تعبیر خواب عروسی دوستم چیست

تعبیر خواب عروسی و ازدواج:

تعبیر خواب عروسی و ازدواج بسته به نوع خواب متفاوت است. مسلما معنی خواب ازدواج خود شخص با معنی خواب ازدواج دوس همان فرد متفاوت است. حتی مجرد و متاهل بودن نیز در تعبیر خواب ازدواج اثر می گذارد.

تعبیر خواب ازدواج از دیدگاه های متفاوت:

معبران و یا بهتر است بگوییم روانشناسان اصرار دارند تا در مورد تعبیر خواب عروسی معانی منفی و یا ناامید کننده را ارائه بدهند که البته بی راه نیست و نزدیک به واقعیت می باشد ، اما خوشبختانه در مورد تعبیر خواب عروسی دوست چه از نوع قدیمی و چه از نوع جدید معانی خوب و امیدوار کننده ای ارائه شده است.

بدون پرداختن به توضیحات حاشیه ای می توان در همین ابتدا اشاره کرد که چنان چه شخصی خواب دیده باشد عروسی یکی از دوستان نزدیکش فرا رسیده است و یا اینکه بوسیله پیامک و یا ...از جشن عروسی دوستش خبردار شده باشد ، نمادی از منفعت ، راحتی ، شنیدن خبرهای خوش ، امیدواری ، بهبود روحیه ی دوستان و همچنین نمادی از مال یا ثروت خواهد بود.

ابراهیم کرمانی می گوید که اگر کسی خواب ببنید که در یک محفل عروسی است و در آن محفل از ابزار آلات موسیقی استفاده می کنند دلیل بر آن است که آن شخص دچار مصیبت شود.

اگر زنی شوهر دار خواب ببیند که با مرد دیگری مزدوج شده ولی جشن عروسی نداشتند به این معنا است که به زودی به مال زیادی دست یابد.

ابن سیرین می گوید که اگر شخصی متاهل در خواب ببیند که مجددا ازدواج نموده است به این معنا است که به شرافت و بزرگی دست یابد.

توجه : عده ی زیادی از کاربران زمانی که خواب می بینند یکی از رفیق هایشان عروس شده است ، دستپاچه می شوند و فورا فکر و خیال بد میکنند و حتی تصور میکنند معنای این رویا مرگ است ، باید به شما بگوییم که این خیالی کاملا باطل است و این رویا نمیتواند چنین معنی بدی به دنبال داشته باشد و حتی مثبت و خوشانید نیز خواهد بود.

اما تعبیر خواب ازدواج برای فردی مجرد متفاوت است و به این معنا است که آن شخص با فردی ثروتمند ازدواج می کند.

اگر کسی در خواب ببیند که ازدواج کرده و در مراسم عروسی خود است در حالی که عروس را ندیده و نام و نشان آن را نمی داند. تعبیر خواب این شخص دلالت بر مرگ او به زودی می باشد. برخی از معبران بر این نظرند که شخصی را به هلاکت می رساند.

کرمانی نیز تعبیر خواب این شخص را مرگ کسی که خواب دیده است می داند.

جابر مغربی می گوید که اگر زنی خواب ببیند که عروسی خودش است و دارد به خانه شوهر می رود به این معنا است که عمر این زن تمام شده و تعبیر خوبی ندارد.

ابراهیم کرمانی در تعبیر خواب فردی که خواب دیده است که زنش شوهر کرده و شوهرش را به خانه می برد می گوید که این شخص به زودی به مال زیادی دست می یابد.

تعبیر خواب عروسی خوب است یا بد:

در تعبیر از لوک اویتنهاو گفته شده است که تعبیر خواب ازدواج به معنی رسیدن به هدف و خوش بختی می باشد. به طور کلی دیدن عروسی در خواب به امید های واهی تعبیر گشته است.

دیدن خواب ازدواج به معنای داشتن ایام خوب و ناب است و به دست آوردن مال را نیز معنا می دهد. اگر کسی در خواب ببیند که زن ستاند از نظر محمد بن سیرین تعبیر خواب این شخص به معنای رسیدن به شرف و بزرگی می باشد.

عروسی در دنیای واقعی خوب و میمون است اما تعبیر خواب عروسی و جشن در خواب در بسیاری از موارد نیکو نیست. همانند منوچهر مطیعی تهرانی که تعبیر خواب عروسی را به هیچ عنوان خوب نمی داند. در تعبیر خواب کلی از عروسی آن را به معنای مصیبت و غم می دانند. در موردی استثنا گفته شده است که تعبیر خواب عروسی خوب است و آن هم در صورت دیدن خواب عروسی است در حالی که نام و نشان عروس را بدانید.

تعبیر خواب عروسی دوست قدیمی:

اکثر معبران خواب می گویند که تعبیر خواب عروسی خوب نیست و به معنای غم و مصیبت است اما اگر عروس را بشناسید و از نام آن آگاه باشید تعبیر خوبی دارد پس اگر کسی خواب ببیند که دوست قدیمی اش عروس شده است و در مراسم عروسی او شرکت کرده است تعبیر خواب خوبی دارد و به مال و شرافت می رسد. اما باز هم تعداد کمی از معبران معنی این خواب را خوب نمی دانند.

اگر مردی در خواب ببیند که ازدواج کرده در حالی که عروس را ندیده و نمی شناسد به این معنی است که آن شخص می میرد. و اگر زنی نیز در خواب ببیند که ازدواج کرده و داماد را نمی شناسد تعبیر خواب این مورد هم معنای مرگ می دهد.

تعبیر خواب ازدواج از دیدگاه امام جعفر صادق (ع) بر چهار وجه است که در زیر به آن اشاره خواهد شد:

وجه اول مقام و بزرگی است.

وجه دوم افزایش مال دنیا است.

وجه سوم آسایش و طراوت روح است.

 وجه چهارم شادمانی و خوش حالی است.

تعبیر خواب ازدواج دوست با فردی پیر:

اگر کسی در خواب ببیند که در عروسی خود است و خودش ازدواج کرده است به این معنا است که به زودی دچار سختی و مشکلات زندگی می شود. و مجبور به گرفتن تصمیمی می شود که آینده ی او را تحت شعاع قرار می دهد. تعبیر خواب این رویا به شما هشدار می دهد که در انتخاب و گرفتن تصمیم های مهم زندگی خود تامل و حوصله به خرج دهید. و اگر خودتا در گرفتن این تصمیم نا توان هستید با دیگران مشورت نمایید.

اگر در خواب ببینید که دوستتان با فردی بسیار پیر تر از خود ازدواج نموده است به این معنا است که به زودی در زندگی اش به مشکل و یا بیماری بر می خورد.

اگر در خواب ببینید که در حال ازدواج هستید ولی بنا به دلایلی ازدواج شما بهم می خورد، تعبیر خواب بسیار بدی دارد به همین خاطر با صدقه و توکل به خدا این تعبیر خواب را رفع نمایید.

در تعبیری از برخی معبران گویند که اگر در خواب ببینی که دوستت ازدواج کرده به این معنا می باشد که عمر او به پایان رسیده است. اگر دختری در خواب ببیند که عروس شده است تعبیرخواب خوبی داشته و ارث زیادی به وی می رسد.

تعبیر خواب عروسی دوست صمیمی:

اگر در خواب ببینی که عروسی  دوست صمیمیت است وشما به عنوان مهمان ویژه دعوت هستید تعبیر این خواب به این معنا است که همان دوست از شما درخواست کمک کرده و شما به او پاسخ مثبت می دهید. و یا در انجام کاری از شما مشورت می گیرد. کمک کردن به این دوست موجب موفقیت شما نیز می شود.

در تعبیر دیگر از خواب عروسی دوست صمیمی می گویند که اگر در خواب دیدی که عروسی دوست صمیمیتان است تعبیر خواب آن به معنای مکالمه ی طولانی با همان دوست می باشد. و این مکالمه در رابطه با دوستی شما با او است. اگر آن شخص جنس مخالف باشد به این معنا است که شما با او وارد رابطه ای عاشقانه خواهید شد.

از نظر آنلی بیتون دیدن خواب عروسی دلالت بر دست یافتن به موقعیتی خوب و عالی می باشد و به زودی نا امیدی شما به امید تبدیل خواهد شد. اگر در خواب ببینید که با لباس سیاه در مجلس عروسی دوست صمیمی خود ظاهر شده ای به معنای مصیبت و غم برای آن دوست است.

اگر خواب عروسی فامیل را ببینید تعبیر خواب آن به معنای ایجاد خصومت بین شما است. به صورت کلی تعبیر خواب عروسی خواهر، خطر و تعبیر خواب برادر ثروت و تعبیر خواب عروسی پسر به دست آوردن پول می باشد.


دیگر مطلب های پیشنهادی :

تعبیر خواب عروسی

تعبیر خواب رفتن به عروسی فامیل

تعبیر خواب عروس شدن خودم

تعبیر خواب ازدواج عشقم با دیگری (2)

تعبیر خواب ازدواج باکسی که دوستش داری

تعبیر خواب ازدواج با دوست پسر


54 نظر

  1. سیدهسیدهsays:

    سلام من خواب دیدم به عروسی رفتم و درجشن عروسی متوجه شدم که عروسی دوست صمیمی من است وباخودم میگفتم چرا دوستم بهم نگفت و دعوتم نکر که حتی دیدم دوستم و داماد هم رقصیدن ممنون میشم تعبیرشو بگین باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است شاهد اندوه دیگران در زندگیتان باشید

  2. FFsays:

    سلام من خواب دیدم عروسی دوست صمیمیه با لباس عروس،یکی دیگ هم همزمان خواب دیده بود عروسی همین دوستمه ایا تعبیرش بده؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار اضطراب شوید

  3. نازنیننازنینsays:

    سلام من مجرد هستم و خواب دیدم همراه خانواده تو ی جشن عروسی هستم ولی نمیدونم جشن عروسی کیه و دیدم ک زن عموم و دخترعموهام هم هستن و من تعجب کردم ک اوناهم دعوت شدن و کلی از فامیلامون هستن. فقط میدونم جشن عروسی من نبود. تعبیر بدی داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به خطری اشاره داره حرز همراهتون باشه

  4. مهرخورشید سیاوشمهرخورشید سیاوشsays:

    سلام و احترام خواب دیدم که پیش دوستم هستم که تازه صاحب نوزاد پسری شده بعد از دیدن نوزادش از منزل شان آمدم بیرون رفتم جایی که عروسی بود بهم گفتند که از این مسیر برم تا وارد اتاق عروس بشم و عکس بگیرم چند تا مسیر شبیه پل بود که زیر آنها چیزی شبیه قیر مذاب بود گفتند داریم ساختمان جدید می سازیم مواظب باش نیفتی بعد شنیدم که داشتند میگفتند که ما نمی خواستیم عروسی بگیریم چون شرایط نداشتیم ولی شد دیگه رفتم توی اتاق عروس تا عکس بگیرم تعدادی دختر هم آنجا بودند به ردیف ایستاده بودند بعد عروس گفت تعداد کم ه باید دخترهای بیشتری باشه یاد دوستم افتادم گفتم من میرم خواهر و دوستم رو بیارم و بعد مجدد وارد همان کوچه یی شدم که ازش آمده بودم لطفا تعبیر کنید مچکرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مسائلی در زندگیتان باعث شود دچار پریشانی و ناراحتی شوید

  5. س.وس.وsays:

    سلام من دیشب خواب عروسی دوستم رو با عشقش دیدم و من هم در مجلس با چاقو میرقصیدم، میخواستم بدونم که این خواب به منظور تعبیر شدن واقعی یعنی ازدواج دوستم با عشقش تو واقعیت میشه؟ من فقط میخوام ببینم دوستم با آن شخص ازدواج میکنه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به ناراحتی و مشکلی اشاره داره

  6. جودی ابوتجودی ابوتsays:

    سلام من تازگیا یک بار خواب دیدم دخترعموم ازدواج میکنه و یکبار هم دخترخالم که هردوشون همسن خودم و تو یه رنج سنیم تعبیرش چیه؟

  7. مریم حاکمیمریم حاکمیsays:

    سلام ، یکی از دوستان دور من که خانم متاهلی هست و من دوستش دارم خواب دیدم که مراسم عقدش با همون شوهر خودش هست . مراسم عقد برگزار شد و بعد دیدم اینا دارن اسباب کشی میکنن . وسایلاشونو نگاه میکردم که متوجه شدم کهنه هستن از یه نفر پرسیدم پس چرا وسایل اینا کهنه هست که جواب داد اونا موقتن میخان اینجا بمونن واسه همین وسایل کهنه اوردن تا خراب نشه .ممنون میشم تعبیرشو بگید

  8. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خسته نباشین من دوست صمیمی ام واسم خواب دیده ک عروس شدم و خیلی خوشحالم و دوتا دسته‌گل داشتم تعبیرش چیه

  9. AtnAtnsays:

    سلام من خواب دیدم که من به طور ناگهانی متوجه میشم که عروسی دوستمه و وقتی به عروسیش میرم ناراحتم به خاطر اینکه دوستم داره شوهر میکنه و من نمیتونم مثل قبل با اون صمیمی باشم تعبیرش دقیقا چیه؟؟

  10. شادیشادیsays:

    سلام، من دیشب خواب دیدم با کسی که دوستش دارم با ماشین داشتیم جایی میرفتیم، جلوی تالار عروسی نگه داشت گفت یه دقیقه بشین من برم بگم نمیام! من بعد از کلی منتظر موندن، رفتم توی سالن و دیدم دوماد ایشونه، منو دید گفت روم نشد چیزی بگم دیگه شد:)) منم تبریک گفتم و گفتم اوکی، بعد یه ور اون سفره ای که میگیرن سر عروس و دوماد رو دادن من بگیرم! تعبیری داره؟

  11. سارا نجاشیسارا نجاشیsays:

    ذتعسهجککگ

  12. علی بلوندیعلی بلوندیsays:

    من خاب دیدم، دوستم ازدواج کردع بایه دختری، که دخترو براش میمیره هی دوستم بااون دخترو بداخلاقیم که میکنی باز دخترو اونو میخاد، حتی یه حلقه هم براش نخریده هیچی تو سخت ترین شرایط قرارش داده باز اون دخترو دوستمو خیلی دوستدارع وجدانمیشع این تعبیرش چیع

  13. ManiaManiasays:

    سلام. من دیشب خواب دیدم که دارم با بهترین و صميمى ترين دوستم ازدواج میکنم. خیلی خواب عجیبی بود. میشه تعبیرش رو بگین?

  14. سمیراسمیراsays:

    سلام خواب دیدم دوستم با پسری که کت سبز تنش بود ازدواج کرده و دست همو گرفته بودن و خوشحال بودن منم اتفاقی اونارو دیدم و بهشون تبریک گفتم

  15. سمیراسمیراsays:

    سلام خواب دیدم دوستم با پسری که کت سبز تنش بود ازدواج کرده و دست همو گرفته بودن و خوشحال بودن منم اتفاقی اونارو دیدم و بهشون تبریک گفتم

  16. زهرا مرادیزهرا مرادیsays:

    سلام در خواب دیدم که مادرم قصد دارد برای سالگرد ۴ ام ازدواج من و همسرم برایمان دوباره عروسی بگیرد تعبیرش چیه؟؟

  17. هلیاهلیاsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که دوست صمیمی من لباس عروس پوشیده و میخواد ازدواج کنه اما انگار رو لباسش شربت ریخته یود لک بود و میدونستم که داماد کیه توی خواب چند بار اسمش و اورد تعبیرش چیه

  18. فائزهفائزهsays:

    سلام من خواب دیدم دوست صمیمی ام که متاهل هست دوباره با همون نامزدش و خانواده هاشون رفتن محضر عقد کنن و من هم باید میرفتم ولی مادرم منو نبرده همش زنگ میزنم و داد میزنم که باید بیایی منو بیرون ببری

  19. اهون احمدیاهون احمدیsays:

    من خواب دیده ام که عروسی دوست صمیمیم بوده و حتی من عروس را هم ندیده ام.

  20. روژیارروژیارsays:

    سلام خواب دیدم دوستم کە باهم خیلی صمیمی هستیم کنار عشقش نشستە و ازدواج کردە بودند اڵبتە از مدت عرووسی گزشتە بوود و داخل خانە دوستم بودیم خانە بسیار بزرگ و مجلل بعد مادر شوهر دوستم کە عمە ایشان است آمد و بە او تبریک گفت باردار شدە بود بچە هم دختر بود یە نکتە من و دوستم نسبت فامیلی داریم بعد برادر عشق دوستم منمن عاشق برادرشانم تو خواب دوستم زنگ زد بە برادر شوهرش یعنی عشق من آمد و دوستم با برادر شوهرش همو بغل کردن و بەهش تبریک گفت و خواب تمام شد

  21. بهاره حسینیبهاره حسینیsays:

    سلام من خواب دیدم دوست صمیمیم با خانوادش اومدند منزل ما بعد مادرش چند تا کارت عروسی داد به مادر من گفت که عروسی دوستمه هرکسی رو که دوست دارید دعوت کنید ممنون میشم خوابم تعبیر کنید

  22. فاطمه برازندهفاطمه برازندهsays:

    خواب دیدم معشوقه م که عقدبسته هست درخوابم باهمسرش عروسی کرده وعکسای عروس ودامادیشون رودیدم وباهم خوب هستن ...تعبیرش چیه؟

  23. پریا نظریپریا نظریsays:

    سلام من خواب دیدم یکی از دوستام که قبلا باهاش صمیمب بودم توی هنین سن 15 عروسی کرده و مارو به خونش دعوت کرده تعبیرش چیه؟؟

  24. NiayeshNiayeshsays:

    سلاموقتتون بخیر من خواب دیدم که عروسی دوست صمیمه منه و من به عروسی رفتم فقط تا همین حد؛ معنی خاصی داره؟

  25. ZahraZahrasays:

    من خواب دیدم دوستم کی با عشقش میانه شون شکر آب است و از هم جدا شدن عشق دوستن میاد و دوستم را باخود میبره پیش فامیلش وبه آنها میگه کی میخواهم با دوست مه ازدواج کنه و این درحالی است کی او پسر یک خانم هم دارد و دوستم با وجود فهمیدن اسن بسیار خوش است و مره میگه کی بیا بریم خرید کنیم

  26. ZahraZahrasays:

    من خواب دیدم دوستم کی با عشقش میانه شون شکر آب است و از هم جدا شدن عشق دوستن میاد و دوستم را باخود میبره پیش فامیلش وبه آنها میگه کی میخواهم با دوست مه ازدواج کنه و این درحالی است کی او پسر یک خانم هم دارد و دوستم با وجود فهمیدن اسن بسیار خوش است و مره میگه کی بیا بریم خرید کنیم

  27. ZahraZahrasays:

    من خواب دیدم دوستم کی با عشقش میانه شون شکر آب است و از هم جدا شدن عشق دوستن میاد و دوستم را باخود میبره پیش فامیلش وبه آنها میگه کی میخواهم با دوست مه ازدواج کنه و این درحالی است کی او پسر یک خانم هم دارد و دوستم با وجود فهمیدن اسن بسیار خوش است و مره میگه کی بیا بریم خرید کنیم

  28. ZahraZahrasays:

    من خواب دیدم دوستم کی با عشقش میانه شون شکر آب است و از هم جدا شدن عشق دوستن میاد و دوستم را باخود میبره پیش فامیلش وبه آنها میگه کی میخواهم با دوست مه ازدواج کنه و این درحالی است کی او پسر یک خانم هم دارد و دوستم با وجود فهمیدن اسن بسیار خوش است و مره میگه کی بیا بریم خرید کنیم

  29. MikeMikesays:

    سلام من خواب دیدم که دوستم کنارم بود و خبر ازدواجشو داد منم توی خواب داشتم با ناراحتی توی بغلش گریه میکردم تعبیر این خواب چیه؟

  30. زیبا زمانیزیبا زمانیsays:

    سلام من خواب دیدم به عروسی دوست مادرم رفتیم و وقتی که عقد می خواستن بخونن عروس و دوماد دعواشون شد و عروسی بهم خورد

  31. AsalAsalsays:

    سلام ببخشید من دیشب خواب دیدم دوست صمیمیم درس سن ۱۳ سالگی داره عروسی می‌کنه با یه مرد ، من خودمو زدم و زمین که این عروسی رو کنسلش کنم ، مامان باباش منو در کردن گفتن تو چی میگی هی به خودش میگفتم داری با یه مرد ازدواج میکنی تو هنوز جوانی دو سال دیگه حامله میشی بچه دار میشی نکن میشه بگید تعبیر این خواب رو؟

  32. دهقاندهقانsays:

    سلام من خواب دیدم دوستم عروس شده منم دعوت شدم ولی تو عروسیش داریم باهم برا دل تنگی گریه میکنیم و اینکه روز بعدش با دوستای دیگم دعوام میشه میشه تعبیرش برام بگید

  33. محدثهمحدثهsays:

    من خواب دیدم دوست صمیمیم با یه پسره که اونم دوستم بود و قبلا باهم یه نیمچه رابطه ای داشتیم‌و ازش خوشم میاد ازدواج کردن منم دعوت بودم ولی تووعروسی خیلی خوشحال بودم ک دوتا از دوستام باهم دارن ازد میکنن بعد اون پسره همش میومد سمت من تو خواب هی بغلم میکرد میگف‌ باورم نمیشه دارم ازد میکنم

  34. maryyaaaa1381416maryyaaaa1381416says:

    سلام دوستم خواب دیده ک من فیلم عروسی میگیرم وبراش فرستادم و در خواب خیلی زیبا بودم و همه از زیبایی من تعجب میکنند ک یکدفعه سربازانی می ایند ومن را میبرند

  35. احمدرضااحمدرضاsays:

    سلام من خواب دیدم صمیمی ترین دوستم نامزد کرده در صورتی کع من اصلا دوست ندارم ازدواج کنه میشه بگید تعبیرش چیه

  36. س، تس، تsays:

    سلام من خواب دیدم دوست صمیم ازدواج کرده بود اونم با فرد 30،40 ساله که شیخ مسجد بود و من یادم همون روزی که من خواب دیدم محرم بود و ما رفتیم مسجد میشه لطفا تعبیرش رو بگید.

  37. لیانا رلیانا رsays:

    خواب دیدم در جشن عروسی یکی از همکاران سابق متاهلم هستم ایشان بعنوان عروس لباس مجلسی سیاه طلایی پوشیده بودن تعبیرش چیه

  38. الیالیsays:

    دوستم خواب دیده من عقد کردم با پسری ک دوسش ندارم و ی پسری ک دوست دارم اومده دم خونمون بحث کردن با من داداشم میخاسته باهاش بحث کنه اما رفته

  39. هانیه محرمهانیه محرمsays:

    سلام، من خواب دیدم با دوست صمیمی خودم دارم ازدواج میکنم

  40. هانیه محرمهانیه محرمsays:

    سلام، من خواب دیدم با دوست صمیمی خودم دارم ازدواج میکنم لطفا تعبیر خواب من رو بگید

  41. MaryMarysays:

    سلام دوست من خواب دیده که توی یه عروسی هستش و من هم هستم و اینکه من و دوستم تا حالا همدیگه رو ندیدیم. منو دیده و بغل کرده و بوسم کرده و یه شومیز بنفش پوشیده بودم تعبیرش چی هستش؟

  42. Mubarak rahimiMubarak rahimisays:

    ببخشید من چند تا خواب دیدم اول. یک شب خواب دیدم که در یک خانه ای ساده که نمیدونم خانه من بود یا خانمم ولی خانه ای ساده بود و من با یک خانمی ازدواج کردم خیلی ازدواج ساده و فقط من بودم و اون خانم که در دنیای واقعی نمیشناسمش و تو خوابم از ازدواج با اون خیلی خوشحالم و دارم آماده میشم که پدر زن و مادر زنم که تو راهه و قراره میشمون بیادو ببینم که اصلا ندیدمشون و دارم یه لباس مناسب میپوشم

  43. SSsays:

    میتونید این خواب دوست یا همان همکلاسی را برایم تعبیر کنید ( دوستم دیده بود ک عروسی من است و آقای داماد را ندیده بود آیا این نشانه ی این است ک من ب زودی میمیرم

  44. صبارمضانیصبارمضانیsays:

    سلام مجردهستم و خواب دیدم بیرون با چند تا از هم باشگایی دوستم داریم دنبال دوستم میگردیم بعد هم باشگاهیش بهم میگه حسام اومده ینی رل قبلی دوستم همین دوستمومیگم ک داریم دنبالش میکردیم وقتی ک میگه حسام اومده من سریع فرار میکنم به یه سمتی انگار ک اون موقع میدونستم دوستم کجاس بعد رفتیم ی جا نمیدونم تالاربود یان اما دیدم حسام یه جا نشسته وناراحته و زل زده ب روبرو وقتی روبرودیدم دوستم با لباس عروس وایساده بود داشتن فقط به هم نگامیکردن درواقع عروسی دوستم بود با یکی دیگ ولی نمیدونم داماد کی بود ندیدمش واینکه من خیلی شاکی بودم میگفتم چرا حسام اومده الان این ناراحت میشه بادیدنشوفلان میخواستم بدونم تعبیرش چیه؟؟ بعداینک دوست صمیمم هست مثل خاهر

  45. موناموناsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم عروسی بهترین دوستم دوست من متاهله ولی تو خواب دوباره داشت با شوهر خودش ازدواج میکرد اخر مراسمم فهمیدم که یه بچه داره میشه تعبیرش کنید لطفا

  46. BBsays:

    سلام من خواب دیدم عروسی برادر دوستم هست و تمام دوستانم در آن عروسی حضور دارند حتی توی خواب با یکی از دوستانم تماس گرفتم من حاضر شدم برای رفتن و بعد از حاضر شدن مسیر رو پیدا نمیکردم و از خواب بیدار شدم تعبیرش چی میتونه باشه ؟!

  47. راهیندا مجیدیراهیندا مجیدیsays:

    سلام من خواب دیدم دارم با دوست قدیمی ام ازدواج میکنم هیچ وقت بین ما هیچ رابطه عاشقانه ای وجود نداشته هم خود دوستم، دختر دیگه ای رو دوست داره. هم من خودم،عاشق مرد دیگه ای هستم.اما توی خواب،ما داشتیم با هم ازدواج میکردیم

  48. سلناسلناsays:

    سلام من نامزد هستم و دوستم خ واب دیده ک عروسیه من است و من با نامزدم در حال عکس گرفتن هستیم من ب نامزدم میگم ک ت بند کفشم را ببند تا ازمون عمس بگیرند،میشه لطفا تعبیرشو بگید

  49. هستیهستیsays:

    سلام شبتون بخیر ببخشید دوستم می‌گفت خواب من رو دیده که عروسی من هست و من دارم تو خوابش می رقصم و می خندم تعبیرش چی هست ؟

  50. مهدی وزیریمهدی وزیریsays:

    سلام من خواب دیدم عروسی رفیق برادرم هست داداشم بهم گفت بیا ولی من نرفتم تعبیرش یعنی ؟

  51. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم به عروسی رفیق صمیمیم دعوت شدم و دارم حاضر میشم برای عروسی ولی لباس درست و حسابی ندارم شب همون روز بهمون زنگ زدن (فامیل خیلییی دور)و عروسی دعوت کردن گشتم لباس خوب پیدا کنم ولی نداشتم😐 دقیقا مث خوابم شد

  52. نازنیننازنینsays:

    دوستم خواب دیده بود عروسی من و عشقمه و دقیقا یک هفته بعد تو ماشین یه نفر که اصلا ربطی ب اون نداشت تصادف کردن و فتح شد من اگه میدونستم تعبیر بدی داره هیچ وقت نمیذاشتم بره بیرون

  53. حسام سهرابیحسام سهرابیsays:

    سلام من خواب دیدم که دوست صمیمیم عروسی داشت ولی عروس و رو ندیدم و نبود و از خوشحالی دوستم که ازدواج کرد بغلش گرفتم از خوشحالی گریه میکردم لطفا میشه تعبیرشو بگین

  54. لیلا پاوپرلیلا پاوپرsays:

    سلام دوستم دیشب خواب دیده عروسی من هستش بعد گفت ک یه دفه دیدم شخصی ک مرده داماد هست یه دفه دیگه یه فرد دیگه رو دیده بعد گفت اومده بودم مهونی خونتون انقد خونتون قشنگ و خوشگل بود ..تعبیرش چیه ؟ چون من تازه اون شخصی ک فوت شده رو از دست دادم و قرار بود باهم ازدواج کنیم اما فوت شدن...