تعبیر خواب تابلو فرش

چه تابلو فرشی را در خواب مشاهده کرده اید؟ آیا آن را در خانه داشته اید یا از شخصی هدیه گرفته اید؟ یا برعکس به کسی هدیه داده اید؟  همه این ها می تواند تعبیری بخصوص داشته باشند و هر کدام از نظر تعبیر کنندگان معنایی خاص دارند و به گفته های و شنیده های تا کنون به این نتیجه رسیده اند که دیدن فرش در خواب خوب است چه فرش معمولی باشد چه تابلو فرش با هر طرح و نوشته ای باشد که هر کدام می تواند معنایی خاص داشته باشد؛ اگر می خواهید به معنای دقیق تری برسید با ما همراه باشید در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

تعبیر خواب تابلو فرش

امامان بزرگوار در گذشته به دلیل توانایی هایی که داشتند می توانستند خواب ها را به صورت دقیق تعبیر کنند؛ امام صادق (ع) معتقدند که دیدن فرش در خواب می تواند بر چند اصل معنا شود که در زیر به 6 مورد از آن ها اشاره می کنیم و این 6 مورد مربوط به زمانی است که فرش یا تابلو فرش شما در خواب نو و جدید باشد:

1. مرتبت

2. مال

3. عمر طولانی

4. ثنا به قدر بزرگی آن

5. عز و جاه

6. بزرگی و رفعت

    اما اگر شما خواب دیده باشید که تابلو فرش را بر روی دیوار نصب کرده اید معنای خواب تغییر می کند و آن بدین معنا است که شما در حال کارهای بزرگی هستید که در آن ها موفق خواهید شد و از این راه سود زیادی به شما می رسد؛ اگر دقت کرده باشید با گفته های امام صادق تفاوتی نخواهد داشت و شما می توانید از موارد اشاره شده به معنی و تعبیر خواب خود برسید که در کل معنای خوبی دارد.

    تعبیر کردن تابلو فرش از دید معبران

    منوچهر مطیعی تهرانی یکی از معبرانی است که تا کنون تعبیر کردن خواب ها را به صورت دقیق بیان کرده است و در مورد تعبیر خواب تابلو فرش معتقدند اگر تابلو فرش با آیه و ان یکاد باشد پول و مال به دست می آوری اما اگر در حال فروختن همین تابلو فرش باشی کاملا برعکس صدق می کند.

    دانیال نبی نیز دیدن خواب تابلو فرش را به این صورت تعبیر کرده اند که اندازه فرش در تعبیر کردن مثبت خواب تاثیری مستقیم دارد؛ هر چه تابلو فرش یا فرش مورد نظر در خواب بزرگ تر باشد سود آن بیشتر است و از نظر مال بیشتر به شما می رسد و از نظر عمر؛ عمر شما طولانی تر می شود.

    تعبیر خواب تابلو فرش

    اگر در خواب دیده باشید که به قصد خانه تکانی در حال شستن تابلو فرش هستید می تواند معنا و تعبیر های مختلفی داشته باشید که یکی از آن ها توبه کردن می باشد؛ احساس خوشی و خرسندی و عاقبت بخیر شدن را به دنبال دارد.

    برخی نیز معتقدند اگر به شستن تابلو فرش مشغول هستید می تواند بدین معنا باشد که به آرزو های خود می رسید و در مقابل همه ناراحتی و اضطراب ها پیروز می شوید؛ با تمامی تفاسیری که تا کنون دیده و شنیده اید می توانید به این موضوع پی ببرید که دیدن تابلو فرش و یا هر فرش دیگری معنای خوبی دارد.

    تنها در صورتی می تواند تعبیر خواب یک تابلو فرش منفی باشد که شما تابلو فرش را از یک مرده به عنوان هدیه دریافت کنید؛ که معنای خوبی ندارد و به دنبال آن دچار مشکلاتی خواهید شد.

    تعبیر رنگ تابلو فرش

    در تابلو فرش ها برای زیبایی رنگ های بسیاری استفاده می شود اما بیشترین رنگ زمینه موجود در آن می تواند بیانگر رنگ اصلی باشد که در خواب نیز همان با استفاده از همان رنگ تعبیر انجام می شود و هر رنگ نماد و معنایی خاص را به همراه خود دارد.

    اگر شما در خواب ببینید که تابلو فرش مورد نظر به رنگ قرمز می باشد تعبیرش عشرت و خوشگذرانی می باشد؛ اما اگر رنگ آن سفید باشد یعنی رزق و روزی حلال و رنگ مشکی یا زرد آن به معنای غم و اندوه و بیماری می باشد.دیدن تابلو فرش نو و تازه یعنی رزق و مال به سوی شما می آید اما دیدن عکس این خواب یعنی تابلو فرش کهنه، سوخته، پاره و یا امثال آن معنای زندگی سخت و دشوار را در بر خواهد داشت.

    تهیه کننده : توپ تاپ

    مطالب مرتبط...

    4 نظر

    1. رهارهاsays:

      خواب دیدم تابلو فرش مادری که فوت شده بود ومتعلق به یک یتیم بود را قراربود من ببافم و تمام کنم...نصف تابلو بافته شده بود...بیشتر زمینه تابلو فرش سبز بود...

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام این رویا بیانگر زیاد شدن رزق روزی در زندگیتان است

    2. میترامیتراsays:

      من در صبح خواب دیدم در خانه قبلی که مستاجر بودم نشسته م با افراد خانواده م و خود صاحبخانه و دیدم روی دیوار تابلو وان یکادی ک برای مادرم بود روی دیوار ب دو نیم شده و وسط آن تابلو نبود

    3. فرح میرزاییفرح میرزاییsays:

      خواب دیدم پدرم که فوت شده است قصد دارد تابلوی فرشی برای من هدیه بیاورد ‌ومن هم میخاستم کفش نویی برای ایشان بخرم

    4. ninakhanininakhanisays:

      سلام من دیشب خواب دیدم برگشتم به گذشته شدم ۱۱ یا ۱۲ساله ولی الان درحال حاضر۲۷سالمه و انگار گذشته نامزدی داشتم که ازمن خیلی بزرگتر بود اون خیلی عاشقم بود ولی اصلا این اتفاق تو زندگی قبلیم اصلا واسم نیفتاده بود نامزدنشده بودم و خونوادم راضی نبودن واسم یه تابلو فرشی که چهره خودم بود سفارش داده بود بافته بودن خیلی ناز شده بودم اون پسره خیلی معروف بود مثل خانزاده ها همه حسرتمو میخوردن بعدش فهمیدم مریض شده مرده تعبیرشو میشه لطف کنید؟