متن عاشقانه برای مریضی همسر

همسر تنها رفیق و مونس آدمیست که تا ابد با او همراه خواهد بود و لحظه ای دوری او باعث می شود که روان هر انسانی را پریشان خاطر سازد. مریضی یکی از آن اسباب و عللی است که می تواند صفا و صمیمیت را از زندگی بگیرد. قول می دهم که برای سلامتی همسر عزیزم جانانه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنم و زندگی خود را فدایش سازم.

همسر عزیز و دلبندم تک تک سلول های بدنم به درد آمد وقتی که تو را این گونه بیمار بر تخت بیمارستان دیدم. آرام بخش زندگی من ای همه کس و کار زندگیم برخیز و باز نشان بده که توانایی تو در برابر مشکلات زندگی بیش از پیش است.

******************

دلم کباب شده برای دیدن دوباره ات ای همسر عزیزتر از جانم؛ حضور گرم تو در آغوش خانواده گرمابخش زندگانی ما خواهد بود. مریضی ات آتیش به جانم زده است. دلم لک زده برای دوباره دیدنت و سرآغاز زندگی نو دیگری که با هم و برای هم خواهیم ساخت.

******************

همسر عزیزم ای کسی که بی تو زندگی سوت و کور است. ای کسی که با تمام دردهای زندگی جنگیدی و همه را زیر و زبر کردی. این رخداد بیماری تو نیز چیزی نیست که تو را از پای درآورد. مطمئنم که باز خواهی آمد و با آغوش گرمت باز هم صفا و صمیمیت به خانه ما خواهی بخشید.

******************

ای زیباتر از دل و جانم ای همسر فداکار و مهربانم؛ بیماری تو چیزی نیست که عشق من را به تو بکاهد. قول نمی دهم که برایم بمیرم؛ بلکه قول خواهم داد که تا آخرین نفس جان به لب پشت تو خواهم ایستاد و لحظه ای از عشقم به تو کمتر نمی شود. این را بدان که تو را دوست خواهم داشت حتی با درد و بیماری مبادا لحظه ای فکرهای پوچ و منفی به ذهنت آیند.

******************

وقتی همسرت بیمار گردد، تو تنها کسی هستی که می بایست پشت آن وایستی و تمام درد و آلام بیماری او را به جان بخری و در برابر تمام مشکلات زندگی هیچ گاه کمر خم نکنی. اینک که همسر مهربان و زیبای زندگی من در بستر بیماری آرمیده است؛ ثابت و پا برجاتر از گذشته محکم و توانا خواهم ایستاد تا این عشق را بر او ثابت کنم.

******************

شاید بیماری و درد و بلای وارد شده بر همسرم یکی از موهبت های الهی باشد تا صبر و قرار من را بیازماید. این موهبت الهی را با جان و دل پذیرا هستم و با عشق و علاقه مفرطی که به همسر مهربانم دارم تا پای جان کنار وی و در برابر وی خواهم ایستاد و این بیماری را با همدیگر از میان خواهیم برداشت.

******************

زندگی در کنار همسر مورد علاقه انسان ها چقدر شیرین است اگر بیماری و درد و بلایی به جان یکی از آن ها نیفته باشد. اینجاست که می توان عشق خود را به طرف مقابل ثابت کرد. همسر عزیزتر از جانم آنقدر تو را دوست می دارم که برای سلامتی ات تمام تلاش و هم و غم خویش را به کار گیرم تا بتوانم باز تو را در آغوش بگیرم.


مطلب پیشنهادی :

بهترین متن ها برای تشکر از زحمات همسر (2)


 همسر عزیزم تو که نباشی این زندگی دیگر برای من زندگی نیست. ای زندگیم ای دار و ندار و هستی بخش من بیماری چیزی نیست که تو را از پای درآورد. تو همان کسی هستی که با تمام نداری من ساختی و من را از فرش به عرش رساندی. می دانم که دعای من در بهر تو گیراست و دوباره تو را سالم و سرحال در آغوش گرم خانواده ات خواهیم دید.

******************

ای همسر مهربان و دوست داشتنی من؛ هیچ گاه حتی به خاطرم هم نمی گنجید که روزی این چنین جان بر کف بر تخت بیمارستان دراز کشیده باشی. نمی دانم که چگونه این حس خود را ابراز کنم روزهای سختی است. اشکم بند نمی آید به گمانم خدا این بار دست روی حساس ترین بخش زندگی من گذاشته است تا صبر و شکیبایی من را آزمایش کند. خدایا به کرمت قسم تو که می دانی چقدر همسرم را دوست دارم؛ یک دوست داشتن وصف ناپذیر که در خاطر کمتر کسی می گنجد. خودت گفته ای که خداوند با صابرین است آنقدر به پاس ماندگاری این عشق صبر و شکیبایی به خرج می دهم تا سرانجام روزی به مراد دل خویش برسم.

******************

همسر فداکار و عزیزم؛ روزها و شب ها فکر من این است که چه زمانی دوباره تو را سالم و ایمن خواهم دید؟ اصلا مگر می شود که بدون وجود همسری جزء تو به زندگی اندیشید. یک تار موی تو می ارزد به تمام بود و نبودهای زندگی. زندگی من سلامتی ات را از خداوند منان خواستارم.

******************

همسر عزیز من که اینک در بستر بیمارستان روی تخت های بیمارستانی جا خوش نموده ای، نمی دانم صدای من را می شنوی یا نه؟ ولی با عمق دل و جان تو را ندا می دهم و از ته دل بدون هیچ چشمداشت و عذر و بهانه ای اذعان می دارم که تو را دوست می دارم حتی با درد و بیماری. این را بدان که تو را حتی با بیماری ات بر همگان ترجیح خواهم داد و جانانه و عاشقانه تا آخرین نفس زندگی کنار هم خواهم ماند و هرگز از این زندگی پا پس نخواهم کشید.

******************

شاید خیلی خنده دار باشد که من به همین راحتی بتوانم قید تو را بزنم. همسر خوش اخلاق و خوش سیمای من اینک که مریض و ناتوان روی تخت بیمارستان افتاده ای؛ شاید خود یا خیلی از حسودان دور و بر زندگی ما این گونه تصور کنند که مهر من دیگر به تو تغییر خواهد کرد ولی از همین جا به همه اعلام می دارم که تو را حتی با بیماری ات تا سالیان سال پذیرا خواهم بود و ذره ای از مهر و محبتم به تو کاسته نخواهد شد.

******************

لحظه ای ناامیدی در دل و جان من نفوذ نخواهد کرد چرا که می دانم امید من به خدای مهربان است. خدایی که هم دل و هم راز ماست و درد دل بیمار من را به خوبی می داند. نمی دانم تقدیر چیست ولی می دانم که خداوند مهر و محبت خداوند مهربان سایه سار زندگی ما خواهد بود و همسر بیمار من را شفای عاجل خواهد داد.

******************

زندگی به من آموخته است که همیشه در ورای سختی های، خوشی ها خواهند آمد. اینک که همسر من بر بستر بیماری است و روزهای سخت و تحمل ناپذیری روان من را آشفته خاطر نموده است؛ می دانم که با دعا و راز و نیاز این سختی ها نیز می گذرند و در ورای آن ها خوشی و خوشبختی دوباره ارمغان زندگی ما خواهد شد.

******************

سلامتی بزرگترین نعمتی است که آن را از خداوند منان برای همسر عزیزم خواستارم. خدایا بارپروردگارا به عزت و جلالت سوگند همسر مریض و مهربانم را از شفای عاجل بفرما.


حتما ببینید :

متن در مورد دوست داشتن همسر + عکس نوشته


همسر عزیزم از روزی که بر اثر بیماری ات به بیمارستان رفته ای هر روز «أمن یجیب المضطر إذا دعاه و یکشف السوء» ورد زبانم هست و آنقدر این دعا را می خوانم تا استجابت دعای خویش را از پروردگارمان بگیرم. خدایا این بیماری و مرض را از همسر من دور بفرما.

******************

دوست داشتن همسر یعنی اینکه هیچ گاه برای سلامتی و شفای عاجل وی دست از تلاش برنداری. اینک که همسر من بر تخت بیمارستان آرام گرفته است؛ همه کار برای زود مرخص شدنش انجام خواهم داد و هیچ گاه دست از تلاش برنخواهم داشت و جانانه و تا آخرین نفس بالای سر آن خواهم ماند تا بتوانم سلامتی او را از خداوند باز ستانم.

******************

تمامی جوش و خروش درونی زندگیم با مریض شدن همسرم از دست رفت و اینک من چون لاشه و مرداری هستم که هیچ خبری از آن روزهای پرهیاهو و پر تب و تاب نیست. خانه کاملا سوت و کور و بی هیجان است. هیچ روحی در خانه حکمفرما نیست. همه چیز در سکوتی عجیب در جریان است. خانه بدون همسر جهنمی است سوزان که در آتیش غم فراغ او پر پر شدنم رواست. ای کاش باز لطف و مرحمت خداوند شامل حال ما گردد و بتوانم از وجود همسر نازنینم در خانه بهره مند گردم و باز هم صفا و صمیمیت گذشته را بر خانه حاکم سازیم.

******************

همسر همیشه مهربان و دوست داشتنیم؛ مدتی است که خبری از لبخندهای شیرینت نیست. آن لبخندهای بر لبی که جذابیت خاصی به تو می بخشید. مریضی ناگهانی تو همچون موجی خروشان بود که تمام وجود من را در بر گرفت و من را با خود برد. سلامتی تو تنها وردی است که این روزها در پایان نمازهایم از خدا می خواهم و می دانم که دعای من مثمر به ثمر خواهد بود و باز هم شاهد آن لبخندهای شیرین و از ته دلت خواهم بود که به زندگی من روح می بخشد.

******************

چگونه می توان بعد از آن همه خاطره های شیرین و ماندگار روزهای اول زندگی اینک تنها به این اندیشید که خدایا مریضی را از همسر من دور بگردان تا بتوانم باز هم با وی خاطره آفرینی کنم. خاطره ساز زندگیم؛ همه کس و کار و هستی بخش زندگی من از جایت برخیز و به همگان بفهمان که من چقدر همسر قوی و قدرتمندی دارم که هیچ بیماری را یاری از پای درآوردن آن نیست.

******************

یک دوستت دارم ساده شنیدن از زبان تو همیشه به زندگی من صفا و صمیمیتی می بخشیده است که توانایی سرپا ایستادن را در این آشوب بازار زندگی به زندگانی ما می بخشیده است. الان هم من از ته دل یک دوستت دارم به تو ای همسر مهربانم تقدیم می کنم تا با دمیدن روحی تازه در وجود نازنینت بتوان سد محکم بیماری را از میان برداشت و باز هم به آغوش باز خانواده خویش برگردی.

******************

ای همسر عزیز و مهربانم؛ دلم باز صدای مردانه ات را می خواهد که همچون کوه بالای سر ما بوده ای و اینک من در تخت بیمارستانی بالای سر تو ایستاده ام و برای سلامتی ات دست به همه کاری خواهم زد تا باز هم با همان صدای مردانه ات، با همان نگاه جذاب و شیرینت، با همان دست های پینه زده ات و با همان آمدن خسته و کوفته ات از سر کار باز هم زندگی را با هم از سر بگیریم.

******************

همسر دلبند و نازنینم؛ ضربان زندگی من ای کسی که تنها دلیل تپش قلب منی؛ ای کدبانوی زندگی من کی می شود که از این بیماری لاعلاج و ناگهانی به درآیی و به خانه خودت باز گردی. دریچه قلبم را تنها برای تو باز گذاشته ام و کلید آن را در دستان تو نهاده ام تا با سلامتی و مرخصی ات از بیمارستان باز به این خانه ابدی ات سلام و درود گویی.

******************

دلیل نفس کشیدنم ای همسر نازنینم؛ بازآ و بگوی که تو تمام بیماری و درد ها را از میان خواهی برداشت و با سلامتی کامل به زندگی خویش ادامه خواهی داد.


حتما تماشا کنید :

متن های ناب و زیبا درباره عشق به همسر (2)


همسر خوش آهنگ زندگیم؛ تو قوی تر از آن هستی که این بیماری ها تو را از پای درآورند. می دانم که این بیماری تنها بخش کوچکی از دردهای زندگی است که تو با مقاومت خویش آن ها را از میان خواهی برداشت و دوباره برخواهی ایستاد و با سلامت کامل به زندگی خود ادامه خواهی داد.

******************

ای همسر مهربانم؛ پشت تو می ایستم تا ابد و یک روز حتی بیماری هم نمی تواند این عشق را از من بگیرد. چرا که تو همچنان در دل من جای داری و در گوشه ای از آن سکنی گزیده ای که جای هیچ کسی جزء تو نیست. می دانم که بیماری را شکست خواهی داد و خدا هم ما را در این راه همیاری خواهد نمود تا باز هم با هم زندگی را از سر گیریم.

******************

برای شفای عاجل همسرم دعا کنید. همسری که سال های مدیدی از زندگی خویش را قربانی نمود تا بتواند این زندگی را مستحکم و پابرجا نگه دارد. شور و شعف من به همسرم غیر قابل توصیف است. نمی دانم چگونه با این معضل بزرگ کنار بیایم که اینک همسرم بر تخت بیمارستانی آرام گرفته است.

******************

خدایا لباس عافیت را بر تن همسر من و تمامی بیماران و مریض های بیمارستانی بپوشان تا بتوانند باری دیگر طعم شیرین زندگی را بچشند و با وجودشان گرما بخش هر خانه ای شوند. همسر عزیز من ثانیه به ثانیه عاجزانه از خداوند منان آرزوی سلامتی تو را خواهم داشت تا باز هم بتوانم تو را در خانه همیشگی ات صحیح و سالم و خندان ببینم.


همچنین ببینید :

شعر عاشقانه برای همسر، اشعار زیبا برای خانومم


چقدر من بی تو تنها و بی کس شده ام. هرگز بر مخیله ام نمی گنجید که تقدیر روزی بیماری را به جان همسرم بیندازد و او را راهی بیمارستان کند. من هرگز خود را در زندگی با چنین وضعیتی آماده نکرده بودم ولی الان تنها چیزی که از خداوند می خواهم آرزوی سلامتی همسر عزیزم است تا بتوانم باری دیگر از وجود او در خانه خود بهره مند گردم.

تهیه کننده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...