متن های کنایه دار بی احترامی شوهر به زن در جمع

گاهی اوقات ممکن است که همسرتان در جمع کاری را انجام دهد که مطابق میل شما نیست و بخواهید که به او کنایه ای بزنید که متوجه کارش بشود. شما باید به دنبال یک کنایه یا حرف باشید که بتوانید به بهترین صورت به او بفهمانید که متوجه کار اشتباهش شده اید و از این کار اون ناراحت هستید.


بعضی اوقات ممکن است که بین زوجین در جمع مشکلاتی به وجود بیاید و آنها بخواهند که در همان جمع کنایه ای به هم بزنند که طرف مقابل متوجه این کنایه بشود. در این مطلب قصد داریم مجموعه متن های کنایه دار بی احترامی شوهر به زن در جمع را برایتان به اشتراک بگذاریم. همراه ما باشید.

متن های کنایه دار بی احترامی شوهر به زن

کاش میشد درک کنیم که هر جایی، جای این کارا نیست. ببینید تلویزیون چقدر هر روز داره در مورد این مسائل نشون میده که زن طرف به خاطر فلان موضوع زندگیشون رو کم کم خراب میکنه. اینجور کارا برای بچه هاست نه یه آدم بالغ. کاش هممون این رو بفهمیم.

******************

یک موضوع ساده خیلی چیز بزرگی نیست که نتونیم درکش کنیم. اما بعضی از آدما هستن که همون یه موضوع رو هم درک نمیکنن. اینا رو باید ساعت 9 شب گذاشت دم در که شهرداری بیاد ببره جایی که لایقشن.

******************

بعضی کارا اسمشون شوخیه؛ اما بعضی کارا اسمشون بیشعوریه! توی یک فیلم دیروز دیدم که یک زن با شوهرش خیلی بد رفتار کرد و به نظر من بیشعوری محض خودش رو نشون داد! وگرنه که از شوهرش هیچی کم نشد. فقط دیگه مهر و محبتش به اون کمتر و کمتر شد.

******************

گاهی اوقات داخل خانواده ی آدم یه اتفاقاتی میفته که آدم نمیتونه ساکت بمونه و وقتی هم که میخواد حرفی بزنه، میبینه که طرف اصلا شعورش به این حرف ها نمیرسه. کاش بقیه ای که کنار ایستادن، به اون طرف بفهمونن که کاری که داره انجام میده اشتباهه.

******************

میگن که زن از مرد کمتر میفهمه. من این رو قبول ندارم و همیشه هر جایی که این حرف زده شد، با جدیت باهاش مقابله کردم. اما گاهی اوقات آدم از نزدیک ترین کسش یک کارایی میبینه که فکر میکنه واقعا این جمله درسته. حالا نه در مورد همه ی آدما، بلکه فقط در رابطه با خود اون.


مطلب پیشنهادی :

عکس نوشته در مورد احترام گذاشتن برای پروفایل


توی یک رابطه شعور و شخصیت خیلی اهمیت داره که اگر طرفین نداشته باشن، باید فاتحه ی اون رابطه رو خوند. بیاین دسته جمعی یک فاتحه برای رابطه ی من بخونیم که انشالله خدا بیامرزش.

******************

میبنی بچه ها رو که گاهی عقلشون نمیرسه و یک کاری رو انجام میدن؟ من گاهی اوقات دیدم برای بعضی از آدمای بالغ هم همینطوره. بهشون به دید یک بچه نگاه میکنم. نکه از لحاظ سنی بچه باشن ها. نه! از لحاظ عقلی هنوز بچه هستن و رشد نکردن.

******************

خدا رو شکر خدا به پیشونی من مهر بچه داری زده و انگار همیشه باید توی خونه بچه هام رو جمع کنم. الانم که یکی از بچه هام یک کاری کرده که متاسفانه نمیدونم با چه عقلی اون رو انجام داده و من باید اون بی عقلیش رو جمع و جور کنم. امیدوارم که این بچمم خیلی زود بزرگ بشه و فهمیده بشه که دارم از دستش کلافه میشم.

******************

کاش ما آدما قدر همدیگه رو بدونیم و همینکه یک مدت با هم زندگی کردیم، از هم خسته نشیم. من بعضیا رو میشناسم که برای وارد شدن به یک رابطه خودشون رو میکشتن! اما همینکه رابطشون شروع شد و بعد هم که جدی شد، از طرف مقابلشون فاصله گرفتن. فکر کردن که انگار برای ابد اون طرف براش میمونه و نمیتونه از اون زندگی خارج بشه. کاش بفهمه که همین الانم اون طرف خارج شده.

******************

نمیشه به بعضی از آدما گفت که نمیفهمن. اینا خودشون رو میزنن به نفهمی. جنسیت هم نداره. گاهی وقتا مردا اینجوری میشن و گاهی وقتا زنا. اما من متاسفانه توی زندگیم فقط از جنسیت زن بوده که این رو دیدم و هر روز بعد از زندگی مشترکم، این برام بیشتر تایید شد تا الان که اینقدر جدی دارم این حرف رو به شما میزنم.

******************

شما بیاین دو نفر که وارد یک رابطه شدن رو در نظر بگیرید. یکی از طرفین اگر در مقابل کار اشتباه شخص مقابل واکنش یا عکس العملی نشون نمیده، به منزله ی نفهمی اون نیست؛ بلکه شعورش کشیده و نخواسته که اون کار اشتباه رو به روی طرفش بیاره. اما اگه اون طرف مداوم یک اشتباه رو تکرار کنه، باید حق بدهیم به همسره که یک دفعه تیکه میندازه بهش و دفعه ی بعد چنان جلوی بقیه خرابش میکنه که از خودش بفهمه و حد و مرزش مشخص بشه. اینا رو از یه جایی شنیدم و فکر کردم که اگه الان بگم خیلی خوبه.

******************

بعضیا اصلا مشاوره و اینجور چیزا روشون جواب نمیده. انگار حیوونن تو جلد انسان. اینا رو نباید ببری مشاوره و روانشناس تا رابطه ات باهاشون خوب بشه. باید یه قلاده بندازی گردنشون و هر روز صبح ببری چِرا تا خوب سیر بشن و غذای اصلیشون که علف هست رو بخورن. چقدر از این آدما زیاده. حتی نزدیکترین آدم زندگیت رو هم گاهی ممکنه که اینجوری ببینی.


حتما ببینید :

مجموعه‌ای زیبا از متن و شعر درباره ادب و احترام


طرف از خواهش و التماس هایی که برای رابطه میکرد، فراموش کرده. الان دم در آورده و داره با دمش بندری میرقصه. فقط باید مواظب باشه که دمش از یه جایی قیچی نشه که دیگه در نیاد. اون موقع باید با همون دم قیچی شده اش تا آخر عمرش زندگی کنه و حسرت روزایی رو بکشه که دم داشت.

******************

جنبه یه چیزیه که توی آدما متفاوته. از روزی که وارد زندگی مشترک شدم، متوجه شدم که آدم بی جنبه خیلی زیاده! کاش قبل از اینکه وارد رابطه ای بشین، اولین جنبه و میزان شعور طرف مقابلتون رو اندازه بگیرین که بعداً پشیمون نشید از اینکه چرا با اون وارد رابطه شدید.

******************

بعضیا یک کارهایی انجام میدن و فکر میکنن که اینطوری میتونن من رو کوچیک کنن یا شخصیت من رو بیارن پایین. اما متاسفانه نمیدونن که فقط از ارزش خودشون جلوی من کم میکنن. بعضیا رو آدم توی زندگیش داره که نزدیکترین فرد از لحاظ مکانی بهش هستن، اما با این حال از لحاظ احساسی دورترین فرد به اون حساب میشن. یه نفر از این آدما رو من توی زندگیم داره و اینقدر برام بی ارزش شده که دیگه نمیخوام هیچوقت با اون هم کلام بشم.

******************

دیدید وقتی میخوان به یک پسر جوون، یه دختر بچه سال رو به عنوان همسر پیشنهاد بدن، جوونه میگه مگه میخوام براش لالایی بخونم و عروسک بازی کنم باهاش؟ خواستم بگم این حرف جوونه درست نیست. بعضی وقتا سن اصلا خودش رو توی جسم و جون آدم نشون نمیده! خودش رو توی عقل آدم نشون میده. گاهی وقتا سن عقلی یه بچه 17 یا 18 ساله از سن یه آدم (سن همسرتان) ساله هم بیشتره و بیشتر میفهمه.

******************

عقل و شعور، زن و مرد نمیشناسه. اونایی هم که میگن زن از مرد کمتره و از این حرفای چرت و پرت میزنن رو من قبول ندارم. اما به عنوان انسان دارم میگم که گاهی اوقات یه رفتارهایی از یک زن میبینم که به حکمت خدا شک میکنم که چرا اصلا این به دنیا اومده؟ فرقش با بقیه آدما چیه که عقلش از اونا کمتره.

******************

دیدید میگن شهر که شلوغ بشه، قورباغه هم هفت تیرکش میشه؟ این الان حکایت خود منه. از بس بقیه احترام منو نگه نداشتن و از بس بقیه شخصیت من رو پایین آوردن که الان قورباغه ها هم شروع به حرف زدن کردن و میخوان هفتیرهاشون رو در بیارن. اما مواظب باشن که ممکنه چنان روشون پا بزارم که کلا نیست و نابود بشن. این قورباغه میتونه حتی زن خود آدم باشه.

******************

به گربه گفتن که پی پیت شفا بخشه، فوراً رفت روش خاک ریخت. بعضیا اصلاً جنبه خوبی رو ندارن یا اینکه ازشون با احترام جلو بقیه صحبت کنی، انگار که یک کار خیلی اشتباه انجام دادی. چون فوراً اون احترام رو به منزله ی ترس یاد میکنن و فکر میکنن تو ازشون میترسی که بهشون احترام میزاری و بعد شروع به بی احترامی میکنن. امیدوارم که این گربه ما هم جایگاه خودش رو بفهمه قبل از اینکه همون پی پیشو به سر و روش توی جمع نمالیدم.

******************

اگه یه حیوون خونگی برای خودت بخری از خیلی از آدمایی که باهاشون زندگی میکنی بهتره. البته این رو برای شما نمیگم خدای نکرده ها. ولی از زمانی که زندگی مشترکم شروع شد، بیشتر و بیشتر مصمم شدم که کاش به سراغ همون حیوون خونگی میرفتم که درکش از بعضیا خیلی بیشتره. حداقل رو اعصاب آدم راه نمیره.

******************

اینکه خودت رو اینجوری نشون بدی و خودت رو بخوای مدام جلوی بقیه خاص نشون بدی، به من ربطی نداره و اگه میگی خوبه، حتما خوبه. اما مراقب باش که این خاص بودنت رو جلوی من نشون ندی که از زندگیت خوب خبر دارم. این دیالوگ یک فیلم خیلی قشنگ بود که دیروز دیدم یک مرده داره تو تلویزیون به زن بی جنبه اش میگه.

******************

یادم باشه فردا که میرم بچه ام رو مهد کودک بزارم، اسم یک نفر دیگه رو هم توی مهد کودک بنویسم. هرچی کاراش رو میبینم، جز بچه بازی چیزی نیست. وایسا ببرم جای کسایی که از لحاظ عقلی هم سن اوناست. شاید یکم بهتر شد و بهتر تونست بفهمه. اون موقع بچه ام هم احساس دلتنگی نمیکنه که بگه مامانم رو بگید بیاد. چون مدام پیششه.

******************

اگه حد و مرز نگه میدارم، از شعور و شخصیتم هست. اما یهو دیدی جلوی جمع چنان زدم زیر گوشت که دیگه متوجه اتفاقای اطرافت نمیشی. جالبه! این رو دیروز توی روزنامه خوندم. یه مرده رو گرفته بودن! اونم به خاطر اینکه زنش توی یک مهمونی نفهم بازی در آورده بود و اون هم بعداً این رو به زنش گفته بود. اما انگار زنه تو کتش نمی رفته و مرده هم یه بلایی سر زنه آورده. دوره و زمونه جالب شده.


در ادامه تماشا کنید :

آلبوم عکس نوشته های بی توجهی همسر


بعضیا رو اول باید ببرن10 یا 20 جلسه رواندرمانی تا پزشک اونا رو تایید کنه که از نظر عقلی سالم هستن تا بعد بتونن ازدواج کنن! وگرنه زندگی یک نفر دیگه رو هم به گند میکشن و اون یک نفر هم به پای اونا تباه میشه. این رو توی خیلیا دیدم که دارم میگم. تو زندگی خودمم احساسش میکنم.

******************

به بعضی از آدما هر چی که بگی متوجه نمیشن و نمیفهمن. بعضی وقتا باید به صورت عملی به اونها یه چیزی رو بفهمونی و اونم فقط انگار با کتک امکان پذیره. البته من که همچین آدمی نیستم! اما با بعضیا زندگی میکنم که این رو هم ثابت کردن که زبون کتک رو بهتر میفهمن تا زبون دیگه ای.

******************

هیچوقت نباید جلوی بقیه به خودت بی احترامی کنی، وگرنه اونم به تو بی احترامی میکنه. من به خاطر آرامش بعضیا از احترامی که برای خودم قائل بودم گذشتم و فکر میکردم که اون طرف ظرفیتش رو داره. اما متاسفانه خیلی اشتباه میکردم و الان اون طرف به جای اینکه ممنون من باشه، داره بهم بی احترامی میکنه. جالبه که بدونید این آدم، نزدیک ترین آدم توی زندگی به منم هست. این یعنی حتی جلوی نزدیک ترین آدما هم به خودتون بی احترامی نکنید که نتیجه اش همین میشه.

******************

میگم خانم جان میخوای قضیه ی اون مرده و زنه رو که اون روز تو خیابون دیدیم برای بقیه تعریف کنیم؟ یه زنه از حد خودش داشت بیشتر میرفت و مرده هم مدام سعی میکرد که اوضاع رو آروم کنه. اما انگار زنده نمی فهمید و چون توی جمع بود، جوگیر شده بود. آخر سرم رو مرده فشار اومد و زنه رو گرفت یک فصل کتک خیلی قشنگ زد. واقعا برام جالب بود قضیه شون.

******************

هرچی احترام بزاری به آدما انگار بهشون بیشتر اجازه میدی که شخصیتت رو زیر پاشون بزارن. انگار یه آدمی که توی زندگی من هم هست، همینجوریه. من به خاطر اینکه یک زندگی مشترک باهاش دارم، از خیلی چیزا گذشتم و مدام بهش احترام گذاشتم. اما اون این احترام رو انگار وظیفه من میدونه. این آدم چشم به راه باشه که ممکنه یک روز من نه تنها شخصیتش، بلکه تمام هیکلش رو زیر پام بزارم.

******************

واقعا از خودت بدت نمیاد که اینجور کارا رو میکنی؟ بعضی از ادما باید برن جلوی آینه و این رو به خودشون صد بار تکرار کنن تا بالاخره بفهمن. به خدا بقیه دارن تحملت میکنن وگرنه که خیلی زود به خاطر این کارات ازت دور میشن.

******************

ما باید یاد بگیریم که تا یه حدی که پیش رفتیم، دیگه دست نگه داریم و جلوتر نریم. همش باید حد و مرز رو رعایت کنیم. وگرنه ممکنه بقیه جنبه ما رو نداشته باشن و خیلی زود واکنش نشون بدن. این برای من و خانمم یه درسه که همیشه توی زندگی به خودمون تکرارش میکنیم. مگه نه خانم جان؟


پیشنهاد داغ :

متن درباره احترام به همسر


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...