آموزش نقاشی گام به گام سگ بولداگ برای کودکان

بولداگ نوعی سگ کوتاه و خپل است که قرن هاست در انگلیس پرورش داده میشود. این سگ به خاطر پوزه ی کوتاه و چین های ضخیم  صورتش که به آن حالتی بدعنق میدهد بسیار معروف است.

در انگلیس و آمریکا این سگ نماد شانس است، و بسیاری از تیم های ورزشی و نیروهای نظامی از آن برای خوش شانسی استفاده میکنند. سگ های بولداگ آرواره های بسیار قوی دارند و میتوانند هرچیزی را محکم نگه دارند اما برخلاف برنامه کودک‌ها سگ های بولداگ بسیار مهربان، خون گرم و البته تنبل هستند که از هر زمانی برای خوردن و خوابیدن استفاده میکنند!!

احتمالا از کارتون دوست داشتنی توییتی، دو سگ بولداگ  قوی را به یاد بیاورید که همیشه در برابر گربه بدجنس داستان از توییتی محافظت میکردند. دوست دارید شماهم امروز یاد بگیرید چه طوری یک بولداگ قوی و اخمو بکشید؟!

مداد، پاک کن و یک برگه کاغذ بردارید تا به راحتی با دنبال کردن مراحل زیر یک بولداگ باحال بکشید!

سایت توپ تاپ کلی آموزش نقاشی ساده و زیبا را براتون آماده کرده، حتما به بقیه آموزش ها هم سر بزنید.

آموزش نقاشی سگ بولداگ مرحله اول

1. از سر بولداگ شروع میکنیم. با چندتا خط خمیده یک دایره ناکامل بکشید که پر از برآمدگی و فرورفتگیه.

آموزش نقاشی سگ بولداگ مرحله دوم

2. با چند خط خمیده دیگر، شکل مثلثی و قوس دار قسمت داخلی و بیرونی گوش را بکشید. و بعد با کمک خط هایی U مانند دایره ناهمواری که برای سر بولداگ کشیدید را کامل کنید. به شکل U مانند بزرگ در قسمت لپ سگ دقت کنید.

نقاشی کودکانه سگ بولداگ مرحله سوم

3. گوش دیگر را نیز با کشیدن شکلی مثلث مانند توسط خطوط خمیده نقاشی کنید. برای کشیدن قلاده مثلث هایی کوچک با راس هایی نسبتا گرد را دور گردن سگ بکشید و آن ها را مانند تصویر با خطوطی قوس دار بهم وصل کنید.

نقاشی آسان سگ بولداگ مرحله چهارم

4. پشت و سینه بولداگ را با چندتا خط خمیده بلند نقاشی کنید.

نقاشی سگ بولداگ مرحله پنجم

5. حالا نوبت کشیدن پاهای جلویی است. یک جفت خط خمیده را از بدن بولداگ به سمت پایین بکشید و انتهای آن ها را بهم وصل کنید. با استفاده از چند شکل U مانند کوچک و بزرگ جزییات پا را اضافه کنید و پنجه های بولداگ را نقاشی کنید.

آموزش قدم به قدم نقاشی سگ بولداگ مرحله ششم

6. پای دیگر را نیز مانند مرحله قبل با دوخط خمیده بکشید و برای کشیدن پنجه ها از چند شکل U مانند استفاده کنید. با کشیدن چند خط U شکل چسبیده بهم آن قسمتی از پای پشتی سمت چپ بولداگ را که قابل دیدن است نقاشی کنید.

کشیدن نقاشی سگ بولداگ مرحله هفتم

7. پای پشتی سمت راست را نیز با چند خط U شکل به سادگی نقاشی کنید.

نقاشی سگ بولداگ مرحله هشتم

8. حالا نوبت اضافه کردن جزییات به نقاشی است. برای آنکه بولداگ شما جثه ای قوی داشته باشد برروی سینه آن خط خمیده ای بکشید تا عضله ای به نظر برسد. معمولا قسمتی از بدن بعضی از بولداگ ها به رنگ دیگری است، پس اگر خواستید خطوط خمیده و نامنظمی را برروی پشت و یکی از دست های بولداگ بکشید تا خال و لکه های پوستش را نقاشی کنید. برروی صورتش هم خطوطی خمیده اضافه کنید تا پوزه و لپ های افتاده آن را نشان دهید. برای کشیدن بینی سگ از خطوط U مانند و برای چشم ها از دو بیضی بزرگ استفاده کنید. و بعد ابروهای خمیده و نوک تیز بولداگ را اضافه کنید.

نقاشی سگ بولداگ مرحله نهم

9. برای کشیدن دهان باز و لب پایینی بولداگ از خط های خمیده بلندی استفاده کنید. سپس، با توجه به تصویر دندان های تیز و بیرون زده اش را با کمک چند مثلث کوچک و بزرگ نقاشی کنید.

رنگ آمیزی نقاشی سگ بولداگ

10. اگر دوست داشتید میتوانید نقاشی خود را رنگ آمیزی کنید! بولداگ ها هم تک رنگ هستند و هم خال دار؛ اما معمولا رنگ آن ها سفید، خاکستری، قهوه ای مایل به زرد یا قهوه ای مایل به قرمز است. بعضی از آن ها هم پوستی راه راه به رنگ های سیاه و قهوه ای دارند.


بچه های عزیز اگه از این آموزش خوشتون اومد ، از مطالب پایین هم دیدن کنید :

آموزش نقاشی خرگوش مرحله به مرحله

آموزش نقاشی کارتونی گوفی برای کودکان

آموزش گام به گام نقاشی اسب بالدار کودکانه


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...