تعبیر خواب شستن سبزی

تعبیرخواب ارتباط شگفت انگیز میان خودآگاه و ناخودآگاه آدمیان است. پلی است که بیداری ما را به جهانی ناشناخته وصل می کند. دنیایی است سرشار از نماد و نشانه. و پیامی است از دنیایی دیگر برای ما که گاه هشدار دهنده و ترسناک به نظر می رسد و گاه نوید بخش و بشارت آمیز . ما در این مقاله در مورد تعبیر خواب شستن سبزی های مختلف بصورت جداگانه اطلاعات قابل تاملی در اختیار کاربران عزیز قرار داده ایم.

در این نوشته قصدداریم به یکی از نمونه های رویا بپردازیم و تعبیر و تحلیل آن را چه در آثار تعبیرکنندگان سنتی و چه  از منظر روانکاوی مدرن بررسی نماییم . موضوع بررسی ما تعبیر خواب شستن سبزی است.

تعبیر خواب شستن

خواب دیدن شستن نشان دهنده نیاز به دگرگونی عاطفی یا تغییر یک موقعیت یا یک نگرش است. خلاص شدن از  مشکلات و آغازی تازه در برخی از تصمیم گیری هاست. شستن چیزی در خواب به تمیز کردن چیزی در زندگی مربوط است.  بیانگر پاکسازی ، رها شدن مشکلات و از جنبه­های ناخواسته زندگی است . بیان صادقانه­ی ذهن شما به شروعی تازه و تمایل شدید درونی شما به تغییردادن چیز هایی است که به آنها افتخار نمی کنید .

درمیان تعبیرگران اسلامی اب‍راه‍ی‍م‌ ب‍ن‌ ع‍ب‍دال‍ل‍ه‌ ک‍رم‍ان‍ی رویای شستن را نشان توبه، عافيت، خلاص شدن از زندان، ايمني از ترس، حصول مراد، شفاي از بيماري، رهایی از غم و  روا شدن نیاز ها می داند.

تعبیر خواب سبزیجات

سبزیجات به عنوان یک منبع تغذیه مهم و سالم به شما کمک می کنند تا برای فعالیت های روزانه خود انرژی و قدرت کسب کنید. رویای سبزی ها  بسته به شرایطی که سبزیجات در خواب شما ظاهر می شود ، می تواند تعبیر های خوب داشته باشد. 

دیدن سبزیجات مورد علاقه تان درخواب به این معنی است که شما در زندگی از چیزی که به راستی دوست دارید برکت خواهید گرفت. خواب دیدن سبزیجات تازه به معنای آغاز سرفصل نویی در زندگی همچون یافتن شغل جدید و یا ازدواج با کسی­که دوستش دارید می باشد.

سبزی های تازه در رویا حاکی از رشد است. خوشبختی شما به رشد شما وابسته  است. سبزی های تازه اگر به خواب شما بیایند به شما این پیام را می دهند که برای موفقیت در زندگی ، باید روی رشد توانایی ها و مهارت های شخصی خودتان کار کنید . 

دیدن سبزی ها در خواب بسته نوع آنها ، تازه بودن یا کهنه بودنشان  ، کنش و واکنش ما در خواب تفسیرهای گوناگونی دارد . گر کسی در مورد سبزیجات خواب ببیند ، در واقع ممکن است به ویتامین های خاصی نیاز داشته باشد. سبزیجات بیانگر سلامتی، تغذیه ، ثروت ، نیاز به رشد ، تلاش برای بهبود و دوست داشتن و دوست نداشتن در زندگی بیدارکننده هستند.

خواب دیدن سبزیجات علامتی است که فکر می کنید که باید در زندگی رشد بیشتری داشته باشید. همچنین این نشانه این است که احساس می کنید نیاز به قدرت دارید. رویاها اغلب احساسات ابتدایی را منعکس می کنند. شکل برخی از سبزیجات را می توان به جنس ماده یا جنس نر اختصاص داد. 

ما دربیداری و زندگی عادی از سبزیجات برای تغذیه جسمی خود بهره می­بریم اما در رؤیاها سبزیجات نمادی از تغذیه عاطفی هستند. البته دیدن سبزی ها در خواب به احساس و علاقه ما به این سبزی ها دربیداری بستگی دارد. 

اگردرزندگی عادی به سبزی خاصی علاقه دارید، در خواب ممکن است به عنوان تمایل به برآورده کردن نیازهای عاطفی دیده شود. اگریک سبزی برای شما دارای طعم ناخوشآیندی است درخواب به معنای این باشد که شما زندگی خود را کسل کننده و ناخوشایند می بینید. 

اگر والدین شما هنگام کودکی شما را مجبور به خوردن سبزی خاصی کردند ، مشاهده­ی آن سبزی در رویا ممکن است تهدیدکننده یا بدیمن باشد. دیدن سبزی کهنه ، زرد شده یا فاسد نیز نشان از شکست ، زیان ، بیماری  و بی وفایی دارد .

اما در جمع بندی می­توان گفت این رویاها درباره سبزی ها اشاره مستقیم به نیاز ما درباره­ی انتخاب سلامت و رشد دارد . دیدن سبزیجات درخواب نشان از خواست درونی­مان به حفظ تعادل، به دست گرفتن اختیار عمل، کسب استقلال و پیشرفت درزندگی دارد. سبزیجات نشانگر اشاره­های خوبی هستند و به برآورده شدن نیازهای عاطفی اساسی ما اشاره می کنند.

تعبیر خواب شستن سبزیجات

شستن سبزیجات در خواب به شما می گوید آماده باشید. به زودی ماجراهایی در زندگی تان رخ می دهد که ناچار خواهید بود از قدرت بدنی خود استفاده کنید.

خواب دیدن شستن سبزی های تازه بیانگر وضعیت تندرستی . گام نهادن به مراحل جدیدی در زندگی با نتایج موفقیت آمیز غیر منتظره هستند.

از آنجا که ما در زندگی روز مره و ارتباط با دیگران ممکن است دچار انفعال باشیم ، دیدن شستن سبزی ها در خواب نشانه این است که باید از نظر ذهنی یا جسمی فعال تر باشیم. شستن سبزیجات به معنای استقامت جسمی و نیاز به رفع هر گونه جنبه­ی منفی در زندگی است.

اگر خواب ببینیم که پدر یا مادرمان سبزی می شویند به این معناست که از سوی آنها کمک دریافت می کنیم . گاه رویای شستن سبزیجات نشانگر بخت پیروزی ما در مسابقات مختلف می باشد.

در ادامه به تعبیر رویای شستن چند سبزی بطور مشخص می پردازیم :

تعبیر خواب شستن جعفری

جعفری به کسب موفقیت پس از سختی و دشواری اشاره دارد.

تعبیر خواب شستن تره

شستن تره (از سبزي­های خوردنی) به به این معناست که باید از بدی، بد دهنی ، پرخاشجویی و لئامت طبع روی گردان شوید.

تعبیر خواب شستن ترخون

اگر در خواب شستن سبزی ترخون هستیم نشان از آن دارد که از شر مرد بد طینت یا زن تندزبان راحت می شویم.

تعبیر خواب شستن خرفه

تعبیر خواب شستن سبزی خرفه رها شدن از  فکر و خیال و نگرانی است.

تعبیر خواب شستن شنبلیله

اگر در خواب شستن سبزی شنبلیله ببینیم معنایش آشنا شدن با فردی خواهدبود که خشن و دلسوزاست اما حضورش در زندگی ما مفید است.

تعبیر خواب شستن تربچه

تربچه ونشانگر بدهی‌های خرد است و دیدن این که در حال شستن تربچه هستیم به معنای پرداخت بدهی های کوچک است.

تعبیر خواب شستن اسفناج

شستن اسفناج به قولی تلاش برای  سلامتى کامل است . ابن سیرین بر این باور است که دیدن اسفناج در خواب، دلیل غم است وشستن آن میل درونی شما برای رهایی از غم و به دست آوردن شادی است

تعبیر خواب شستن نعنا وآویشن

آنلی بیتون می‌گوید: دیدن نعنا و آویشن در خواب، نشانه یافتن سرگرمی‌ها و انجام دادن کارهایی دلپذیر است و معنایش مشغول کشب و کارشدن و توانگر گشتن می باشد.

تعبیر خواب شستن سبزی خورشتی

تعبیر خواب سبزي خورشتی به عنوان آميخته اي از چند سبزي معطر ضمن در برداشتن خاصیت های مثبت هر کدام در نتیجه شامل کوشش های شما و بهره گرفتن فرصت ها و ارزش هایی است که موجب شاد شدن می شود.


دیگر مطالب پیشنهادی :

تعبير خواب سبزي اسفناج

تعبیر خواب مغازه سبزی فروشی


1 نظر

  1. نوشیننوشینsays:

    سلام من عصر دیروز خواب دیدم داشتم سبزی میشستم و بعضی از سبزی ها رفت تو سینگ و تعداد سبزی ها خیلی کم شده بودن تعبیرش چیه مرسی