مجموعه متن عاشقانه درباره چای دونفره

خوردن چای دونفره لذتی وصف ناپذیر دارد. اینکه در کنار عشقت بشینی و به خوردن چای مشغول شوی و از همه ی ناراحتی ها و غم های جهان فارغ شوی، لذتی وصف ناپذیر دارد. فقط کافیست یک بار این کار را انجام دهی تا باور کنی که این کار چقدر زیباست و چقدر می تواند حس خوب در وجودتان بیافریند.

در این مطلب می خواهیم متن هایی زیبا در مورد خوردن چای دو نفر با شما به اشتراک بگذاریم. این متن های عاشقانه را می توانید در شبکه های اجتماعی تان برای عشق تان به اشتراک بگذارید. همراه ما باشید.

متن عاشقانه در مورد چای خوردن

فکرش را بکن! من و تو در یک روز زمستانی، بر لب پنجره بنشینیم و به تماشای بارش برف مشغول شویم و خود را به خوردن دو استکان چای داغ لب سوز دعوت کنیم. چه عاشقانه باشد آن فضا. چه حس متفاوتی داشته باشیم در آن زمان.

**********

قلب من برای آن لحظه ای می تپد که در کنار یکدیگر، در کنار شومینه ی خانه مان بنشینیم و به تماشای یکدیگر مشغول شویم. همینطور که یکدیگر را می بینیم، مشغول به خوردن چایی لب سوز شویم. چه فضای رمانتیک و عاشقانه ای را در ذهن برای خودمان می پرورانم. به امید آن روزی که من و تو در چنین لحظه ای قرار بگیریم.

**********

لحظات میگذرند؛ عمر کوتاه است. بیا به جای اینکه مدام غم زمانه را بخوریم، با هم به طبیعت رفته و در آنجا مشغول به خوردن چای شویم. بیا هم اکنون این کار را بکنیم که در آخر عمرمان افسوس عاشقانه هایی که می توانستیم برای هم به خرج دهیم اما ندادیم را نخوریم. بیا این کار را بکنیم تا به هم ثابت کنیم که مشکلات هر چقدر هم که بزرگ باشند، ما تنها با خوردن چایی دونفره می توانیم بر آنها فائق شویم.

**********

دلم یک عاشقانه ی ساده می خواهد. همینکه در کنار تو بشینم و با هم به خوردن چای مشغول شویم. باور کن که این عشق بسیار فراتر از عشق های امروزیست. من بودن در کنار تو، آن هم در سادگی تمام را می خواهم. من آن لحظه ای را می خواهم که تو برای هر دوی مان چای بریزی و در آرامش کامل به خوردن چای مشغول شویم.

**********

چه دوست دارم آن لحظه ای را که کنار تو بنشینم و به خوردن چای مشغول شویم. خوردن چای آن هم دو نفره لذتی وصف ناپذیر دارد؛ به خصوص اگر آن دو نفر عاشق یکدیگر باشند. با هر جرعه ی چایی که می نوشند، عشق شان را مرور می کنند و به خاطر آن هزاران بار خداوند را سپاس می گویند. باور کن که من سپاس گذاری را از نوشیدن چای با تو آموختم.

**********

دیگر دلم هیچ چیز نمی خواهد، می خواهم رها شوم از غم زمانه؛ دیگر نمی خواهم که به خاطر مشکلات زندگی، از زندگی کردن دست بکشم. دلم من یک زندگی ساده می خواهد! یک زندگی ساده در کنار تو. زندگی ای که هیچ غم و اندوهی در آن نباشد تا هر دوی مان هر روز در هنگام غروب آفتاب به لب پنجره بنشینیم و همانطور که غروب را مشاهده می کنیم، به خوردن چای مشغول شویم. چقدر که این صحنه عاشقانه است! چقدر که من این صحنه را دوست دارم.

**********

دیگر دلم مهمانی های لاکچری و تجملاتی را نمی خواهد؛ دلم نمی خواهد به کافی شاپ های گران قیمت بروم و در آنجا مشغول به خوردن قهوه شوم؛ حتی دیگر دلم نمی کشد که به رستوران های آنچنانی هم بروم و بدون تو در آنجا مشغول به خوردن غذا شوم. من  خوردن یک چای ساده ی لب سوز در کنار تو و با تو را به همه ی اینها ترجیح می دهم. همه ی آنها لذت بخش هستند، اما در زمانی که تو در کنارم باشی! اگر نباشی، من حتی همین چای دونفره را هم به تمام آنها ترجیح خواهم داد.

**********

بیا و در تمام این مشکلاتی که برایم به وجود آمده، در تمام ناراحتی هایی که برایم به وجود آمده و در تمام غم و اندوهی که در آن غوطه ورم، دلیلی شو برای آرامشم؛ دلیلی شو برای اینکه هنوز هم اعتقاد داشته باشم که زندگی زیبایی های خودش را دارد. باور کن که کار خاصی نمی خواهد انجام دهی! همین که در کنارم بنشینی و با یک چای نفره لب سوز مرا پذیرایی کنی، برایم بس است. من این لحظه را با هزاران لحظه ی عاشقانه عوض نمی کنم.

**********

دلم تنگ شده است. برای آن روزهایی که با هم عشق بازی میکردیم؛ برای آن روزهایی که باورمان شده بود که عشق ما در جهان بی نظیر است و تاکنون نظیر آن را کسی ندیده. دلم برای همه ی این روزها تنگ است! به راستی چه شد که بین من و تو اینقدر فاصله افتاد؟ به راستی چه شد که عشق بی نظیر مان را این چنین فراموش کردیم؟ بیا و این روزها را فراموش کنیم، بیا و در کنار هم به خوردن یک چای دونفره عاشقانه مشغول شویم. بیا تا همه چیز را از نو شروع کنیم.

**********

تو به من آرامش می دهی! آرامشی که در هیچ جا یافت نخواهم کرد؛ آرامشی که قلب و ذهن مرا درگیر خود می کند و تمام دغدغه هایم را از بین می برد. این آرامش زمانی دو چندان می شود که تو با دو استکان چای به استقبالم می آیی و از من و خودت پذیرایی می کنی. شاید باور نکنی، اما من خوردن همین استکان چای را به هر چیزی در دنیا ترجیح می دهم! آخر این چای به دست تو درست شده.

**********

بیا بگو که هنوز دوستم داری، بیا بگو که عشقی که تصورش را میکردم، هنوز هم دربین ما جریان دارد و از بین نرفته. آخر مگر می شود که عشق بی بدیل ما اکنون نفس های آخرش را بکشد؟ نه من که باورش نمی کنم. من هنوز هم دل خوش کرده ام به آمدنم از سر کار و اینکه تو با یک چای دونفره به استقبالم بیایی؛ من هنوز هم دل خوش کرده ام به خوردن یک چای دو نفره در کنار شومینه ی خانه مان. بیا و آن عشق را از نو بسازیم. باور کن که دیگر هیچ کس نمی تواند برای ما دو نفر، عشقی به مانند این عشق را در وجودمان لبریز کند.

**********

با هر جرعه ی چایی که می نوشم و گرمایش را در وجودم احساس می کنم، عشق تو به یادم می آید! آری من تو را به یاد می آورم. آخر عاشقانه های تو هم برای من دقیقا گرمایی به مانند همین گرمای چای را دارد. آخر عشق تو هم در وجود من لذتی وصف ناپذیر به مانند همین چای را به وجود می آورد. آری شاید فکر کنی که خیلی ساده است، اما باور کنی که عشق در همین چیزهای ساده معنا می گیرد. باور کن که عشق واقعی همین است؛ همین است که تو با یک چای دونفره به استقبالم بیایی و با هم مشغول به خوردن آن شویم و گرمای عشق را در وجودمان احساس کنیم.

متن عاشقانه در مورد فنجان چای

بیا تا دعوتت کنم به خوردن یک فنجان چای دونفر. تمام خستگی هایی که در طول روز داشته ای را فراموش کن. اکنون در کنار منی، پس همه ی نگرانی ها و همه ی ناراحتی هایت را دور بریز و برای چند لحظه ای هم که شده به خوردن این فنجان چای مشغول شو. این چای را من با عشق برایت درست کرده ام و در آن از عصاره ی عشق خود دمیده ام. اگر آن را بنوشی، تمام نگرانی هایت را فراموش خواهی کرد.

**********

دلم خوش است! به همان لبخند ساده ات، به همان نگاه زیبایت و به همان فنجان چای دونفره ای که برای خودم و خودت می آوری و وجودم را از عشق به خودت لریز می کنی. به راستی چه شد که دنیا این چنین تغییر کرد؟ چه شد که حتی عاشق ها هم دیگر به هم رحم نمی کنند؟ بابت هر چیزی که در این دنیا ناراحت باشم، بابت عشق مان ناراحت نیستم. چون عشق ما در این دنیا به مثال است و دیگر به مانند آن را نمی توانم بیابم. آری عشق من و تو را فکر نکنم که تا به حال هیچ کسی تجربه کرده باشد.

**********

دوستت دارم؛ عاشقانه هم دوستت دارم. برای تمام لحظات خوبی که با هم داشته ایم دوستت دارم. من تو را برای همان فنجان چای دو نفره ای که برای خودمان عاشقانه می ریختی و می آوردی دوستت دارم؛ من تو را به خاطر همان گرمای محبتت دوستت دارم. آری عشق من به تو به خاطر مادیات و خواسته های دنیوی نیست، من تو را با تمام وجود دوستت دارم.

**********

شاید به تو زباناً نگویم که دوستت دارم، اما اگر در کارهام کمی دقت کنی، متوجه دوست داشتنم خواهی شد. این که شب ها عاشقانه منتظرت هستم که از سرکار بیایی تا به استقبالت بیایم، اینکه عاشقانه برای خودمان یک فنجان چای دونفره میریزم و اینکه برای خودمان یک شام عاشقانه می پزم، عاشقانه هایم را مشخص می کند! عشق من در تمام این ها خلاصه می شود. زبان فریبکاری ماهر است. می تواند آن چه را بگویید که حقیقت ندارد. اما اعمال نه! اعمال همیشه رک و راست بوده اند و همیشه حقیقت را به آدم گفته اند. مثل همین الان که اعمالم به تو نشان می دهد که چقدر عاشقت هستم و چقدر تو را دوست دارم.

**********

بیا و مرا به خوردن یک فنجان چای دونفره دعوت کن. باور کن که تو با همین کار ساده ای که می کنی، آرامشی وصف ناپذیر را به من هدیه خواهی داد. باور کن که همین کار ساده ی تو، تمام غم زمانه را از روی دوش من برای لحظاتی بر خواهد داشت. من اگر روزانه ساعت ها به کار مشغول می شوم، من اگر خستگی کارها را تحمل میکنم، فقط به امید خوردن همین فنجان چای در کنار توست. همین فنجان چای است که مرا هنوز به زندگی امیدوار کرده است و به من یادآوری می کند که زندگی هنوز هم زیبایی های خودش را دارد.

**********

جهان پر از پیچیدگی است و هر روز هم این پیچیدگی ها زیاد و زیادتر می شوند. دیگر هیچ چیز جای خودش نیست و همه چیز با هم در هم آمیخته شده اند. دیگر هیچ چیز لذت قبلش را ندارد و نمی توانی با مشکلاتی که برایت به وجود آمده اند، حتی از زندگی اندکی هم لذت ببری. اما من خوشحالم! چون هنوز هم امید دارم که حداقل برای ما دو نفر این پیچیدگی ها معنا ندارند. برای ما دو نفر، همین که در کنار هم مشغول به خوردن یک فنجان چای دونفره عاشقانه شویم کافیست و می توانیم با همان باور کنیم که جهان ما در عین این پیچیدگی ها، هنوز هم سادگی ها و زیبایی های خودش را دارد.

**********

عشقم را با یک فنجان چای دونفره نثارت می کنم. با همین فنجان های چایی که برای خودمان درست کرده ام، باور کن که نهایت عاشقانه هایم را به تو نشان داده ام. من آدم ساده ای هستم! کادوهای آنچنانی نمی توانم برایت بخرم، حرف های عاشقانه ی آن چنانی نمی توانم برایت بزنم و تو را نمی توانم به جاهای لوکس و لاکچری دعوت کنم. اما همین فنجان چای دونفره را می توانم درست کنم. عشقی که در این فنجان های چای وجود دارد را من هرگز نتوانسته ام در تمام آن کادوهای گرانقیمت، در آن حرف های زیبا و خاص و در آن مهمانی های لوکس و لاکچری بیابیم. عشق واقعی در همین فنجان های چای خلاصه می شود.

**********

چرا اینقدر نگرانی؟ چرا اینقدر ناراحتی؟ مگر زندگی ارزش این همه ناراحتی را دارد؟ نمی خواهم از زندگی تو را مایوس کنم! اما لحظه ای کافیست به قبرستان ها بروی و ببینی که چه افرادی در آنجا خفته اند. از کارخانه دارها گرفته تا کارگران ساده. همه ی آن ها به مانند من و تو زندگی ای داشته اند و فکر می کرده اند که این زندگی ادامه دارد. اما اکنون منزلگاه ابدی شان کجاست؟ همین یک قبر ساده ای که در زیر آن خفته اند. بیا من و تو از این ها درس بگیریم. بیا باور کنیم که دنیا ارزش این همه ناراحتی را ندارد. من و تو می توانیم این کار را با خوردن یک فنجان چای دونفره ساده در کنار هم شروع کنیم و به هم ثابت کنیم که زیبایی های این دنیا از ناراحتی هایی که برایمان به بار می آید خیلی خیلی بیشتر است.

**********

این فنجان های چای را می بینی؟ برای تو و خودم درست کرده ام! من اینها را برای تو و خودم درست کردم که باور کنی که عاشقت هستم و باور کنی که دوستت دارم. بله؛ شاید ساده به نظر برسد، شاید کار کوچکی به نظر بیاید، اما من عشقم را در همین کارهای کوچک به تو نشان میدهم! عشق من در همین کارهای کوچک خلاصه می شود، اما بدان که ابدیست و تا آخر عمرمان هم این عشق وجود دارد.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن های زیبا درباره رسیدن به عشق (2)

متن و نوشته های کوتاه و زیبای پروفایل لاین واتساپ وایبر

متن عاشقانه انگلیسی همراه با ترجمه فارسی + گالری عکس

متن عاشقانه 98 برای همسر و مخاطب خاصم + آلبوم عکس 2019


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...