آموزش نقاشی بچه زرافه (2)

زرافه ها بلندقد ترین حیوانات دنیا هستند. قد بعضی از آنها حتی به پنج متر و نیم هم میرسد. زرافه ها نه تنها بلندترین گردن بلکه درازترین زبان را دارند؛  طول زبان آنها به 50 سانتی متر میرسد و از آن برای گرفتن و چیدن برگ درختان استفاده میکند.

ریشه ی اسم زرافه عربی است و به معنای کسی یا چیزی است که سریع راه میرود؛ و این مورد کاملا درباره ی زرافه ها درست است! زرافه ها میتوانند با سرعت 55 کیلومتر در ساعت بدوند.

زرافه ها معمولا در تمام فیلم هایی که درباره ی حیوانات آفریقا ساخته شده است، حضور دارند؛ مانند شیر شاه و ماداگاسکار که انیمیشن های پرطرفداری در تمام دنیا هستند.

شما هم دوست دارید یک زرافه کارتونی بامزه بکشید؟ سایت توپ تاپ آموزش نقاشی یک بچه زرافه دوست داشتنی را برای شما آماده کرده!

آموزش نقاشی بچه زرافه مرحله اول

1. با کشیدن یک دایره برای سر زرافه شروع کنید.

آموزش نقاشی بچه زرافه مرحله دوم

2. در پایین دایره، کشیدن یک خط قوس دار بزرگ را از یک طرف دایره شروع کنید و تا طرف دیگر دایره ادامه دهید تا شکل سر زرافه کامل شود.

آموزش نقاشی بچه زرافه مرحله سوم

3. خطوط اضافه دایره را پاک کنید تا یک شکل تخم مرغی بزرگ داشته باشید.

نقاشی کودکانه بچه زرافه مرحله چهارم

4. گوش های زرافه را بکشید. یک U برعکس برای هرگوش بکشید و درون آن یک U دیگر که کمی کوچکتر است را اضافه کنید.

نقاشی بچه زرافه برای کودکانه مرحله پنجم

5. با توجه به تصویر، با دو خط خمیده یک شکل L مانند بزرگ را برای گردن و بدن زرافه نقاشی کنید.

نقاشی آسان بچه زرافه مرحله ششم

6. پاهای جلویی زرافه را بکشید. برای پای نزدیکتر از داخل بدن دو خط خمیده بکشید و آن ها را تا پایین ادامه دهید. با خط خمیده ی کوچکی انتهای آن را ببندید. برای کشیدن پای دوم، خطی L شکل را به صورت کج به پای اول بچسبانید. برای کامل شدن شکل سم ها هم یک خط کوچک در انتهای پاها اضافه کنید. خطوط اضافی را پاک کنید.

آموزش نقاشی بچه زرافه مرحله هفتم

7. پاهای عقبی زرافه را هم نقاشی کنید. دو خط خمیده را از داخل بدن بکشید و تا پایین ادامه دهید. انتهای آنها را با خطی خمیده بهم وصل کنید. پای چهارم را که تنها قسمتی از آن دیده میشود را با کشیدن خطوطی خمیده و متصل کردن آنها به پای جلویی و پای عقب ایجاد کنید. برای سم ها نیز خط کوچکی را به پایین پاها اضافه کنید. در آخر خطی خمیده را نیز در پایین بدن زرافه (از نزدیکی گردن تا پاهای عقب) بکشید تا شکم زرافه نشان داده شود. خطوط اضافه را پاک کنید.

روش کشیدن نقاشی بچه زرافه مرحله هشتم

8. با خطوطی کوتاه و شکسته برای زرافه مو بکشید. خطوط اضافی سر را پاک کنید. دو خط موازی را در دو طرف موها و در بالای سر زرافه نقاشی کنید و انتهای آن ها را با یک دایره کوچک ببندید تا شاخ های زرافه ایجاد شوند. به شاخ های زرافه "شاخچه" گفته میشود و از جنس غضروف و پوشیده از پشم است. با خطوطی دندانه دندانه یال زرافه را نقاشی کنید و آن را از ابتدای گردن تا پشت زرافه ادامه دهید. برای دم خطی S شکل را بکشید و در نوک آن شکلی را که مثل قطره آب است نقاشی کنید و بعد با اضافه کردن خطوطی خمیده آن را مودار و پشمالو نشان دهید.

نقاشی بچه زرافه مرحله نهم

9. حالا وقت اضافه کردن جزییات نقاشی است. برای چشم ها دو بیضی را درون یکدیگر بکشید. سپس، درون بیضی کوچکتر دو دایره را اضافه کنید. ابروها را با دو خط قوس دار در بالای چشم ها قرار دهید. برای کشیدن پوزه زرافه یک U برعکس بزرگ را در پایین صورت اضافه کنید. دهان خندان زرافه را با یک خط قوس دار بلند بکشید و دو خط کوچک را نیز به گوشه های آن اضافه کنید. سوراخ های دماغ را هم با دو بیضی کوچک نقاشی کنید. همانطور که میدانید پوست زرافه ها پر از خال های رنگی است، پس فراموش نکنید سراسر صورت و بدن زرافه را خال خالی کنید!

رنگ آمیزی نقاشی بچه زرافه

10. نقاشی را رنگ آمیزی کنید. رنگ زرافه ها معمولا زرد یا قهوه ای مایل به زرد با خال هایی به رنگ های سیاه، قهوه ای یا حتی قرمز است.


در ادامه ببینید :

چگونه یک زرافه نقاشی کنیم

آموزش نقاشی توله روباه برای کودکان

آموزش نقاشی گام به گام بچه خرس برای کودکان


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...