تعبیر خواب سوپ

گاهی خوردن غذا در عالم خواب می‌تواند نشانه‌ی این باشد که بعضی مواقع لازم به توجه در خصوص آنچه که در زندگی به ما انرژی می‌بخشد؛ می باشد. دیدن خواب خوردن غذا  به خصوص خوراکی هایی که خیلی دوست داریم می‌تواند نماد و تعبیر شادی کردن، دوستی و لذت بردن باشد. در این مقاله ما را همراهی کنید تا در مورد تعبیر خواب سوپ نکات قابل توجه و جالبی را یاد بگیرید.

تعبیر خواب سوپ خوردن

 اشاره مستقیم به ماندگاری و نیرو گرفتن از احساسات و عواطف دارد اما به طور کلی برای تفسیر رویای سوپ باید بدانیم که بستگی به این دارد برای سوپ چه اتفاقی رخ دهد.

تونی کریسپ معبر بزرگ در کتاب تعبیر خواب فرهنگ تفسیر رویا می گوید:

این خواب ممکن است به ماندگار بودن و استمرار یافتن و نیرو گرفتن عواطف و احساسات اشاره نماید. اگر سوپ سر برود و به بیرون از ظرف ریخته شود این تصویر به  معنی ریخت و پاش، خرابی، کثافت کاری و یا حتی احساس ناامنی نمودن در مورد یک رویداد بزرگ اجتماعی می باشد.

تعبیر خواب سوپ رشته

در تعبیر خواب سوپ رشته و تعارف کردن آن به دیگران؛ بخشش و محبت، فداکاری و ایثار، توجه و شفقت فرد بیان می شود.

تعبیر خواب سوپ مرغ

سوپ مرغ درون قابلمه نشان دهنده این است که شما چیزهای زیادی برای خوردن و بال و پر دادن به دیگران و خودتان گرد هم آورده‌اید که بتوانید خوراک جسم و روح خود را داشته باشد.

آنلی بیتون نیز می‌گوید:

تعبیر خواب سوپ  جو

 نشان دهنده آسایش شما و شنیدن اتفاقات و خبرهای خوش می باشد.

اگر یک دختر در خوابش ببیند سوپ  درست می کند، نشان دهنده آن است كه آن دختر در آینده ناچار به کار کردن نیست. دلیلش هم ازدواج با مردی بسیار ثروتمند خواهد بود.

تعبیر خواب سوپ قارچ

سوپ قارچ با شیری که شیرین باشد درست شود، نشانه آن می باشد كه از روی بدشانسی و بداقبالی مشاجراتی با عزیزان روی خواهد داد ، اما دعوا و ناسزا و فریادها در پایان با آشتی شیرینی خاتمه می‌یابد.

جناب برایت می‌گوید: تعبیر خواب  سوپ مرغ، نشان از‏ داشتن یک روز بسیار خوب می دهد.

 تعبیر کردن خواب خوردن سوپ در حالت کلی

 سوپ در خواب به طور کلی  نماد فراوانی مال، شنیدن خبر خوب و داشتن رویدادهای خوب غیر منتظره تعبیر می شود. اگر شما در خواب ببینید که دارید سوپ می‌خورید این به معنی آن است که کسی بعد از زمان طولانی تمام بدهی‌اش را به شما می پردازد و صاحب آن پول خواهید شد.

اینکه در خواب خود ببینید سوپ می‌پزید یعنی از کسی که او را بسیار نزدیک به خود می‌دانستید به هر علتی پول می‌گیرید. ولی این پول قرضی از دست‌ شما خواهد رفت. خواب یک کاسه سوپ رشته می‌تواند به معنی آن باشد که با پس‌اندازهایی که جمع نمودید به راحتی و آسانی یک دوره‌ی سخت در پیش رو را پشت سر می گذارید.

 تعبیر خواب سوپ جو داغ

سوپ جو داغ در عالم خواب به معنی این است سودی که شما به وسیله‌ی کارهایتان بسیار افزایش می‌یابد و تمامی مشکلات مالی‌تان به پایان می رسد. دیدن سوپ فوری در خواب نمایانگر آن است که از دوست‌تان کمک خواهید خواست و او به شما کمک خواهد کرد.

دیدن سرو کردن سوپ

اینکه شما در خواب ببینید که سوپ سرو می‌کنید به معنی آن است که شما بسته یا هدیه‌ای دریافت خواهید کرد که بسیار مورد پسند شما خواهد بود و از گرفتن آن بسیار خوشحال می شوید.

 خواب داغ کردن سوپ

این که خواب ببینید سوپ داغ می‌کنید یا کسی سوپ داغ می‌کند ممکن است نشانگر آن باشد که یکی از دوستان نزدیک‌تان به کمک شما نیاز خواهد داشت و شما با قصد و نیت خودتان به دوست‌تان کمک خواهید کرد. بنا به اعتقاد معبران بزرگ خواب نذری در هر حال فرقی ندارد که برنج باشد یا هر نوع غذای دیگر؛ به هر حال دادن نذری، به نشانه برکت و افزایش یافتن مال و حس خوشبختی می باشد که تعبیری بسیار نیک است.

تعبیر خواب سوپ نذری

نذری هر نوع غذایی، به معنی رسیدن نعمت و برکت و روزی می باشد واما نوع و طعم و مکان صرف آن غذا در تعبیر کردن، اثر مثبت و منفی می گذارد. از آنجا که نذر کردن و دادن نذری به معنای احسان در راه خداوند است؛ نذری در خواب با خیر و برکت همراه است. تعبیر نیكی كردن در خواب، به دلیل بزرگواری نمودن در دنیا می باشد و این رستگاری از عذاب روز قیامت را نشان می دهد.

تعبیر خواب سوپ نذری دادن به دیگران

اگر در عالم خواب کسی نذری بدهد، آن شخص به گونه ای به دیگران نیکی و خیر و برکتی می رساند و حاجتش روا می شود.

خواب خوردن سوپ نذری مراسم امام حسین (ع)

اگر شخصی در خواب ببیند که از سوپ نذری امام حسین می خورد، به امید خدا حاجت روا می شود و همچنین بهتر است که متوسل به امام حسین (ع) گردد تا با دعای خیرشان  نزد حق تعالی مورد رحمت قرار بگیرد.

خواب خوردنی بد

حضرت دانیال (ع) فرمودند: تعبیر خواب خوردن غذای بد طعم و یا هر غذایی که خوردنش با سختی باشد، در آینده رنج و اندوه دارد. اگر ببینی غذایی با طعم ناخوشایند و کراهت بسیار در دهانت قرار دارد، تا حدی  که با سختی بتوانی آن را بخوری، این یـعـنـی معاش و تهیه و تامین مایحتاج زندگی تو با رنج زیاد و سختی است. ابن سیرین در این مورد می‌گوید: وقتی ببینی یک خوردنی تلخ و بسیار ناخوشایندی را خوردی، این یـعـنـی تو فقیر و درمانده خواهی شد.

ابراهیم کرمانی نیز می‌گوید: به طور کلی تعبیرخواب خوردنی ترش و طعم ناخوشایند و نیز تلخ و شور، به معنی رنج و اندوه می‌باشد.

ابن سیرین فرموده است: تعبیر خواب هر خوردنی بد طعم و بدبویی، به معنی شر و بدی و گرفتاری می‌باشد.

دیدن خواب خوردنی خوب

ابن سیرین می‌ فرماید: اگر در خواب ببینی یک «لقمه» شیرین را در دهانت گذاشتی، این یـعـنـی حرف بسیار خوشایندی می‌زنی.

ابراهیم کرمانی نیز می‌گوید: اگر در خواب ببینی خوردنی بسیار شیرینی می‌خوری، تعبیر آن خواب شادی و نشاط زیاد می‌باشد. حضرت دانیال (ع) هم در این خصوص می‌فرمایند: اگر در خوابت ببینی یک چیز شیرینی در دهان قرار می دهی و آن خوراکی به سهولت از گلوی تو پایین رفته، یـعـنـی از این به بعد معاش تو و تامین نمودن مایحتاج زندگانیت به آسانی و خوشی انجام خواهد گرفت.

معبران می‌گویند: اگر در خواب ببینی با یک «وزیر» غذا می‌خوری، در حقیقت تعبیرش میتواند بزرگی و عظمت تو می‌باشد. جابر مغربی نیز می‌گوید: اگر در خواب ببینی شخص مرده‌ای غذای تو را میخورد، در حقیقت یـعـنـی آن غذا  بسیار گران خواهد شد.

اسماعیل بن اشعث در این خصوص می‌گوید: اگر در خواب ببینی شعله آتشی از آسمان به زمین آمده و مواد خوردنی که متعلق به تو است را سوزانده، یـعـنـی تمامی طاعات و عبادت‌هایت در پیشگاه خداوند بزرگ مورد قبول و تایید واقع گشته است.

مطلب پیشنهادی :

تعبیر خواب غذا دادن به مرده

6 نظر

  1. نازنیننازنینsays:

    سلام من مجردم وخواب دیدم مرحوم پدرم دربیمارستان قلب بستری بودند.ومادرم هم بالاسرشون بودولی‌چهره پدرم راندیدم.مامانم یه سینی دستش بودوازاتاقی که پدرم بستری بودندآمدبیرون وعصبانی‌ بودوقرمیزد.وگفت سوپ جوتونم که خوردیدیه همچین چیزی گفت دقیق یادم نیست ولی سوپ جوراصددرصداسم اورد.ویه ظرف ادرارهم دستش بود.کمی آن طرف ترازاتاق دکترقلبشان که دکترمعروفی هستندوچندسال دکترقلب پدرم بودند ایستاده بودندوتوفکربودندومن هم داشتم نگاهشان میکردم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است سلامتی خودرا چک کنید

  2. الناز ...الناز ...says:

    سلام روزتون بخیر دیشب ..یه خوابی دیدم ..خواب دیدم سر سفره هستم ..سوپ زیادی دارم میخورم طوری داخل قابلمه بود همش رو کامل سر میکشم ..هیچی داخلش نمیزم ...

  3. ساداتساداتsays:

    سلام خواب دیدم جایی مهمان هستیم غذا سوپ بود و داخلش گوشت مرغ بود و من با کراهت داشتم میخوردم و چن قاشق بیشتر نخوردم و دلم بر نداشت

  4. آرمانآرمانsays:

    سلام مدیر عزیز خواهش میکنم که اگه میتونید تعبیر خوابم رو بگید.خواهش میکنم.من خواب دیدم که با چند نفر دختر و پسر سوپ میخوریم.و داخل سوپ گوشت یه انسان مرده رو ریخته بودن.من یک قاشق خوردم که متوجه قضیه شدم و حالم بد شد و دیگه نتونستم بخورم.تورو خدا بگید تعبیرش چی میتونه باشه

  5. SaraSarasays:

    سلام. وقت بخير. خدايي نامرده مشكل براي مدير پيش آمده. چندين ماه هست كه پاسخ تعبير خوابها را نميدن. ممنونم

  6. وحید امینوحید امینsays:

    سلام وقت بخیر مادر من تازه فوت کرده در خواب دیدم ایشان نشسته مریض است و من به او سوپ شیر قاشق قاشق میدهم ممنون میشم تعبیر بهم بفرمایید