آموزش نقاشی خرگوش مرحله به مرحله

حتما اسم خرگوش بوگز به گوش شما هم خورده است ! ما در این مطلب از توپ تاپ ، بصورت مرحله به مرحله نقاشی خرگوش بوگز را به شما کودکان و دوستان عزیز آموزش خواهیم داد ، حتما اگر موفق شوید تا با وسایل خیلی ساده ، خرگوش بوگز را نقاشی کنید ، در انتهای کار خوشحال خواهید شد ، پس دعوت میکنیم که در این بخش با ما همراه باشید.

خرگوش بوگز ممکن است یکی از قابل تشخیص ترین شخصیت های کارتونی در تمام دوران است، که بعد از میکی ماوس دیزنی، دومین شخصیت است. این شخصیت بعد از انیماتور و خالق خود، یعنی بن بوگز هاردوی، به او این نام داده شد. او این شخصیت را در سال 1938 به تصویر کشید.

بوگز اغلب در کنار شخصیت های لونی تونز از قبیل اردک دافی، خوک پورکی، شیطان تسمانیان، المر فود و یوزمیت سم دیده می شود. او اغلب با خشم و انتقام، طرح های شخصیت های رفیق خود را، برای این که لقب خود، خرگوش راسکالی را بدست آورد یا به عنوان المر فود بگوید، " آن وبیت واسکالی"، خراب می کرد.

تقریباً یک قرن پس از خلق او، خرگوش بوگز هنوز بر روی صفحۀ بزرگ نمایش است. اسپیس جم 2، "ادامۀ آن که مدتی طولانی منتظر ماند" به فیلم واقعیت مورد بحث 1996 که خرگوش بوگز با ستارۀ بسکتبال، مایکل جردن، جفت شده بودند در سال 2021 به روی صفحۀ نمایش در خواهد آمد. این بار بوگز و بقیۀ بازیگران کنار جیمز لوبورن ظاهر شد.

می خواهید نقاشی خرگوش بوگز کمیک را بکشید؟ این راهنمای نقاشی شخصیت کارتونی سادۀ گام به گام همینجاست تا کمک کند. تمام چیزی که نیاز داری یک مداد، خودکار یا مارکر و یک ورق کاغذ است. ممکن است همچنین دوست داشته باشید از مداد رنگی مومی یا مداد رنگی در سایه های خاکستری رنگ، نارنجی و سبز استفاده کنید تا بوگز و هویج خوشمزه اش را رنگ آمیزی کنید.

آموزش قدم به قدم نقاشی خرگوش برای کودکان

آموزش نقاشی خرگوش مرحله اول

1.با کشیدن سر خرگوش بوگز شروع کنید. سر او یک شکل الماسی انحنادار است، گوشه های گرد دارد، که پیشانی، گونه ها و چانه را نشان می دهد. از یک سری خطوط متصل به هم و کوتاه استفاده کرده، صورت را که یک ظاهر پشمالو نشان می دهد، را بکشید.

آموزش نقاشی خرگوش مرحله دوم

2.یک خط انحنادار دراز از زیر سر کشیده، آن را به سمت عقب به دو تا تبدیل کنید. این شکم بوگز است. سینه را با استفاده از یک خط کوتاه نقاشی کنید.

آموزش نقاشی خرگوش مرحله سوم

3.از خطوط انحنادار استفاده کرده، گردن، دست ها و یک طرف نیم تنه اش را بکشید.

نقاشی ساده خرگوش مرحله چهارم

4.پا را با امتداد دادن یک خط دراز انحنادار از نیم تنه کشیده و به سمت عقب آن را تبدیل به دو عدد کنید. به خطوط انحنادار که کنار هم قرار گرفته اند و پنجه را تشکیل می دهند توجه کنید. یک خط انحنادار در امتداد بالای پا بکشید که آن را از بقیۀ پا متمایز می کند.

نقاشی کودکانه خرگوش مرحله پنجم

5.خط انحنادار دراز دیگری را از شکم امتداد داده و به سمت عقب خود، آن را تبدیل به دو عدد کنید که در بالای پا به هم می رسند. این، بقیۀ پا را شکل می دهد. دوباره به خطوطی که پنجه را نشان می دهند و خط انحنادار در امتداد بالای سر توجه کنید.

نقاشی خرگوش برای بچه ها مرحله ششم

6.از خطوط انحنادار استفاده کرده، شانه بلند بوگز و دم کرکی او را بکشید. یک خط پایین به سمت دم بکشید که بالا را خاکستری و پایین را سفید نشان می دهد.

نقاشی خرگوش مرحله هفتم

7.یک جفت خط انحنادار از بدنه امتداد دهید تا بازوها شکل بگیرند. سپس از خطوط انحنادار بیشتری که به شکل U هستند استفاده کنید، دست و هویجی را که نگه داشته است، بکشید.به خطوط یو شکل متصل به هم و کوچک توجه کنید که از بالای هویج آویزان هستند.

نقاشی خرگوش بوگز مرحله هشتم

8.جزئیات صورت خرگوش بوگز را بکشید. بیضی های بزرگی بکشید تا چشم ها شکل بگیرند، همراه با یک دایره سایه دار کوچ درون یکی دیگر، که مردمک چشم را نشان می دهد. از خطوط انحنادار استفاده کرده، خطوط بینی، دهان باز، دندان های نر و زبان را بکشید. سرانجام تعدادی خط انحنادار کشیده، از هر طرف بینی امتداد دهید تا چین و چروک ها را نشان دهد.

نقاشی خرگوش بوگز مرحله نهم

9.گوش های دراز خرگوش بوگز را بکشید. برای هر گوش، دو خط امتداد یافته به سمت بالا از سر امتداد دهید و اجازه دهید در یک نقطۀ آزاد به هم برسند. گوش درونی را به وسیلۀ امتداد دادن دو خط انحنادار بیشتر از سر بکشید، طوری که موازی خطوط بیرونی باشد. به این ها اجازه دهید در یک نقطۀ تیز به هم برسند.

رنگ آمیزی نقاشی خرگوش بوگز

خرگوش بوگز را رنگ آمیزی کنید. او معمولاً به رنگ خاکستری با دهنه، شکم، قسمت زیرین دم، دست ها و پاهای به رنگ سفید است.


بچه های دوست داشتنی ، اگر از این مطلب خوشتون اومد ، از آموزش های پایین هم دیدن کنید :

آموزش نقاشی کارتونی گوفی برای کودکان

آموزش گام به گام نقاشی اسب بالدار کودکانه

آموزش گام به گام نقاشی کودکانه راسو


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...