در مورد تعبیر خواب خفاش چه می دانید ؟

به طور حتم دیدن هر خوابی نشانگر موضوعی می باشد، دیدن خواب خفاش نیز معنای خاص خود را دارد که با بیان کردن نوع آن می توان به تعبیری دقیق دست پیدا کرد، تعبیر خواب خفاش قهوه ای، خفاش سیاه در خانه، خفاش بزرگ و خفاش کوچک را در ادامه برای شما بیان کرده ایم.

دیدن حیوانات از جمله پرندگان در خواب نیز معنا و مفهوم خود را دارند که با مشخص کردن جزئیات آن ها می توان خواب را به صورت دقیق تری تعبیر کرد؛ قبل از هر چیز به نکاتی اشاره می کنیم که بتوانید به تفسیر دقیقی دست یابید و آن زمان خواب است.

دیدن زمان خواب در ساعت و ماه های خاص تعبیر های خاص دارند که در ادامه به آن ها بیشتر اشاره شده است؛ اگر خواب شما بعد از ساعت 18-22 باشد هیچ تعبیری ندارد.

حال اگر بعد از ساعت 22 تا 2 شب باشد از 1 سال تا 50 سال امکان دارد که خواب شما تعبیر شود؛ اما صادق ترین رویاها مختص به ساعت 2 تا 4/5 صبح است که کمترین تعبیر شدن آن خواب به دو هفته و بیشترین زمان آن به 1 سال بر می گردد که خواب شما امکان تعبیر شدن به واقعیت را دارد.

خواب های که بعد از ساعت 4/5 باشد همه بلا استثنا تعبیر خواهند شد؛ در مورد روز و ماه نیز تفاسیر بسیاری گفته شده است متاسفانه نمی توان همه را در این مطلب جای داد، با گفته های بالا بهتر می توانید به تصدیق خواب و تعبیر شدن آن پی ببرید.

تعبیر خواب خفاش ها

تعبیر خواب خفاش ها

معمولا زمانی که شما در شرایط روحی خاصی هستید بیشتر خواب می بینید و دیدن خواب خفاش در این شرایط عادی باشد؛ دیدن خفاش ها در خواب می تواند نشانه ای خاص با خود را به همراه داشته باشد که نشان و سمبل از یک چیز خاص باشد.

برای این که بتوان تعبیر خواب خفاش را بهتر برای شما بازگو کنیم باید نوع خفاش را مشخص کنید؛ آیا خفاش قهوه ای، خفاش سیاه در خانه، خفاش بزرگ، خفاش کوچک و یا هر چیز دیگری که خفاش ربط دارد را مشخص کرد.

دیدن خفاش در خواب در معنای کلی بدین صورت است که شما به دلیل شرایط موجود تصمیم به انجام عملی گرفته اید که به صورت کورکورانه در حال انجام می باشید و هیچ سر رشته ای در این زمینه ندارید و تعبیر خواب خفاش در یک کلمه یعنی گمراهی می باشد.

تعبیر خواب خفاش نشان از گمراهی شماست؛ که ممکن است سبب ایجاد تغییر و تحولاتی در زندگی شما باشد.اگر در خواب ببینید که خفاش در حال پرواز کردن است نشان از غم و اندوهی است که به نزدیکی به زندگی شما وارد خواهد شد، البته شایان ذکر است اگر شما در خواب خوشحال بودید می تواند کاملا عکس این تعبیر صدق کند.

در برخی مواقع خفاش ها بیانگر آدم های اطرافتان هستند که به صورت روزانه ممکن است با آن ها برخورد داشته باشید؛ اگر شما از جمله آدم های احساسی هستید ممکن است تعبیر خواب خفاش به احساسات شما برگردد.

اگر در خواب ببینید که خفاش از دیوار آویزان شده است به این معنی است که یکی از اطرافیان شما شاهد اتفاق های ناگوار در زندگی خود خواهد شد.اگر جمعی از خفاش ها را در خواب دیدید نشانه خوبی ندارد و در پی آن اتفاق های منفی برایتان رخ خواهد داد؛ اگر خواب ببینید خفاش ها به سمت شما یا شخصی در حال پرواز می باشند نیز این علامت خوبی نمی باشد.

تعبیر خواب خفاش قهوه ای

تعبیر خواب خفاش قهوه ای

تا به اینجا متوجه شدیم که دیدن خفاش در خواب نشانه خوبی ندارد و ممکن همه این ها الهام گرفته از احساسات درونی شما باشد.آنلی بیتون در مورد تعبیر خواب خفاش قهوه ای می گوید دیدن آن نشانه شومی است که با خود غم و اندوه و مرگ یکی از عزیزان را به دنبال خواهد داشت.

ابن سیرین نیز می فرمایند خفاش در خواب با هر رنگی و نشانی خوب نیست، اگر خفاش از شما در خواب دور شود بهتر از آن است که شما آن را در خواب بکشید؛ چرا که خفاش در خواب و بیداری نشان خوبی ندارد.تعبیر خواب خفاش قهوه ای در روز نشان از مسیری سخت است که با افکار شما همخوانی دارد که شما سعی دارید از این وضعیت کنونی رهایی یابید؛ که با برخی از مشکلات روبرو خواهید شد.

تعبیر خواب خفاش سیاه در خانه

تعبیر خواب خفاش سیاه در خانه نیز خوب نیست و نشان از وضعیت آشفته خانه را دارد.اگر خفاش سیاه و بچه بود یا آن خفاش بچه کرده بود و بچه ها را به دور از خانه و خانواده شما به جایی دور برده است نشان از خوبی و آرامش در واقعیت را دارد.امام صادق (ع) فرموده اند دیدن خفاش در خواب خوب نیست به شرطی که اگر در خواب دیده باشید که خفاش در حال پرواز به سمت شما راه خود را کج کرده است و بازگشته است یعنی بلا و مصیبت از شما دور شد.

کشتن و خوردن خفاش در خواب را می توان چنین بیان کرد که تعبیر خواب خفاش در این مورد علاوه بر این که بر دشمن خود پیروز می شود باعث ضرر و زیان به خود نیز می شوید، بهترین خواب در مورد خفاش این است که به شما نزدیک نشود و شما در حالت خوشحالی و احساس خرسندی داشته باشید که در این صورت تعبیر خواب خفاش نتیجه منفی نخواهد داشت.اگر در خواب ببینید از ترس خفاش سیاه در حال فرار کردن هستید نشان از اتفاق های پیش بینی نشده ای است که در انتظار شما خواهد بود.

تعبیر خواب خفاش سیاه

تعبیر خواب خفاش بزرگ

تعبیر خواب خفاش بزرگ نشان از سو استفاده کردن شخصی از شماست که باید بیشتر مراقب خود و برخورد خود با دیگران باشید؛ اگر این خفاش را کشته اید یعنی نشان بر پیروزی شما در مقابل فرد می باشد.یکی از معبران معتقد است که دیدن خفاش بزرگ سفید در خواب نشان از مردن یکی از افراد مخصوصا کودک است.

برخی از تعبیر کنندگان خواب معتقدند که دیدن خواب خفاش چنان شوم و بد است که نه تنها بر روی زندگی شخص بیننده خواب بلکه بر روی زندگی اطرافیان او اعم از خانواده تاثیرات منفی دارد.اگر در خواب ببینید که خفاش مرده است؛ قبل از این که به شما آسیبی برسد آن بلا از شما دور شده است.

تعبیر خواب خفاش بزرگ سبز نشان از پیروزی و رنگ قرمز آن نشان از افکارهای منفی است که ممکن است در شرایط کنونی دچار آن شده باشید که این یک امر عادی است.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

8 نظر

  1. مییممییمsays:

    سلام من خواب دیدم که تو حیات خونه بودم و وسایلم رو جمع کرده بودم و انگار داشتم از اونجا میرفتم.(اسباب کشی اونم تنها) بعد دیدم که یه حیوان که شبیه خفاش بود (فکر کنم سیاه بود ولی اصلا ترسناک نبود مهربون بود دوسش داشتم)اومد کنارم و ناراحت بود گفت منو باخودت نمیبری،؟ انگار توخواب حیوان خونگی من بود و باهاش حرف میزدم . بهش با خوشرویی گفتم چرا میبرمت بزار وسایلمو ببرم دوباره برمیگردم تو رو با خودم میبرم .حس بدی نسبت بهش نداشتم .یادمه که تو ذهنم اومد که نمیخواستم با خودم ببرمش و میخواستم فراموشش کنم ولی چون اومد بهم گفت منو باخودت نمیبری برای اینکه ناراحت نشه سریع نظرمو عوض کردم و گفتم تو هم با خودم میبرم. هوا هم روشن بود و من تقریبا حس و حال خیلی خوبی داشتم.چیزهای دیگه هم بود فقط یادمه شب بود یه مرد هیکلی که ازش میترسیدم اومد و اول چندتا خط روی صورت یه نفر انداخت و دیدم خون اومد صورتش واومد سراغ من و من با اینکه انتظار نداشتم بتونه بهم آسیب بزنه ولی چند تا خط روی صورتم انداخت و فکر کنم من از ترس و ناراحتی گریه کردم .فکر کنم خون اومد صورتم. ممنون میشم تعبیرش بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. از روبرو شدن با برخی وقایع یا افراد در زندگی واقعی ترس و واهمه دارید. اما بهترین راه روبرو شدن با ترس ها است.

  2. مینا مهریمینا مهریsays:

    سلام چند وقت پیش خواب دیدم تو خونه ی پدرم یک عالمه شاید صدها خفاش هست رو زمین پر بودن نشسته بودن رو درو دیوارها بعد دبدم مامان وسط پذیرایی خوابیده یک عالمه خفاش هم روش و دور و برش نشستن اونم راحت حوابیده بود حیلی تو خ اب وحشت کردم معنیشو نمیدونستم فکرم چند وقته درگیره ممنون از وقتی ک میذارین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است به گمراهی کشیده شوید

  3. حدیثحدیثsays:

    سلام وقن بخیر من دم دمای صبح تا ٨این حدودای صبح خواب دیدم با معشوقم داریم میریم یه جایی مثه گاراج برای سکس ولی چندتا اشنا میانو نمیشه و میدونستم اونا دشمن منن .. بعد یدفه یه خونه ی بزرگ مثه قلعه شد که دختر عمویه مامانمو با حال بعد و گریه کنان بردنش اونجا بعد مامانمم اومد گفتن حال مامانم بد شده پیاده شدم از ماشین قربون صدقه مامانم میرفتم بعد مامانمو بردم توو اون خونه گفت باید یا کریم یا کبوتر بگیریم بببریم یادم نیست کدوم از این دوتا بود دوتا کبوتر یا یاکریم بیرون پنجره بودن رفتیم جلو تر دیدم یه دسته کبوتر دارن یه جا میگردن بالا لونشون توو خونه اومدم بگیرم دیدم بچشون توو لونس دست انداختم توو هوا گرفتم ولی دیگخ شبیه کبوتریا یاکریم نبود شبیه خففاش بود توو خواب حس کردم خفاشه سیاه و کوچیک و داشت ناخنای پاشو فرو میکرد توو دستم و دردم میومد ولی ولش نکرددم به مامانم گفتم زودباش بریم این داره چنگم میندازه رفتیم درو باز کردم دیدم همه پشت درن انداختم خفاشو جلو در ولی انگتر خفاشه مرده بود دستمو نگا کردم دبدم یکی دوتا تاول کوچولو کنار شستم زده جای چنگش . بعد پرسیدم که معشوقم کوو گفتن رفتش تو رغتی بالا اونم رفت بعد انگار اومد جای دیگه پیشم ناراحت بود و میگفت تو کسه دیگرو دوست داری هرچی اون میگه گوش میدی هرکار میخواد میکنی من به روت نمیاوردم بعد من توو خواب همش میگفتم ااا ابن چرا از خودش میگه خب من خـودشو دوس دارمو هرکار میگه میکنم دیگه تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب باشید کور کورانه تصمیم نگیرید و مراقب باشید به گمراهی کشیده نشوید

  4. سجاد بیژنیسجاد بیژنیsays:

    سلام ،خسته نباشید من خواب دیدم که در مرقد و پشت ضریح امام رضا هستم و دارم مرقد و سنگ قبر ایشون رو نگاه میکنم که يهو یک خفاش سیاه رنگ وارد اونجا میشه ولی حالت پرواز کردنش مخشوش و ناآرام بود ولی همین که روی سنگ قبر امام رضا ميشينه و وارد مرقد امام میشه آروم میشه،و دیگه سر و صدا نمیکنه،و فقط روی سنگ امام رضا آروم و بی سر و صدا در کمال تعجب می شینه و حرکتي نميکنه انگار همین که وارد مرقد امام شد این خفاش رام شد،این چ تعبیری داره????

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس مراقب اعتقادات و افکارتون باشین

  5. ززsays:

    سلام من خواب دیدم خونه خواهرم رفتم اونجا خاله ام اینا هم هستن بعد من در خانه رو باز کردم و تعدادی خفاش سیاه دیدم در حال پرواز

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب باشید دچار گمراهی نشوید

  6. آرامآرامsays:

    با سلام . در خواب دیدم در یک محیط بازی هستم و خفاش سیاهی در حال پرواز است و وقتی به سمت من با سرعت می آمد من جاخالی می کردم و چندین بار این حالت اتفاق افتاد و من هم سرم را پایین می آوردم که درنهایت به من برخورد نکرد . بعد دیدم در همان مکان انگار آسیبی به من وارد شده بود یا پایم یا کمرم آسیب دیده بود که رو به بالا دراز کشیده بودم و خاطرم هست که در کنارم مجسمه یک فرد با لباس نظامی هم بود ( انگار مجسمه شهیدی بود) سپس رو به دختربچه ای 6،7. ساله که انگار دخترم بود(در صورتیکه من مجرد هستم)گفتم بیا دستم را بگیر او دستم را گرفت و من با کمک اوبلند شدم و در صحنه دیگر دیدم در جمعی هستم که روسری روشن به سفیدی می زد و چادرمشکی ام سرم بود که من مشغول درست کردن روسری ام بودم و آنجا احساس کردم که همسر شهید هستم.

  7. آرامآرامsays:

    با سلام . در خواب دیدم در یک محیط بازی هستم و خفاش سیاهی در حال پرواز است و وقتی به سمت من با سرعت می آمد من جاخالی می کردم و چندین بار این حالت اتفاق افتاد و من هم سرم را پایین می آوردم که درنهایت به من برخورد نکرد . بعد دیدم در همان مکان انگار آسیبی به من وارد شده بود یا پایم یا کمرم آسیب دیده بود که رو به بالا دراز کشیده بودم و خاطرم هست که در کنارم مجسمه یک فرد با لباس نظامی هم بود ( انگار مجسمه شهیدی بود) سپس رو به دختربچه ای 6،7. ساله که انگار دخترم بود(در صورتیکه من مجرد هستم)گفتم بیا دستم را بگیر او دستم را گرفت و من با کمک اوبلند شدم و در صحنه دیگر دیدم در جمعی هستم که روسری روشن به سفیدی می زد و چادرمشکی ام سرم بود که من مشغول درست کردن روسری ام بودم و آنجا احساس کردم که همسر شهید هستم.

  8. هژار ابراهیمیهژار ابراهیمیsays:

    سلام .من در خواب انسان پرنده رو دیدم که از بالای سر تعدادی مردم پرواز می‌کرد بعد به محل کار من که اومد نگاش کردم خفاش برهنه که تکه گوشتی به سمت من پرتاپ کرد خواستم بکشمش نشد صر و صدا که اومد به سمتش دویدم که دوباره سعی به کشتنش کنم ولی تبدیل به گربه شد و سریع فرار کرد لطفاً تعبیرشو بگید برام ممنون ...ساعت ۸شب خوابش و دیدم