آموزش نقاشی آسان نهنگ برای کودکان

نهنگ ها بزرگترین عضو خانواده دلفین ها هستند. آنها از 40 دندان بلند چهار اینچی برای گرفتن طعمه هایی مانند ماهی، ماهی مرکب و پنگوئن استفاده می کنند. نهنگ ها می توانند به انسان ها نیز آسیب می رسانند.

نهنگ ها دارای مغزهای بزرگ و بسیار باهوش هستند. آنها می توانند هزاران کیلومتر را بدون خوردن غذا شنا کنند. نهنگ ها به دو نوع بی دندان و دندان دار تقسیم میشوند. نهنگ‌های بی‌دندان توان بویایی بسیار قوی و نهنگ‌های دندان‌دار توان شنوایی بسیار خوبی دارند.

ما در اینجا از طریق سایت توپ تاپ به شما آموزش می دهیم که چگونه بتوانید یک نهنگ یا وال را نقاشی کنید. همچنین شما به کمک این سایت می توانید به راحتی نقاشی مورد علاقه خود را در رابطه با هر موضوعی رسم نمایید.

دستورالعمل گام به گام نحوه نقاشی کردن نهنگ برای کودکان:

آموزش نقاشی نهنگ مرحله اول

1- با ترسیم یک خط طولانی و منحنی شروع کنید. توجه داشته باشید که یک طرف خط دورتر از دیگری فرو رفته است. این شکل پشت، دم و سر نهنگ را شامل می شود.

آموزش نقاشی نهنگ مرحله دوم

2- در این مرحله، یک خط منحنی طولانی و منحنی دیگر که از انتهای اول ادامه دارد، بکشید. خط اول را به دور خود حلقه بزنید. فضای بین دو خط را باریک کنید، اما آنها را به هم وصل نکنید. این چهره، شکم و دم نهنگ را نشان می دهد. سپس یک خط کوتاه تر در نزدیکی نوک سر نهنگ بکشید، و دهان را بکشید.

آموزش نقاشی کودکانه نهنگ مرحله سوم

3- از یک سری خطوط منحنی برای باله دم استفاده کنید. پایین باله را با استفاده از یک خط خمیده مانند پرانتز های علامت نقطه گذاری – { محصور کنید. از یک خط باریک (U)  و چند خط کوچک برای قسمت زیرین دم استفاده کنید.

نقاشی آسان نهنگ مرحله چهارم

4- یک خط خمیده و بلند از پایه دم تا نوک دهان بکشید.

روش کشیدن نقاشی نهنگ مرحله پنجم

5- با استفاده از یک خط خمیده بلند، شکل شاخه بکشید. توجه کنید که باله مثل یک مثلث نامنظم با گوشه های گرد، شکل می گیرد.

آموزش نقاشی نهنگ برای بچه ها مرحله ششم

6- خطوط راهنما را برای وضوح بیشتر نقاشی پاک نمایید.

آموزش نقاشی نهنگ مرحله هفتم

7- از یک خط خمیده بلند برای محصور کردن باله پشتی استفاده کنید. توجه کنید که این باله هم مثل یک مثلث نامنظم شکل گرفته است.

کشیدن نقاشی نهنگ مرحله هشتم

8- باله شاخه ای را در طرف دیگر نهنگ بکشید. از دو خط منحنی استفاده کنید که در یک نقطه قرار دارند و یک شکل مثلث نامنظم را محصور می کنند.

آموزش نقاشی نهنگ مرحله نهم

9- پوزه را با یک خط منحنی نشان دهید. برای نشان دادن چشم یک نقطه کوچک بکشید.

رنگ آمیزی نقاشی نهنگ

    اکنون نقاشی خود را رنگ کنید. نهنگ ها به رنگ سیاه و سفید هستند. قسمتهای فوقانی تیره در حالیکه قسمت های زیری سفید هستند. چشم ها را سفید رنگ نگه دارید.


    سایر آموزش های پیشنهادی و آسان :

    آموزش نقاشی آسان الاغ برای کودکان

    آموزش نقاشی آسان آفتاب پرست برای کودکان

    آموزش گام به گام نقاشی بوفالو برای کودکان


    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...