تعبیر خواب جن در چندین حالت مختلف

علم تعبیر خواب زبان اسرارگونه است که از دنیای ناشناخته ی خواب به ما انسان ها الهام میشود. هرچیزی که در خواب میبینیم میتواند در زندگی واقعی ما معنای به خصوصی داشته باشد. از دانه ای که یک مورچه آن راحمل میکند گرفته ، تا برخورد کره ی ماه به زمین و مرگ. علم تعبیر خواب در حقیقت به ما در ترجمه ی این زبانِ پر رمز و راز کمک میکند. تعبیر خواب تاریخ کهنی دارد و از سال 3000 قبل از میلاد مسیح مورد استفاده قرار میگرفته است. اما امروزه تعبیر خواب به علت رشد روز افزون علم بشر به صورت پیشرفته تر و واضح تر انجام میشود.

تعبیر خواب جن و بسم الله گفتن یکی از کلیدی ترین و مهمترین تعبیر هایی است که طبق فرهنگ اسلامی بسیار پرطرفدار و مورد توجه کاربران قرار می گیرد که به نوبه خود چشم گیر است.

تعبیر خواب جن و بسم اله گفتن

تعبیر خواب جن و بسم الله گفتن

طبق روایات اسلام جن موجودی اسرارآمیز است که مانند انسان دارای شعور، اختیار و تکلیف است. بنابر برخی آیات و روایات، جن، آفریده شده از آتش و یا آمیخته‌ای از آتش است.سوره 72 قران جن نام دارد و قران در 22 آیه خود از ان یاد میکند. از قدیم شاید دیده باشید زمانی که کسی از دست شخص دیگری ناراحت میشود از کلمه بسم الله استفاده میکند در واقع کلمه بسم الله به باور ما مسلمانان بر میگردد که هنگام دیدن جن این کلمه را بر زبان برای راندن اجنه و شیاطین استفاده میشود اما رفته رفته این کلمه حتی در مواقعی که شخصی از کسی ازرده میشود از کلمه بسم الله نیز استفاده میکند.

سوال توسط کاربر : خواب دیدم چند تا جن مختلف و ترسناک به من و خواهر کوچکترم حمله ور شدند و یکی از جن ها گردن خواهرم را به شدت فشار میداد و میخواست خفش کنه و بعد با صدای بلند گفتم بسم الله ، به محض اینکه بسم الله گفتم تمام جن ها غیب شدند ، آیا تعبیری دارد ؟

پاسخ توسط کارشناس : درود وقت بخیر ، این رویا میتواند نمادی از ایمنی و دور شدن خواهرتان از بلا ، مصیبت و حتی مرگ و اندوه باشد ! همچنین نشان دهنده ی نجات یافتن در مراحل بسیار سخت زندگی و پیدا شدن راه چاره برای برخی از مشکلات است.

باید به  این نکته توجه داشت که جن از کلمه بسم الله ترس دارد نه بسم الله الرحمن الرحیم زیرا در قران امده است که بعضی از جن ها هنگام قرائت قران می امدند و به صدای پیامبر اکرم (ص) گوش فرا میدادند. همانطور که بسم الله الرحمن ریم جزیی از قران است پس هنگام خواندن قران توسط پیامبر این جمله نیز استفاده میشده.

تعابیر خواب

به طور کل تعبیر خواب بسم الله یعنی دور شدن شیطان است.

پیامبراکرم (ص) میفرماید:

هرگاه بنده ای هنگام خوابش،بسم الله الرحمن الرحیم بگوید،خداوند به فرشتگان می گوید:به تعداد نفس هایش تا صبح برایش حسنه بنویسید.

امام صادق (عليه السلام ) فرمودند: بسم الله تاج سوره ها است و نشان امان و رحمت است و در اول سوره برائت كه بسم الله نيامد، چون برائت و بيزارى از كفار است و اين نبايد با رحمت باشد. پس تعبیر بسم الله امان و رحمت است و تاج امور و اشخاص را یافتن است.

روزی ابن سلام هزاران سوال از پیامبر کرد دوتا از ان هزاران سوال بودند ایا که به من خبر بده که تو اسمان ها ایا در هایی هست؟

حضرت فرمودند:  بله درهایی برایشان وجود دارد و ان درها بسته است که نیاز به کلید برای باز کردن و گشودن انها نیاز است انها کلید هایی مخزونه دارند.

ابن سلام گفت: یا محمد (ص) من را روشن کن و به بگو در های اسمان از چیست؟در جواب حضرت فرمودند که جنس در های اسمان از طلاست.

ابن سلام ادامه داد و پرسید که قفل انها از چیست؟ حضرت پیامبر (ص) : از نور.

ابن سلام بار دیگر پرسید که کلید ان قفل ها چیست؟ حضرت محمد (ص) فرمودند: بسم الله.

 پس بسم الله تعبیرش کلید امور مهم و کلید قفل امورات است.

تعبیر خواب جن و خواندن آیت الکرسی

تعبیر خواب جن و آیة الکرسی خواندن

برای اینکه خانه مأمنی برای جنیان نشود حتی الامکان از مرتفع کردن خانه ها بپرهیزید و در صورت داشتن ارتفاع، نوشتن آیت الکرسی را بر بلندای خانه فراموش نکنید چون اجنه پرنده هستند و می توانند در آن نقاط ساکن شده و به مرور مزاحمت برای ساکنین ایجاد کنند.

چنان چه شخصی خواب دیده باشد از جن می ترسد ، جن به او حمله میکند ، از جن فرار میکند ، یک یا چند جن در حال تعقیب او هستند و در یکی از همین حالات ، شروع به خواندن آیت الکرسی کند ، تعبیر آن ایمن شدن از وحشت ، بدبختی ، فقیری ، خواری و ذلت و همچنین نجات یافتن در برخی از مراحل سخت زندگی می باشد

اگر کسی فقط یک بار ایة الکرسی را بخواند، خداوند هزاران بدی و ناگواری هم در دنیا و هم در اخرت را از ایشان دور میکند. با این که ایة الکرسی مستحب است، اما دیدن ان در هم همانند بیداری از تعابیر خوبی برخوردار است.
پیامبر اسلام (ص) میفرماید: هر کس آیة الکرسی را بعد از هر نماز بخواند، خداوند خودش عهده دار گرفتن جان او میشود و همانند کسی است که همراه پیامبران و در رکاب آنها،در راه خدا جهاد کرده و به شهادت رسیده باشد.

سوال توسط کاربر : خواب دیدم یه جن سیاه رنگ و کوتوله به طرف من نزدیک می شد و به سمت عقب قدم بر میداشتم و لحظه به لحظه بهم نزدیک تر میشد ، بصورت ناخودگاه سوره ی آیت الکرسی را به زبان آوردم و احساس آرامش عجیبی پیدا کردم و متوجه شدم که ترسی که داشتم از بین رفت و جن هم فقط در یک نقطه ایستاد و به من نگاه میکرد ، تعبیرش چی میشه ؟

پاسخ توسط کارشناس : این رویا نشان میدهد درست در زمانی که تصور میکنید ناامیدی یا زحمت بر شما غلبه کرده است و یا اینکه هیچ راه حلی پیش روی خود نمی بینید ، افرادی از شما حمایت خواهند کرد و حتی برخی از موفقیت های شادی ساز و قابل توجه را نیز کسب خواهید کرد و اما در حالت کلی دیدن جن و خواندن آیت الکرسی نشان از امیدواری ، اراده ی قوی ، حمایت شدن ، و همچنین بدست آمدن موفقیت خواهد بود.

استاد دانشگاه علوم حدیث میگود: خداوند متعال محافظت از بنده ای را که 5 مرتبه ایة الکرسی تلاوت کرده باشد را به عهده میگیرد.

 که اگر کسی 5 مرتبه آن را تلاوت کند خود خداوند متعال محافظت بنده را به عهده می‌گیرد.

تعبیر خواب ایة کرسی

دانیال نبی: اگر بیند جن او را بغل می‌کرد و می‌رفت، دلیل بر عز و جاه و بزرگی بود. اگر بیند پریان با او به لطف سخن می‌گفتند، دلیل که کارش نیکو شود. ابن سیرین گوید: اگر جن را مرده بیند، کار او شوریده شود مطیعی تهرانی: اگر جن در خواب دیدید و آن جن خوشحال بود شما غمگین می‌شوید و اگر اندوهگین بود شما شادی و سرور می‌یابید. مشاهده شادی اجنه و جشن و سرور آن‌ها شادی دشمنان تلقی می‌گردد که مطلوب نیست چون شادی دشمن با غم و اندوه ما مرادف است.

تعبیر خواب جن کوتوله

ابراهیم کرمانی گوید: اگر درویش بود. توانگر شود و اگر بیمار بود، شفا یابد. اگر غمگین است شادمان شود، اگر بنده بود آزاد گردد.

تعبیر خواب خواندن آیه الکرسی حضرت امام جعفر صادق فرماید: خواندن آیه الکرسی در خواب، صاحب مقام و منزلت شدن خواننده آن است.

محمد ابن سیرین: اگر بیند آیة الکرسی را خواند، دلیل که از آفت‌ها ایمن شود و کارش بالا گیرد.

  تعبیر خواب جن کوتوله

به ساده ترین راه ، "جن" در خواب به معنای "دشمن" است.

اگر در خواب از جن ترسیدید و فرار کردید یعنی به امنیت خواهید رسید.

اگر در خواب با جن جدل و درگیری داشتید یعنی صلح و سلامت خوهید یافت.

اگر جن را در خانه ی خود دیدید یعنی یکی از نزدیکانتان به شما کینه میورزد.

اگر تعداد زیادی جن در خانه ی خود دیدید یعنی افراد خانواده مخالف با عقاید شما هستند.

اگر جن را در جایی بیگانه دیدید یعنی دشمنی بیگانه دارید که با او رو به رو خواهید شد.

دانیال نبی میگوید: اگر جن در خواب شما را به آغوش کشید و سپس رفت به معنای احترام و جایگاه بلندمرتبه ی شماست. و اگر جن با نرمی و نیکویی با شما مشغول صحبت شد یعنی اعمال شما نیکوست.

تعبیر خواب جن ، تعبیر خواب جن گیری

به گفته ی امام جعفر صادق (ع) ؛

دیدن جن در خواب بر 5 وجه است.

* دوستی عزیز؛ یعنی در زندگی واقعی با دوستی عزیز مواجه خواهید شد.

* بخت و دولت؛ یعنی به قدرت و ثروت خواهید رسید.

* کاری که دارد از او کامرانی یابد؛ اگر به کاری که میخواهد عمل کنید خوشبختی خواهید یافت

* بزرگی و حشمت؛ به شکوه و عظمت خواهید رسید.

* خبر دروغ و کارهای باطل؛ گمراهی و اعمال بیهوده.

تعبیر خواب جن گیری

جن گیری در واقع به تلاش هایی گفته میشود که برای خارج کردن جن شیطان یا ارواح شرور در یک محل مانند خانه و از شخص است که پس از تسخیر مکان یا شخص توسط جن انجام میگیرد. جن گیر معمولا کسی است که تعلیمات  اموزش ها ، توانایی ها و همچنین قدرت لازم برای انجام کار را برخوردار است.

تاثیری که جن پس از تسخیر شخص دارد، میتواند حافظه شخص را کلا از بین ببرد. در واقع یعنی شخص تسخیر شده اتفاقای که قبلا برای او افتاده حتی جن زدگی خود را نیز به یاد نداشته باشد.! همچنین باعث تغییر صدای شخص تسخیر شده تغییر رنگ پوست و همچنین صورت فرد کمی غیر عادی میشود. هنگامی که نگاهی به شخص تسخیر شده انداخته شود میتوان متوجه شد که که چشمان کمی بازتر از حد معمول هستند.

میتوان بر اساس برخی از طالاعات موجود نتیجه گرفت که تعبیر خواب جن گیری ، عزم و اراده ی جدی برای تغییر دادن زندگی ، و یا گرفتن تصمیم های جدید برای شروع یک زندگی متفاوت است ، همچنین تعبیر خواب جن گیری نمادی از حمایت شدن ، کمک کردن به دیگران ، تغییرات تدریجی و قابل توجه در زندگی و محبوب شدن در میان یک جمع می باشد

شخص تسخیر شده توسط جن کار های عجیب و غریب و غیر قابل پیش بینی انجام میدهد طوری که ارتباطش را دیگران و دنیای بیرون قطع میکند به طوری که کاملا درون گرا شده  و کار های عجیب و غیر قابل پیش بینی انجام میدهد. 

گاهی اوقات ساکت گاهی عصبی و پرخاشگر میشود. این افراد مدت زیادی را به یک نقطه نا معلوم خیره میشود یا با خود ، اشیاة  یا فضای خالی حرف میزنند. هنگامی  که جن به بدنش شخص غالب میشود باعث جراهات و کبودی های به طور ناخود اگاه در سطح پوست میشود که علت دقیقی برای ان ها وجود ندارد. حتی در بعضی موارد باعث کنترل کامل فرد را در دست میگیرند و باعث خودکشی شخص تسخیر شده خواهند شد.

نتیجه

به طور کل پاسخ دقیقی برای تعبیر  خواب ها وجود ندارد اما ما قصد بیان سخنان بزرگان تاریخ و افراد مذهبی در خصوص جن و اجنه ها را کردیم به این دلیل که این اطلاعات بتواند در تعبیر خواب کمکی به شما بکند و من سعی کردم به زبانی ساده این موضوع را بیان کنم.


مطلب پیشنهادی و پربحث :

تعبیر ترسیدن از جن در خواب


35 نظر

  1. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم که تو تختم خوابیدم و یک گلدون گل رز. بالاسرمه و گلاشو کردم تو یک گوشو و بینیم بعد که از خواب بیدار میشم اون گلارو در میارم و احساس میکنم که یک پر گل تو بینیم گیر کرده بعد یهو از جن میترسم با ترس میرم سمت اتاق مامانم اینا ولی پام به زمین گیر میکنه و نمیذاره برم اون جا بعد اونارو بیدار میکنم میگم جن کمکم کنید اونا هم نه خواب نه بیدار بودن بهشون گفتم بذارید. این جا بخوابم ولی مامانم گفت جامونو تنگ میکنی منم گفتم رو صندلی میخوابم بعد یهویی دستگیره ی در کشیده شد و در. باز شد بعد بابام رفت ببینه دید هیچ کس پشت در. نیست دوباره درو بست جنه از پشت کلید. سمت مارو. هُل میده به بیرون بابام کلیدو کامل در. آورد بعد. دیدیم از. بالا یه نخ آویزونه و بهش کلید وصله منم اونو گرفتم و خیییییلی ترسیده بودم بابام گفت جنه😬

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است موفقیت های مالی در زندگی برایتان ایجادشودو در کارهایتان گشایشی حاصل شود

  2. مرجان قاسمیمرجان قاسمیsays:

    امروز ساعت ۸ صبح یه خواب شدیدگرفتم کنار بخاری دراز کشیدم و خوابیدم توی خواب عین واقعیت همونجا بودم ولی دست و پاهام چفت شده بود و نمیتونستم حرکت کنم توی خواب حدس زدم شبح منو گرفته و کلی سوره های قرآن و صلوات و خوندم اما فایده نداشت هر چی فریاد میزدم کسی صدامو نمی شنید بعدفهمیدم کسی توی دستشویی و داره چیزی رو میشوره صدای آب میومد اما ترسم از تکون نخوردن اعضای بدنم بود نه ازحضور بیگانه.توی خوابم تصمیم گرفتم بخوابم شاید بیداربشم همه چیز درست بشه چشمهامو بستم و وقتی باز کردم دیدم همش خواب بوده.میشه خواهشا برام تعبیرش کنید؟آدرس ایمیلم هم گذاشتم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در وضعیت سرگردانی و ترس به سر می برید باید به خدا رجوع کنید و ازش کمک بخواین و در نماز هایتان مقید تر باشین

  3. مهتابمهتابsays:

    سلام من خواب دیدم خوابیدم و دارم خواب میبینم که یه جنی همش تو گوشم میخوند که کسی که دوسش داری دوستت نداره و فالت بده و حرفای نامید کننده میزد و میخندید و اذیتم میکرد منم یهو از ترس و وحشت از خواب پریدم و اتاقم تاریک بود و با وحشت و گریه فرار کردم و از اتاقم رفتم بیرون و مامانم دید خیلی ترسیدم و دارم گریه میکنم یه قابلمه رویی رو پر اب کرد خنک و گوارا کردبهم داد تا بخورم منم خوردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نگرانی ها و دغدغه های فکری دارین شب ها همگام خواب گلاب استشمام کنین

  4. قاسمیقاسمیsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم توی خونه مامانم همراه مامانم دراز کشیده بودیم که یهویی دیدم از توی حمام صدای روش اب می اید به مامانم گفتم کی حمامه گفت هیچکس صدا نمیاد ولی من اون صدا رو میفهمیدم از ترس توی دستام خشک شده بود و زبونم گرفته بود که مامانم دستم گرفت ومنو برد بیرون از خونه درضمن من خیلی خواب جن میبینم همیشه هم منو اذیت یا میترسونن پیش دعانویس رفتم یه مدت خواب ندیدم ولی باز دوباره خوابشون مبینم چرا؟؟؟😩😩

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس سعی کنین شبا تنها نخوابین قرآن بذارین بالای سرتون اذان افق شهرتون رو بذارین خونتون پخش شه و هر روز به تلاوت سوره ی بقره گوش بدین با بذارین تو فضایی که هستین پخش شه

  5. قاسمیقاسمیsays:

    سلام و درود من دوباره خواب دیدم که در خانه مادرم هستم وباصدای بلند قرآن رو باصوت میخونم و در آنجا جنی بود که من آن را نمی دیدم واو با مادرم گفته بود بهش بگو اینقدر قرآن نخونه وساکت بشه و صدای مادرم رو شنیدم که گفت خوب می‌ترسه ومن با صدای بلند تر قرآن می‌خوندم وخیلی ترسیده بودم در پیام بالایی که ازمن بود گفتین همیشه قرآن بخونم و صدای اذان گوش بدم که تقریبا این کارو انجام دادم واین خوابو دوباره دیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده عزت واحترام و بزرگی است که در زندگی برای کسب ان در تلاش هستید

  6. کریم۷۳کریم۷۳says:

    سلام خواب دیدم که یکنفر جن زده بود..منم گرفتمش بعدچن نفر دیه هم گرفتنش باهام و اول دعای سلامتی امام زمان بعد آیه کرسی خوندم از بدنش درومد رفت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خطر و نگرانی ازتون دور میشه

  7. مریممریمsays:

    باسلام من چندسال پیش خواب دیدم توی خونمون یک موجود کاملاسیاه که ترکیبی از شتروگاو بود وسم داشت داره پرسه میزنه وفقط من حسش میکردم وهرچقدر به بقیه هشدارمیدادم کسی اعتنا نمیکرد یک مرتبه توی یکی از اتاقهامون که والدینم میخوابیدن دیدم پدرم اون روگرفت وذبحش کرد وهمزمان اون موجود به چشمای من خیره شدوچشمهاشم کاملا سفیدبودولی اونقدرنافذ وزنده نگاهم کرد که از شدت شوک ازخواب پریدم ونمیتونستم چیزی بگم.یک مدت بعد مادرم دچارسکته مغزی شدولی بانذر پدرم خیلی زود خوب شد.ازاون ماجرا۱۲سال میگذره من الان متاهلم وخانواده همسرم خیلی بامن بدهستن دوباره خواب جن رومیبینم برای خودم میخواستم بدونم تعبیری هم داره یافقط بخاطر استرس ؟ممنون از توجه وپاسختون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام البته که استرس هم موثر هست خیلی با خدا باشین و تلاوت سوره ی بقره رو در منزلتون داشت باشین و نیم ساعت مانده به غروب آفتاب اسپند دود کنید

  8. ستارهستارهsays:

    سلام. من خواب ديدم يك جن خودش رو شبيه زني درآورده بود. با چادر مشكي داخل خونمون بود. مادربزرگم ميگفت اين خانم خوبيه داريم با هم دعا ميخونيم. من بلند شدم از خونه بيرونش كردم و وقتي رفت بيرون دم در از بس ترسناك بود زهره ترك شدم و با جيغ بيدار شدم مامانبزرگمم وقتي جن رو از خونه بيرون كردم گفت رأست ميگفتي طلاهامو دزديد...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام حرز امام جواد همراه داشته باشین

  9. میم قیمیمیم قیمیsays:

    سلام دوستم دیشب این خواب رو دیدن از زبان خودشون میگم: دیشب خواب دیدم حاملم.دارم میرم مهمونی. شکمم خیلی بالا نبود ولی میدونستم حاملم.بعد خواب دیدم سه تا سنگ خریدم که بهشون میگم بیا و برو حرکت میکنن🤔. بعد دیدم سه نفر تو بالکن خونمونن(خونه مامانم بودم). گفتم اینا دیگه کین؟ برادرم رامتین گفت اینا همون سه تا سنگن. جن هستن. تو سنگا رو خریدی اینا اومدن تو خونه. گفتم چکار کنم که برن گفت نمیدونم میپرسم بهت میگن. من هی بسم الله الرحمن اینا خوندم. دور شدن. )ولی کاری نداشتن با ما،یکیشون گل داد به رامتین که به رامتین گفتم بوش نکن خطرناکه. به عنوان مهمون میخواستن بیان تو که من هی بسم الله الرحمن گفتم و رفتن. نزدیکه صبح هم دیگه خواب نبودم یکی تختمو تکون داد بیدار شدم🤔

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام درگیری و مشغله ی فکری دارن بسیار از خدا کمک بخواین

  10. مصطفی قمصطفی قsays:

    سلام خواب دیدم صبح از خواب بیدار شدم و دیدم همه اعضای خانواده دارن لباساشنو می پوشند و می خوان از خونه برند ولی انگار نمی خواستند منم با اونا برم منم رفتم اتاق و لباسامو پوشیدم و از اتاق اومدم بیرون دیدم هیچ کس خونه نیست و از تو انباری پشت اشپز خونمون یه صدایی می یومد منم ترسیده بودم و همین طور که به انباری نزدیک می شدم از خودم صدا در میو وردم که اگه چیزی هست بره وقتی رسدم از کنار در داشتم نگاه می کردم که یه چیزی روی وسایل نشسته و داره سر یه زن رو می خوره فکر کنم سر مادرم بود بعد به من نزدیک شد و منم از ترس رو ماشین لباس شویی نشسته بودم و دستامو جلوی چشام گرفته بودم یه دختر میشه گفت بچه بود با لباس سفید و با من حرف میزد روی پاهام احساس درد میکردم انگار یکی داره چنگ میکشه و بهش گفتم که دستشو از پام برداره و اون به من گفت که من به پاهات دست نزدم وقتی که نگاه کردم دیدم که اون اصلا دست به پاهام نمی زنه و پاهام همین جوری داره چنگ کشیده میشه و ازش خون میاد چند دفعه ی دیگه خواب های کوتاهی از جن دیدم ولی اون جنه نبود خونمون تقریبا نزدیک قبرستون بود و حالا از انجا رفتیم

  11. محمد مهدیمحمد مهدیsays:

    من خواب دیدم که یه جن چشم قرمز نشسته روی صندلی و داره من رو نفرین میکنه.بعد یه کاغذ به من داد اسم سه تا جن روش بود و یکی از اونها خودش بود . بهم گفت که این سه تا جن تو رو به خاطر گناهانت نفرین کردن . بعد من ترسیدم . و فرار کردم.

  12. محمدمحمدsays:

    سلام وقت بخیر ، امروز چند دقیقه قبل از اذان صبح خواب دیدم داخل دستشویی نشستم ولی سایه ام داخل دستشویی کامل و هماهنگ با رفتار بدنم نیست متوجه شدم کار جنه منم ترسیدم از دستشویی فرار کردم بعد از فرار از دستشویی بسم الله الرحمن الرحیم گفتم و رفتم .تعبیرشو بگید لطفا.

  13. مریممریمsays:

    سلام وقتتون بخیر.خواب دیدم با نامزدم توی جاده ایم داریم میریم سمت سیستان بلوچستان یکم از مسیر که رفتیم نزدیک شهر که شدیم یکدفعه یک طوفان گرد و خاک شد که من نمیتونستم جاده را ببینم و شیشه های ماشینو دادیم بالا و بعد وارد سهر سدیم .و من میخواستم برم دکتر که رفتیم داخل یک کلینیک .اونجا انگار یکی یک چیزی ازمون دزدیده بود وقتی سراغشو از بقیه گرفتیم خندیدن و گفتن کار فلانی بوده که منظورسون یک جن بود و آدرسشو توی محوطه بهمون دادن ما رفتیم توی محوطه که حالت باغ داشت وکه یکی را دیدیم با قد خیلییی بلند در حال فرار دنبالش رفتیم که اون ایستاد جلوی یک کمد و اون وسیله ای که دزدیده بود که توی خواب یک عروسک خیلی بزرگ پارچه ای بود را بهمون برگردوند .من باهاش حرف زدم و اصلا نمیترسیدم ازش با خنده و سوخی بهش گفتم این چه کاری بود کردی .یادمه سفیدی چسماش خیلی قرمز بود و من ازش پرسبدم چرا چشمات انقدر قرمزه و یکم نصیحتش کروم که یادم نیست و بعد ازش دور شدیم و رفتیم

  14. ZhrZhrsays:

    سلام خواب دیدم رفتیم خانه مادر شوهرم که انجابخوابیم اما خانسون در واقعیت اونجورنیست..بعدمادرشوهرم چندتا تکه پیه دنبه خوردشده داخل پلاستیک ودوتا10 هزارتومنی داد گفت بزار زیر سر بالشت پدرشوهرم ودیگری برادرشوهرم گذاشتم و خوابیدیم و چند دقه بعد همه خواب بودن دیدم توحیاط اتشی روشن شد ترسیدم هرچی صدای برادرشوهرم وپدرشوهرم زدم اصلا بیدارنشدن انگار تکه گوشتی افتاده بودن.صدای مادر شوهرم زدم اونم بیدارشد ولی باوحشت من دوتا بچم توحیاط افتاده بودن پسرم و نجات دادم تااومدم دخترمو نجات بدم یه جن سیاه و زشت امدمنو گرفت دخترمو انداختم تو ازپنجره ولی خودمو گرفت نمیذاشت برم داخل اون یکی برادرشوهرکوچکتردستمو گرفت نجاتم دادامدیم داخل بعد اون دوتا برادر شوهرم و پدرش که زیر بالشتشون پیه و پول گذاشته بودم بیدارشدن ورفتم زیر بالشت برادرشوهرنگاه کردم دیدم بجای انهایه آیینه کوچک بایه فلز که روش نوشته بودتااخرعمر گناهش زیاده.و زن میگیرد...وچندتا ایه قران نوشته شده بودیه همچین چیزایی درست نمیتونستم بخونمش..بعد فضاطوری شد انگار همگی تویه صحرایی هستیم عجیب و غریب هرچیزی تبدیل به چیز دیگری میشدخیلی تحت تاثیر خواب قرارگرفتم خواهش میکنم تعبیرش راموبه موبگیدممنونم

  15. بيتا سيفىبيتا سيفىsays:

    سلام من قبل از اذان صبح خواب ديدم در رختخواب خواب هستم و با فكر حضور جن در اتاق بيدار و ترسان شدم و بسختى چندبار بسم ا...گفتم و ناله ميكردم ولى اعضاى خانواده م در قسمت ديگرى از خانه بودند و نميشنيدتد بعد انگار يك نيروى خاص ميخواست مرا با خود ببرد ولى من به حالت سينه خيز و بسختى خودم رو به خانواده م رساندم و با ناله هايى كه ميكردم متوجه من شدند.

  16. سحرنصیرسحرنصیرsays:

    سلام و وقت بخیر.خواب دیدم که خیلی بی قراری میکنم و ناراحتم.یک دفعه فردی ناشناس که به نظرم نوجوانی بود و درمکانی نامعلوم جن زده شده بود وچشماش سفیدبود خطاب به من که خانومم گفت سلام حاج آقا.و من تو خواب دلیل تشویشمو فهمیدم و اون فرد تسخیر شده رو دیدم. و شروع کردم به جن گیری بسم الله الرحمن الرحیم و سوره الرحمن رو تاآخر خوندم و باهر آیه دستمو از جلو چشماش به سمت آسمون میبردم انگار که بخوام نیرویی رو خارج کنم. و در آخر گفتم باقدرت خداوند تو رو به جهنم بازمیگردونم جای ابدیت و دیدم که چشمای اون بچه سیاه شد و برگشت.درضمن دومین باره خواب جن گیری با سوره الرحمن رو میبینم ممنون میشم تعبیرشو بفرمایید سپاس از لطفتون(ایمیل همسرمم گذاشتم)

  17. حمید رضاحمید رضاsays:

    سلام من در خواب دیدم به خانه یک خواننده مشهور رفتم ودر آنجا در حین صحبت کردن در حیاط صدایی شنیدم و به طرف صدا رفتم و همه دنبال من آمدن به دیوار سفیدی رسیدم که یکدفعه یه سایه سیاه در برابر من ظاهر شد و من فریاد زدم روح مواظب باشید که آن روح وارد بدن من شد ومرا از زمین بلند کرد در ارتفاع یک متری زمین بودم و اراده ای از خودم نداشتم و دور خودم میچرخیدم که دوستان مرا گرفتند و پایین اومدم از بدن من خارج شد من که نشستم روی زمین همه میپرسیدن چی شد که دوباره وارد بدن من شد ومرا به لرزه در میاورد دراین موقع من شروع به خواندن سوره حمدوبعداز آن سوره توحید رو خوندم سر خود را گرفته بودم اما احساس ترسی نداشتم ممنون میشوم راهنمایی کنید

  18. گلیگلیsays:

    سلام تو خواب دید رو تخت دراز کشیدم یهو لویتر اتاق بدجدر حرکت کرد داشت میفتاد رفتم بیرون از اتاق به دوستم که خونه مامان بزرگم بودیم گفتم ماجرا رو اومدیم اتاق دیدیم لوستر عوض شده بعد جلو چشممون دوباره یه جن که سایش رو تو دیوار دیدم لوستر رو در اورد و برد تعبیرش چیه بعد اخر خوابم هم با پدرم سر موضوعی بحثمون شد

  19. بابک امامعلیپوربابک امامعلیپورsays:

    من دیروز یک خواب بدی دیده بودم که دارم از اسانسور به خونه مادر بزرگم میرم بعد که در اسانسور باز شد یه صدای پا می امد بعد تند و تندتر شد بعد یکی کمرم رو محکم فشار داد و از خواب بیدار شدم رفت تو بالاکن و رویه کاغذ نوشته بو نو خواهی مرد تعبیر میکنید

  20. پوریاپوریاsays:

    سلام و خسته نباشید... من گاهی اوقات به لطف خدا خوابای بسیار صادق و قوی میبینم... خواب دیدم با دوست صمیمیم تو رستوران روی میز شماره چهل نشستیم که یه فیلم تو گوشیمه که قبلا گرفتم رو دیدیم، از خودم با دوستم و نفر سوم که نمیشناسم می‌بینیم که در شب تو یه جای متروک یه جن (فکر کنم سفید) میاد که نفر سومی رو گفتم نمیشناسم شدیدا میترسونه و جن سفید غیب میشه و بعدش یه جن قهوه ای فکر کنم کتوله با رنگ قهوه ای و سری گرگ مانند کنارمون ظاهر میشه (همه اینا رو تو گوشی دیدم که ماله گذشته بود) بعد خودم و دوستم کمی ترسیده بودیم و خواستم فیلمو به یکی از دوستام نشون بدم که دوستم گفت بهش نشون نده خوب نیست و بیا اینجا رو ترک کنیم و از خواب میپرم. خیلی ممنون

  21. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم با خواهر در پذیرایی نشستیم که ناگهان صدای از داخل حمام میاد که انگار کسی اونجاس درحاالی که فقطد منو خواهرم هستیم خواهر میره ببینه منم دنباش میرم خواهر با ترس به من میفهمونه که جنه منم خیلی میترسم و میخوام بگم بسم الله اما خیلی سخت میگم انگار دهنم باز نمیشد که بگم اما میگم تعبیرش چی میشه؟

  22. ف.نف.نsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم که با یه افرادی که نمیشناختمشون در خانه ای بودیم که از جن حرف میزدن و بسیار میترسیدن در همون لحظه یه جن اومد و من محکم گرفت و اعضای بدن من لمس میکرد ایه لکرسی خوندم که در حال خوندن فشار شدیدی روی من بود و در نهایت اون من رها کرد و رفت تعبیرش چی هست ممنون

  23. ح.رحیمیح.رحیمیsays:

    باسلام. من دیشب خواب دیدم که با چند نفر وسایل بردیم به یک مکان ناآشنا.که نزدیک رودخانه بود.یه نفر گفت که وسایل را داخل رودخانه بریزیم.من گفتم الان بخوابیم.فردا این کار رو انجام میدیم.گفت دیره الان .بعد اون از اون مکان بیرون رفت ومنم دنبالش .به محض اینکه از اون مکان بیرون رفتم یه نفر که مثل سایه وشبیه آدم بود را دیدم که کراوات زده بود.وهمه جا تاریک بود.وقتی اونو دیدم ترسیدم.و رفتم دنبالش واون فرار کرد و من سنگ برداشتم و بهش پرتاب کردم و اون داشت فرار میکرد و منم داشتم آیت الکرسی میخوندم.تو خواب. که همون لحظه از خواب بیدار شدم. لطفا بفرمایید تعبیرش چیه؟؟ سپاس

  24. کیمیا پارسایی فرکیمیا پارسایی فرsays:

    خواب دیدم توسط ی موجود افرادی دارن ازار میبینن من بهشون گفتم کار اجنس کسی باور نکرد منو چندتا دوستام نشستیم ک بیرونش کنیم دسته همو گرفتیم بهشون گفتم ایت الکرسی بخونین هیچ کدوم نمیخوندن یهو اون موجود اومد منو تسخیر کرد ک نداره من بخونم ولی من بزور ایت الکرسی شروع کردم ب خوندن اون رفت ولی جمله اخر ایت الکرسی هی از یادم میرف دوباره از اول میخوندم ک تمومش کنم

  25. StarStarsays:

    سلام وقتتون بخیر اگه توی خواب یه دست قطع شده ی پرخون و گرم باشه و ینفر بگه این دست جن زده هست و پیش هرکی باشه عواقب بدی داره... و دستو بیرون بندازن و بازم برگرده، و توی خواب درحال تلاش برای دوری از دست باشه و در همون حالت بیدار شه تعبیر خواب چیه؟

  26. پریپریsays:

    من خواب دیدم جن ازبدن یه دختربیرون کشیدم باذکرلاحول ولاقوت الابلا

  27. ساراساراsays:

    خواب دیدم یک جن داره به سمت من میاد و من از او نمیترسم و بلند بلند فریاد میکشم و میگویم بسم الله و جن میترسه و میره عقب غیب میشود

  28. ارش حیدرپورارش حیدرپورsays:

    سلام خسته نباشید . خواب دیدم روی هوا خوابیدم بعد یه شخصی میاد گردنم رو ماساژ میده . بعد میبینم تو خونه خودمونم جن میاد تو حال منو بغل میکنه . خیلی ترسیده بودم . تو همین لحظه منو مادرم غذایی میدیم به جن میگیم این خیراته . ببر با رفیقات بشین بخور . اونم شاد میشه میره . ممنون میشم تعبیرش کنید

  29. امیرحسیم روزبهانیامیرحسیم روزبهانیsays:

    سلام من خواب دیدم ک با دوستانم ک تقریبا آنها را نمیشناختم ب کوهنوردی رفتیم بعد چند متر مانده ب سعود قله دو نفر از دوستانم از قله افتادند وقتی رفتیم دنبالشون رفتارشون عجیب قریب بود ک بعد از این ک بیدار شدم مشخص بود جن بودن ب یکباره ب منو بقیه دوستام حمله کردن و هممونو یکی یکی کشتن و ما هم تبدیل ب جن شدیم بعدش محل کارمونو هم ب آتیش کشیدن ک یهو من بیدار شدم و بسم الله و حمد و سوره رو خوندم از ترس لطفا تعبیرشو بگید من تو سال شاید یکی دو بار بیشتر خواب جن نمیبینم.

  30. کیانکیانsays:

    من خواب دیدم که وقتی به ایینه نگاه میکنم جن میبینم و میترسیدم به ایینه نگاه کنم تعبیرش چیه؟؟؟

  31. MahlinMahlinsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم تو ی خونه بزرگ من خواهر زاده ام بودیم کیان اسمشه ی جن یا دوتا بود فک کنم حالت صورتش عادی بود میخواست بهمون نزدیک بشه من نمیترسیدم فقط میخواستم ازش دور بشم یا صاحب الزمان میگفتم ازم دور سه می‌رفت باز میومد چندبار گفتم بالاخره رفت تعبیرش چیه لطفا بگید تعبیرشو

  32. مصطفیمصطفیsays:

    سلام خواب دیدم خونه مادر بزرگمم با پسرخاله ام میخواییم بریم که یه دفعه یه جن که من ندیدمش لباسمو کشید از دستم بعد رفت تو جلد پسرخاله ام پسرخاله ام عین فنر شده بود همه جا میرفت و چشماش آبی شده بود که من گرفتمش و آیته الکرسی خوندم و جن از جلدش اومد بیرون و رفت تعبیرش لطفا بهم بگین

  33. MobinaMobinasays:

    سلام من خوابم خیلی واقعی بود خواب دیدم یه موجودی بالا سرم نشسته من چشمام تو همون حالتی که خوابیده بودم بسته بود توی خواب من میدونستم خوابم و تلاش میکردم بیدار شم یهو شروع کرد به شمردن از یک تا پنج شمرد من موهای خودمو یه مقدار خیلی کمی کشید تا بیدار شم و اینم بگم من چهره اونو تو ذهنم میدیدم ولی چشمام بسته بودم بدنمم نمیتونستم حرکت بدم

  34. امیرمحمدامیرمحمدsays:

    سلام من خواب میدیدم چند نفر گردگشگر آمدن خانه ما و یکی از گردشگرا رفت در اتاق من بعد صدای جیغ زدنش آمد و من رفتم بفهمم چیه دیدم جنی سیاه دوید به دنبال من و گلو هم را گرفت و برد بالا لطفا تعبیر کنید

  35. سیناسیناsays:

    سلام من 14 سالمه پسر هستم چند شب پیش خواب دیدم موجودی سیاه ماننده داره منو از پشت میکنه عین واقعیت بود انگار واقعا داشت میکرد منو. تعبیرش چیه