تعبیر خواب فیلم ترسناک

تعبیر خواب فیلم ترسناک می تواند علائم و نشانه های زیادی داشته باشد و بر اساس نظریات عده ای آن را خواب خوب و خوشی می دانند و عده ای آن را اندکی بد می دانند و ممکن است باعث زیان و خسران شما شود.ابن سیرین می گوید که ترسیدن و دیدن علائم ترسناک در خواب اگر بر اثر تماشای چیز های ترسناک نباشد تعریف دارد و در غیر اینصورت تعریفی ندارد و بدن انسان به این صحنه ها واکنش نشان می دهد و خواب را به وجود می آورد.

اگر خواب شما بر اثر اینگونه صحنه ها ایجاد نشده ایشان می گویند ترسیدن به معنای ایمنی و سلامتی شما می باشد و شما را خداوند از خطری نجات خواهد بخشید و نیز ایشان می گویند که در هنگام دیدن اینچنین خواب هایی به اطرافیان خیر کنید و به آنها کمک کنید.

دیدن خواب تلویزیون در خواب و فیلم ترسناک چه تعبیری دارد؟

از نظر بیشتر افراد دیدن خواب تماشای فیلم و تلویزیون به معنای گشت و گذار و سفر کردن می باشد و اما دیدن آن چیزی که در تلویزیون می بینند نیز در تعبیر نقش موثر و تعیین کننده ای دارد.

استاد منوچهر مطیعی نیز در این مورد می گویند اگر شما فقط خواب تلویزیون و فیلم دیدن را دیدید به معنی رفتن به سفر می باشد و اگر شما مشغول دیدن چندین تلویزیون هستید طی اتفاقاتی شما به مکان های مختلف سفر خواهید کرد و ایشان نیز می گویند اگر در تلویزیون فیلم ترسناک دیدید به معنی آن است که اتفاق خطرناکی ممکن است برای شما بیفتد و اگر در تلویزیون های آزادیخواه ترسناک دیدید خطر های زیادی یا در سفر یا در طول روز شما را تهدید می کنند و ایشان می فرمایند که هنگام دیدن اینگونه خواب ها سعی شود که صدقه بیندازید و به نماز بایستید و یا نماز وحشت بخوانید و خداوند قطعا از شما محافظت خواهد کرد و ممکن است این خواب نوعی هشدار برای شما باشد و به صلاح شما تمام شود.

امام صادق (ع) نیز می فرمایند؛ اگر شما از حیوان و چیزی در خواب خود ترسیدید بدانید که قرار است از آشنایان و کسانی که با تو نسبتی دارند ضرر ببینی و دچار خساراتی می شوید و اگر حیوان و یا ببر از تو بترسد بدانید که شما از آنها ایمن هستید و خداوند محافظ شما خواهد بود.

تعبیر خواب فیلم ترسناک

تعبیر خواب فیلم ترسناک

بر اساس نظریات اگر شما هنگام دیدن فیلم ترسناک از خود هیچ عکس العمل و ترسی نشان ندهید و به هیچ وجه از آن هراس نداشته باشید بدانید که قرار است اتفاقی برای شما خواهد افتاد و شما در مقابل آن خواهید ماند و از آن ایمن خواهید بود و اگر هنگام تماشا ترسیده اید ممکن است بر اساس گفته های افراد دو تعبیر به وجود آید یا شما در خطر هستید و ترسیده اید و ممکن است از اطرافیان و یا افراد دیگر صدمه ببینید و یا به مشکلات طبیعی برخورد کنید و دچار خسارت و خسران شوید و از خطر ها ایمن نباشید.

عده دوم نیز در این مورد می گویند که خواب فیلم ترسناک و ترسیدن از آن به معنی ایمن بودن از خطر است و یا فرار کردن از خطر است که بر اساس گفته آنها خطری شما را تهدید خواهد کرد و در صورت مراقب بودن بلا ها رفع خواهند شد و این افراد نیز توصیه می کنند که در هنگام چنین خوابهایی صدقه بیندازید زیرا صدقه هزاران بلا را از انسان دفع می کند.

دیدن سریال ترسناک در خواب به چه معنی می باشد؟

منوچهر مطیعی می فرماید؛ اگر شما در حال تماشای سریال ترسناک در خواب هستید بر اساس نکته های موجود در خواب تعبیر های گوناگونی دارد:

اگر شما در حال تماشای سریال هستید و نکته و علامتی وجود ندارد شما روز پر اضطراب و سخت و همراه با استرس زیاد را در پیش خواهید داشت و انا اگر انتهای سریال خوب تمام شود روز پر دسترسی خواهید داشت و در انتها به خوبی تمام می شود و شما آن را به خوبی خواهید گذراند و اگر موضوع خواب ترسناک علمی و هیجانی باشد به دین معنی می باشد که روز پر هیجان و پر خاطره ای خواهید داشت و در صورت اتمام خوشایند سریال این روز پرهیجان و پر مخاطره نیز را در انتها به خوبی به پایان خواهید رسانید.


بیشتر بخوانید :

تعبیر خواب تلویزیون دیدن چیست؟


1 نظر

  1. بی نامبی نامsays:

    الان هم گفتید جان طرف تو خطره و هم گفتید جان طرف ایمنه !!! یعنی کاملا دو عقیده با هم در تضادن و نقطه مقابل هم هستند خود من الان مسافرتم و امروز قراره برگردیم با این خواب نگران شدم خدایی نکرده تو مسیر برگشت تصادف کنیم