تعبیر خواب نفس تنگی داشتن نشانه چیست؟

تعبیر خواب نفس تنگی داشتن، موضوعی است که شما را به این محتوا جذب کرده است و شاید شما در این چند روز این خواب را در رویای خود تجربه کرده اید. البته، تعبیر های گوناگونی برای این موضوع هست که برایتان آنها را در این مقاله توضیح خواهیم داد.

قبل از اینکه به تعبیر خواب نفس تنگی داشتن بپردازیم باید چند نکته را قبل از آن بدانید. اول اینکه مطمئن باشید، هنگامی که پرخوری کرده اید خواب نمی بینید. دومین مورد این است که شما ممکن است در طول روز درگیر یک مسئله باشید و همان امر باعث شود شما در رویا آن را دوباره ببینید. سومین مورد این است که باید ببینید در چه ساعتی از شبانه روز خواب می بینید.

به گفته معبران، خواب از ساعت 6 تا 10 شب تعبیری ندارد و نشانه ای از پرخوری می باشد. اما از ساعت 10 شب تا ده صبح روز بعد می تواند در مدت زمان کوتاه و یا بلند تعبیر شود. به گفته امام صادق (ع) خواب اول ماه تعبیری ندارد که باید به این نکته هم در تعبیر خواب نفس تنگی داشتن، دقت داشته باشید.

تعبیر خواب نفس تنگی داشتن

همانطور که گفتیم، تعبیر خواب نفس تنگی داشتن، باعث تعبیر های گوناگونی شده است که ما برای شما آنها را به طور کامل بیان خواهیم کرد. البته اجماع نظر همه معبران بر این موضوع است که تعبیر خواب نفس تنگی داشتن، بیشتر به خاطر فشار و خستگی در زندگی روزمره شما است.

نظرات برخی از معبران معروف و قدیمی را درباره ی این موضوع با هم بررسی می کنیم.

تعبیر خواب نفس تنگی داشتن از دیدگاه تونی کریسپ

    تونی کریسپ نویسنده کتاب فرهنگ تفسیر رویا می باشد. برای تعبیر خواب خفه شدن بیان دارد که این امر ممکن است به علت ترس ها و نگرش درونی فرد صورت بگیرد که با تهدید از بین رفتن لذت و مسرت در زندگی روبرو است.

    در بیان دوم، می گوید این رویا ممکن است به برخی از سختی ها و مشکلات اشاره داشته باشد. ممکن است شما در زندگی اسیر عاطفی و یا اجتماعی شخصی دیگر شده باشید و یا اینکه ناشی از فشار دیگر افراد بر روی دوش شما در طول زندگی دارد.

    تعبیر خواب نفس تنگی داشتن و خفگی از دیدگاه ابن سیرین

      اگر ببیند که کسی باعث تنگی نفس یا خفگی او می گردد، تعبیر خواب نفس تنگی داشتن به این است که شما غمگین و مستمند خواهید شد.

      تعبیر خواب نفس تنگی داشتن از دیدگاه بیتون

        بیتون یکی از معبران مطرح، بیان می دارد در صورتی که در خواب احساس نفس تنگی دارید، تعبیر آن این است که شما مرتکب کار اشتباهی شده اید و باید بیشتر به آن فکر کنید.

        اگر خواب میبینید که نفس کسی در حال بند آمدن است، نشانه و نماد این است که کاری که قرار بوده است با موفقیت و پیروزی به پایان برسد، با شکست مواجه خواهد شد. همچنین اگر در خواب می بینید نفس کسی بند آمده است، تعبیر خواب نفس تنگی داشتن آن به این معنا است که شما در کارهایتان شکست خواهید خورد.

        تعبیر خواب نفس تنگی داشتن در کتاب سرزمین رویاها

          کتاب سرزمین رویاها یک کتاب مرجع تعبیر خواب است که بیان می دارد نقشه ای که شما انتظار دارید به زودی انجام شود، عملیاتی و اجرا نخواهد شد.

          تعبیر خواب نفس تنگی داشتن از دیدگاه لیلا برایت

            لیلا برایت یکی از معبرین معتبر می باشد که می گوید اگر در خواب ببینید نمی توانید با بینی خود نفس بکشید بیانگر این است که اتفاقات ناگواری می افتد.

            همچنین در تعبیر خواب خفه کردن، بیان می دارد که اگر کسی قصد داشت در خواب شما را خفه کند، بیانگر این است که در کارهایتان به موفقیت خواهید رسید. همچنین اگر کسی را در حال خفه شدن می بینید نشانه این است که باید مراقب حیله ها و توطئه های دشمنان خود باشید.

            تعبیر خواب سخت نفس کشیدن

            از دیدگاه معبران، اگر در خواب به سختی نفس می کشید، تعبیر خواب سخت نفس کشیدن این است که مرتکب کار اشتباهی شده اید و ممکن است در آینده غمگین و مستمند گردید.

            تعبیر خواب سخت نفس کشیدن، یا تعبیر خواب نفس تنگی داشتن، این امر را بیان می دارد که شما در حال گذران زندگی به صورت خسته کنند و با فشار روانی زیادی هستید.

            همچنین اگر در واقعیت هم دچار تنگی نفس و یا بیماری هایی مثل آسم هستید، همانطور که گفتیم ممکن است در خواب خود این رویا را هم ببینید چون شما در کل طول روز درگیر آن هستید و به آن فکر می کنید.

            تعبیر خواب نفس تنگی مرده

            تعبیر خواب نفس تنگی مرده این است که آن فرد غمگین است و برای اینکه او را از این وضع نجات دهید، باید منشا مشکل را پیدا کنید و یا اینکه برای او خیرات بدهید. اگر خواب ببینید خودتان مرده اید و نفس تنگی دارید، نشانه این است که شما در کارتان اشتباه کرده اید و شکست خورده اید.

            تعبیر خواب بند آمدن نفس

            در تعبیر خواب بند آمدن نفس آمده است که به دلیل انجام کاری در گذشته پشیمان و ناراحت هستید و احساس نارضایتی می کنید. در این صورت باید بر روی تصمیمات خود و تصمیم قبلی که گرفته اید، بیشتر فکر کنید.

            اما شاید بعد از تعبیر خواب نفس تنگی داشتن، بگویید که چگونه از دیدن این خواب هایی که برایتان تبدیل به کابوس شده اند، رهایی پیدا کنید؟ اکثرا تعبیر خواب نفس تنگی داشتن، به معنی فشار روانی حاصل از زندگی و تصمیمات شما است، بنابراین باید راه چاره را در کم کردن فشار های روحی روانی از روی خود کنید.

            اگر بیش از اندازه به مسائل و مشکلات خود فکر می کنید، باید راهی بیندیشید که بتوانید از این افکار رهایی پیدا کنید و در نتیجه خوابهایی از این دست را نبینید.

            همچنین اگر فشار زیادی از لحاظ کاری و روانی بر روی شما است، بهتر است که کار های خود را نظم بیشتری بدهید و برای آن دسته بندی های مختلفی بگذارید تا خیالتان از بابت پیشبرد کارها راحت تر باشد. سعی کنید قبل از خواب با استفاده از تکنیک های مدیتیشن، افکار را از درون ذهن خود خالی کنید تا راحت تر بخوابید.


            مطالب پیشنهادی :

            تعبير خواب احساس خفگي

            تعبیر خواب مبتلا شدن به بیماری آسم


            4 نظر

            1. NazaninNazaninsays:

              سلام و خسته نباشید من خواب دیدم که داشتم راه میرفتم و یکدفعه نفسم گرفت و کلا دیگه نتونستم نفس بکشم و چون همیشه در بیداری دوست داشتم گرفتن نفس را تجربه کنم در خواب با خودم گفتم بالاخره فهمیدم چه حسی داره و بعدا بی هوش شدم تعبیرش چی میشه؟؟

              • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

                سلام ممکن است مشکلات عاطفی و اجتماعی را درزندگیتان تجربه کنید

            2. فرناز واحدیفرناز واحدیsays:

              سلام خسته نباشید. خواب پدر فوت شده ام را دیدم که نفسش تنگ شده و من با یه شلنگ کوچیک بهش نفس دادم واسه چند دقیقه نفسش اومد سر جاش و بردمش داروخونه تا براش دستگاه تنفس بخرم ولی خودش رفت تو داروخانه که بعد رفتم پیشش گفتم من خودم برات میخرم.میشه بی زحمت تعبیرش و بهم بگین.

            3. مهدیه ملکیانمهدیه ملکیانsays:

              خواب دیدم تنگی نفس گرفته ام ولی دوستم منو برد توی یه اتاق اونجا دستگاه آسم بود من تا از اون دستگاه ها استفاده کردم زود خوب شدم تعبیرش چی میشه؟

            4. مریممریمsays:

              سلام صبحتون بخیر مادرعزیزمن ۳سالی هست ک فوت شده اندصبح خواب دیدم بسختی نفس میکشندلطفاتعبیرکنیدممنون میشم