آموزش نقاشی کشیدن ملخ برای کودکان

ملخ ها حشراتی هستند که در سراسر جهان یافت می شوند. بعضی از انواع ملخ به جیرجیرک معروف است.

از زمان های بسیار قدیم، ملخ توسط انسان مورد استفاده قرار گرفته است. ازدحام میلیونها ملخ می تواند محصولات کشاورزی را ویران کند. در گذشته، این می تواند قحطی گسترده ای ایجاد کند. از طرف دیگر، خود ملخ ها به عنوان غذا مورد استفاده مردم قرار گرفته اند. گفته می شود ملخ ها سرشار از پروتئین هستند که طعم آن مانند میگو یا خرچنگ است. آنها را می توان به صورت خام، پخته یا سرخ کرد.

ما در اینجا از طریق سایت توپ تاپ به شما آموزش می دهیم که چگونه بتوانید یک ملخ را نقاشی کنید. همچنین شما به کمک این سایت می توانید به راحتی نقاشی مورد علاقه خود را در رابطه با هر موضوعی رسم نمایید.

دستورالعمل گام به گام نحوه نقاشی کردن ملخ برای کودکان:

آموزش نقاشی ملخ برای کودکان

1- با نقاشی یک دایره نامنظم شروع به شکل دادن سر ملخ کنید.

آموزش نقاشی ملخ مرحله دوم

2- دو خط خمیده را از سر بلند کنید. یکی طولانی تر از دیگری باشد. سپس در یک نقطه به هم وصل نمایید. با استفاده از یک خط طولانی و موج دار یک شکل نامنظم را نقاشی کنید. این شکل قفسه سینه ملخ است.

آموزش نقاشی ملخ مرحله سوم

3- دو خط بلند و خمیده طولانی از قفسه سینه را امتداد بدهید. تا در یک نقطه به هم برسند. این شکم ملخ را نشان می دهد.

نقاشی کودکانه ملخ مرحله چهارم

4- با استفاده از دو خط خمیده، دو شکل گرد را در زیر سر و قفسه سینه ملخ نقاشی کنید.

آموزش نقاشی ملخ مرحله پنجم

5- دو جفت خط خمیده را به سمت بالا از بالای سر نقاشی نمایید. به هر مجموعه از خطوط اجازه دهید تا در یک نقطه با یکدیگر برخورد کنند و شاخک های های حشره را تشکیل دهند.

نقاشی آسان ملخ مرحله ششم

6- پاهای ملخ را بکشید. برای قسمت جلویی، یک خط موج دار به شکل S نقاشی کنید، و آن را به پشت خود بکشید تا شکل آن محصور شود. برای پای عقب، دو شکل گرد نامنظم را نقاشی کنید. سپس دو خط منحنی را که همگرایی دارند را گسترش دهید. یک جفت خط دیگر را به سمت پایین از اینها بکشید. از چندین خط کوتاه تر به  شکل V معکوس برای کف در پایین استفاده کنید.

آموزش نقاشی ملخ مرحله هفتم

7- خطوط راهنما را برای وضوح بیشتر نقاشی پاک کنید.

روش کشیدن نقاشی ملخ مرحله هشتم

8- پیشانی را استفاده از دو خط منحنی بکشید که در یک نقطه قرار دارند. با نقاشی یک شکل معکوس  V در زیر بدن، پای میانی دیگر را مشخص کنید. برای پای عقب جلویی، یک جفت خط را از پشت پای میانی بکشید. دو خط را که از اینها پایین می آید در قسمت زانو خم کنید. پا را با استفاده از سه خط منحنی نقاشی کنید. برای دور پای عقب، با کشیدن مجموعه ای از خطوط به شکل معکوس V که بالای شکم بالا می رود، زانو را مشخص کنید. پا را با استفاده از یک جفت خط منحنی که در نقطه‌ای در زیر شکم قرار دارد، بکشید.

آموزش رسم ملخ مرحله نهم

9-نقاشی ملخ را کامل کنید. با استفاده از خطوط کوتاه و منحنی، موها را در امتداد پاها بکشید. برای تشکیل شکم، یک سری خطوط خمیده زیر شکم را به هم متصل نقاشی کنید. یک شکل بیضی بزرگ بکشید تا چشم ایجاد شود و دو بیضی کوچکتر نیز درون آن قرار دهید. بین دو کوچکتر سایه بزنید تا مردمک چشم تشکیل شود. دهان را با استفاده از یک خط کوتاه و منحنی مشخص کنید.

رنگ آمیزی نقاشی ملخ

اکنون نقاشی خود را رنگ کنید. ملخ ها اکثرا به رنگ سبز، قهوه ای و زرد دیده می شوند.


از آموزش های پایین هم دیدن فرمایید :

آموزش نقاشی کشیدن مورچه برای کودکان

آموزش گام به گام نقاشی عروس دریایی برای کودکان

آموزش گام به گام نقاشی ققنوس برای کودکان


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...