آموزش گام به گام نقاشی جوجه پرنده کودکانه

کودکان زیادی علاقمند هستند تا بتوانند با ساده ترین وسایل بتوانند نقاشی یک جوجه پرنده ی زیبا و بامزه را بکشند ، ما در این مطلب از توپ تاپ ، بصورت گام به گام و آسان نقاشی جوجه پرنده را آموزش داده ایم ، حتما این مراحل را تا انتها دنبال کنید و سپس خودتان شروع به تمرین کنید

بیبی برد ها نام ها مختلفی دارند. بسته به سن شان، ممکن است جوجه، جوجۀ سر از تخم درآورده، جوجۀ آشیانه یا جوجۀ تازه پر و بال در آمده باشند.

بقیه نام هایی دارند که به نوع پرنده بستگی دارد. برای مثال، یک اردک جوان، یک داکلینگ است، یک غاز جوان، یک گاسلینگ، یک عقاب جوان یک ایگلت و یک جغد جوان اولت است. بقیه، حتی نام های خلاقانه تری دارند،. یک نوزاد مرغ دریایی یک پوفلینگ، یک نوزاد یلوه یک پیپ و یک بچه کبوتر، یک اسکوئیکر یا اسکوآب است.

در فرهنگ عمومی، بچه پرندگان نشانه ها را می دزدند. در The New Adventures of Winnie the Pooh، کسی (Kessie) یک بچه پرنده است که پیدا شده و توسط خرگوش بزرگ می شود. در زمان های دیگر، آن ها نقش های حمایت کننده را بازی می کنند، از قبیل بچه بلدرچین مودب در فیلم دیزنی بامبی.

اگر یک بچه پرنده پیدا کنید چکار بهتر است انجام دهید؟ به طور کلی، بهترین کار این است که آن را تنها رها کرده و کاری انجام ندهید. بسیاری از پرندگان قبل از این که بتوانند به خوبی پرواز کنند، آشیانه را ترک می کنند، اما نگران نباشید. والدین تقریباً مراقب بچۀ جوان خود هستند. اگر یک بچه پرنده پیدا کنید که هنوز پرهایش رشد نکرده، می توانید به تدریج و آرام آن را به آشیانۀ خود برگردانید تا والدین او مراقب آن باشند.

خب آماده هستید تا با همدیگر یک بچه پرنده را نقاشی کنیم؟ این راهنمای آسان کشیدن نقاشی پرنده به صورت گام به گام اینجاست تا به شما نشان دهیم  چطور این کار را انجام دهید. شما به یک ورق کاغذی، یک مداد و یک پاک کن نیاز خواهید داشت. ممکن است دوست داشته باشید در نهایت، پرنده را رنگ کنید.

آموزش قدم به قدم نقاشی جوجه پرنده مناسب برای کودکان

آموزش نقاشی جوجه پرنده مرحله اول

1.با کشیدن یک دایره شروع کنید. این سر پرنده را تشکیل می دهد.

آموزش نقاشی جوجه پرنده مرحله دوم

2.از خطوط انحنادار استفاده کرده تا بدن پرنده را بکشید. به خطوط U شکل بلندی که دم را تشکیل داده اند، و خطوط انحنادار کنار همی که به شکم، بافت دارای پر می دهند، توجه کنید.

آموزش نقاشی جوجه پرنده مرحله سوم

3.بال پرنده را بکشید. شانه بال را با استفاده از یک خط U  شکل بکشید. سپس، از خطوط انحنادار U شکل بلند استفاده کرده، تا پرهای نوک بال را بکشید و بال را تکمیل کنید.

آموزش کودکانه نقاشی جوجه پرنده مرحله چهارم

4.قسمت دایره ای که سر را تشکیل می دهد پاک کنید، اجازه دهید به صورت طبیعی به درون بدن جریان پیدا کند.

نقاشی جوجه پرنده برای کودکان مرحله پنجم

5. یک کلاله از پر روی قسمت بالای سر بکشید، این کار را با پاک کردن خطوط راهنما همانطور که لازم است انجام دهید.

نقاشی جوجه پرنده برای بچه ها مرحله ششم

6.دو بیضی بزرگ بکشید و شکل چشم ها را درآورید. یک خط انحنادار بالای هر چشم کشیده، تا ابروها را نشان دهد.

آموزش نقاشی جوجه پرنده مرحله هفتم

7.پایین هر بیضی را پاک کرده و شکل را با یک خط انحنادار بکشید. این، گونه های گرد را نشان می دهد. یکی دیگر بکشید، یک بیضی کوچک تر؛ این بیضی را درون هر چشم بکشید. سپس، مثلث های انحنادار بی قاعده ای بکشید که قسمت های بالایی و پایینی منقار را تشکیل می دهند. یک خط انحنادار در امتداد قسمت پایینی منقار بکشید، تا جزئیات درونی دهان را نشان دهید. سپس، یک خط انحنادار دیگر بکشید تا زبان شکل بگیرد.

نقاشی جوجه پرنده مرحله هشتم

8. جزئیات چشم های پرنده را بکشید. دو بیضی کوچک درون هر چشم کشیده، یکی را سایه دار کنید، تا مردمک نشان داده شود. خطوط انحناداری در طرف هر چشم بکشید تا مژه ها شکل بگیرند.

کشیدن نقاشی جوجه پرنده مرحله نهم

9.پای پرنده را بکشید. از خطوط انحنادار استفاده کنید تا یک شکلی شبیه به حرف X یا K که به وسیله یک بال از حرف کشیده شده، به بدن پرنده وصل شود. سپس، بافت و ساختار پرها را تا سر و بدن، با استفاده از خطوط انحنادار و حاشیه زدن به نقاشی خود اضافه کنید.

رنگ آمیزی نقاشی جوجه پرنده

پرندۀ خود را رنگ آمیزی کنید. پرندگان جوان اغلب به رنگ زرد، همان طور که در شکل می بینید، می باشند. آنها ممکن است همچنین سفید، مشکی، قهوه ای، خاکستری یا متمایل به قرمز با الگوهایی از قبیل طرح های راه راه یا خال دار باشند. همان طور که رشد می کنند، این بچه پرنده ها به رنگ والدین خود در می آیند.

پرنده های پردار به صورت گروهی با هم هستند. جزئیات دسته پرندگان خود را با انتخاب راهنماهای نقاشی پرنده ما را تکمیل کنید.


از مطالب پایین هم دیدن نمایید :

آموزش نقاشی اسب شاخدار کودکانه

آموزش نقاشی آسان استخوان یک سگ

آموزش نقاشی آسان رد پای پنجه گربه


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...