آموزش نقاشی کشیدن فلامینگو برای کودکان

شش گونه از فلامینگو در مناطق گرمسیری در سراسر جهان زندگی می کند: قاره آمریکا ، آفریقا و آسیا. فلامینگوها پرندگان کاملا اجتماعی هستند. در آفریقا، گله های فلامینگوها گاه به میلیون ها نفر می رسد.

بیشتر فلامینگوها از حلزون و گیاهان آبی تغذیه می کنند. آنها راه رفتنشان به آرمی می باشد.

ما در اینجا از طریق سایت توپ تاپ به شما آموزش می دهیم که چگونه بتوانید یک فلامینگو را نقاشی کنید. همچنین شما به کمک این سایت می توانید به راحتی نقاشی مورد علاقه خود را در رابطه با هر موضوعی رسم نمایید.

دستورالعمل گام به گام نحوه نقاشی کردن فلامینگو برای کودکان :

آموزش نقاشی فلامینگو برای کودکان

1- نقاشی را با یک دایره شروع کنید. این سر فلامینگو را نشان می دهد. سپس، یک جفت خطوط منحنی موازی و خم به شکل S را از دایره امتداد دهید. توجه کنید که یک خط طولانی تر از خط دیگر است. این کار گردن فلامینگو را تشکیل می دهد.

آموزش نقاشی فلامینگو مرحله دوم

2- منقار فلامینگو را نقاشی نمایید. دو خط خمیده را بطور مورب از سر بکشید و به آنها اجازه دهید قبل از اتصال در یک نقطه، به سمت پایین خم شوند. دقت کنید که منقار فلامینگو بزرگ و قلاب است.

آموزش نقاشی فلامینگو مرحله سوم

3- در این مرحله، بدن فلامینگو را نقاشی کنید. یک بیضی بزرگ را در پایه گردن بکشید.

نقاشی کودکانه فلامینگو مرحله چهارم

4- جزئیات بدن از جمله ران و پرهای دم را جزئی نقاشی نمایید. برای این کار، خط طولانی گردن را به بیضی شکل که بدن را تشکیل می دهد، بکشید و سپس خارج شوید. یک بار دیگر آن را به بیضی متصل کنید و یک مثلث تند و خم را محصور کنید. سپس با استفاده از ترکیبی از خطوط بلند و کوتاه، پرهای دم را بکشید. پرها باید شبیه مثلث های رو به پایین باشند.

آموزش نقاشی آسان فلامینگو مرحله پنجم

5- خطوط راهنما را برای وضوح بیشتر نقاشی پاک کنید.

آموزش رسم فلامینگو کرحله ششم

6- پاهای بلند فلامینگو را بکشید. از مجموعه ای از خطوط تقریبا موازی استفاده کنید. اما خطوط را در قسمت ران، زانو و پا واگرا نقاشی کنید. پا را با استفاده از دو خط وارونه به شکل  Uکه در یک نقطه به هم می رسند نقاشی نمایید تا انگشتان پا را تشکیل شود.

آموزش نقاشی فلامینگو برای بچه ها مرحله هفتم

7- پای دوم را که از پشت اولی بیرون می آید نقاشی کنید. مجددا از خطوط به شکل U برای محصور کردن پا استفاده کنید و همزمان انگشتان پا را تشکیل دهید.

مراحل نقاشی فلامینگو مرحله هشتم

8- پرهای پرنده را نقاشی کنید. برای اضافه کردن پر به بدن از خطوط طولانی و کوتاه با هم پیوسته استفاده کنید.

کشیدن نقاشی فلامینگو مرحله نهم

9- چهره فلامینگو را کامل کنید. یک نقطه سایه دار نقاشی نمایید تا چشم ایجاد شود. با استفاده از دو خط خمیده آن را به طرفین صورت وصل کنید. یک خط خمیده دیگر را به پایین مرکز منقار بکشید و یک خط آخر که از نزدیکی نوک عبور می کند.

رنگ آمیزی نقاشی فلامینگو

    نقاشی خود را رنگ کنید. فلامینگوها به رنگ صورتی روشن می باشند. به دلیل وجود مواد مغذی موجود در مواد غذایی مورد علاقه آنها می باشد. همچنین برخی از فلامینگوها به رنگ به رنگ سفید می باشند.


    بچه های عزیز از آموزش های پایین هم دیدن کنید :

    آموزش گام به گام نقاشی حلزون برای کودکان

    آموزش نقاشی کشیدن ملخ برای کودکان

    آموزش نقاشی کشیدن مورچه برای کودکان


    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...