چگونه یک جشن تولد غافلگیر کننده برگزار کنیم؟

مهمانی های جشن تولد غافلگیر کننده می توانند سرگرم کننده ، هیجان انگیز و به یاد ماندنی باشند. برای برنامه ریزی مهمانی های غافلگیرانه کارهای قابل توجهی نیاز است که انجام شود. برای تعیین تدارکات و برپایی یک جشن برنامه ریزی های زیادی انجام می شود ، در حالی که همه سعی در نگه داشتن عنصر غافلگیری دارند. با برخی برنامه ریزی های دقیق می توانید یک مهمانی غافلگیر کننده و سرگرم کننده را برگزار کنید.

بخش1: برنامه ریزی تدارکات

تشخیص دهید فرد مورد نظر غافلگیر می شود یا نه

1-مشخص کنید که آیا فرد مورد نظر شما در مورد غافلگیر شدن به خوبی واکنش نشان خواهد داد یا خیر. همه مردم به خوبی نسبت به چیزی غیر منتظره واکنش نشان نمی دهند. بنابراین قبل از برنامه ریزی یک مهمانی غافلگیرانه ، چگونگی واکنش فرد مورد نظر را در نظر بگیرید. اگر مطمئن نیستید ، با دوستان نزدیک یا اعضای خانواده خود صحبت کنید تا قبل از اقدام ، ایده مهمانی را بررسی کنند. همچنین توجه داشته باشید که آیا فرد مورد نظر از میهمانی ها لذت می برد یا دوست دارد مرکز توجه باشد. از برنامه ریزی یک مهمانی غافلگیرانه برای کسی که دوست دارد مسئولیت میزبانی از مهمانی شخصی خود را دارا باشد ، خودداری کنید.

*با افرادی دقیق که ترجیح می دهند قبل از حضور در این زمینه اطلاع داشته باشند ، هماهنگی کنید.

*از انجام مهمانی های غافلگیرانه برای افرادی که واقعاً از جشن های تولد هیجان زده می شوند ، خودداری کنید. با تلاش برای برانگیختن غافلگیری آنها ، ممکن است فکر کنند که شما فراموش کرده اید که هر چیزی را برنامه ریزی کرده و ناراحت شوند.

*در نظر بگیرید که آیا فرد مورد نظر دارای مشکلات سلامتی است که ممکن است منجر به واکنش جسمی منفی در برابر شوک شود یا خیر.

از یک دوست کمک بگیرید

2-کمک گرفتن از یک دوست. یک دوست قابل اعتماد کسی است که در برنامه ریزی مهمانی و رازداری درباره عنصر غافلگیری به شما کمک می کند. آنها می توانند کمک کنند تا مطمئن شویم که فرد مورد نظر در زمان مناسب در مکان مناسبی قرار می گیرد. اگر با فرد مورد نظر زندگی می کنید ، همدست شما می تواند در زمینه هماهنگی ها کمک کند و خانه دوستتان می تواند برای برنامه ریزی ها استفاده شود ، بنابراین فرد مورد نظر شما، شواهد و مدارک مهمانی را نخواهد دید. کسی را که نزدیک به فرد مورد نظر است و یا کسی را که به او اعتماد دارید را می توانید انتخاب کنید تا این راز را بتواند حفظ کند.

روز و ساعت را انتخاب کنید

3-روز و ساعت را انتخاب کنید. مهمترین نکته ای که هنگام انتخاب یک روز و ساعت باید در نظر بگیرید ، در دسترس بودن فرد مورد نظر است. شما باید به طور پنهانی دریابید که آیا آن فرد در روز و زمانی که انتخاب کرده اید در دسترس هستند. همچنین برای جلوگیری از برانگیختن سوء ظن ، می توانید قبل یا بعد از تولد واقعی فرد مورد نظر ، تاریخ را انتخاب کنید.

*اطمینان حاصل کنید که فرد مورد نظر شما برای چند ساعت مشغول باشد تا بتوانید عنصر تعجب را حفظ کنید. یک کار کوتاه ممکن است به شما زمان کافی ندهد ، در این صورت مجبور خواهید بود روند را سرعت بخشیده یا عجله کنید.

*برای اطمینان از یک غافلگیری بی نظیر ، حتماً میهمانی را در با روال فرد مورد نظر برگزار کنید. با سازماندهی مهمانی در حد یک برنامه معمولی میهمان می توانید عنصر تعجب را حفظ کنید.

انتخاب مکان

4-مکان را انتخاب کنید. هنگام برنامه ریزی برای برگزاری مهمانی غافلگیرانه ، مکان های موردعلاقه خود را در نظر بگیرید. آیا رستوران مورد علاقه فرد مورد نظر در دسترس است؟ آیا فرد مورد نظر یک رویداد داخلی یا خارجی را ترجیح می دهند؟ آیا میهمانی را در خانه شخصی برگزار می کنید؟

هماهنگی جزئیات در یک خانه خصوصی ساده تر است ، اما اماکن عمومی نیز گزینه های عالی هستند.

*انتخاب یک مکان عمومی معمولاً به این معنی است که شما وقت کمتری دارید تا بتوانید به راحتی در جزئیات مشارکت کنید ، زیرا فضا اغلب اوقات کمی قبل از مهمانی شما اجاره می شود و به شما زمان کمتری برای تزئین و آماده سازی می دهد.

*هنگام انتخاب یک مکان ، اطمینان حاصل کنید که آن را به راحتی در دسترس میهمانان خود قرار دهید.

از مهمانان دعوت کنید

5-دعوت از مهمانان. تعداد افرادی را که می خواهید از آنها دعوت کنید ، در نظر بگیرید و سپس در نظر بگیرید که فرد مورد نظر در واقع از جشن روز ویژه خود لذت می برد. هنگام تماس با مهمانان ، با تماسهای تلفنی یا فیس بوک بهترین ها را دعوت می کنید. به این ترتیب ، اطلاعات توسط دوستانی که دعوت نشده اند منتقل ننمی شود  و فرد مورد نظر در جریان غافلگیری قرار نمی گیرد.

بخش2: آن مهمانی را به شکل یک غافلگیری برگزار کن

وقت کافی گذاشتن

1- وقت کافی بگذار. مهم این است که میهمانان خیلی زودتر از فرد مورد نظر وارد شوند ، بنابراین اگر کسی دیر آمد ، غافلگیری را خراب می کند. برنامه ریزی کنید تا میهمانان حداقل 30 دقیقه قبل از زمان تعیین شده فرد مورد نظر ، به مهمانی برسند. اگر کسی دیر کرد ، توصیه کنید که تا رسیدن فرد مورد نظر در اتومبیل خود بماند تا از خراب کردن غافلگیری جلوگیری کند.

پنهان نگاه داشتن تزئینات

2-تزئینات را پنهان نگه دارید. این قبل از مهمانی و همچنین روز مهمانی است. وسایل تزئینی از پیش خریداری شده را در مکانی ذخیره کنید که فرد مورد نظر به طور تصادفی آنها را ببینید. اگر در یک خانه مشترک زندگی می کنید ، سعی کنید وسایل را در خانه یکی از دوستانشان نگهداری کنید. در روز مهمانی ، از تزئینات بسیار دیدنی مانند چراغ یا علائم چشمک زن که به راحتی دیده می شود ، خودداری کنید. همچنین از تزئین قسمت بیرونی محل با بادکنک یا علائم خودداری کنید.

مخفی کردن اتومبیل ها

3-اتومبیل ها را مخفی کنید. چه این محل عمومی و چه خصوصی باشد ، به مهمانان بگویید که اتومبیل ها را دورتر پارک کنند تا از تشخیص آن توسط فرد مورد نظر جلوگیری شود. این امر به ویژه در صورتی که افراد دارای اتومبیل های منحصر به فرد و یا به راحتی قابل تشخیص یا پلاک باشند ، مهم هستند.

به افرادی که رازنگهدار نیستند حرفی نزنید

4-از گفتن افرادی که نمی توانند راز را نگه دارند خودداری کنید. برای کسانی که در حفظ اسرار دشوار هستند ، آنها را دعوت نکنید. برای اطمینان از اینکه به طور تصادفی این اشتباه را نکنید ، از گفتن به کودکان تا روز رویداد خودداری کنید.

*در مورد تولد فرد مورد نظر به راحتی و با آرامش صحبت کنید. این باعث می شود آنها مشکوک نشوند یا فکر کنند که همه تولد او را فراموش کرده اند.

بخش3: تصمیم گیری درمورد قسمت های مختلف مهمانی

ایجاد کردن سروصدا تا حد امکان

1-تا آنجا که ممکن است سروصدا ایجاد کنید. هنگامی که فرد مورد نظر شما وارد می شود ، می توانید فریاد بزنید اما می توانید با ایجاد صدای زیادی به تعجب او اضافه کنید. به میهمانان خود وسایلی مانند سوت بدهید ، یا به آنها دستور دهید هنگام ورود فرد مورد نظر به آواز خواندن یا کف زدن بپردازند.

در نظر گرفتن یک غافلگیری آرام

2-یک غافلگیری آرام را در نظر بگیرید. به جای رویکرد سنتی تعجب آور ، فرد مورد نظر باید در تعجب برود . فرد مورد نظر را غافلگیر کنید. روزی را انتخاب کنید که به نظر می رسد کاملا "معمولی" برای فرد مورد نظر است و به مهمانان خود دستور دهید که بطور اتفاقی یک به یک حضور یابند. در حالی که می بینید عزیزان فرد مورد نظر برای احترام به شما می آیند ، از این غافلگیری می توانید به خود افتخار کنید.

استفاده از اسلحه های آبی

3-از اسلحه های آبی استفاده کنید. اگر در حال برنامه ریزی یک رویداد در فضای باز هستید ، با استفاده از وسایلی مانند اسلحه های آبی یا بادکنک های آبی ، فرد مورد نظر را شگفت زده کنید. اگر گزینه آب را انتخاب می کنید ، اطمینان حاصل کنید که میهمانی از آب متنفر نباشد تا مهمان ناراحت نشود و مشکلی با تغییر لباس نداشته باشد.

*قبل از انجام این کار ، این اتفاق را کامل در نظر بگیرید. برخی از مردم از خیس شدن لباسهای خود و یا خیس شدن موهایشان با آب خوشحال نخواهند شد.

آماده بودن مهمانی قبل از ورود فرد مورد نظر

4-هنگام ورود فرد مورد نظر ، اطمینان حاصل کنید که مهمانی شما در جریان باشد. قبل از موعد دادن غذا و نوشیدنی را شروع کنید. این امر باعث از بین بردن کانون توجه و سهولت بیشتر در اجرای غافلگیری در مهمانی می شود.


مطلب پیشنهادی :

تبریک تولد به زبانهای مختلف دنیا + عکس


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...