متن در مورد عروسی خواهرزاده

خواهرزاده به مانند خواهر یا برادر واقعی انسان است و فرقی با آن ندارد. زمانی که خواهرزاده تان ازدواج و عروسی می کند، می توانید با یک متن زیبا ازدواجش را به او تبریک بگویید. با این کار می توانید تاثیر خوبی در او بگذارید و این کارتان برای همیشه در ذهن او هک شده و باقی خواهد ماند.

در این متن انواع متن های زیبا در مورد عروسی خواهرزاده را برایتان گردآوری کرده ایم که می توانید هر کدام از آنها را که خواستید با او به اشتراک بگذارید و یک احساس خوب هم در وجود خودتان و هم در وجود او بیافرینید.

جملات کوتاه و زیبا درباره عروسی خواهرزاده

خواهرزاده جان، خوب است که بدانی که عشق به انسان نیرو می دهد، به انسان هدف می دهد و به انسان انگیزه ای می دهد که زندگی اش را با قدرتی چندین برابر به پیش ببرد. به تو تبریک میگویم که به تمام اینها رسیدی و اکنون قرار است که ازدواج کنی. عروسی ات مبارک باشد.

*******************************

به تو آغاز زندگی مشترکت را تبریک می گویم. خواهرزاده ی عزیزم، شاید باورت نشود، اما می خواهم بگویم که تو برایم تبدیل به یک الگو شده ای. آری تو برایم تبدیل به یک الگو شدی چون عشق را در زندگی ات درک کردی و چون عشق را وارد زندگی ات نمودی. تبریک مرا پذیرا باش عزیز دل.

*******************************

به چیزهایی که می گویند توجه نکن! اینکه می گویند با ازدواج کمر آدم زیر بار اقساط و ... خم می شود، اینکه می گویند آدم مسئولیت هایش چندین برابر می شود و ...؛ باید با دیدی متفاوت به این مسئله بنگریم. در هر چیزی که بخواهیم، می توانیم نقصی پیدا کنیم! اما ما باید به دنبال زیبایی ها باشیم و از زیبایی های هر چیزی لذت ببریم. خواهر زاده ی عزیزم، اکنون تو قرار است که ازدواج کنی و عروسی ات نزدیک است؛ از تو می خواهم که این حرف ها را باور نکنی و با قدرت زندگی مشترکت را با همسرت شروع کنی.

*******************************

اکنون تو جزو قدرتمندترین انسان های روی کره ی زمین هستی. کسی که به عشق برسد و کسی که عاشقی را بلد شود، می شود جزو قدرتمندترین انسان های روی کره ی زمین. تو اکنون قرار است که این عشق را رسمی کنی و این عشق را به همه اعلام کنی. خواهرزاده جانم، اول از همه عروسی ات را به تو تبریک می گویم و بعد می خواهم به تو بگویم که با آغاز رسمی شدن عشقت، خودت را آماده ی پذیرفتن اتفاقات جدید در زندگی ات کنی تا مبادا تو را شگفت زده کنند.


مطلب پیشنهادی و ویژه :

متن زیبا برای خواهر زاده 96 جدید


خواهرزاده ی عزیزم، اکنون دیگر تو تنها متعلق به خودت نیستی و وجودت به وجود شخص دیگری که همسرت باشد گره خورده است. ابتدا عروسی ات را به تو تبریک می گویم و بعد از تو میخواهم که این اتفاق خوشایند و  خرسند در زندگی ات را نقطه ی شروعی بدانی برای موفقیت هایت. اکنون همانطور که گفتم، تو متعلق به خودت نیستی و شخص دیگری هم وارد زندگی ات شده. پس کاری کن که هم زندگی خودت و هم زندگی همسرت به زیباترین شکل ممکن پیش برود.

*******************************

از ته قلبم و با تمام وجودم شروع عاشقانه هایت را به تو تبریک می گویم. بگذار اول این را به خواهرم تبریک بگویم که زحماتش به بار نشسته و فرزندش اکنون قرار است که ازدواج و عروسی کند. از تو می خواهم که دست های مادرت را از صمیم قلب ببوسی. چون او بود که باعث شدن تو عاشقی کردن را بلد شوی و او بود که تو را آماده ی عاشق شدن کرد.

*******************************

از خواهرم متشکرم که فرزندی به مانند تو را پرورش داد که اکنون شده ای مهمترین عضو خانواده ی ما. عروسی ات مبارک باشد خواهرزاده جان. گرچه که هر کاری کنیم و زیباترین گل ها را هم بیاوریم، به پای زیبایی عشق تو و همسرت نمی رسد؛ اما هر چه گل در دنیا وجود دارد تقدیم به تو و همسرت باد.

*******************************

خواهر زاده جان و همسر جانانش، برایتان یک زندگی سرشار از عشق و مودت را از خداوند خواستارم. باور کنید که این زندگی هیچ ارزشی ندارد و نباید به خاطر آن غم و غصه به دل راه داد. امیدوارم که اکنون که زندگی مشترک تان را شروع کرده اید و عروسی می کند، همیشه لب هایتان خندان و دلتان شاد باشد و همیشه عشق را در زندگی تان تجربه کند.


همچنین ببینید :

متن‌های زیبا در مورد دوست داشتن خواهر زاده (2)


یا علی گفتیم و عشق آغاز شد؛ خواهرزاده ی عزیزم، شروع عشقت را به تو تبریک می گویم. از تو می خواهم که عشقی بی بدیل در رابطه ات به وجود آوری! عشقی که زبانزد همه باشد.

*******************************

عشق به زندگی ثبات می دهد و مسیر آن را مستقیم و بی مانع می کند. کسی که در زندگی اش عاشق نشده و عاشقی را تجربه نکرده، نمی تواند آنطور که باید مسیر زندگی را به درستی بپیماید. خواهرزاده ی من اکنون مسیر زندگی اش از همیشه هموارتر شده! او اکنون قرار است که ازدواج کند و عروسی اش نزدیک است. خواهرزاده جان، پیوندت را به تو و همسرت تبریک می گویم. امیدوارم که همیشه خوشبخت باشید و همیشه عشق باشد که رابطه تان را مستحکم می کند.

*******************************

جراح هم بودی و ما خبر نداشتیم؟ عجب خواهرزاده ی با مهارتی داریم ما! شاید بپرسی چرا جراح؟ خب معلوم است! چون تو یک جراحی قلب بزرگ انجام دادی و آن هم این است که قلب خودت را به قلب همسرت پیوند دادی و اکنون قرار است که با او عروسی کنی. از این جراحی مهمتر و زیباتر هم سراغ داری؟ این جراحی را هم به تو و هم به همسرت تبریک می گویم. امیدواریم که همیشه قلب هایتان برای هم بتپد و عشقی بی نظیر را تجربه کنید.

*******************************

وقتی که لبخند هایت را میبینم، یاد خنده های زیبای خواهرم می افتم. باور کن که خنده های تو با ارزش ترین چیزی است که من در این دنیا آن را به چشم می بینم. خواهرزاده ی عزیزم، اکنون می بینم که تو واقعا از ته دل می خندی و همین برای من بس است؛ اکنون می بینم که تو با عروسی ات، کلی شاد شده ای و همین برای من بس است. عروسی ات مبارک باشد دردانه ی من. امیدوارم که همیشه لبت خندان باشد که لب خندان تو به من امید زندگی می دهد.


پیشنهاد جدید :

شعر درباره خواهرزاده


وقتی که عروسی میکنی و وقتی که ازدواج می کنی، چشمت به روی برخی از حقایق زندگی باز می شود و می توانی با دید بزرگتری به دنیا بنگری. باید به تو بگویم که ما به این دنیا آمده ایم تا تجربه کنیم و از آن لذت ببریم. تو اکنون تجربه ی جدیدی را آغاز کرده ای که قرار است لذت های وصف ناپذیری به تو بدهد. با هر بار تجربه کردن و لذت های بیشتر، دید تو هم نسبت به جهان بازتر و بزرگتر می شود. خواهرزاده جان، این تجربه ی جدید را به تو و همسرت تبریک می گویم.

*******************************

پیوندتان را تبریک میگویم. پیوند شما در آسمان ها نوشته شده بود؛ گویی که تقدیر هم کار خودش را کرده بود و میخواست که شما هر چه سریعتر به هم برسید و در کنار هم قرار بگیرید. خواهرزاده ی عزیزم، اکنون که در کنار کسی هستی که دوستش داری، از خدا می خواهم که یک عمر خوشبختی و عشق را تجربه کنید و از زندگی تان نهایت استفاده را ببرید.

*******************************

پیوندتان در آسمان ها نوشته شده بود، اما روی زمین صورت پذیرفت. گویی خدا از همان ابتدا هم می خواست که شما با هم و کنار هم باشید. خواهرزاده جانم، این اتفاق خرسند را به تو و نامزد عزیزتر از جانت تبریک می گویم و از خداوند که مظهر عشق و زیباییست می خواهم که رابطه تان را از عشق لبریز کند و کاری کند که شما زیباترین رابطه ای که تا به حال در عمرتان دیده بودید را تجربه کنید.

*******************************

از زیبایی عشق هرچه بگویم، کم گفته ام. اکنون شما زیباترین زیبای عالم را به دست آورده اید و آن هم عشق است. خواهرزاده ی عزیزم و همسر محترمش، عشق تان را به شما تبریک می گویم. امیدوارم که هیچوقت غم نبینید و هیچوقت ناراحتی نبینید که مبادا این ناراحتی از عشق شما بکاهد.


شاید علاقمند باشید :

متن تبریک تولد به خواهرزاده + عکس نوشته


حالا که عشقتان آنقدر قوی و محکم بود که می خواهید با هم ازدواج و عروسی کنید، از خدا هیچ چیز نمیخواهم جز خوشبختی تان. خوشبختی خواهرزاده ام تمام آرزوی من است و اگر کنار همسرش خوب و خوش است، پس ما هم به این راضی هستیم و از خداوند برایشان آرزوی خوشبختی میکنیم.

*******************************

اکنون که قرار است ازدواج کنید و زندگی مشترک تان را آغاز کنید، می خواهم شروع زندگی تان را با یک پند به شما تبریک بگویم. آن پند این است که همیشه سعی کنید همسر خود را خوشبخت کنید. خواهرزاده، اگر تو برای خوشبختی همسرت تلاش کنی، او به رابطه تان عشق می بخشد و رابطه تان را زیبا می کند و باعث می شوند که تو از این رابطه آرامشی وصف ناپذیر بگیری! این را هم خطاب به همسرت می گویم که اگر هم تو برای خوشبختی خواهرزاده ام تلاش کنی، او هم همچنان به دنبال استحکام بخشیدن عشق در رابطه تان و زیبایی بخشیدن به آن خواهد بود. پس هر دوی تان برای هم تلاش کنید تا بتوانید یک زندگی عاشقانه داشته باشید.

*******************************

از خدا چیزی که میخواستم را به من داد. دیگر چه چیزی می خواهد از این بهتر باشد؟ من خوشبختی خواهرزاده ام را از خدا خواستم و خداوند هم با وارد کردن عشق به زندگی او، این خواسته ام را برآورده کرد. اکنون دیگر خواسته ی بزرگی از خدا ندارم. فقط امیدوارم که رابطه ی زیبای شما، یک رابطه با دوام و با عمر طولانی باشد که هر دوی شما با هم و در کنار هم بتوانید خوشبختی واقعی را لمس کنید و آن را تجربه کنید.


همچنین تماشا کنید :

متن در مورد مدرسه رفتن خواهرزاده


عروسی ات مبارک خواهرزاده ی عزیزم. باورت می شود که داری ازدواج می کنی؟ باورت می شود که با کسی که دوست داشتی، اکنون قرار است که به زیر یک سقف بروی؟ این خوشبختی حق و سهم توست و تو باید آن را تجربه کنی. تو برای به دست آوردن عشقت تلاش زیادی کردی و این تلاش بالاخره ثمره داد. ثمره ی تلاشت را به تو تبریک می گویم. امیدوارم که یک عمر همراه با خوشی و لذت را در کنار همسرت تجربه کنی.

*******************************

به راه افتادن قطار عشق تان را در مسیر زندگی به شما تبریک می گویم. مقصد این قطار خوشبختیست و از خداوند میخواهم که این قطار هیچوقت از ریل هایش خارج نشود و شما را به همان مقصدی که می خواهید، برساند. خواهر زاده جان، این آرزوی قلبی من برای تو و همسرت در آستانه ی عروسی تان است. پیوندتان مبارک باشد.

*******************************

اکنون که می خواهید عروسی کنید، یک نکته را همیشه به یاد داشته باشید! برای عاشق ماندن باید همیشه به هم عشق بورزید. مبادا فکر کنید که اکنون که عاشق هم هستید، برای همیشه این عشق شعله ور خواهد بود. اگر از این شعله ها محافظت نکنید و آنها را به حال خودشان بگذارید، کم کم از بین خواهند رفت و کم کم این آتش خاموش می شود. پس همین حالا که شعله ور ترین آتش را دارید، به شما می گویم که مراقب باشید. خواهرزاده، به این پندی که به تو دادم عمل کن تا بتوانی یک زندگی زیبا و سرتاسر عاشقانه را تجربه کنی.


بیشتر بخوانید :

متن کوتاه و غمگین درباره مرگ خواهرزاده


دنیای شما با با هم بودن معنا پیدا میکرد و اکنون دیگر با هم و در کنار هم هستید. امیدوارم که از این کنار هم بودن تا همیشه رضایت داشته باشید و خوشحال باشید. خواهرزاده، این آرزوی قلبی من برای تو و همسرت است. من خواهرم را در وجود تو می بینم و هر کاری می کنم که خوشبخت ترین آدم روی کره ی زمین بشوی! چرا که با این کار احساس می کنم که برای خوشبختی خواهرم کاری کرده ام. پیوندت با عشقت را به تو تبریک می گویم.

*******************************

حتما الان خیلی خوشحالی و دل در دل تو نیست. باید هم همینطور باشد، آخر اکنون عروسی توست و اکنون قرار است که با عشقت یک زندگی مشترک را شروع کنی. شروع زندگی مشترکت را با همسرت به تو تبریک می گویم و از خدا می خواهم که رابطه ات با او همیشه و در همه حال خوب و بی نظیر باشد. اگر در این رابطه اخم به ابروهای تو بیاید، این را بدان که من ناراحت می شوم! آخر نمی توانم غصه خوردن خواهر زاده ام را ببینم. پس برای همین هم که شده، همیشه کاری کن که آتش عشقت با همسرت شعله ور باقی بماند.

*******************************

عروسی تان را به شما دو نو غنچه ی خندان تبریک می گویم. خواهرزاده ی عزیزم و همسر جانانش، انشالله که همیشه خوشبخت باشید و انشالله که به پای هم پیر بشوید.


در ادامه ببینید :

متن برای خواهرزاده تازه متولد شده


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...