای هستی که به زندگی ادامه دهم و باور کنم که زندگی هم ارزش دارد. روز مرد مبارکت باشد.

***************************

دای جانم، جان جانانم، اگر از من بپرسند که میخواهی در آینده ات شبیه چه کسی بشوی، بدون هیچ معطلی ای خواهم گفت که می خواهم شبیه دایی ام بشوم. تو برای من همه چیز هستی و من با وجود تو همه چیز را درک کردم و شناختم. روز مرد را به تو تبریک می گویم.

متن و عکس نوشته تبریک روز مرد به دایی جان

عزیز دل خواهر زاده، می دانستی که من عاشقت هستم؟ آخر برای یک پسر چه چیزی با ارزش تر از اینکه یک مرد سایه اش بالای سر او باشد و به او مردانگی را بیاموزد؟ دایی جان، تو در کنار پدرم به من خوب مردانگی را آموختی و خوب به من یاد دادی که یک مرد باید چگونه باشد و چگونه زندگی کند. روزت را به تو تبریک می گویم. روز مرد مبارک.


سایر مطالب پیشنهادی و داغ :

تبریک روز مرد با اسم دلخواه شما (2)

متن های زیبا برای روز پدر همراه جدیدترین عکسها

تبریک روز پدر با اسم دلخواه شما

متن درباره ی مرگ دایی عزیزم


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...