آموزش نقاشی آسان الاغ برای کودکان

الاغ ها پستانداران کوچکی هستند که به اسب مربوط می شوند. الاغ حدود 6000 سال است که توسط انسان به عنوان یک حیوان بابر مورد استفاده قرار گرفته است. تصور می شود که از یک گونه وحشی آفریقایی اهلی شده است.

الاغها دارای بسیاری از صفات تحسین برانگیز هستند. می توانند بارهای سنگین را نیز تحمل کنند. همچنین می توانند در محیط های سخت زندگی کنند که برای حیوانات مشابه کشنده باشد.

الاغها حیواناتی شجاع هستند. آنها شناخته شده اند كه بر سگها و حتی شیرهای كوهستانی كه گله آنها را تهدید می كنند حمله کرده و پیروز می شوند.

ما در اینجا از طریق سایت توپ تاپ به شما آموزش می دهیم که چگونه بتوانید یک الاغ را نقاشی کنید. همچنین شما به کمک این سایت می توانید به راحتی نقاشی مورد علاقه خود را در رابطه با هر موضوعی رسم نمایید.

دستورالعمل گام به گام نحوه نقاشی کردن الاغ برای کودکان:

آموزش نقاشی خر برای کودکان مرحله اول

1- با ترسیم یک دایره شروع کنید. این کار سر الاغ را تشکیل می دهد.

آموزش نقاشی الاغ مرحله دوم

2- دو دایره دیگر، پایین تر از اول بکشید. اینها نمایانگر شانه ها و باسنهای الاغ است و به شما کمک می کند تا بدن الاغ را ترسیم کنید.

آموزش نقاشی الاغ مرحله سوم

3- برای ترسیم دهان الاغ از خطوط خمیده استفاده کنید. یک خط از دایره اول بکشید و دوبار آن را به پشت خود بکشید، لب بالایی را تشکیل می دهد. سپس خط دیگری را امتداد بدهید تا فک پایین ایجاد شود. توجه کنید که چگونه این خط وارد دایره می شود، منحنی برای ترسیم فک است.

آموزش نقاشی کودکانه الاغ مرحله چهارم

4- هر یک از دایره ها را با استفاده از خطوط خمیده بلند، به گردن، پشت و معده وصل کنید.

نقاشی آسان الاغ مرحله پنجم

5- پاهای کشیده شده از شانه ها و باسن را نقاشی کنید. برای هر پا، یک جفت از خطوط منحنی را به سمت پایین از بدن بکشید. توجه کنید که چگونه خطوط به بیرون خم می شود تا زانوها و مچ پا را نمایان کنند. در قسمت پایین هر پا سم های الاغ را نقاشی کنید. برای هر سم از یک خط خمیده برای قسمت بالا و یک خط افقی مستقیم برای قسمت پایین استفاده کنید.

روش کشیدن نقاشی الاغ مرحله ششم

6- برای ترسیم گوش های بزرگ الاغ از دو خط (U) استفاده کنید. در بین گوش، از خطوط خمیده کوتاه استفاده کنید که در نقاط دندانه دار جمع می شوند. این خطوط خمیده را تا به سمت گردن ادامه دهید. در واقع یال حیوان را نشان می دهد.

آموزش نقاشی الاغ برای بچه ها مرحله هفتم

7- برای وضوح بیشتر نقاشی خطوط راهنما را پاک نمایید.

آموزش نقاشی الاغ مرحله هشتم

8- از دو خط منحنی برای ترسیم هر یک از پاهای طرف دیگر بدن حیوان استفاده نمایید. سپس در کف هر پا سم ها را بکشید. دو خط خمیده را از بالای پای عقب بکشید تا در یک نقطه واضح قرار بگیرند. برای رسم کردن دم الاغ از دو خط منحنی استفاده کنید و در قسمت انتها دسته ای از خطوط منحنی را نیز بکشید.

آموزش نقاشی الاغ مرحله نهم

9- اکنون چهره الاغ  را کامل کنید. برای گوش ها از خطوط خمیده استفاده کنید. یک خط خمیده را بر روی صورت، دقیقاً بالای پوزه بکشید و یک بیضی کوچک را سایه بزنید تا سوراخ بینی را نشان دهد. برای شکل دادن چشم یک دایره بزرگ بکشید. یک دایره کوچکتر در داخل آن سایه بزنید تا مردمک را تشکیل دهند.

رنگ آمیزی نقاشی الاغ

    نقاشی خود را رنگ کنید. بسیاری از الاغ ها قهوه ای یا خاکستری هستند. برخی از آنها قهوه ای تیره یا سیاه با یک پوزه سفید می باشند.


    از دیگر آموزش های سایت دیدن کنید :

    آموزش نقاشی آسان آفتاب پرست برای کودکان

    آموزش گام به گام نقاشی بوفالو برای کودکان

    آموزش نقاشی آسان تمساح برای کودکان


    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...