آموزش نقاشی گام به گام بره برای کودکان

به گوسفندی که سن آن کمتر از یک سال باشد بره گفته میشود. گوسفندها از هزاران سال پیش به عنوان حیوانی اهلی در کنار انسان ها زندگی کرده اند و گوشت و شیر و پشم مورد نیاز انسان ها را تامین کرده اند.

آیا میدانستید؟ به گوسفند ماده میش و به گوسفند نر قوچ گفته میشود! در قرن بیست و یکم، تخمین زده اند که تعداد گوسفند های جهان حدود یک میلیارد است؛ یعنی یک گوسفند برای هر هشت نفر!

این بار با آموزش نقاشی گام به گام یک بره کوچولو همراه شما هستیم! کافیه طبق تصاویر و توضیحات هر مرحله پیش برید تا به راحتی یک بره بامزه نقاشی کنید!

اگر کاغذ و پاک کن و مدادتون آماده است، بریم سراغ کشیدن نقاشی!

آموزش نقاشی بره مرحله اول

1. اول از همه صورت بره را میکشیم. برای دماغ بره یک شکل مثلثی نسبتا گرد بکشید. لب بالایی آن را با یک W در زیر دماغ رسم کنید. از خطوط خمیده استفاده کنید تا فک پایینی و کناره های صورت بره را بکشید.

آموزش نقاشی بره مرحله دوم

2. سر بره را با تعداد زیادی خط قوس دار فرفری کنید، درست مثل زمانی که میخواهید ابرها را نقاشی کنید. پشم های سر بره را طوری بکشید که کاملا سر و اطراف صورتش را در بربگیرد.

نقاشی کودکانه بره مرحله سوم

3. برای بدن بره هم مانند تصویر یک پشم پف دار و فرفری نقاشی کنید؛ درست مثل یک ابر بزرگ! اگر نمیدانید چه طور اینکار را بکنید، تعداد زیادی U برعکس کوچک را با فاصله کم در کنار هم بکشید.

نقاشی آسان بره مرحله چهارم

4. گوش های بره را بکشید و اگه لازم شد خط های اضافی را پاک کنید. برای هر گوش، یک مثلث خمیده و نسبتا گرد را درون یک شکل مثلث مانند دیگر بکشید. پایین گوش ها را با چندتا خط خمیده پشم دار نشان دهید.

نقاشی بره برای بچه ها مرحله پنجم

5. برای دم یک شکل ابر مانند کوچولو را هم در پشت بره اضافه کنید.

نقاشی آسان بره مرحله ششم

6. پاهای عقبی بره را بکشید. ابتدا برای پایی که دور تر است با خطوطی قوس دار کمی پشم نقاشی کنید و بعد پاها را با خطوط خمیده ای بکشید. و آن خط ها را به کمک خط خمیده دیگری ببندید. سپس، با خط خمیده دیگری شکل مثلثی سم را ایجاد کنید. با خطی کوچک سم را به دو قسمت تقسیم کنید.

آموزش نقاشی بره مرحله هفتم

7. دست های بره را بکشید و اگر لازم شد خطوط اضافه را پاک کنید. با خطوطی که شبیه ابر هستند، محلی که دست بره قرار میگیرد را پشم دار تر نشان دهید. دو جفت خط خمیده را در آن محل بکشید و به طرف پایین ادامه دهید. سر دو خط را با شکلی دایره مانند ببندید تا سم بره هم کشیده شود. سم را با خط کوچکی به دو قسمت تقسیم کنید.

آموزش نقاشی بره مرحله هشتم

8. دست دیگر بره را هم مانند مرحله قبل بکشید. ابتدا کمی پشم بکشید و بعد برای کشیدن پاها از یک جفت خط خمیده استفاده کنید و بعد در انتهای آن سم بره را اضافه کنید. با اضافه کردن خطوطی قوس دار و فرفری در سراسر بدن بره به آن حالتی حجم دار بدهید!

آموزش نقاشی بره مرحله نهم

9. حالا پشم های سر بره را بیشتر و حجم دار تر کنید. برای چشم ها، سه دایره را درون هم بکشید و در دایره آخر یک بیضی کوچک نقاشی کنید. کوچکترین دایره درون چشم را سایه بزنید تا مردمک چشم مشخص شود. در گوشه چشم ها برای بره تعدادی مژه نقاشی کنید. برای ابروها هم در بالای چشم ها خطی قوس دار قرار دهید.

رنگ آمیزی نقاشی بره

10. بره را رنگ آمیزی کنید. بره ها معمولا با رنگ سفیدشان شناخته میشوند، اما بره های سیاه، قهوه ای یا خاکستری هم وجود دارند. بعضی از بره ها هم دو رنگ هستند.

دوستان عزیز ، از آموزش های پایین هم دیدن کنید :

آموزش نقاشی آسان توله سگ پاپی (2)

آموزش نقاشی گام به گام بچه خرس برای کودکان

آموزش گام به گام نقاشی چشم های گربه

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...