تعبیر خواب عکس کودکی از دیدگاه های مختلف

تعبیر خواب به صورت کلی به توضیح رفتارها و دیده های روح انسان می پردازد که در زمان استراحت از جسم جدا می شود. در این نوشتار تلاش شده است تا به توضیح و تعبیر خواب عکس کودکی پرداخته شود.

تشریح حالت های عرفانی معمولا از دیدگاه افراد مختلف مطرح می شود. هر کدام از این اشخاص با سطح و درک عرفانی خود معانی مختلفی را از تعبیر خواب عنوان می نمایند. مشاهده عکس کودکی در زمان استراحت می تواند تعابیر مختلف داشته باشد که در زیر به تفصیل در مورد آن صحبت شده است.

به صورت کلی مشاهده عکس در زمان استراحت و خواب بازخورد تصویر فکری شما است.  این تصویر فکری می تواند بیانگر یک رویا، درخواست فرد برای توجه و یا از یاد نبردن خاطره ای قدیمی باشد. در نظر داشته باشید مشاهده آلبوم عکس نشان دهنده خوشبختی و خیر است.

تعبیر خواب عکس کودکی از دیدگاه آنلی بیتون :

اگر عکس کودکی خود و یا فرد دیگری در خواب مشاهده می نمایید که زیبا و سلامت است، بیانگر آرامش و سلامت است. چنانچه خود را به  صورت بچه و کودکی مشاهده می نمایید که از وضع فعلی بسیار جوانتر هستید، به این معنا خواهد بود که در آینده نزدیک کاری انجام خواهید داد که با خامی و رفتار های بچگانه همراه است. همین امر موجب پایین آمدن شان و حرمت شما از دید دیگران خواهد شد.

چنانچه تصویر کودکی شما به صورت بیمارگونه و رنجور است، نشانگر بیماری و رنج زودرس است. پیشنهاد می شود در این وضعیت جهت رفع بلا و خطر صدقه کنار بگذارید.اگر  عکس کودکی خود را بسیار کهنه و فرسوده در خواب مشاهده نمایید، تعبیر خواب شما به  این صورت است که یک کار نیمه کاره در گذشته دارید و آن را به  صورت نصفه رها نموده اید.

تعبیر خواب عکس کودکی از دیدگاه ابراهیم کرمانی:

دیدن تصویر کودکی خوش رو می تواند تعبیر فرشته را داشته باشد و مشاهده ی کودک زشت رو به مال دلالت می کند. ابراهیم کرمانی عنوان می کند که تعبیر عکس کودکیِ فرزند خود، نشانه خوشبختی است. اگر مردی در خواب عکس کودکی را به همراه مادر وی مشاهده نماید، در تعبیر خواب او اوقات مبارک و میمونی مشاهده می گردد.

دیدن کودکان بسیار در عکس و زمان خواب نشان دهنده غم و غصه و اتفاق افتادن مشکل و فلاکت در زمان نزدیک است.

تعبیر خواب عکس کودکی از دیدگاه لوک اویتنهاو:

مشاهده عکس کودکی که در خواب می دود نشان دهنده خوشبختی و از طرف دیگر تصویر کتک زدن کودک در تعبیر خواب به بی عدالتی در آینده دلالت می نماید. لوک اویتنهاو تصویر نوزاد سالم و تندرست را در تعبیر خواب نشانه نعمتهای بسیار و رزق و روزی می داند.

تعبیر خواب عکس کودکی از دیدگاه محمد بن سیرین:

از دیدگاه محمد بن سیرین دیدن عکس کودکی تعبیر خواب خوش یمنی نمی باشد زیرا کودک فارغ از غم و اندوه است. او عنوان می کند که اگر یک مادر در خواب تصور کودک خود را به صورت رنجور ببیند، وی همواره سلامت و تندرست خواهد بود.

اگر تصویر کودک مرده در خواب رویت گردد به این معنا است که ترس شما از آینده صحیح می باشد و به زودی غم و اندوه فراوان به شما وارد می شود. چنانچه عکس کودکی به صورت غمگین در خاطر مانده باشد، در تعبیر خواب وی این موضوع مطرح می شود که بعضی از دشمنان و افراد قصد سو دارند لذا در آینده مشکل و دردسر ایجاد خواهد شد.

اگر پدری تصویر کودک در حال شیر خوردن خود را آلبوم عکس مشاهده نماید، نشانگر آن است که اسیری و حبسی در آینده بر وی وارد خواهد شد. اما گر عکس کودکان در حال بازی و اوقات خوش از تصویر در ذهن باشد به معنای عشق، کامروایی و پیروزی در آینده است لذا در تصمیم خود می بایست ثبات قدم بود.


دیگر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب کودک | توپ تاپ

تعبیر خواب برگشتن به زمان گذشته


10 نظر

  1. سیماسیماsays:

    سلام دیشب خواب دیدم البومای قدیمی رو نگاه میکردم و چند تا از عکسای کودکی که اتفاقا تو بیداری داشتم بهش فک میکردم کجا گذاشمشون رو پیدا کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر درگیری ذهتی است

  2. لیلا.بلیلا.بsays:

    سلام.خواب دیدم پزشکم که برای معالجه پیشش میرم یک قاب عکس سگ یاگرگ دردستش داشت ونگاهش میکرد،تعبیرش چیه؟

  3. ساراساراsays:

    من خواب دیدم که عکس بچگیم رو نگاه میکردم که خیلی خوشحال و سرحال بودم اما یک قیچی تو دستم بود که باز بود

  4. سامرقسامرقsays:

    خواب دیدم ی فیلم قدیمی خواهرم اورده بهم میگه تو این فیلم صدای مامان هست اگه میخوای گوش بدی(مامانم فوت شدست)من تو اون فیلم کوچیک بودم و میرقصیدم و مادرم و اقوامم که درحال حاضر فوت شدن تو فیلم بودن فیلم دارای ی صحنه های وحشتناکیم بود

  5. عاصفه عباس زادهعاصفه عباس زادهsays:

    من خواب دیدم کودکی خودم اومد پیشم. پسر بچه بود در حالی که من یک زن چهل ساله ام. او رنجور و بیمار بود دراز کشید و من تشریح کردمش. من در زندگی واقعی پزشکم. انگار دنبال علت مرگ بودم. یک مساله رو هم بگم من در واقع در کودکی اغلب با این بحران روحی مواجه بودم که دوست نداشتم زن باشم و همیشه از خود گذشتگی بکنم. از زن بودن بدم می اومد و لباس های مردونه می پوشیدم. الان هم با اینکه دو بچه دارم فرزند پسرم دارای مشکلات روحی بصورت افسردگی و بیش فعالی هستش.

  6. Saba jahedSaba jahedsays:

    سلام من خواب دیدم تو یه جای غریب و شبیه یه خونه رفته بودم با دوستم و عکس های از دوران بچگیم از این طرف و اون طرف خونه پیدا میکردم بعد خالم رو دیدم که بهش گفتم من میرم تو هرچی از عکس های من پیدا کردی برام بفرست که اونم قبول کردو اینکه دوستم هم یکی از عکسای بچیگمو پیدا کرده بود و سعی داشت تو ی ظرف پرنمک پهنون کنه که من دیدم و گفتم اون عکس منه و اونم انگار که خبر نداشت خلاصه ممنونم میشم راهنمایی کنین🙏

  7. مینومینوsays:

    سلام . من مادرم فوت کردند خواب دیدم دارم عکس کودکیشون رو تو آلبوم نگاه میکنم خوشگل بود از نظرم فقط موهاش کوتاه بود چشمش یکمقدار انحراف داشت. . ممنون میشم بگید تعبیرش چیه

  8. گمنامگمنامsays:

    خواب دیدم داخل کلاس 3نفره هستیم من یک پسر و یک دختر که اون دختره بعد کلاس درس عکس بچگی من رو ک بسیار پریشان طور یا مثلا خون ککل صورتم و چشمانم رو گرفته ب من نشون میده نشانه چیه؟

  9. امیرووووامیرووووsays:

    خواب دیدم برای دزدی وارد خانه ای شدم همین که اطراف را نگاه میکردم چشمم به تابلوی عکس بزرگی که روی دیوار قاب شده بود افتاد که عکس چند نفره با و سن و احوالات مختلف بود که یکی از افراد داخل عکس ۶سالگی خودم بود که خیلی خوشحال ژست گرفته بودم در حال کنکاش بر روی عکس بودم که ناگهان درب منزل باز شد ۲دختر جوان که فرزندان آن منزل بودن وارد شدند و من مجبور به فرار گشتم

  10. امیر حبیبیامیر حبیبیsays:

    خواب دیدم برای دزدی وارد خانه ای شدم همین که اطراف را نگاه میکردم چشمم به تابلوی عکس بزرگی که روی دیوار قاب شده بود افتاد که عکس چند نفره با و سن و احوالات مختلف بود که یکی از افراد داخل عکس ۶سالگی خودم بود که خیلی خوشحال ژست گرفته بودم در حال کنکاش بر روی عکس بودم که ناگهان درب منزل باز شد ۲دختر جوان که فرزندان آن منزل بودن وارد شدند و من مجبور به فرار گشتم