آموزش نقاشی آسان توله سگ پاپی (2)

سگ ها همیشه از بهترین دوستان انسان ها بوده اند. اهلی کردن سگ ها، هزاران سال پیش از گرگ خاکستری شروع شد و از آن پس آنها به عنوان یک دوست و همراه، چوپان، نگهبان و باربر همواره در خدمت انسان ها بوده اند.

امروزه، بیش از 400 نژاد متفاوت سگ وجود دارد. کوچکترین نژاد سگ ها چی واوا و بزرگترین آنها گریت دین های غول پیکر هستند. بعضی از سگ ها هنوز هم مانند زمان های گذشته مجبورند کار کنند؛ مانند سگ های پلیس، سگ های سورتمه، و سگ های راهنما که به افراد نابینا کمک میکنند راهشان را راحت تر پیدا کنند.

تاکنون انیمیشن های زیادی درباره توله سگ های بامزه ساخته شده است، شما هم دوست دارید یاد بگیرید یکی مثل آن ها را نقاشی کنید؟

مداد، پاک کن و کاغذ ها را آماده کنید و آموزش گام به گام و ساده سایت توپ تاپ را از دست ندهید!

آموزش نقاشی توله سگ پاپی مرحله اول

1. با کشیدن خطی خمیده برای ایجاد یک دایره ناتمام شروع کنید و سر توله سگ پاپی را نقاشی کنید. سپس، یکی از گوش ها را با دو خط خمیده کنار هم ، مانند تصویر، در یک طرف دایره اضافه کنید.

آموزش نقاشی توله سگ پاپی مرحله دوم

2. در طرف دیگر دایره نیز مانند مرحله ی قبل گوش دوم توله سگ را رسم کنید.

آموزش نقاشی توله سگ پاپی مرحله سوم

3. با خط خمیده ای پشت و پای سگ را بکشید. خط را مانند شکل به درون برگردانید تا شکل جلوی پا و پنجه ها کامل شود. برای جداکردن و مشخص کردن انگشت های آن، در قسمت پنجه ها چند خط کوتاه خمیده اضافه کنید.

آموزش نقاشی توله سگ پاپی مرحله چهارم

4. پای جلویی را با فاصله از پای عقب بکشید. برای اینکار مانند تصویر خطی خمیده رسم کنید و آن را به داخل برگردانید. سپس مثل مرحله قبل، خطوط خمیده کوتاهی اضافه کنید تا انگشت ها را مشخص کنید. پای جلویی و عقبی را با کمک خطی خمیده بهم وصل کنید تا شکم توله سگ هم کشیده شود.

نقاشی کودکانه توله سگ پاپی مرحله پنجم

5. این بار خطی را از پایین گردن بکشید و آن را تا پایین ادامه دهید. سپس آن را به داخل برگردانید تا پای جلویی دوم توله سگ هم کشیده شود. دو پای جلویی را نیز با خطی خمیده بهم وصل کنید تا سینه ی توله سگ کشیده شود. خطوط کوتاه خمیده ای را به نوک پنجه اضافه کنید تا انگشت ها مشخص شوند.

نقاشی توله سگ پاپی مرحله ششم

6. پای دوم عقب را هم با چند خط خمیده نقاشی کنید. فقط قسمت کمی از پا و پنجه ها از میان پاهای دیگر دیده میشود.

نقاشی توله سگ پاپی مرحله هفتم

7. با دو خط خمیده بلند، دم توله سگ پاپی را رسم کنید و آن دو خط را بهم وصل کنید تا شکل دم کامل شود.

نقاشی توله سگ پاپی مرحله هشتم

8. حالا وقت کشیدن صورت بامزه توله سگ پاپی است! برای چشم ها دو دایره بزرگ نقاشی کنید. و دو دایره را درون هرکدام اضافه کنید ( یکی از دایره ها بزرگ و دیگری خیلی کوچک است) .دایره بزرگتر داخل چشم را سایه بزنید تا مردمک ها ایجاد شوند. برای ابروها، در بالای هر چشم، شکلی قوس دار رسم کنید.

نقاشی توله سگ پاپی مرحله نهم

9. شکلی مثلث مانند با راس های گرد را برای دماغ توله سگ پاپی بکشید. و داخل آن یک بیضی اضافه کنید تا حالتی درخشان و خیس پیدا کند. خطوطی W شکل را در زیر آن اضافه کنید و یک شکل U مانند بزرگ را نیز به آن بچسبانید. با خطوطی خمیده زبان را هم در داخل دهان نقاشی کنید. زیر دماغ را نقطه نقطه کنید. در آخر خطی موج دار را در سراسر صورت، دم و بدن توله سگ اضافه کنید تا دو رنگ بودن پوستش را نشان دهید

رنگ آمیزی نقاشی توله سگ پاپی

10. نقاشی این توله سگ پاپی و دوست داشتنی را رنگ آمیزی کنید. سگ های دو رنگ، معمولا تنوع رنگ زیادی دارند مانند؛ خاکستری، سفید، سیاه، قهوه ای ، یا قهوه ای مایل به زرد.

از آموزش های پایین هم دیدن کنید :

آموزش نقاشی گام به گام بچه خرس برای کودکان

آموزش گام به گام نقاشی چشم های گربه

آموزش رسم کردن شاتل فضایی

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...