تعبیر خواب از آسمان چیزی گرفتن

اگر شما خواب از آسمان چیزی گرفتن را دیده اید،به شما تبریک می گوییم!. درگاه های الهی بر روی شما و خانواده تان باز شده است و زندگی شما سرشار از موفقیت و تندرستی می شود.

زمانی که شما خواب ببینید از آسمان چیزی را دریافت کرده اید،همانطور که پیش تر ذکر شد،می توان به این اشاره کرد که به زودی نعمت های فراوانی وارد خانه شما خواهد شد و شما باید به درستی از این نعمت ها بهره ببرید تا هم خود،خانواده و خداوند متعال را خوشحال کنید.

به یاد بیاورید که از آسمان دقیقا چه چیزی را دریافت کرده اید؟ قبل از خوشحالی بیش از حد،باید به این نکته دقت کنید که ممکن است خواب از آسمان چیزی گرفتن ممکن است برای شما یک خبر بد نیز باشد.

تعبیر خواب از آسمان چیزی گرفتن به چه معنی است؟

اگر شما ببینید که از آسمان سنگ های سخت را دریافت کرده اید،می تواند معنی و تفاسیر بسیار بدی را به دنبال داشته باشد.

اگر شما خواب از آسمان چیزی گرفتن را نظیر سنگ سخت ببینید،به این معنی است که شما کفر نعمت کرده اید و به زودی باید تاوان این مسئله را با نابود سازی مال و اموال خود بدهید که در نوع خود بدترین مسئله است.

اما ممکن است شما در خواب ببینید که چیزهای زیبا و ارزشمند را از آسمان دریافت کرده اید که می تواند معنی بسیار خوبی برای شما و خانواده تان را داشته باشد.

اگر به دنبال آن هستید تا خواب از آسمان چیزی گرفتن را تفسیر و تعبیر کنید،باید به شما بگوییم که راه سختی را در پیش ندارید و شما می توانید با ابتدایی ترین مسائل،از پس مشکلات زندگی خود بر بیایید و زندگی تان پر از ناز و نعمت شود.

دریافت هدایای ارزشمند از آسمان

اگر ببینید که از آسمان چیزهای ارزشمند را دریافت کرده اید،می تواند تفاسیر مختلفی داشته باشد!.

به این صورت که اگر آن چیز با ارزش باشد،به این معنی خواهد بود که به زودی شما شاهد موفقیت های بسیار در زندگی خود بوده و کسی نمی تواند جلوی چنین چیزی را در خانه و یا در زندگی شخصی از شما بگیرد.

ممکن است اگر شما مجرد باشید،بتوانید به زودی شرایط ازدواج را برای خود فراهم کنید و اقدام به تشکیل خانواده دهید. حال ممکن است شما در چنین شرایطی شما یک فرد متاهل باشید و مطمئنا شادی در خانواده شما هزاران برابر بیشتر خواهد شد کافی است به این مسئله دقت کنید تا به آن نقطه نظر برسید!.

البته باید دقت کنید که در خواب از آسمان چیزی گرفتن،دقیقا پس از آن چه اتفاقی رخ داده است!؟

در هنگام خواب دیدم که آسمان سیاه شد،به چه معنی است؟

اگر درب های آسمان بر روی شما بسته شد و پس از دریافت بسته ای هرچند ارزشمند،درب های آسمان بر روی شما بستند و آسمان تاریک شد می تواند معنی بسیار بدی را برای شما داشته باشد.

به این منظور که شما صرفا به طور موقت به موفقیت هایی دست پیدا خواهید کرد و پس از آن،شما باید با مشکلات و رنج هایی بسیار،دسته و پنجه نرم کنید که در نوع خود بدترین مسئله می تواند باشد.

یا ممکن است بسته به نوع کارهایی که در گذشته انجام داده اید،اگر تعبیر آن به این صورت باشد که درب های الهی بر روی شما بسته شده باشد،می توان آن را این گونه تفسیر کرد که به زودی شما مال و اموال بسیار زیادی را از دست خواهید داد و یا ممکن است یکی از نزدیکان شما از این دنیا برود و شما وارد حال و هوای غمگین شوید که به همین زودی نیز خوب نخواهید شد!.

خدواند،حلال مشکلات است!.

 نباید از وجود چنین مسائلی که می تواند شما را بترساند،هراس داشته باشید،بلکه باور داشته باشید شما می توانید با توکل به خداوند متعال از تمامی مشکلاتی که در پیش و رو دارید،با سربلندی پیروز میدان شوید و باعث افتخار خود و خانواده تان شوید.

حال برای اینکه چنین اتفاقاتی برای شما رخ ندهد،همانطور که ذکر شد باید به خدا توکل کنید و سعی کنید عادت های زشت و کارهای بد را ترک کنید تا از چنین مسائلی به کلی دور باشید.

دنیا،به وجود آمده تا شما در آن اقدام به نیکی کنید و به نیکی پاسخ را دریافت کنید نه اینکه کارهای بد را انجام دهید و انتظار داشته باشید تا کائنات نیز به شما به نیکی پاسخ دهند!.

در کل اگر بخواهید به تفاسیر کلی خواب از آسمان چیزی گرفتن بپردازید،به این معنی خواهد بود که به زودی شما به مال و اموال بسیار زیادی دست پیدا خواهید کرد و می توانید یک زندگی بسیار خوب برای خود و خانواده تان تشکیل دهید و از دنیا و آخرت خوبی بهره مند شوید.

البته باید به این نکته دقت کنید که در مسائل به وجود آمده،هیچگونه خرابی را انجام ندهید. همانطور که خداوند به راحتی به شما مال و اموال می دهد،می تواند به راحتی آن را از شما بگیرد!.

دیگر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب گرفتن چیزی از دست سید

تعبیر خواب پرواز بدون بال

13 نظر

  1. افسانه اعزانیافسانه اعزانیsays:

    خواب دیدم که پدرم اول با شلنگ آبیاری بررویم آب میپاشید وفقط میگفت نرو اما من گوش نکردم و کم کم پرواز کردم وبه آسمان ودورتر دورتر میشدم وقتی پرواز میکردم به پایین نگاه میکردم فقط دریا بود و آب روشن آبی و تو آسمان پلاک هایی مث من درحال پرواز بود که روی هرکدومشون اسم الله .محمد رسول الله و چیزای دیگه ای بود که من یکی از اون پلاک هارو که اسم الله نوشته بود و گرفتم وروی قلبم گذاشتم . تعبیر چی هست لطفا

  2. فاطمهفاطمهsays:

    با سلام و عرض ادب من خواب دیدم که از آسمان یک انگشتر طلای بسیار زیبا به سمتم افتاد در این شک داشتم که این مال من است یا بقیه دخترهایی که کنارم نشستند که انگار خدا دوباره یک انگشتر عین همان ولی بدل دقیقا در بغل من افتاد که اثبات شد این انگشتر برای من آمده است. خیلی ممنون میشم تعبیر کنید چون احساس خوبی به خواب دارم و شب قبل از آن با ناامیدی و گریه به خواب رفته بودم.

  3. HamidehHamidehsays:

    من خواب دیدم که از اسمان نوعی نردبان چوبی به سمتم امد و من او را گرفتم و عمه هایم کنارم بودن و تعجب کرده بودن

  4. سولمازسولمازsays:

    من در خواب دیدم هدیه ای در خانه ام اومده و روی آن آیه نوشته بود که خاطرم نیست ولی یک نور زیادی از این نامه پخش میشد که رو نوشته بود از طرف خدا لطف کنید تعبیرش رو برام بگید

  5. سمیهسمیهsays:

    با سلام من در خواب دیدم خداقطعه ای از دریای آبی همراه ستاره دریایی وجلبکهايي که ی آرامی و نظم خاصی داخل یک تابلوبود روبرايم دادوگفت این قطعه برایم خیلی باارزش هست بخاطر همین به تو هدیه میدهم لطفا تعبیرش را برایم بگوئید،با تشکر

  6. المیرا دهقانیالمیرا دهقانیsays:

    سلام خسته نباشید من یه دختر 11 سالم خواب دیدم آسمان آبی رنگه مثل وقتی که شب میشه ماه میدرخشید دیدم یهو ابر جلوشو گرفت و یه چیز طلایی رنگ بود میله میله بود ولی چیز خوبی بود جلو ماه بود بعد با پدر و مادرم داشتم میدیدم یهو همون چیز طلایی رنگ داشت به سمتم میومد و رسید به دستم شکه شده بودم بعد گفتم ماه بهم داد که ارزوهامو بزارم توش همین لطفا بگید تعبیرش چیه ممنون

  7. اکبر موسویاکبر موسویsays:

    خواب دیدم من و خانواده ام در مکانی بزرگ و سفید هستیم که سقف هایش پر شده از نقاشی هایی مثل اسمان و کودکان فرشته که حرکت میکنند و ناگهان خاله ام که متاهل است میگوید که از طرف خداوند دوقلو حامله است و خدا انهارا به او داده و بعد همه ی ما به دنبال راهی برای از بین بردن از دوقلو ها بودیم راه ها بسیار سخت بود و به خاک ربط داشت مثلا 51 روز خوابیدن در خاک

  8. هماهماsays:

    سلام ..خواب دیدم گرسنه ام خواستم چیزی بخورم که ساندویچ نون و پنیر بهم دادن گفتن مائده که خدا فرستاده وقتی خوردم خیییلیی خوشمزه بود با اینکه ظاهرش خوب نبود ولی طعم عالی داشت و شنیدم که هرکی یک لقمه از این نون و پنیر بخوره طوری سیر میشه که انگار کلی غذا خورده و طعمش عجیب بود انقدر که خوشمزه بود

  9. براجعیبراجعیsays:

    سلام خواب دیدم از آسمان لباس های زیبا وعروسک درخیابان باریده شده ک همه راجمع کردم وبرای خودم بردم وچیزی که اندازم نبود برای زن داداشم قایم کردم

  10. Ya haghYa haghsays:

    🌹السلام 🌹 که نام رب العالمین میباشد ودرود،برشما.لطفا تعبیرکنید.به ابروی ایت الله بهجت ره شماروقسم میدم.دلشکسته هستم.اسیروبیکسم.مرگ ارزومه 🌴خواب دیدم ازاسمان یه چیزی،مثل 🌴🌴صندوق،چوبی،افتادروی بام 🌴خونمون.انگارمال من بودتعبیرش چیه بااین اوصاف ک ..من ۷سال 🌴مادرمونگه میدارم ۶برادروخواهریم باخودم البته.هیچ کس،جزمن مادرشونخواست یکی میگفت پیر زن رو شوهربدین یکی سالمنـ...اووف زنم رفت ۲سال نزاشت بابچم حرف بزنم .طلاق نمیخادامانمیادپیش من.منم پولمو بعنوان نفقه میدم بزن وبچم.هرچندترک منزلش حذف نفقه است.امامن خانوادمودوست دارم ،گن دشمن خودمودوس دارم چ به خانواده.جانم فدای خاک پای مردم عزیزم.ازخدا طلب مرگ باابرو وعاقبت بخیری کردم نه مال نه پول.فقط،ابروموحفظ کته.یاهویامن لاهوالاهو.ولایت علی،ابن ابی طالب برگردنم تا زمانیکه خشت جانم باخشت زمین درامیزد.یا حسین الغریب اف

  11. مریم بهرامیمریم بهرامیsays:

    سلام! ببخشید همسرم خواب دیدن که در حال خوردن حلوا بوده، که به آسمان نگاه میکنه در آن وقت میبینه خوراکی های گوناگونی از آسمان رد میشه و چشمش به حلوای آسمانی میفته، دلش میخواد که از اون بخوره که حلوای آسمانی به سمتش میاد و از آن میخوره، لطفا به خواست خدا برایم تعبیرش کنید، با سپاس مریم بهرامی.

  12. طیبهطیبهsays:

    سلام من خواب دیدم که تو حیاط خونمونم رو یه تخت دراز کشیده بودم ک دوتا ماه توی آسمان ظاهر شد و هوا یکم تاریک شد به خاهرم گفتم دوتا ماه است گفت نه نیست... خاهرم رفت بعد به خدا گفتم میشه یه هدیه برام بفرستی(اون موقع ناراحت بودم) دیدم خدا یه چند تا کاغذ برام فرستاد تو اون کاغذ لیست شهدای گمنام بود.... تعبیرش..

  13. مهرسا حنیفیمهرسا حنیفیsays:

    سلام.خواب دیدم یه چیز درخشانی در اسمان هست دقیقا شبیه به ماه و بعد کمی ک دقت کردم متوجه شدم ماه کنارشه و اون یه ستاره دیگس.وکمی دورتر زحل رو به طورکاملا واضح دیدم ک خیلی سریع به دور خودش میچرخید خیلی خوشحال بودم رفتم برادرم رو صدا کردم ک بیاد ببینه حتی برنگشت نگاهم کنه کمی بعد اومد و زحل همینطور نزدیک شد ک متوجه شدیم یه گردنبند طلاس همینطور ب مانزدیک شد طوری ک برادرم گرفتش همون لحظه کسی اومد و داداشم فک کرد برای اونه و دستشو دراز کرد که اون طلا رو برداره ک بدون توجه رفت و برادرم متوجه شد گردنبند مال ماست