تعبیر خواب سفر به کره ماه

اگر شما در خواب ببینید که به کره ماه سفر کردید می تواند معانی مختلفی را به همراه داشته باشد که قصد داریم امروز در این مقاله به معنای های آن پی ببریم. همانطور که می دانید،کمتر کسی در این دنیا می تواند به کره ماه برود و حال اگر شما در خواب خود دیده اید که سفر به کره ماه داشتید باید منتظر عواقب های مثبت و منفی آن باشید.

در ادامه شما خواهید خواند که خواب سفر به کره ماه چه پیامدهایی می تواند برای شما داشته باشد. بستگی دارد که شما چه نوعی از کره ماه را در خواب دیده اید و چه نوع سفری را به کره ماه داشته اید. بهتر است برای این کار به یاد بیاورید که شما چه نوع خوابی را دیده اید تا تفاسیر این مسئله برای شما آسان باشد.

شما خوش شانس هستید زیرا کمتر کسی در این دنیا می تواند به کره ماه سفر کند!

همانطور که ذکر شد،کمتر کسی در این دنیا می تواند سفر به کره ماه را داشته باشد و صرفا کسانی می توانند سفر به کره ماه داشته باشند که فضانورد باشند و یا اینکه جزو گروه تحقیقاتی هوا و فضای ناسا باشند.

پس از این جهت،کاری بسیار دشوار است که شما بخواهید به کره ماه سفر کنید.حال برای این که بخواهید به کره ماه سفر کنید،مطمئنا نیازمند تلاش های بسیار زیاد خواهید بود و نباید از این مسئله نگران باشید چون هر کس مزد تلاشش را دریافت خواهد کرد.

حال اگر شما خواب سفر به کره ماه را دیده اید،می تواند برای شما تعابیری بسیار خوب داشته باشد.

تعبیر خواب سفر رفتن به کره ماه چیست؟

اگر شما در خواب دیدید که به کره ماه سفر کردید،می تواند به این معنی باشد که شما به زودی به موفقیت های بسیار زیادی دست پیدا خواهید کرد و می تواند پله های موفقیت را طی کنید. همچنین خواب سفر به کره ماه می تواند خبرهای خوبی را به شما هدیه دهد و آن هم ازدواج با یک همسر بسیار مهربان و زیبا است.

شما باید منتظر پاسخ از سوی کائنات باشید و مطمئنا آن ها شما را بی جواب نخواهند گذاشت. همانطور که ذکر شد،کمتر کسی می تواند به کره ماه برود و همانطور که باید بدانید،از این جهت کمتر کسی می تواند خواب سفر به کره ماه را ببیند.

خواب سفر به کره ماه می تواند برای هر یک از افرادی که آن را می بینند بسیار جذاب و دل ربا باشد. مطمئنا شما اگر بتوانید منظومه های شمسی را در خواب ببینید بسیار جذاب خواهد بود و می تواند باز هم معانی خوبی داشته باشد.

خواب آماده شدن برای رفتن به کره ماه چه تفسیری دارد؟

اگر شما در خواب ببینید که در حال تفکر و آماده شدن برای سفر به کره ماه هستید،می تواند همانند سفر به کره ماه،نتایج جالبی داشته باشد. اگر شما خواب دیدید که در حال آماده شدن برای سفر به کره ماه هستید،می تواند به این معنی باشد که شما به زودی قرار است قدم های بسیار سنگینی را برای پیشرفت خود بردارید و مطمئنا در این کار موفق خواهید شد.

همانگونه که می دانید،خواب ها،رویاهایی هستند که بزودی و در آینده نه چندان دور تبدیل به واقعیت می شوند از این جهت شما نباید صرفا متکی به خواب خود باشید و باید برای هدف هایتان تلاش کنید و مطمئن باشید که با وجود چنین علائمی از سوی کائنات،به زودی پاسخ مثبتی را از سوی آن ها دریافت خواهید کرد.

خواب سفر به کره ماه همانگونه که ذکر شد،بسیار جذاب است و به این معنی است که شما خود را برای موفقیت آماده کنید و همچنین اگر یک فرد مجرد باشید،مطمئنا به زودی ازدواج خواهید کرد. از جهتی دیگر ممکن است شما خواب ببینید که در حال آماده شدن برای رفتن به کره ماه هستید و از این جهت نیز می تواند معانی بسیار زیبایی داشته باشد.

با دیدن خواب سفر رفتن به کره ماه،خود را آماده موفقیت های بسیار بزرگ کنید!

تعبیر خواب آماده شدن برای سفر به کره ماه می تواند این معنی داشته باشد که به زودی شما خود را برای قدم های بزرگ در زندگی آماده می کنید و باید برای آن ها اندکی تلاش کنید تا به موفقیت برسید. اگر ببینید که اطرافیان شما در حال سفر به کره ماه هستند نیز می تواند تعبیرهای بسیار زیبایی داشته باشد.

اگر شما در خواب خود یک جنس مخالف (نظیر زن و یا مرد) ببینید که در حال رفتن به کره ماه است و اگر آن شخص مجرد باشد می تواند به معنی ازدواج با آن شخص باشد!.

همچنین شخصی که در خواب شما سفر رفتن به کره ماه را پیشه گرفته است،می تواند این معنی داشته باشد که به زودی آن شخص به موفقیت های بسیار زیادی در زندگی خواهد رسید و بهتر است که آن شخص را تا لحظه آخر ترک نکنید و در کنار آن شخص بمانید.

زیرا موفقیت های او،موفقیت های شما نیز خواهد بود!.

دیگر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب ماه

تعبیر خواب دیدن دو ماه کامل در آسمان

59 نظر

1. مینامیناsays:

سلام من خواب دیدم که پدربزرگم برای منو مامانمو مادربزرگم یک بلیط به فضا (فکر کنم به ماه)خریده است. من از این موضوع خبر نداشته ام و کمی شکه شدم سپس فورا رفتم و از دوستانم خواحافظی کردم. و بعد به سمت فضاپیما رفتم و با خوانواده ام (پدر بزرگ و مادربزرگ و مادر ) کنار هم روی صندلی های مخصوص فضاپیما نشستم. اما کمی بعد از خواب بیدارم کردند این خواب چه تعبیری می تواند داشته باشد؟ لطفا پاسخ دهید

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام این رویا بیانگر واقع نگری شما در زندگی است که باید نسب به مسائل پیرامون خود داشته باشید

2. fawzia hussainifawzia hussainisays:

سلام من در خواب دیدم که به کره ماه رفتم اونجا انسانهای زیاد بود همه بسیار خوشحال بودن جشن داشتن خانه های قشنگ داشت همه مردم هم دیگر را دوست داشتن بعضی دوست هایم بودن انجا

سلام نیاز دارین شرایط زندگیتون رو تغییر بدین

3. HHsays:

سلام من خواب دیدم با دوستانم به ماه رفتم در اونجا شادی میکردیم و غیر از ما فقط یک نفر دیگر در اونجا بود که چهرش معلوم نبود ما برگشتیم ولی باز هم می‌خواستیم دوباره به ماه بریم این دفه وسایل مختلف رو آماده کردیم که از خواب بیدار شدم راستی اونشخصی که چهرش معلوم نبود همونجا موند من این چند روز در گیر یک تصمیم مهم بودم که از خدا خواستم درخوابم جواب رو بهم بده که آیا این کار درسته.یا نه تعبیر چی میشه

سلام از سفر کردن پرهیز کنید

4. همایونهمایونsays:

سلام. خسته نباشید. بنده در خواب دیدم که برای انجام هر کاری که باید انجام بدم با اطرافیانم به مریخ میرم و برمیگردم.در خوابم رفتن به مریخ تقریبا یه چیزه معمول تری نسبت به واقعیت بود.

سلام سپاس مسولیتی بعهدتون خواهد بود

5. سپیده شریفیسپیده شریفیsays:

سلام.. من خواب دیدم که یک اردوی سفر به ماه با خونواده و بچه های دوران مدرسه رفتیم. حتی فضا رو هم دیدم توی فضاپیما من و یکی دیگه از دوستام جلوتر از بقیه نشسته بودیم و عملیات اماده سازیمون با بقیه فرق داشت..وقتی به ماه رسیدیم تعجب کردم چون اونجا هم اکسیژن داشت و نیروی گرانش و میتونسیم راحت تنفس کنیم و راه بریم..فروشگاها و مراکز خرید داشت رستوران داشت..و ادمایی هم اونجا زندگی میکردن..یه ابشار بزرگم داشت..همه چیز خیلی نزدیک به واقعیت بود..تعبیر خاصی داره؟؟

سلام اتفاقات شادی در زندگیتون می افته

6. رضاعزیزپوررضاعزیزپورsays:

سلام من تو اخرین شب سال ۹۸ خواب دیدم از اتاقکی پرتاب شدم به اسمون همونطور ک با سرعت زیاد بالا میرفتم حس خیلی خوبی داشتم ودراخر رسیدم به ماه وبعداز مدتی برگشتم به همان اتاقک .لطفابهم بگید تعبیرش چیه چن روزه دنباله تعبیرشم پیدا نمیکنم مرسی

سلام بیانگر ناارحتی های روحی شما است

7. زهرازهراsays:

سلام خواب دیدم من وخواهرم به کره ماه رفتیم (انگار که وسط کره ماه بودیم نه روی سطحش) روی زمینش پر از پولک و اکلیل بود و ما پولکها رو جدا میکردیم و پرت میکردیم پایین تا برسه به مردم زمین تا اونایی که کنار ساحل بودن با پولکا یه چیزی بنویسن که ربط به امام‌ زمان داشت و الان در خاطرم نیست.و یه آهنگی که مربوط به امام زمان بود هم در حال پخش شدن بود

سلام باید سعی کنید در زندگی کمی واقع نگرتر باشید

8. RaminalizadaRaminalizadasays:

خواب دیدم که ما یک گروپ بودیم که سفر کرده بودیم به کره دیگه که که نمیشناختیم کدام کره هست شبیه زمین بود که با یک موجود بیگانه برخورد کردیم شبیه انسان بود زن بود اون میخواست به ما حمله کنه اما انرا زدیم با کمان کشتیم این ذهنمو مشغول کرده

اشاره به طمع نسبت به امری که ضرر بهمراه دارد

9. شادیشادیsays:

سلام من خواب دیدم که به همراه یه پسری به کره ی ماه سفر کردم و دارم روی ماه راه میرم و مقداری خاک بر میدارم تا همراه خودم به زمین بیارم و بعد سواره سفینه میشم و به زمین برمیگردم درضمن من کنکوری هستم و مجرد

10. فاطمهفاطمهsays:

سلام..من خواب دیده ام که قراره به سفر کره ماه و فضانوردی برم،و هنوز نرفته بودم و فقط داشتم آماده میشدم..مثلا وسایل لازم و جمع میکردم و مقداری خوراکی با خودم آورده بودم و خلاصه آماده میشدم...این ی تصمیم ناگهانی من بود و خیلی تو خواب هیجان داشتم که دیگه بیدار شدم و نشد که تو خواب برم..تعبیرش چیست؟؟

11. نارنیننارنینsays:

سلام من هر سال خواب میبینم که به کره ی ماه میرم و اونجا برام اتفاقای هیجان انگیزی میفته،دیشب که این خوابو دیدم کسایی توی خوابم بودند که میخواستن گمراهم کنند و در کل هر وقت که به ماه نگاه میکنم قلبم میلرزه...؟!

12. مهدیمهدیsays:

سلام من خواب دیدم رفتم کره ماه کار خاصی هم نمیکردم

13. پارمیس حسینیپارمیس حسینیsays:

سلام ممنون میشم تعبیر خواب منم بررسی کنید بگید🌹 من خواب دیدیم به همرا خوانوادم به ماه سفر کردم و نمیدونستم که سفری بی بازگشت است و همش عذاب میکشیدم که چرا با عشقم خداحافظی نکردم بعد فرصتی پیش اومد که برگشتیم و زمان زیادی نداشتیم و من یکسری وسیله برداشتم و به عشقم زنگ زدم و اون خواب بود و میخواست تلفن رو قطع کنه که با اشک و التماس ازش خواستم صبر کنه چون این آخرین فرصتم بود برای حرف زدن با او .. فقط اشک میریختم و انگار چاره ای جز رفتن نبود رفتنی بی بازگشت.. تو دنیای واقعی هم ما دعوا کردیم و رابطه ی خوبی نداریم و منو پس میزنه با اینکه دوستم داره..

14. Mohamad sorkheMohamad sorkhesays:

سلام.بنده خواب دیدم با فضاپیما همراه خانواده یه سفری به فضا میریم.البته خواب یخورده قاطیه کلی میگم.درحین سفر مادرم بهم گفت اسمونو ببین من نگاه کردم وحشتناک بود یه قسمتی سیاه و روشن بود البته نمیدونم چرا تو این حینی که بهم گفتن اسمونو نگاه من حس میکردم داخل خونم و خونه پرواز کرده.در اخر سالم به زمین برگشتیم

15. بهمن شریف زادهبهمن شریف زادهsays:

سلام خواب دیدم با یه رفیقم نشسته بودم از مشکلات خانوادگیم و قهر کردن خانمم برام می گفت بعد بهم گفت بیا تا یه جایی بریم به وسیله موشک که به پشتمون نصب بود با کپسول اکسیژن به کره ماه رفتیم وسط خواب احساس خفگی می کردم رسیدیم به مال همه چیز به خوبی پیش رفت اکسیژن هم داشت چند تا از رفیقایم اونجا بودند و داشتند سبزی می چیدند گفتم اینو واسه چی می خواهید سبزی هارو گفتند می‌بریم خونه یعنی کره زمین اونجا می خوریم خواهشأ تعبیرش چی هست ممنون

16. بهمن شریف زادهبهمن شریف زادهsays:

17. یاسییاسیsays:

سلام من خواب دیدم بایه چیزی شبیه سفینه دقیق نمیدونم چی بود با چند نفر دیگه که نمیشناختمشون هی میرفتیم بالا بالا پرواز میکرد وقتی از ابرا بالاتر رفتیم قشنگ همه چی عین واقعیت واضح بود همین الان که دارم مینویسم حس خوبی داره یاداوری اون مناظر انگار واقعی بود ولی بعد که ازابراهم بالاتر رفتیم همه جا تاریک شد اون قسمتی که ماتوش نشسته بودیم پندتا در داشت که ازفشار زیاد این درها باز شدن و سه نفر از افرادی که با بودن به بیرون پرت شدن و بقیه چسبیدیم به هم تا ما پرت نشیم بعد دوباره انگار وارد یه جایی شدیم همه جا روشن و ابرو برف بود همه جا سفبد قلعه های خییلی بزرگ و سفید بود اونجایی که مارفتیم عین زمین بود رستوران بود چراز آدمایی که از زمین رفته بودند ولی هیچ کدوم آشنا نبودن.حس خوبی ندارم از این خواب صبح ساعتای 3-3:30 دیدم این خوابو .ببخشید طولانی شد. ممنون از تعبیرتون

18. مهدی رساییمهدی رساییsays:

سلام خسته نباشید من خواب دیدم که تو کره ماه زندگی میکنم و اونجا یه سرزمینی بود که کلا یخ و برف بود و همه جا مثله قطب جنوب برفیه ما تو نیمه روشن ماه بودیم و خونه داشتیم ولی تو قسمت تاریک ماه خیلی وضع فرق میکرد پر از دره هایه عمیق بود که با یه قدم اشتباه ممکن بود بری ته اون دره ها کلا یه احساس ترس عجیبی داشتم و ازون جا همیشه به زمین نگاه میکردم و دلم واسه زندگی رو زمین تنگ میشد

19. ارینا عبدیارینا عبدیsays:

سلام . من راستش خواب ندیدم پدرم خواب دیده بود واسه همین خواستم معنیش رو بدونم. پدرم خواب دیده بود که با مادرم و داداشم رفتن به کره ماه . وقتی رسیدن اونجا دیدن که توی خونه ای هستن که خیلی شبیه خونه خودمون بود . ممنون میشم زود جواو بدین

20. حامد نجفیحامد نجفیsays:

من دیدم رفتم کره ماه زمینو تماشا میکردم بعضی سیاره های دیگ‌رو هم‌میدیم ولی نمیدونستم کدوما هستن تعدادشونم زیاد بود.تو خاب هیجان داشتم نمیذاشتن بپرم رو هوا میگفتن باید اسمونو اجاره کنی فقط ایستاده بودم کف ماه

21. محمد چنگلواییمحمد چنگلواییsays:

من همتاحالا این خواب رو دیدم که با یک دختر به ما ههفتم

22. مهدیه ساداتمهدیه ساداتsays:

با عرض سلام من خواب دیدم که یک ماه بزرگ و درخشانی بالای سرم است و در یک وسیله ای چوبی نشسته ام و یک پسر ناشناس و زیبایی هم کنارم نشسته با هم از روی زمین همراه آن وسیله بلند میشویم و همانطور که داریم به سمت ماه می‌رویم و نزدیک تر میشویم من یهو از خواب بیدار می شوم میشه لطفاً تعبیرش را به من بگویید با سپاس فراوان

23. مهدیمهدیsays:

نیاز به تعبیر دارم

24. یاسمن رحمانییاسمن رحمانیsays:

سلام من دیشب خواب دیدم به یکی از سیاره ها که تو منظومه شمسی هم نبود رفتم و با خانواده ام تو خونه ایی شبیه خونه خودمون زندگی کردیم. تعبیرش چیه؟

25. یاسمن رحمانییاسمن رحمانیsays:

26. جوادجوادsays:

سلام؛ من خواب دیدم با پسر عموم و یکی ک نمیشناختمش رفتم کره ماه رسیدیم اونجا از فضاپیما بیرون اومدیم و شروع کردیم ب قدم زدن بدون تجهیزات و لباس های مخصوص خیلی خوش گذشت بعد من میتونستم درست قدم بزنم نسبت ب بقیه اون ها ی قدم میزدن رو کره ماه بعد میرفتن بالا ولی من راحت میتونستم قدم بزنم تعبیرش دقیقا چیست ممنون.

27. طنازطنازsays:

خواب دیدم یک جا تپه بود بلند و چن خونه روش ساهته شده بود برای خودم خاستگار امد داماد یک طلبه بود وقتی دخترمو دید گف بخاطر حجابش نمیخواد منو بعد رفتم دیدم ی مسجد بزرگی بود همه نماز میخواندند برگشتم دیدم ی عده مردم دسته ب دسته دنبال این تپه اومدن و اومدن بالا تپه و پشت خونه ما رفتن بعد وقتی اومدم تو خونه دیدم صدای تب بسیار زیاد ازین تپه می امو عین ابشار و من حرص میخوردم ک اب ها اسراف میشه رفتم ابو قط کردم دیدم ی امواج بسیار بزرگی نورانی از اسمان می امد روی زمین من رد شدم دیدم اینجا کره ماهه و ما خونه در کره ماه داریم و زندگی میکنیم بعد مادرمم انجا بود دستمو کردم زیر خاک ها دیدم خاک ها ب صورت ماسته ایی نرم و سیاه رنگ بود و ب مادرم میگفتم ببین اینجا کره ماهه

28. سانازسانازsays:

من خواب دیدم به ماه سفر کردم اونجا همه چی خوب بود تا اینکه با طوفان شیشه ها شکست و نفس تموم شد ولی نجات پیدا کردم

29. ساراساراsays:

سلام من خواب دیدم به کره ماه رفتم و در انجا خبری از ماسک نیس و میگن کرونا اینجا نیومده و خوشحال بودم و از تمام وجودم ارزو کردم کاش در کره زمین هم کرونا نباشه

30. سارایسارایsays:

سلام من خیلی وقت پیش خواب دیده بودم که با یک تیم تحقیقاتی رفته بودیم به ماه و من هم عضو همون تیم بودم .

31. آرامآرامsays:

سلام من خواب دیدم که به همراه خانواده ام سوار سفینه ای شده بودیم بعد دقیق یادم نمیاد ولی خب بعدش من داشتم از توی شیشه فرود اومدن سفینه رو میدیدم که به آرامی بر روی کره ی ماه فرود اومد ولی دیگه یادم نی چی شد ولی فک میکنم زمین ی اتفاقی توش افتاده بود که ما مجبور شدیم به کره ی ماه سفر کنیم ولی فک کنم قبل از سفر به کره ی ماه به ی سیاره دیگه هم سفر کردیم ولی دقیق یادم نمیاد ولی تو خواب ی لحظه فک کردم ردی خورشید فرود اومدیم😐

32. عارفعارفsays:

با سلام وقت بخیر خواب دیدم بردنمون یه جای دیگه که معلوم نیست کجاست اصن نفهمیدم چجور بردنمون، اونجا اکثرا آشنا بودن برادرم بود بابام بود یه حس خیلی بدی داشتم عصبی بودم فروشگاه بود شولوغ پولوغ بود همه جا بهم وصل بود. شب میشد روز میشد حس میکردم اوردنمون ماه قابل زندگی کردن بود. بعد دوبار هم برگشتم خونمون ولی باز بردنمون همونجا، اومدم خونه پرسیدم از مامانم میگفتم ما چند روز بودیم خونه؟ میگفت اره، پایین چشم و بالای چشممون قرمز بود. تو خواب خسته شده بودم موتور برداشتم همینجور دور میزدم تا رسیدم به یه پارک خیلی بزرگ خیلی شلوغ بود همه شاد بودن ولی باز من عصبی بودم خیلی غرق خواب بودم خیلی درگیرم کرد.خواب بین ساعت تقریبا ۱ یا 2 ظهر

33. a....ra....rsays:

سلام من تو خواب دیدم با اطرافیان (فامیل) به ماه صفر کردیم و روی ماه رفتیم اکسیژن و.... هم داشت و خونه هایی و جود داشت و مردم وجود داشت که بدون ماسک و اکسیژن میتوانستیم تنفس کنیم امدیم خانه و من به تنهایی به ماه صفر کردم تعبیر خوابش چیه ؟ اگه جواب بدین ممنون میشم

34. مرادیمرادیsays:

سلام من خواب دیدم که همراه با برادر کوچک و دوستم به ماه سفر کرده ایم و بدون هیچ لباس مخصوصی می توانستیم نفس بکشیم و حتی به راحتی راه برویم بعد از چندین مدت به زمین بازگشتیم خانواده من و دوستم برایمان جشن مجللی گرفتن این خواب چه تعبیری می توان داشته باشد؟

35. NashenasNashenassays:

سلام خسته نباشید من خواب دیدم دوستم رفته به سیاره ی دیگه چون اون سیاره برای زمین خطری محسوب می شد. تعبیر این چیه ؟

36. سید متین حسینیسید متین حسینیsays:

دیشب خواب دیدم با چند نفر سوار بر سک شاتل فضایی بودیم و من روی اولین صندلی نشستم . به ماه رفتم و خانواده و دوستان رو دیدم . انگار دور دو استخر جمع شده بودن. استخر دوستان خالی و استخر خانواده دائما پر آب میشد و دوباره سطح آب پایین میومد. دوباره به شاتل برگشتیم و پرواز کردیم. انگار در یک مداری از آسمان ایستادیم . دوباره خانواده رو اونجا دیدم . خواهش میکنم بهم پاسخ بدید. من میخام یه سفری برم که باید سوار هواپیما بشم . آیا خیری در این خواب هست؟

37. حسین خورسیحسین خورسیsays:

سلام.من خواب دیدم به ماه رفتم و از آنجا با یک تلسکوپ زمین را مشاهده میکنم و گردش آن را میبینم خیلی زیبا بود 👌 واقعا زیبا بود تعبیرش چی می‌تونه باشه ؟

38. زهرا سلطانیزهرا سلطانیsays:

سلام من خواب دیدم که با پدر مادر به کره ماه سفر کردیم و اونجا بدون لباس فضا نوردی بودیم اونجا یک زنبور منو نیش زد من پدر مادرم به نجوم خیلی علاقه داریم

39. زهرا سلطانیزهرا سلطانیsays:

40. عسلعسلsays:

سلام، من خواب دیدم یکی از دوستام بهم یه بلیط سفر به فضا رو داده و من دارم خودمو با اقایی که نمیدونم کی بود ولی قرار بود تنها همراش برم فضا هماهنگ میکنم.

41. عسلعسلsays:

42. ساراساراsays:

سلام من خواب دیدم با یه جمعیتی به سیاره های مختلف میریم من از کنار ماه رد شدم خیلی قشنگ و نورانی بود بعد رسیدم به مریخ اونجا فرود اومدیم بعدش یه آدم اونجا خوابیده بود قیافشو ندیدم همه گفتیم راسته که میگن مریخ هم علائم حیات هست بعد یه چیزی مثله گربه حمله کرد من خوابیدم به سمت یکی دیگه حمله کرد اونو انگار گرفته بود ول نمی کرد بعد جمعیت ما که سفر کردی من زیاد بود بعدش داشتین برگشتیم به زمین کم کم که از خواب بیدار شدم تعبیرش چیه

43. بهروز عموپوربهروز عموپورsays:

سلام لطفا این خواب جواب ر دهید خواب دیدم تو جمعی بودم که وعده سفر به ماه به من دادن و من انتخواب شدم برای سفر به ماه یه لباس مخصوص سفر هم بهم دادن

44. ‌.‌.says:

سلام من از قبل این یادم نیست از اینجا خوابم شروع شد انگار که من تو موشک بودم و داشت به یه جایی از فضا میرفت بعد میدونستم که ۹۹ درصد میمیرم و فقط چند نفر زنده میمونن بعد تو موشک خوابیدم و بیدار که شدم مرده بودم و دیدم دو سه نفر زنده و دارن از جسد های دوستم رو هوا که ول هستند فیلم میگیرن و میخندن بعد بیدار شدم اما باز در خواب بودم که دیگه داستان خودش بود...

45. علی قریشیعلی قریشیsays:

من خواب دیدم که همراه خانواده ام میخوایم به کره مریخ سفر کنیم ولی بعدش فقط خودم تو مریخ بودم و قدم میزدم ،بعدش انگار با ی دوربین با فاصله تقریبا زیادی مریخ رو میدیدم فقط میدیدم خودمو حس نمی کردم،سطح کره مریخ خیلی واقعی بود قرمز و پرتگاه و دره و گودال هاش کاملا مشخص بود.

46. سروشسروشsays:

من خواب دیدم با یه همکار موئنث به ماه رفتیم و کمی تحقیقات انجام دادیم و من رفتم با کاوشگر دور و رو را کاوش کنم که گم شدم و به سوت تلپورت برگشتم به پایگاه بعد لباس های فضا نوری را در آوردم و با لباس راحتی روی سطح کره راه میرفتم و با حس عجیب خوش هالی زیاد با همکارم روی سطح کره ماه با جاذبه کم ماه بازی میکردیم و جالب اینجاست که اصلا احساس خفگی نمیکردم

47. امیرحسینامیرحسینsays:

سلام من خواب دیدم با دوستام میریم جایی که یه آسانسور خیلی بزرگ داره که اخرش اصلا دیده نمیشه اونجا دوستام میترسن برن اما بهشون میگم بیاید بعد که رفتیم اونجا جلو تر از من یه خانومی هم سن و سال خودم سوار اون آسانسور میشه و می‌ره به آسمون ما هم میریم فک کنم یکی دوتا از دوستام بمونن نمی‌دونم دقیق که ما با سرعت از اون آسانسور بالا میریم و به فضا سفر میکنیم و خیلی راحت ماه رو میبینیم

48. امیرحسینامیرحسینsays:

49. الهام هنگروانیالهام هنگروانیsays:

سلام من خواب دیدم ک مدرسه بودم و با میز نیمکت مدرسه من و دوستم می‌رفتیم فضا خیلی جای خوب بود خیلی با صفا حیوانات درختان زیبا بعد ک رسیدیم یک کوه بسیار بلند بود ک ب اونجا باید می‌رسیدم رفتم ب اون کوه ولی از اون کوه افتادم تعبیرش چیه!

50. محمدمحمدsays:

سلام من خواب دیدم ک سوار سفینه شدیم و حرکت کردیم ب سمت ماه

51. هومن فرجیهومن فرجیsays:

من خواب دیدم یک ساعت داشتم که وقتی دکمه اش را میزدم به ماه میرفتم و به مدت کمی در آنجا میماندم و به طرف زمین سقوط میکردم. تعبیرش چیه

52. SamiraSamirasays:

سلام من خواب دیدم داخل ی فضاپیما هستم و شبیه به خونست و چندتا اتاق داره و بعد یهو بلند میشه و به سوی آسمان میره وبعدش دیگه یادم نیست میشه بهم بگین چه تعبیری داره لطفا پاسخ بدین

53. SamiraSamirasays:

54. ستایشستایشsays:

سلام خسته نباشید من خواب دیدم با کل خانواده ی پدری رفتیم به ماه بعد یه پسر که خیلی خوشگل بود اجیمو زد منم همچنان محکم زدم تو صورتش که بخش زمین شد ولی خاله ام خواهر منو مقصر میدونست بعدش منو صدا زدن برای یک تحقیق مهم و کلمه هایی مثل کورتون و چیز های علمی در خوابم بود

55. مژگان رویدلمژگان رویدلsays:

سلام من در خواب دیدم دارم به طرف آسمون پرتاپ میشم واز تمام فامیلام وخانوادم که یکجا جمع شدن دور میشم وبه کهکشان نزدیک میشم میشه لطف کنید بگید چه معنی میده ممنون

56. علی قائدیعلی قائدیsays:

من خواب دیدم که به کره ماه سفر کردم ، درآنجا ساختمانهای زیادی بود ،ساختمان یا هتلی که ما در آن مستقر بودیم خیلی بزرگ و چندین طبقه بود و از همهٔ ساختمانهای اطراف بزرگتر بود. انجا سبزه زار خیلی کم بود و برف زیاد میومد ... خلاصه خیلی بهم خوش میگذشت .وهمه ساکنان آنجا مردمان فضایی بودند وخیلی مهربون بودندواحترام زیادی هم به ما میگذاشتند ... لطفا تعبیر بفرمایید که چه مفهومی میتونه داشته باشه این خواب

57. صادق ظاهریصادق ظاهریsays:

من خواب دیدم ک رفتم کوره ماه و تمام اطرافم پر از یخ و کوه یخی است اولش خیلی برام قشنگ و جذاب بود بعد فهمیدم زندانی شدم و قراره تمام اونجا یخ ببنده تلاش میکردم ازاد بشم انگار از یه سوراخی دیدم چند نفر ک لباس نظامی ب تن داشتن سخت مشغول کار بودن اونجا و یخ خورد میکردن هرچی صداشون زدم جواب ندادن و تو همین تلاش برای ازاد شدن بیدار شدم واقعا برام خیلی مهمه اگه تعبیری داره بدونم ممنون میشم استاد

58. بابکبابکsays:

عرض ادب با یک فضا پیما با مسافرانی غریبه به ماه رفتیم به نظر که من بار چندمم بود و سایرین بار اول البته خدمه ی فضا پیما هم بودند که بسیار زیبارو و کم سن بودند .بعد از رسیدن همگی به دشت بسیار بزرگ آب رفتیم و هر کسی گوشه ای مشغول آبتنی بود ..آسمان کاملا تاریک ولی سطح آب بسیار روشن ضمن اینکه سرد هم بود هم هوا هم آب ولی کسی مشکلی نداشت ..ممنون میشم چنانچه اگر تعبیری داره منو راهنمایی بفرمایید قبلا از شما سپاسگزارم

59. اسمااسماsays:

سلام خواب دیدم به کره ماه رفتم پیرمردی اونجا بود و ایمیل زدم به زمین که حال پیرمرد خوبه و ایمیلها هیچکدوم نرفت ولی ناراحت نبودم چون من میتونستم راحت بین زمین و ماه رفت و آمد کنم و پیش خودم کفتم رفتم پایین بهشون میگم