تعبیر خواب دختر خاله

گاهی خواب بعضی از اقوام و آشنایان را می‌بینیم و سعی می‌کنیم تعبیر آن را پیدا کنیم. تعبیر خواب دختر خاله نیزمانند خواب سایر اقوام میباشد.  ممکن است این خواب را زیاد دیده باشید و سعی کرده که آن را تعبیر کنید و از نشانه های نهفته در آن اطلاع پیدا کنید و به آنها پی ببرید.

 تعبیر خواب دختر خاله مانند سایر خواب هایی از اقوام و آشنایان میبینیم به ارتباطات و روابط شما مربوط میگردد  ممکن است با دیدن خواب دختر خاله خود به این پی ببرید که در آینده ارتباطات و روابط تان  متلاشی شده و یا از نوع به هم پیوند داده می‌شود و اتفاقات خوب و رویایی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 اما بیشتر معبران تعبیر خواب دختر خاله را پسندیده و نشانی از خواب دختر میبینن و می‌گویند اگر شما در خواب خود دختری ببینید نشانه نشاط و شادکامی شما میباشد دلیل این تعبیر بدین صورت می باشد که اصولاً دختر نشانه رحمت و مغفرت خداوند بوده و نعمت و فراوانی زیادی با خود به همراه خواهد آورد بنابراین تعبیر خواب دختر خاله را نیز یکی از آن دانسته و بدین منظور تعبیر می‌کنند.

تعبیر خواب دختر خاله

  تعابیر متعدد و گوناگونی برای تعبیر خواب دختر خاله گفته شده و شما نیز می‌توانید به آنها بسنده کنید. اگر در خواب با دختر خاله خود بحث می کنید و در مشاجره وی خوشحال و شاد می باشد و شما پیروز می گردید نشانه این می باشد که در آینده موفقیت در کسب و کار خود به دست خواهید آورد و برای شما منفعت بسیار زیادی خواهد داشت.

اگر در خواب خود دختر خاله خود را به صورت می بینید که غمگین و ناراحت می باشد نشان دهنده این می باشد که ممکن است اتفاق بدی برای شما رخ دهد همانطور که بعضی تعبیر کنندگان اروپایی می گویند که  تعبیر خواب دختر خاله نشانه وقوع   اتفاقات بد می باشد اما معبران ایرانی و مسلمان این خواب  را بدین صورت می دانند که اگر فرد خواب بیننده ببیند که دختر در خواب وی خوشحال و شاد می باشد برای وی شادی را به ارمغان آورده و اگر شما در خواب ببیند که دختر خاله شما غمگین و ناراحت است برای شما اتفاقات بدی را رقم خواهد زد.

سوال توسط کاربر : من خواب دیدم که دختر خاله ام را در یک سانحه ی شدید تصادف از دست میدهم و برای مرگش بی تابی و گریه بسیار میکنم ، و خیلی وحشت زده شده بودم چون از بچگی باهم بزرگ شدیم و دوستش دارم ، لطفا تعبیرش را بهم بگید ؟

پاسخ توسط مدیر : معنای این رویا نمی تواند نگران کننده باشد و حتی نمادی از صحت ، صلامتی یا طول عمر برای این شخص (دختر خاله) خواهد بود ، همچنین این احتمال نیز می رود که بخاطر برخی از مسائل جزئی و خانوادگی دچار دلخوری یا ناراحتی شود.

تعبیر خواب دخترخاله بدین صورت نیز میشود اگر شما درخواب به این صورت این تعبیر می شود اگر شما در خواب دختر خاله  خود را در حالی که مرده است  زنده و سرحال ببینید نشان دهنده این است که سرحال و شاداب بوده ودر آخرت به خوبی میباشد، همچنین برای شما مژده و شادکامی در امور و عوامل زندگیتان را به پیش خواهد داشت اما اگر دختر خاله  زنده خود را مرده ببینید به این صورت است که ممکن است اتفاقات بدی برای شما رخ بدهد.

 موارد دیگری نیز وجود دارد که اگر شما از دختر خاله خود در خواب چیزی بگیرید همانقدر که از آن خوشحال می شوید و یاهمانقدر هدیه ای که دریافت کردید ارزشمند است برای شما سود نشاط و شادکامی  به همراه خواهد داشت. اما اگر آن چیز بی ارزش وبا  ناراحتی همراه  باشد و شما ناراحت کننده خواهد بود و نشانه  اتفاقات بد و ناخوشایندی برای شما است.

برای تعبیر خواب دختر خاله و سایر اقوام خود و سایر خواب هایتان میتوانید بصورت سوال و یا خوابی که دیده اید برای ما ارسال کنید و پاسخ ان را از ما بخواهید.


پیشنهادهای جدید :

تعبیر خواب خاله

تعبیر خواب حرف زدن با دختر جوان


79 نظر

  1. سارا گوجانسارا گوجانsays:

    من خواب دیدم که دختر خالم سر خیابون دیدم خوشخال بود و از این خرف میزد که به مهمانی عمه من رفته و خیلی خوش گذشته و( در عالم بیداری من از دختر خالم بیزارم و دلم نمیخواد ببینمش)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در زندگی اش موفقیت هایی بدست می آورد

  2. الالsays:

    سلام خواب دیدم پسری که دوسش دارم پسرخاله ی همسایمونه. همسایمون عروسی دعوت بودن . تا پاسی از شب منتظر بودم تا مطمئن بشم عروسی اونه. فردای اونروز رفتم لباس بخرم یکی از دوستان قدیمیم که سید بود رو دیدم . باهاش دردودل کردم. و رفتم خونم. هم خونه ایم که دخترخاله عشقم بود اومد و گفت که دیروز ازدواج کزده . من فکر کردم اون با عشقم ازدواج کرده. سریع چادر نمازمو برداشتم و وسایلمو جمع کردم که برم و باهاش دعوا کردم. گفت چرا اینطوری می کنی ؟ گفتم پسرخالت عشق منه. بعد برام توضیح داد که متوجه شدم پسرخالش هنوز ازدواج نکرده و دیشب عروسی خودش بوده و همسایمون به عروسی اونا دعوت بودن و شوهرش یکی دیگس. ولی باز دو به شک بودم نکنه شوهرش عشق من باشه .ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب دوستان دورو در اطرافیانتان باشید ممکن است در صدد ناراحت کردن شما باشند

  3. مستروین ایز هیرمستروین ایز هیرsays:

    سلام من خواب دیدم که دخترخاله ۴سالم تو خونه عموم اینا میپرید تو بغلم و میخندید و من خییلی احساس خوبی داشتم و باهام همینجوری بازی میکرد تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام با بچه ها حالتون خوب میشه و توی روحیتون تاثیر میذاره

  4. علیعلیsays:

    سلام من خواب دیدم دختر خاله ام که دوستش دارم با چهره ای خندون به من دست داد تعبیرش چیه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بینتان الفت ایجادشود

  5. امیریانامیریانsays:

    سلام.من در خواب دیدم که دخترخاله ام پاشنه کفشش را خوابانده و وقتی پرسیدم چرا ؟خاله ام گفت که انقدر راه رفته که پایش درد می کند.راستی دخترخاله ام اختلاف سنی کمی داریم و هر دو مجردیم و اینکه همیشه هر دو خانواده رابطه خوبی داشتند اما 1 سال پیش رابطه خانواده ها کمرنگ شد تا اینکه فردای همان شبی که خواب دیدم دختر خاله ام تماس گرفت.تعبیرش چیه؟ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دلتنگی و فکرو خیالی دارن

  6. مه نیامه نیاsays:

    سلام.من خواب دیدم که وارد یک مهمونی شدیم و پسر خاله ام دستشو برای دست دادن آورد جلو و من گفتم که زشته اگه دست ندهم و با ناراحتی دست دادم و روبوسی کردم😐😐این درصورتی هست که من همیشه محرم و نامحرمی رو رعایت کردم و اینکه هردو مجرد هستیم و پسر خاله ام با اینکه موقعیت خیلی خوبی داره ولی هنوز ازدواج نکرده و خیلی مغرور هستن ولی هیچ وقت جلو من مغرور نبوده. و اینکه من اصلا به پسرخاله ام فکر نمی کنم چرا باید خوابشو ببینم؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اشنایی های جدیدی در زندگی برایتان ایجادشود

  7. Merdas..kMerdas..ksays:

    سلام... ببخشید من خواب دیدم با دختر خالم و فامیلا تو خونه بازی میکنیم و اینا در کل شاد بودیم... بعد یه دفعه نمیدونم صحنه عوض میشه چی میشه. میفهمم امدن دنبال دخترخالم... یه بطری اب هم میخواستن و خودشو .. اونجوری که معرفی بود تو خواب یه حسی بم میگفت پدربزرگ دخترخالمه و قرارع ببرنش... خلاصه... سوار ماشین شدیم و دختر خالمم با ما بود.. بعد مامان و باباش هم از خونشون امدن و رفتیم که دخترخالمو بدیم بره... بطری اب هم دادیم انگار خیلی مهم بود... بعد یه حسی بهم میگفت.. انگار دختر خالم راضیه چون اگع مخالفت میکرد صد در صد نمیزاشتن بره... تعبیر داره ایا+؟

  8. کامیکامیsays:

    سلام خدمت شما من چند وقت زیادی هست که دختر خالمو ندیدم و دختر خالم سی و پنج سالشه و من بیست و یک،دیشب خواب دیدم وارد یه آموزشگاه شدم و میبینم دختر خالم سر یکی از کلاسا نشسته و داره زبان انگلیسی درس میده (در صورتی که تو حقیقت نه رشتش نه شغلش ربطی به زبان انگلیسی نداره)،بعد تموم شدن کلاسش با هم سلام و علیک میکنیم و میگم :دختر خاله جان از کارت راضی هستی؟میگه:هی چه کنیم از کار قبلی که ازم بیگاری میکشیدن و پول کمی بهم میدادن بهتره ...و بعد چند کلمه صحبت دیگه ،ازش خداحافظی کردم و از آموزشگاه اومدم بیرون و ....تمام،ضمنا اینم بگم که دختر خالم خیلی خیلی آدم مهربونیه.

  9. محمد ارمانیمحمد ارمانیsays:

    با سلام ببخشید من خواب دیدم با دختر خاله ام وارد رابطه شده ام و دختر خالم در خواب شاد بودش البته وارد سکس نشدیم و من تو خواب کنار کشیدم تو خانواده هم رابطه من با اون زیاد خوب نیست بنا بر دلایلی و ایشون با من خوب هستن می خواستم بدونم معنی این خوای چیه ؟؟

  10. فرهاد حیدریفرهاد حیدریsays:

    من خواب دیدم که با دختر خاله ام قرار ازدواج میگزاریم و او قبول میکند با شادی و خوشحالی

  11. فرهاد حیدریفرهاد حیدریsays:

    و اینکه من در واقعیت خیلی دختر خاله ام رو دوست دارم خیلیییییی

  12. فرهاد حیدریفرهاد حیدریsays:

    چرا جواب نمیدین

  13. alireza zamanialireza zamanisays:

    سلام من چن سري خواب دختر خالمو ديدم كه تو همشون با هم ميرفتيم بيرونو دوتامونم شاد بوديم تعبيرشو ميدونين؟!

  14. alireza zamanialireza zamanisays:

    سلام من چن سري خواب دختر خالمو ديدم كه تو همشون با هم ميرفتيم بيرونو دوتامونم شاد بوديم تعبيرشو ميدونين؟!

  15. ه ابراهیمیه ابراهیمیsays:

    درخواب پشت تلفن با دخترخاله ام که رفت امد نداریم بحث میکردم و اخرش من پیروز شدم.من را به یک مهمانی دعوت میکرد که قرار بود من نروم

  16. سامانسامانsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم من و خواهرم و مادرم توی یک خیابونی که شب شده بوده منتظر بودیم که سر اون خیابن یک‌سربازی بود باهاش درگیری لفظی تا حتی فیزیکی هم شد دختر خالمو دیدم که دختر بچه مریضی گرفته بود و خواهر رفت کنارش اونم همون مریضی گرفت و نفسش بالا نمیومد

  17. یگانهیگانهsays:

    سلام . من در خوابم دیدم که دختر خالم در حال جمع کردن اتاق منه بعد یکی از دفتر هامو برمیداره و میگه که میخواد با باباش بره خونه عمه و از روی کتاب من بنویسه . و میره یکی از هندزفری هامو برمیداره و میبره .( دختر خالم دختر عموم هم هست یعنی خالم با عموم ازدواج کردن)

  18. مریم پورعسکریمریم پورعسکریsays:

    سلام من خواب دیدم که خونه ی مادربزرگمم بعد دخترخالم که ۵از من بزرگتره بای دخترخاله دیگم که ۱ سال از من بزگتره رفتن توی اتاق و به اون چیزی گفت و گریه میکرد و بعد که از اتاق اومد بیرون هر چقدر بهش گفتم به منم بگو نگفت و به روی خودش نیاورد نخواست که بگه به ظاهر نشون داد که هیچی نبوده لطفا تعبیرشو بگین

  19. Mohamad baqriMohamad baqrisays:

    سلام من دختر خالم همسن خودمه اما راحت نیستیم خونشون ک بودیم نگام میکذد سرشو مینداخت پایین اما بعدش رفت تو اتاقش درس بخونه منن رفتم اون اتاق لباس عوض کنم داشتن راجب اینده و درس ما حرف میزدن تعبیرش چیه مرسی

  20. detroldetrolsays:

    سلام ، خسته نباشید ، بما خبر رسید که یکی از دختر های فامیلمون داره عروسی میکنه و دیشب بله برونش بود ( توی بله برون اکثرا بزرگ های فامیل رو دعوت میکنند و از ما پدر بزرگ مادر بزرگم دعوت بودند که نرفتند) ، همون شب که بله برون بود من که خوابیدم ، خواب دیدم که تو یه مجلسی هستیم و همه فامیل هستند ، من چهره یکی از پسر خاله هامو واضح دیدم ، چهره بابای اون دختری که عروسی کرده بود رو هم واضح دیدم ، و به خود اون دختره هم تبریک گفتم عروسیشون رو ، و درضمن عروس یک خواهر کوچک تر از خودش داره و مورد علاقه منه و من فقط یه لحظه یه چهره تار ازش دیدم و دیگه ندیدمش ، این قسمتی که تعریف کردم ذهن منو درگیر کرده وگرنه هنوز کلی ماجرا ها توش بود، من قبلا چند دفعه خواب خواهرشو دیده بودم ، ممنون میشم جواب بدین ، با تشکر از سایت خوبتون 🌷

  21. آرشام علی بخشیآرشام علی بخشیsays:

    ببخشید من در خواب دیدم که خفاش سیاهی رو شون دختر خالم هست تعبیرش چیست

  22. ششsays:

    من خواب دیدم خودم و پسرخاله و دختر خاله تنها توی خونه ی مادربزرگم بودیم بعد بیدار شدم

  23. محمدرضا رشیدیمحمدرضا رشیدیsays:

    من در خواب دیدم در امتحان تیز هوشان قبول شدم و دختر خاله ام خوشحال شد و گفت شب را در خانه ی ما می ماند ولی شب بابا و مامانش آمدند و او را بردند تعبیرش چیست؟

  24. MojtabaMojtabasays:

    سلام خسته نباشيد ، من خواب ديدم كه با دختر خاله ام صحبت ميكردم كه يهو مادر اومد و دعوام كرد و گفت كه باهاش حرف نزنم . تعبيرش چيه ؟

  25. حسین رحمتیحسین رحمتیsays:

    سلام ، من در خواب دیدم که دختر خالم و با چندتا از دوستانش که همسایه‌ی ماهم میشوند در خانه ما به صورت بدن برهنه ولی با چادر ، کشتی می گیرند و من راهم دعوت به این بازی می کنند.

  26. SamanRevalSamanRevalsays:

    سلام من خواب دیدم که با دختر خاله ام میخوام ازدواج کنیم و خیلی خوشحال بودیم.

  27. SamanRevalSamanRevalsays:

    سلام من خواب دیدم که با دختر خاله ام میخوام ازدواج کنیم و خیلی خوشحال بودیم.

  28. سپیده خدایوندیسپیده خدایوندیsays:

    ببخشید دخترخاله از زندگیش بعد ازدواج زیاد زیاد راضی نیست و من خواب دیدم ک تو خواب خیلی ناراحت صبرش کم شده بود و منو مامانم ب داداشم می گفتیم طلاق بگیره تو بگیرش انگار داداشم میخواست قبول کنه من برنج میخوردم یکمشو دادم دختر خالم خوردن تعبیرش چیه

  29. علیعلیsays:

    خواب دیدم که یهو به خانوادم گفتم برین خواستگاری دختر خالم اونا رفتن و اونو برام گرفتن ولی بعدش یادم افتاد من ازش بدم میاد و یکی دیگه رو دوست دارم

  30. علیعلیsays:

    سلام،خواب دیدم که دخترخاله ام یک انگشترعقیق زرد به من داد لطفن تعبیرش روبرام بازگوکنید

  31. بی نامبی نامsays:

    سلام من خواب دیدم که با دختر خاله ام روابط احساسی و عاطفی داشتم مثل افراد متاهل. تعبیر اش چیه؟ ممنون.

  32. نازینازیsays:

    سلام من خواب دیدم ک ی دعوایی پیش اومده بود ک دختر خالم با سنگ زد تو سرم فکر میکنم سرم خون اومد تعبیرش چیه؟

  33. ........says:

    سلام من خواب میبینم که دختر خالم(که خانواده مون باهاش مشکل داره)ولی من عاشقشم با برادرم سوار ماشین شدیم بعدش من و دختر خالم از ماشین پیاده شدیم و بدون توجه به برادرم رفتیم خوش گزروندیم اخه براردم میخواد هیی جلوی دختر خالم خود نمایی کنه داداشم چند سال ازم بزرگ تره ایا تعبیر این خواب اینکه من و دختر خالم باهم میتونیم ازدواج کنیم

  34. سوگندسوگندsays:

    ماباخالم یه جورایی قهریم بعدتوگوشی بودم یکدفعه دخترخالم پیام دادمن خیلی خوشحال شدم اولش یکم شاکی بودبعدکم کم باهام مهربون شد گفت بی معرفت یه سراغی ازمانمیگیری

  35. مهدی فرهادیمهدی فرهادیsays:

    سلام خسته نباشید لطفا جوابما بدید خیلی تو فکر رفتم. من تا حالا چند دفعه خواب دختر دختر خالما دیدم و همش باهم حرف و بگو بخند داریم ولی تازگی ام ی خواب دیدم که داریم خیلییی تند راه میریم و حرف میزنیم.تعبیرش چیه واقعا

  36. AmirabasAbaszadehAmirabasAbaszadehsays:

    من عاشق دختر خاله ام ولی اون منو دوست نداره می خواستم بدونم دا خل خوابم با من حرف بزنه معنیش چیع میشه

  37. یوسف ترشیزییوسف ترشیزیsays:

    سلام من یه مدتی هست که خواب میبینم که با دختر خالم ازدواج میکنم و در ضمن خیلی هم دوستش دارم تعبیر این خواب چی میشع

  38. محمدامینمحمدامینsays:

    سلام من خواب دیدم که در خواب عاشق دختر خالم شدم تعبیرش چی میشه؟؟

  39. shahand salavatishahand salavatisays:

    سلام من خواب دیدم که با دختر خالم در یک مرکز خرید هستیم و در حال تفریح که او در مغازه ای از من پرسید این لباس زیر زنانه زیبا است ( که یک دست لباس زیر زیتونی با کرست و شورت بود ) منم با حالت بی حالی گفتم آره و او خریدش بعدش اون با یک اسکیت داشت تند دور مرکزی خرید می چرخید ( که یک حالت میدان مانند داشت ) و می‌گفت میتونی از من تندر بری منم می دویدم نتونستم بگیرمش و بعد هر دو با همون سرعت وارد آسانسور شدیم که من اون موقع دیدم مثل یه نفر دور تر بود یعنی می دیدم که من و اون وارد آسانسور شدیم و بعد از خواب بلند شدم . ممنون میشم اگه تعبیر این خواب رو بگید 🙏

  40. AmiriAmirisays:

    سلام لطفاً لطفا تعبیر این خواب منو بگید من ۱۷سالمه ودختر خالم یک سالی از من بزرگ تره خواب دیدم که چاقو خوردم وسخت درحال مرگم واون منو داره نجات میده،وی بارم خواب دیدم که تو جایی نشستم وغم واندوه دارم و بعد خودکارم میوفته زمین واون بهم میده بعد تمام ناراحتیم برطرف میشه لطفا بگید تعبیرش رو

  41. رازرازsays:

    سلام کندر خواب دیدم که در خانه دختر خاله خود هستم. خانه اش زیبا و مجلل بود.. خانه اش پر از مبل و‌میز بود.، خیلی وسیله توش بود.. ممنون میشم تعبیرش رو برام بگید...

  42. الناالناsays:

    سلام من خواب دیدم که دختر خاله ام از دست من اصبانی هستش و من هر چی ازش می پرسم چی شده نمیگه و بیشتر اصبانی میشه من معمولا وقتی دختر خاله ام میآمد من پیشش میشستم ولی توی خوابم اون من رو پرت کرد و من هم خیلی ناراحت شدم

  43. پریاپریاsays:

    سلام من خواب دیدم پسر خاله ای که عاشقشم برادرم شده تعبیرش چیه؟

  44. اسماءاسماءsays:

    سلام خواب دیدم ک دختر خاله ام عروس شده. ولی لباسش رنگ طوسی برق دار بود. یکی از خاله هام نیومده بودن. و یکی از خاله هام عکاس بود. یک شخص اومد و من و دخترخاله های دیگرم را صدا زد ک برسم با عروس (دختر خاله ام) عکس بگیریم. وقتی رفتیم عکس بگیریم همگی خوشحال بودن به جز خود عروس (دختر خاله ام). عروس هم دختر خاله ام می شود و هم دختر عموی من

  45. ......says:

    سلام من خواب دیدم که دختر خاله ام به همراه خاله ام از خانه یمان میروند در حالی که یکی از دختر خاله هایم که بهش علاقه مندم گریه میکند و بسیار ناراحت است

  46. روشاروشاsays:

    من خواب دیدم که دختر خالم بهم زنگ زده و کلی ناراحته و صداش گرفته بهش گفتم چیشده گفت دوست پسرم ولم کرد(با دوست پسرش قراره ازدواج کنند) و کلیییی ناراحت بود بعد من رفتم خونش کلی باهاش حرف زدم و یهو خبر رسید که مامان دوست پسرش مرده، ما رفتیم مراسم ختمش و بعد رفتیم یجا انگار عروسی بود (خانواده دوست پسره گرفته بودن) بعد شام کباب دادن و آخرش من متوجه شدم مراسم ختمش رو توی تالار گرفته بودن و یدفعه دختر خالم با دختر اون خانمه که مرد داشتن بحث میکردن

  47. PouyaPouyasays:

    دختر خاله

  48. PouyaPouyasays:

    سلام من در خواب دیدم که دختر خاله ا مرده و من خیلی ناراحت شودم ولی او یه طوری پیش من اومد و با من حرف زد من در زندگیه واقعی او را دوست دارم (عاشقشم)

  49. علیعلیsays:

    سلام من خواب دیدم که سوار ماشین خالم شدم چون بقیه ماشینا پر بودن و همراه من پسر داییم هم که از من دختر خالم بزرگتر وارد ماشین میشه اون ۱۹ سال داره بعد منو دختر خالم عقب نشستیم بعد دیدم که دختر خالم دستمو با خوشحالی گرفت بلد من گفتم یعنی چی دستمو کشیدم بعد دوباره اون دستمو گرفت من دوباره دستمو کشیدم که یهو پسر داییم بهش گفت این کارا زشته یعنی چی من اومدم به خالم بگم دیدم که خالم اصلا توی یه فضای دیگس همه تویه فضای دیگه بودن چون هرچی به بابام خاله یا هرکی میگفتم انگار متوجه ما سه تا نمیشدن منو دختر خالم پسر داییم.

  50. محمد۰۳۸محمد۰۳۸says:

    سلام ببخشید من خواب دیدم دختر خاله ام که مجرده و از من بزرگ تره رو لبهاشو میبوسم تعبیرش چیه

  51. آرمینآرمینsays:

    من ی چند وقتی پیش خواب دیدم دارم به دختر خالم بازی نشون میدم بعد داشت بستنی می خورد آمد کنار من و بازی را دید و بوسم کرد این تعبیرش چی هست که بوسم کرد

  52. آرمینآرمینsays:

    من خیلی عاشق دختر خاله ام هستم خیلی باهاش بازی می کنم و تعبیر خواب من چی هست

  53. آرمینآرمینsays:

    من دختر خاله ام را صدا میزنم خواهر اونم صدا میزنم برادر و من خیلی دوستش دارم عاشقشم

  54. آرمینآرمینsays:

    من دختر خاله ام را صدا میزنم خواهر اونم صدا میزنم برادر و من خیلی دوستش دارم عاشقشم

  55. آرمینآرمینsays:

    من دختر خاله ام را صدا میزنم خواهر اونم صدا میزنم برادر و من خیلی دوستش دارم عاشقشم

  56. امیررضاامیررضاsays:

    سلام من چند وقته که خواب دختر خالمو میبینم که از من حدودا 2 سال هم بزرگتره و من علاقه خاصی به اون دارم مثلا میبینم که با هم داریم یکسری مسائل ریاضی سخت حل می کنیم و یا من خودمو میزنم به مریضی و براش ناز می کنم و... میشه تعبیرش را بگید؟

  57. حسین جاملوحسین جاملوsays:

    سلام من رفتم خونه ای دختر خاله ام و او را درحال شستن لباس دیدم تعبیر ش چیه ممنون

  58. امیرحسینامیرحسینsays:

    من خواب دیدم که با دختر خاله ام ازدواج کردم ( دختر خاله من ۲۶ سالش هستش ) من هم ۱۴ سال سن دارم...و دو تا بچه داشتیم و هر دو هم دختر بودن.

  59. آرمانآرمانsays:

    من خواب دیده ام که دخت خاله ام جشن عروسی گرفته است

  60. محمد زندیمحمد زندیsays:

    سلام من خواب دیدم که با دختر خالم به باغ رفته ایم و کم کم مثله داشت جنسی می شد همین طور که داشتیم راه میرفتم یک دفعه خاله مادرم در اون ور باغ مارو دید و بعد از خواب پاشدم تعبیرش چی میشه ممنون

  61. 77says:

    سلام من سه شبه خوابه دختر خالمو میبینم شب اول دست همو گرفته بودیم و داشتیم راه میرفتیم بعد رفتیم تو کوچه ناگهان وایساد و منو بوسید ،،،،البته ناگفته نماند،من خیلی عاشقشم ولی خودش نمیدونه ،،بگذریم،،،شبه دوم تو خواب در تلاش برای پیام دادن به من بود،زیاد یادم نمیاد،،شبه سوم توی یه مهمونی با فامیل تو یه محیط با سقف باز بود مثل اینکه تو خواب بهش گفته بودم دوسش دارم ، داشت درباره ی اون موضوع صحبت میکرد بعد صحبتمون رفت کنار مادرم نشت و دیگه چیزی یادم نیست ،،ممنون میشم یه تعبیر کلی کنید.

  62. شاهرخ رشیدیشاهرخ رشیدیsays:

    دختر خالم در واقیعت نامزد من است و خواب دیدم مرده و من به هیچ وجه ناراحت نبودم

  63. شاهرخ رشیدیشاهرخ رشیدیsays:

    دختر خالم در واقیعت نامزد من است و خواب دیدم مرده و من به هیچ وجه ناراحت نبودم

  64. نیلونیلوsays:

    سلام من خواب دیدم که دختر خاله ۲ سال بزرگتر از خودم تو خواب مرده ولی در واقعیت دختر خالم زندس تعبیرش چیه؟

  65. RzaRzasays:

    سلام من خواب دست و صورتم مقدار کمی طاول زده پوست سورتم کنده میشود و دختر حاله ام بهدفکر من است ومن بهواو بی توجهی میکنم ودر آخر سوار ماشینی میشود که من هسته خرما به ان انداخته بودم و اشنایم مرا سرزنش میکنند برای رفتن او که از دستش دادم و من پشیمان میشوم

  66. محمد رضائیمحمد رضائیsays:

    من توی سه روز دو شب خواب دختر خالمو دیدم ک روابط عاشقانه باهم داریم و خیلی خوبیم باهم توی یک شب دیگ دیدم دختر خاله ام عاشق من شده هرکاری میکنه تا نظرمو جلب کنه این در صورتیه ک من در دنیای واقعی اصلا فکرشو نمیکنم و اصلا اینطوری نیست ممنون میشم جواب بدید.

  67. سید مهدیسید مهدیsays:

    با سلام خدمت شما دوست گرامی من تقریباً صبح بود که خواب دیدم با خانواده مادرم اینا تو خونمون هستیم و کمی بعد همه بیرون میرن به جز خواهرم دختر خالم و یکی از پسر های کوچیک فامیل من اول به دختر خالم بی احترامی کرده بودم و بهش یه حرف زشت زده بودم ولی بعدش ازش معذرت خواهی کردم و اونم بخشید منو من خیلی دوسش دارم و بهش گفتم که دوست دارم و بهت چشم بد ندارم و دوست داشتنم پاک هست اونم خیلی خوشحال شد و گفت راست میگی منم گفتم باور کن به چشم بد دوست ندارم دوست داشتم به چشم خوب هست و ته دلی دوست دارم و بعدش درمورد این موضوع ها باهم حرف زدیم اونم قبول کرد بعد بهش گفتم بین خودمون بمونه و به کسی نگو اونم گفت من به مادرم میگم آخه اون همه چی رو به مادرش میگه و مثل رفیقش میمونه منم گفتم بگی برام فرقی نداره فقط میخواهم جلوی مادرت خراب نشم و این موضوع رو بد برداشت نکنه واسه همین نگو اونم دیگه چیزی نگفت و منم از خواب بیدار شدم تعبیرش چیه؟ باتشکر

  68. سید مهدیسید مهدیsays:

    در صورت موضوع بالا من به دختر خالم در دنیای واقعی چیزی بهش نگفتم حرفی نزدیم باهم و قراره من بهش بگم اما خب اون از این دل من باخبر دار نیست و این موضوع رو در دنیای خواب بهش گفتم و اونم قبول کرد باتشکر

  69. رسولرسولsays:

    من تو خواب دیدم که با دختر خالم رفتسم تو رابطه و سکس داستیم و اسرارم این کارم از اون بود و در واقعیت هم ما رابطه خوبی داریم و هم سن هستیم

  70. آرش جسورآرش جسورsays:

    سلام من خواب دیدم که من با دختر خاله ام رابطه جنسی بر قرار کردم

  71. آرش جسورآرش جسورsays:

    سلام من خواب دیدم که من با دختر خاله ام رابطه جنسی بر قرار کردم تعبیرش چی میشه

  72. محمد باقرمحمد باقرsays:

    سلام من خواب دیده ام که دختر خاله ام به من می‌گوید بیا بیا من ماتو مبهوت مانده‌ام چون وقتی کوچک که بودیم خیلی به هم نزدیک بودیم و یه دفعه رابطه فامیلی بهم خورد و سه ساله دختر خاله ام را ندیده ام

  73. ۰۰۰۰says:

    من خواب دیدم با دختر خالم که ناراحت نبود از شوخی بحث کردیم

  74. ناشناس ناشناسیناشناس ناشناسیsays:

    سلام ممنون میشم اگه کمکم کنید ، من یه چند سالی هست که دختر خالم رو دوست دارم ، تا به حال خوابی ندیدم که اون توش باشه ولب دیشب خواب دیدم که من و اون نامزد شدیم و می‌خواستیم بریم به سفر ولی سفر کنسل میشه

  75. ناشناسناشناسsays:

    سلام من خواب دیدم با دختر خاله هر دو تنها باهم به سفر رفتیم و درحال خرید کردن هستم هر دو هم خیلی خوشحال هستم در واقعیت هم با دختر خاله ام مثل خواهر هستم

  76. ناشناسناشناسsays:

    من خواب دیدم ک دختر خالم با همسر و بچش با با مشین به مدره ما اومده و هیچکس هم تو مدرسه نبود و با هم یکم گپ زدیم و اونم با خوشحالی رفت به یه سمتی اگ میشه تعبیرشو بگید در کل از اولش هم خوشحال بود

  77. ام . شریفیام . شریفیsays:

    خواب دیدم که خاله ام برای عقد دخترش اسم مرا در دفتری نوشت و بعد اسم مرا صدا زد

  78. Aryan,.sale niaAryan,.sale niasays:

    سلام من خواب دیدم که دختر خاله ام آمد پیش من و بهم گفت که دوستت دارم تعبیر آن چیست ؟

  79. ولید طرفیولید طرفیsays:

    سلام وقت بخیر ، من صبح بعد از اذان خواب دیدم که خواهر دختر خالم از طرف دختره البته با خنده جواب مثبت میده، البته منم هم خوشحال و استرس داشتم. تعبیر این خواب چیست، ممنون میشم پاسخ بنده رو بدهید. با تشکر