آموزش گام به گام نقاشی حلزون برای کودکان

حلزون ها جز حشرات نیستند. آنها متعلق به گروهی از حیوانات می باشند که بدن نرم و بدون استخوان دارند و توسط پوسته محافظت می شوند. حلزون ها همچنین از رده شکم پایان هستند. زیرا بدن آنها از یک پای بزرگ و عضلانی تشکیل شده است.

حلزونها در سراسر جهان، روی زمین و آب زندگی می کنند. در حقیقت، حلزونها هم در اقیانوس ها و هم در آب های شیرین زندگی می کنند. حلزون ها دارای پوسته های محافظی هستند که در هنگام ترسیدن، تمام بدن خود را در داخل آن فرو میبرند. پوسته های آنها به شکل مارپیچ است.

حلزون ها عموما كوچك هستند و طول آنها كمتر از یك سانتی متر است. حلزونهای غول پیکر آفریقا که طول آنها 15 اینچ است، می توانند تا دو پوند وزن داشته باشند.

از پوسته های حلزون می توان در ساخت جواهرات استفاده کرد. بعضی از انواع حلزون ها توسط انسان خورده می شوند. امروزه از دفع های حلزون های مارپیچ در کرم های پوستی و مواد آرایشی استفاده می شود.

ما در اینجا از طریق سایت توپ تاپ به شما آموزش می دهیم که چگونه بتوانید یک حلزون را نقاشی کنید. همچنین شما به کمک این سایت می توانید به راحتی نقاشی مورد علاقه خود را در رابطه با هر موضوعی رسم نمایید.

دستورالعمل گام به گام نحوه نقاشی کردن حلزون برای کودکان:

آموزش نقاشی حلزون برای کودکان

1- با ترسیم یک خط بلند و نوک تیز شروع کنید. خط خود را دو برابر کنید. این کار سر حلزون را تشکیل می دهد.

آموزش نقاشی حلزون مرحله دوم

2- با استفاده از یک خط خمیده سر حلزون را نقاشی کنید. هر انتهای آن را به شکل C بپیچانید. سپس با استفاده از یک خط طولانی و خمیده شکل تقریبا گرد را محصور کنید. این پوسته محافظ حلزون را تشکیل می دهد.

نقاشی کودکانه حلزون مرحله سوم

3- یک خط مارپیچ طولانی را درون پوسته حلزون نقاشی کنید.

آموزش نقاشی آسان حلزون مرحله چهارم

4- از دو خط خمیده برای محصور کردن شکل خمیده و مثلثی در قسمت پشت پوسته استفاده کنید. این دم حلزون را نشان می دهد.

آموزش نقاشی حلزون مرحله پنجم

5- یک جفت خط کوتاه، خمیده و موازی نقاشی کنید که از سمت سر حلزون به سمت بالا امتداد دارد. این اشکال یکی از چشم های حلزون است که خود چشم را پشتیبانی می کند.

روش کشیدن نقاشی حلزون مرحله ششم

6- مجموعه دوم خطوط موازی کوتاه، منحنی و موازی را به سمت بالا از سر نقاشی نمایید. این پایه چشم دیگر حلزون را نشان میدهند.

نقاشی حلزون برای بچه ها

7- دایره ای را در بالای یکی از ساقه های چشم نقاشی کنید و چشم را تشکیل می دهد.

کشیدن نقاشی ساده حلزون مرحله هشتم

8- دایره ای را در بالای ساقه چشم دیگر بکشید و چشم دوم را تشکیل دهد.

آموزش نقاشی حلزون مرحله نهم

9- یک دایره کوچکتر را درون هر چشم نقاشی کنید. یک دایره حتی کوچکتر نیز درون آن قرار دهید. سایه بین درونی ترین حلقه ها، نشانگر مردمک چشم است. سپس یک خط گسترده شکل U را روی صورت بکشید و دهانی خندان نقاشی نمایید.

رنگ آمیزی نقاشی حلزون

    نقاشی خود را رنگ کنید. رنگهای معمول حلزون های باغ شامل قهوه ای، سیاه و سبز است. برخی دیگر ممکن است زرد، قرمز، صورتی، نارنجی یا سفید باشند و بسیاری از آنها نوارهای مارپیچی روی پوسته های خود دارند.


    بچه های عزیز اگر دوست داشتید از مطالب پایین هم دیدن کنید :

    آموزش نقاشی کشیدن ملخ برای کودکان

    آموزش نقاشی کشیدن مورچه برای کودکان

    آموزش گام به گام نقاشی عروس دریایی برای کودکان


    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...