چگونه یک سنگ نقاشی کنیم

اگر به هر دلیلی می خواهید یک سنگ را نقاشی کنید. با مطالعه مطلب زیر به رازهای طراحی یک سنگ پی خواهید برد.

چگونه یک سنگ نقاشی کنیم مرحله 1

یک بیضی نقاشی کنید. ممکن است شما بخواهید طوری صخره را نقاشی کنید که قسمت انتهایی آن به صورت صاف بر روی زمین قرار گرفته باشد.

چگونه یک سنگ نقاشی کنیم مرحله 2

خط افق را در هر سمت چپ و راست سنگ نقاشی کنید. این خط مرز بین زمین و آسمان را نشان می دهد.

چگونه یک سنگ نقاشی کنیم مرحله 3

چمن های زیر سنگ را با هاشور زدن نقاشی کنید، اینگونه می توانید سنگ را بیشتر تزیین نمایید. می توانید دایره ایی در قسمت بالا و پشت سنگ نقاشی کنید که نشان دهنده تابش نور خورشید باشد. برای تزیین بیشتر می توانید پرنده و ابرها را نیز طراحی کنید و یا اصلا چند کرم نقاشی کنید.

چگونه یک سنگ نقاشی کنیم مرحله آخر

از سایه و روشن استفاده کنید.

راهنمایی:

سنگ ها پیچیدگی های مربوط به خود را دارند. به نوع سنگی که می خواهید نقاشی کنید، دقت داشته باشید و سعی کنید ویژگی های منحصر به فرد آن را به خوبی درک کنید. برای مثال، چه سرگذشتی داشته اند؟ از کجا آمده اند؟ آیا منشا آن از یک رودخانه است؟ شاید تخته سنگی از یک معدن باشد؟ به تخته سنگ فکر کنید. توجه به این نکات تاثیر خود را در طراحی نشان می دهد.

اگر قبلا یک سنگ را نقاشی کرده باشید، اکنون انجام این کار برای شما آسان خواهد بود.

در نقاشی سنگ ، بیش از حد اغراق نکنید. اگر بتوانید جزییات را به درستی رسم کنید، در نهایت یک نقاشی و طراحی خوب خواهید داشت.

پیشنهاد:

هنگام نقاشی، به مداد زیاد فشار وارد نکنید. این امر باعث شکستن نوک مداد می شود و شما مجبور می شوید آن را تیز تراش کنید. این امر تمرکز شما بر هم خواهد زد. برای نقاشی کردن به تمرکز کامل نیاز دارید.

ابزار مورد نیاز:

مداد

کاغذ

پاکن


پیشنهادهای جدیدتر:

چگونه یک زرافه نقاشی کنیم

آموزش نقاشی چهره

چگونه یک دایره نقاشی کنیم


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...