آموزش نقاشی بچه خوک برای کودکان

از زمانی که انسان ها تصمیم به اهلی کردن خوک ها گرفتند هزاران سال میگذرد. خوک ها نژاد های مختلفی دارند اما خوک سیاه آمریکایی احتمالا منحصر به فرد ترین ظاهر را دارد؛ سر، بدن و پشت این خوک به رنگ سیاه است اما شانه ها و دست های آن به رنگ سفید است. به خوک های وحشی نیز گراز گفته میشود.

بچه خوک ها قهرمان بسیاری از داستان ها و فیلم ها بوده اند، شاید از معروف ترین آنها شخصیت پیگلت در انیمیشن پو، و ویلبر در کارتون دنیای شارلوت باشد. فیلم بیب هم درباره ی خوکی است که دوست دارد سگ گله شود که پیشنهاد میکنیم حتما آن را تماشا کنید.

برای کشیدن نقاشی امروز فقط به کاغذ، مداد و پاک کن نیاز دارید. سایت توپ تاپ این بار با آموزش نقاشی گام یه گام یک بچه خوک دوست داشتنی همراه شماست.

آموزش گام به گام نقاشی بچه خوک

آموزش نقاشی بچه خوک مرحله اول

1. برای سر بچه خوک یک دایره بزرگ بکشید.

آموزش نقاشی بچه خوک مرحله دوم

2. با چند خط خمیده شکل سر را کامل کنید. در زیر دایره، برای چانه بچه خوک خطی U مانند نقاشی کنید. سپس، خطوط خمیده ای را از دو طرف دایره بکشید و به چانه وصل کنید تا لپ و غبغب کشیده شود.

آموزش نقاشی بچه خوک مرحله سوم

3. گوش های خوک را بکشید. برای هر گوش، دو خط خمیده را در بالای سر بکشید و آن ها را بهم وصل کنید، اگر دقت کنید متوجه شباهت گوش ها به برگ میشوید پس تصور کنید درحال کشیدن یک برگ هستید و آن را به راحتی نقاشی کنید. سپس خطی S شکل را درون هر دو گوش اضافه کنید و بعد چند خط کوتاه را به آن بچسبانید تا جزییات گوش کامل شود.

آموزش نقاشی بچه خوک مرحله چهارم

4. خطوط اضافی صورت را پاک کنید.

نقاشی کودکانه بچه خوک مرحله پنجم

5. با یک خط طولانی U شکل، بدن بچه خوک را رسم کنید.

نقاشی بچه خوک برای کودکان مرحله ششم

6. حالا نوبت کشیدن دست های بچه خوک است. از دو خط خمیده استفاده کنید تا دست ها را نقاشی کنید. دقت کنید که هر چقدر به سمت پایین و سم ها میرویم، قوس خطوط به سمت داخل بیشتر میشود. انتهای دست ها را با خطی قوس دار (مانند یک U برعکس) ببندید و بعد شکلی W مانند را به آن بچسبانید تا شکل سم و انگشت ها مشخص شود. در آخر اگر لازم شد خطوط اضافی را پاک کنید.

نقاشی آسان بچه خوک مرحله هفتم

7. پاهای پشتی بچه خوک را بکشید. دوباره مانند مرحله قبل از خطوطی خمیده استفاده کنید تا پاها را بکشید و برای کشیدن سم ها نیز شکلی W مانند را به U برعکس وصل کنید. در اینجا حتما به این نکته در تصویر دقت کنید که پایی که نزدیک تر است، به صورت گرد نقاشی شده است، چون بچه خوک در حالت نشسته قرار دارد. فراموش نکنید خطوط اضافی را پاک کنید.

روش کشیدن نقاشی توله خوک مرحله هشتم

8. چشم ها و دماغ بچه خوک را اضافه کنید. برای کشیدن پوزه، یک بیضی بزرگ بکشید و داخل آن دو دایره قرار دهید تا سوراخ های دماغش را نشان دهید. یک خط خمیده را به سمت بالا از پوزه تا وسط صورت بکشید و خط خمیده دیگری را هم در وسط آن و در بالای پوزه اضافه کنید. برای چشم ها، سه بیضی را درون هم بکشید و در داخل کوچکترین بیضی یک دایره کوچک اضافه کنید. کوچکترین بیضی را سایه بزنید تا مردمک چشم ایجاد شود. در بالای چشم ها به کمک دو خط قوس دار ابروها را رسم کنید. برای بچه خوک یک دم فرفری نقاشی کنید! دو خط پیچ دار را رسم کنید که در نقطه ای تیز بهم میرسند.

آموزش نقاشی بچه خوک مرحله نهم

9. با یک خط U شکل و یک خط خمیده دیگر دهان باز و خندان بچه خوک را بکشید. از دو خط قوس دار بهم چسبیده هم برای کشیدن زبان استفاده کنید. خط خمیده ای را در گوشه دهان بگذارید تا بچه خوک شما خندان تر به نظر برسد. چند خط کوتاه و نسبتا گرد را برای موهای بچه خوک نقاشی کنید.

رنگ آمیزی نقاشی بچه خوک

10. بچه خوک خندان را رنگ آمیزی کنید. اکثر خوک ها به رنگ صورتی هستند، اما رنگ بعضی از آنها هم سفید، قهوه ای، قرمز یا دو رنگ است.


از آموزش های پایین هم دیدن کنید :

آموزش نقاشی توله شیر برای کودکان

آموزش نقاشی جوجه اردک برای کودکان

آموزش نقاشی بچه زرافه (2)


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...