اطلاعات جالب درباره تعبیر خواب پماد

همانطور که مستحضر هستید در گذشته یعنی زمان ائمه اطهار پماد وجود نداشته است؛ اما برخی برای درمان درد ها و زخم های خود از روغن هایی بخصوص استفاده می کردند که دیدن آن ها را با ائمه در میان می گذاشتند و آن ها بر اساس علم خود آن را تعبیر می کردند؛ از این رو امروزه برخی از معبران اطلاعاتی را در این زمینه در مورد تعبیر خواب پماد در اختیار گذاشته اند که دیدن پماد را به معنا و مفهومی خاص تعبیر کرده اند و خواب شما آن می باشد؛ در ادامه برای شما در مورد خرید و فروش پماد، ماساش پماد و استفاده آن برای زخم و یا هر چیزی معنای متفاوتی دارند، رنگ های آن ها و دیگر مسائل را در ادامه بیشتر توضیح داده ایم؛ با ما تا انتها مطلب همراه باشید.

تعبیر خواب پماد

دیدن کلی خواب پماد در خواب خوب است و به معنی سلامت کامل شما می باشد پس به دل خود بد راه ندهید و نگران تعبیر کردنش نباشید؛ اما این که شما این خواب را به چه صورتی دیده اید بر روی تعبیر کردن آن موثر است.

اگر دختری در خواب ببیند که به ساختن یک پماد برای خود مشغول می باشد بدین معناست که او در کارهای خود موفق خواهد شد؛ اما اگر از این پماد استفاده کند یعنی در آینده دچار یک بیماری کوچک می شود.

دیدن تعبیر خواب پماد و زدن آن بر روی زخم و بدن دو معنای مجزا دارند، در صورتی که پماد را به زخم بزنید یعنی شما سلامتی خود را به دست می آورید و یا بیش از پیش از سلامتی برخوردار خواهید شد؛ اما اگر همان پماد را به بدن بزنید یعنی دوستانتان شما را ترک خواهند کرد.

شاید جالب باشد بدانید اگر خواب دیده اید که پماد را خریداری کرده اید معنی آن بدین صورت است که برای خود سلامتی را خریداری کرده اید.

یکی از معبران به نام آنلی بیتون اظهار دارد که دیدن پماد برای دختر ها در خواب نشانه پیروزی در کارهای آن ها می باشد، اما ابن سیرین می فرمایند: اگر پمادی که شما در خواب دیده باشید از نوع روغن و پماد زیتون باشد به معنای علم و دانش می باشد.

امام صادق (ع) فرموده اند دیدن هر رنگ در خواب نشان از بیماری است؛ اگر جلد پمادی که در خواب مشاهده کرده اید نشان از مریضی است؛ همچنین اگر بوی پماد را استشمام کرده باشید معنای خوبی ندارد به مریضی شما افزوده می شود.

اگر در خواب دیده باشید که پماد را بر روی موضعی زده اید و تاثیری حاصل نشده است بدین معناست که از دین خود خارج می شود؛ هر دارو و پمادی در خواب که به آسانی استفاده شود و نتیجه ای حاصل شود به همان اندازه می تواند در تعبیرش مفید باشد.

تعبیر خواب پماد

تعبیر پماد از دیدگاه های متفاوت

اگر در خواب خود مشاهده کرده باشید که پماد استفاده شده از یکی از گیاهان دارویی می باشد معنای بدین صورت است که یک دوست صمیمی در همه مراحل با شما یار و یاور خواهد شد و در کارها رضایت شما را جلب خواهد کرد.

اگر مردی متاهل هستید که در خواب دیده از داروخانه یا از شخصی پماد دریافت کرده اید و به محل زخم زده اید تعبیر آن بدین معنی است که همسر شما باردار است و فرزندتان دختر می باشد؛ برخی نیز معتقدند پماد جز لوازم آرایشی محسوب می شود که دیدن آن در خواب یعنی ملاقات داشتن با فردی که انتظار او را ندارد و از دیدن او خوشحال و خرسند خواهید شد.

اگر در خواب دیده اید که پماد را بر روی زخمی زده اید که قدیمی می باشد و آن زخم به صورتی محو شده است به همان اندازه در واقعیت برای شما از آن مشکل قدیمی درد و رنجی کم خواهد شد که با یادآوری آن دیگر شما را اذیت نخواهد کرد؛ حتی برخی از معبران گفته اند اگر پماد موضعی را به خواب دیده باشید و از آن استفاده نکرده باشید معنای خوبی دارد و نشان از آن است که شما در مقابل مسائل احساسی ثابت قدم و استوار خواهید بود.

در کل می توان برای انواع پماد به غیر از این که رنگ آن ها زرد و تیره نباشد این گونه بیان کرد که در خواب معنای شفا و سلامتی و موفقیت در کارها به همراه دارد؛ اما اگر رنگ جلد آن یا حین استفاده از پماد اگر رنگ آن تغییر کند نشان از بیماری و غم و اندوه است که برای شخص بیننده به همراه دارد.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

2 نظر

  1. سلامسلامsays:

    سلام وقت تون بخیر چند ماه پیش بود برا یه خواسته ای نماز حاجتی خوندم از خدا خواستم که این مشکل برطرف شه خواب دیدم بعد این نماز که یجای تقریبا جمعیت هست و به نظر سفره ای پهن هستش به نظر سفره نذر کرده بودن من گفتم برم یچیزی از سفره بردارم دیدم یه خانم یه بسته بهم دادن بعد دیدم که توش پماد هستش لطفا تعبیر کنید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید از خواسته های خود با دیگران سخن نگویید

  2. مهسامهساsays:

    سلام خسته نباشید وقتتون بخیر من خواب دیدم که موژه سمت راستم یک درمیون سوخته بخاطر اتیش اما نگا که میکردی انگار ریخته ب خواهرم و دامادمون گفتم که برام پماد بیارن اوناهم اوردن اما من پماد رو نمیزدم