چگونه تولد خواهر کوچکتر خود را جشن بگیریم؟

خاص بودن تولد خواهر کوچک شما بسیار مهم است ، به خصوص اگر با او رابطه خوبی دارید. اگر به دنبال راهی هستید که نه تنها جشن تولد خواهر کوچکتر خود را جشن بگیرید بلکه آن را نیز برای او خاص و به یاد ماندنی کنید ، پس به مراحل پایین توجه کنید تا قدم های مثبتی بردارید.

مراحل:

درک اینکه دختران چیزهای مختلفی را می پسندند

1-درک کنید که دختران چیزهای مختلفی را دوست دارند. با توجه به این نکته ، اطمینان حاصل کنید که هدیه ای را انتخاب کنید که منحصر به فرد برای او باشد و متناسب با سرگرمی ها و علاقه های او باشد. همچنین ، هدیه ای که او اغلب استفاده خواهد کرد ، انتخاب کنید. شما می توانید اسباب بازی ها ، بازی ها ، لوازم آرایشی ، فوتبال یا هر چیز دیگری را که او استفاده و از بازی با آن لذت می برد ، به او بدهید.

*اگر هیچ تصوری ندارید که او چه چیزی را دوست دارد ، زیرا واقعاً اوقات زیادی را با او نگذرانده اید ، یا اگر فقط در پیدا کردن یک هدیه مشکل دارید ، از والدین خود سوال کنید. به احتمال زیاد ، آنها ایده های خوبی به شما می دهند.

به کاری که انجام میدهد حسادت نکنید

2-از حسادت به کاری که می کند خودداری کنید. باید بپذیرید که او هم خواسته هایی دارد و از آنجا که بزرگتر هستید ، همیشه می توانید خودتان آن چیزی را که بخاطر آن به او حسادت می کنید بخرید یا از او بخواهید که آن را به شماقرض دهد. در مورد آن با او صادق باشید ، در غیر این صورت او در آینده کمتر می تواند چیز دیگری را با شما در میان بگذارد.

درک اینکه خواهرتان در زمان تولد از دوستانش دعوت میکند

3-تشخیص دهید که اگر خواهر کوچکتر شما مهمانی برگزار کند ، احتمالاً از دوستانش در مدرسه دعوت می کند. اگر این مسئله شما را آزار دهد ، می توانید با والدین خود سخنی داشته باشید و از آنها بخواهید که ببینند آیا یک دوست خوب شما هم می تواند در آن باشد یا خیر. هرچند بیش از حد به آنها اصرار نکنید ، زیرا والدین شما احتمالاً خواهند گفت نه. اگر واقعاً بخواهید ، می توانید یکی از دوستان نزدیک خود یا شاید دو نفر را دعوت کنید.

کمک به خواهر در برگزاری جشن تولد

4-به خواهر کوچک خود کمک کنید تا برای مهمانی بزرگ خود آماده شود. در صورت تمایل به انجام این کار ، به او کمک کنید تا تصمیم بگیرد که چه چیزی می خواهد بپوشد ، اگر تمایل داشت این کار را انجام دهد ، موهای او را درست کنید و اگر والدین شما اجازه این کار را می دهند ، در صورت تمایل آنها، آرایش کنید. والدین شما مطمئناً از شما برای کمک به خواهر خود قدردانی می کنند و این ممکن است برای شما مقداری زمان جهت ارتباط خوب و تفریح ​​با او باشد.

در طول روز در مورد تولدش با او صحبت کنید

5-اغلب در طول روز تولد با او صحبت و تعامل کنید. اطمینان حاصل کنید که گاهی اوقات با او صحبت می کنید ، اما همچنین به او حریم خصوصی می دهید. وقتی بلند شد او را در آغوش بگیرید و به او تولدت مبارک بگویید. به احتمال زیاد او هم می خواهد شما با او وقت بگذارید و با او صحبت کنید.

به اتاق خوابش وارد شوید قبل از اینکه وارد شود

6-قبل از اینکه او بخوابد وارد اتاق خواب او شوید. او به احتمال زیاد خوشحال خواهد شد و حتی اگر او نباشد ، می توانید به سادگی به او تولدت مبارک بگویید، بوسه ای را به صورت او بزنید و بیرون بروید. اگر او به شما اجازه می دهد ، بیشتر وقت خود را با او بگذرانید ، در مورد تولد او صحبت کنید و او را وارد بحث کنید.


در ادامه ببینید :

مرتبط

چگونه یک جشن تولد غافلگیر کننده برگزار کنیم؟

تبریک تولد به زبانهای مختلف دنیا + عکس

عکس و پیام برای تبریک تولد آبجی


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...