آموزش گام به گام نقاشی موشک

موشک ها مدتها است که جزء داستانهای علمی تخیلی و علمی واقعی محسوب می شوند. موشک ها انواع مختلفی دارند که از لحاظ نوع سوخت، نوع سیستم هدایت و نوع کلاهک با هم در تفاوت هستند.

اولین موشک ها حداقل در سالهای 1200 میلادی در چین اختراع شدند. آنها از طریق باروت نیرو می گرفتند. در طی صد سال، آنها همچنین در خاورمیانه و اروپا مورد استفاده قرار گرفتند. موشک های مدرن برای اولین بار در سال 1926 اختراع شدند. در طول جنگ جهانی دوم تکنیک ها بهبود یافتند و تا دهه 1960 از موشک ها برای حمل افراد به خارج از جو زمین استفاده شد.

ما در اینجا از طریق سایت توپ تاپ می خواهیم شما را با نحوه نقاشی کردن موشک ها آشنا کنیم. شما به کمک این سایت می توانید به راحتی نقاشی مورد علاقه خود را رسم نمایید.

دستورالعمل گام به گام نحوه نقاشی کردن موشک:

آموزش نقاشی موشک مرحله اول

1- ابتدا با کشیدن یک منحنی نقاشی را شروع می کنیم. این منحنی یک طرف موشک را نشان میدهد.

آموزش نقاشی موشک مرحله دوم

2- تقارن خط اول را بکشید. آنها باید در انتهای بالایی با یک منحنی ملایم به هم متصل شوند. این قسمت  بدنه موشک را تشکیل میدهد.

آموزش نقاشی موشک مرحله سوم

3- انتهای باز موشک را با استفاده از یک جفت خط مستقیم ببندید.

نقاشی موشک برای کودکان مرحله چهارم

4- قسمت دماغه منحنی را با دو جفت خط موازی به بدنه وضل کنید.

آموزش نقاشی آسان موشک مرحله پنجم

5- در کنار موشک پنجره های کوچک بکشید. برای این کار چندین حلقه با اندازه های مختلف بکشید.

آموزش رسم موشک مرحله ششم

6- باله موشک را بکشید. ابتدا از دم موشک تا وسط آن یک خط مستقیم بکشید. سپس از هر انتهای خط مستقیم ، خطوط خمیده را به سمت پایین بکشید. اجازه دهید خطوط منحنی در یک نقطه به هم برسند.

نقاشی کودکانه موشک مرحله هفتم

7- خطوط راهنما را از باله پاک کنید.

نحوه ی ترسیم یک موشک مرحله هشتم

8- باله دوم موشک را بکشید. برای انجام این کار، دو خط خمیده را از قسمت بالای موشک گسترش دهید. یکی از وسط موشک و دیگری از پایه آن بیرون می آید. اجازه دهید خطوط در یک نقطه به هم برسند.

آموزش نقاشی موشک مرحله نهم

9- شعله های آتش را بنام اگزوز بکشید که از نازل موشک یا پایه حاصل می شود. از یک سری خطوط منحنی کوتاه استفاده کنید که در نقاط خاردار جمع می شوند تا یک شکل مثلثی گرد را تشکیل دهند. سپس از یک سری خط دیگر برای ترسیم لایه دوم استفاده کنید. در آخر، لایه سوم اگزوز را بکشید.

رنگ آمیزی نقاشی موشک

    اکنون نقاشی خود را رنگ آمیزی نمایید. برخی از موشک ها به رنگ نقره‌ای می باشند. در حالی که برخی دیگر نشانه‌های قرمز روشن ، آبی یا رنگهای روشن دیگری دارند.

    از دیگر آموزش ها نیز دیدن کنید :

    آموزش گام به گام نقاشی شتر برای کودکان

    آموزش نقاشی گام به گام بره برای کودکان

    آموزش نقاشی آسان توله سگ پاپی (2)

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...