تعبیر خواب بیماری پدر

تعبیر خواب بیماری پدر از جمله خواب هایی می باشد که تعبیرگران با توجه به علم و دانش خود میتوانند تعابیر و تفاسیر مختلفی را برای ان ارائه دهند. همانطور که میدانید دیدن پدر در خواب نشان از اختیارات و حمایت می باشد اما این بار می خواهیم شما ر ا با تعبیر خواب بیماری پدر آشنا کنیم. 

براساس روایت های می توان گفت اگر فردی در خواب ببیند  پدر وی بیمار  شده است نشان از آن دارد که بیش از حد به سلامتی جسمی و روحی خود اهمیت می دهد  در حالی که برخی از تعبیرگران دیدن پدر  بیمار در خواب را به نشانه راه رفتن بیماری بین اعضای خانواده می داند. همانطور که میدانید تعبیرگران با در اختیار داشتن دانش مختلفی می توانند خواب شما را از جهات مختلفی تعبیر کنند که در این میان شما میتوانید بهترین و مناسب  ترین را بر خواب خود انتخاب کنید. هم چنین جزئیات خواب تاثیر بسیار مهمی در تعبیر آن خواهد   داشت از این جهت برای دریافت تعبیر دقیق خواب و رویای خود بهتر است تمامی نکات و جزئیات بیان گردد.

تعبیر خواب بیماری پدر فوت شده

اگر فردی در خواب ببیند که پدرش بیمار شده و رنج بسیاری از بیماری می برد نشان از آن دارد که واقعه و اتفاقی ناگوار و نامنتظره ای در انتظار اعضای خانواده وی می باشد که سبب پریشانی و غم و غصه آنها خواهد شد. افرادی نیز تعبیر خواب بیماری پدر را این گونه بیان می کنند که به کسب ثروت از راه های کثیف مشغول می باشد و یا در این راستا هدف هایی را در سر می پروراند. اگر  فردی در خواب ببیند که پدرش سخت بیمار است و برهنه می باشد  دلالت بر این  دارد  که زود می میرد و تعبیرگران چنین خوابی را  دلیل بر  فسق و فجور می دانند . 

اگر  فردی در خواب این چنین رویایی مشاهده کند که پدرش بیمار و از علت بیماری خود می نالد نشان از این دارد که از غم و غصه ها ایمن می شود. دیدن خواب بیماری پدر با توجه به جزئیات خواب می تواند تعبیر متفاوتی داشته باشد برای مثال اگر فرد در خواب ببیند پدرش بیمار است و پس از مدتی به تندرستی دست می یابد و با هیچ کس سخن نمی گوید دلیل بر این است که اجلش نزدیک است در حالی که اگر ببیند با مردمان نشست و برخاست دارد  یعنی به زودی شفا خواهد یافت.

تعبیر تعبیر خواب بیماری پدر از دیدگاه دیگر تعبیرگران

تعبیر خواب بیماری پدر از دیدگاه ابن سیرین این گونه است که اگر فردی در رویای خویش ببیند پدرش بیمار است نشان از آن دارد که دین او به فساد است و گفتار وی بر افراد نفاق می باشد و بر این باور است که فرد در آن سال خواهد مرد . در حالی که براساس دیدگاه دیگر مفسران می توان گفت تعبیر خواب بیماری پدر بر این دلالت دارد که فرد آمرزش و مغفرت یافته است. دیدن خواب بیماری پدر از جمله رویاهایی می باشد که برای تعبیر دقیق آن باید  به دقت خواب را تعریف کرده و از چند دیدگاه مختلف آن را بررسی و مناسب تر ین تعبیر را انتخاب کرد.


مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب اگر مرده بیمار باشد

تعبیر خواب مریض شدن دیگران


8 نظر

  1. زهرازهراsays:

    سلام.خواب دیدم مادرم میگه پدرت فوت کرده و من شوکه شدم و خیلی ناراحت شدم. ازش پرسیدم الان کجاست گفت توی اتاقشه ولی حالش بده(انگا که از کرونا حالش بد بود) ولی من همش به خودم میگفتم که خوب میشه... احساس خیلی بدی توی خوابم داشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صدقه بندازین و ختم انعام داشته باشین

  2. فرزانه غازیفرزانه غازیsays:

    سلام. خواب دیدم پدرم در بیمارستان بیمار است و من از او مراقبت میکنم. اما او وارد یک استخر آب شفاف در بیمارستان شد واز آن بیرون آمد و سپس حالش بهتر شد. لطفا راهنمایی بفرمایید

  3. محمد آل محمدمحمد آل محمدsays:

    با سلام من خواب دیدم که پدرم بر اثر بیماری فشار خون دچار سکته مغزی خفیف شده و در بیمارستان بستری شده بود و من این خبر رو توسط یکی از آشناهامون که تلفنی بهم گفته بود مطلع شدم بعد پدرم رو آوردیم خونه حالش بهتر شده بود ولی هنوز اثرات بیماری رو حرکات و گفتارش اثر گذاشته بود .. من توی خواب خیلی دلم گرفته بود و وقتی از خواب بیدار شدم اعصابم خراب بود ... لطفا تعبیر کنید (در ضمن پدرم هم اکنون دارای بیماری فشار خون هست )

  4. ریحانهریحانهsays:

    من خواب دیدم پدرم پادرد زیاد گرفته بودن و با ویلچر حملشون میکردیمو خیلی ناراحت بودیم.درقسمتی از خوابم حس کردم پاهای پدرم نیستن و خیلی کوتاه شدن

  5. احساناحسانsays:

    با سلام ،من خواب دیدم که برادرم بهم زنگ زد و گفت که بابام حالش خراب شده بردنش بیمارستان ،بعدا از ترس از خواب بلند شدم .

  6. مهدیهمهدیهsays:

    با سلام خواب دیدم که پدرم در بیمارستان در بخش ای سیو بستری است و تمام فامیل در راهرو بیمارستان نشسته و گریه می‌کنند.تعبیر این خواب چیه و وقتی هم خواب بودم گریه میکردم و با گریه هم بلند شدم.

  7. سخاوت بزمی زادهسخاوت بزمی زادهsays:

    من درخواب دیدم که پدرم مریض شده منم گریه میکنم

  8. علیرضاعلیرضاsays:

    من خواب دیدم پدرم با مادرم صحبت میکرد و پدرم ناراحت بود و مادرم امیدواری میداد و برای اینکه من صحبت هاشون رو نفهمم باهم تورکی صحبت می‌کردند که در نهایت مدتی بعد خالم بنا بر دلایلی کحال خوشی ندارد از نظر روان ، میاد و به من میگه پدرت بیمار سده ولی تا میخواد بگه چه بیماری من از خواب پا میشم