آموزش کشیدن نقاشی گوزن برای کودکان

گوزن بزرگترین گونه گوزن در جهان است. بومی مناطق شمالی آمریکای شمالی، اروپا و آسیا است. گوزنها از این نظر منحصر به فرد هستند که ممکن است برای تغذیه از گیاهان آبزی تا یک دقیقه در زیر آب شیرجه بزنند.

در برخی مناطق، گوزنها اهلی شده اند. این حیوانات هم وفادار و هم کنجکاو هستند. پاهای گوزن مناسب برای زمین های لغزنده می باشد.

ما در اینجا از طریق سایت توپ تاپ به شما آموزش می دهیم که چگونه بتوانید یک گوزن را نقاشی کنید. همچنین شما به کمک این سایت می توانید به راحتی نقاشی مورد علاقه خود را در رابطه با هر موضوعی رسم نمایید.

دستورالعمل گام به گام نحوه نقاشی کردن گوزن برای کودکان:

آموزش نقاشی گوزن برای کودکان مرحله اول

1- با کشیدن دو شکل شروع کنید. ابتدا یک دایره کوچک نقاشی کنید. سپس یک شکل بزرگتر، نامنظم و تقریبا بادام زمینی شکل بکشید. توجه کنید که بخشی از این شکل که به سر نزدیک است بزرگتر از طرف دیگر است. این شکل به شما در نقاشی بدن گوزن کمک می کند.

آموزش نقاشی گوزن برای کودکان مرحله دوم

2- گردن، سر و صورت را نقاشی نمایید. سر و بدن را با استفاده از خطوط خمیده وصل کنید و گردن را تشکیل دهید. از یک خط خمیده درون دایره برای شکل سر استفاده کنید. این خط را به بیرون از دایره بکشید و آن را به سمت خود دو برابر کنید تا یک شکل مستطیل شکل با گوشه های گرد ایجاد کند. این پوزه گوزن است. سپس با استفاده از یک خط منحنی دیگر، آن را به سر وصل کنید و فک پایین را تشکیل دهید.

نقاشی کودکانه گوزن مرحله سوم

3- پاهای جلو را بکشید. برای نقاشی پاها از سه خط خمیده استفاده کنید. یکی که تا حدی توسط دیگری پنهان است. پاها و انگشتان پا را با استفاده از خطوط منحنی کامل نمایید. یک خط خمیده را در قسمت جلوی پا بکشید تا سم را مشخص کنید.

نقاشی آسان گوزن مرحله چهارم

4- پای عقب را نقاشی کنید. مجددا پا را با استفاده از دو خط منحنی بکشید. توجه داشته باشید که یک خط از پایه کمر حیوان شروع می شود و خط دیگر از داخل بدن عبور می کند. پا را با استفاده از خطوط خمیده محصور کنید.

نقاشی گوزن مرحله پنجم

5- پای عقب را با استفاده از یک جفت خط منحنی بکشید. با استفاده از یک خط منحنی دیگر، سم را بکشید.

کشیدن نقاشی گوزن مرحله ششم

6- خطوط راهنما را برای وضوح بیشتر نقاشی پاک کنید.

روش نقاشی کشیدن گوزن مرحله هفتم

7- شاخ های گوزن را بکشید. از خط خمیده بلند برای قسمت انتهای آن استفاده کنید. برای قسمت بالا، خط را به بالا و پایین در یک الگوی موج دار نقاشی نمایید.

آموزش نقاشی گوزن مرحله هشتم

8- با استفاده از خطوط منحنی، قسمت هایی از شاخ های گوزن را محصور کنید.

نقاشی گام به گام گوزن مرحله نهم

9- با استفاده از یک خط خمیده، ریش گوزن را نقاشی نمایید. منحنی های گردن را با خطوط اضافی مشخص کنید. چشم و سوراخ بینی را سایه بزنید و یک خط کوتاه و ضخیم کوتاه در بالای چشم بکشید تا ابرو را نشان دهد.

رنگ آمیزی نقاشی گوزن

    اکنون نقاشی خود را رنگ کنید. اکثر گوزن ها به رنگ قهوه ای می باشند.


    دوستان عزیز از آموزش های پایین هم دیدن کنید :

    آموزش گام به گام نقاشی خوکچه هندی

    آموزش گام به گام نقاشی کانگورو برای کودکان

    آموزش نقاشی کشیدن فلامینگو برای کودکان


    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...