دعا برای افزایش فروش اجناس مغازه (2)

مطمئنا هر فردی دوست دارد تا فروش اجناس مغازه اش بیشتر شود و به طور کلی به گونه ای باشد که فرد بتواند سود بالایی را به دست آورد، اما آیا راهی برای این کار وجود دارد یا خیر؟

در ابتدا برای اینکه این اتفاق بیفتد باید تلاش و کوشش بسیاری کرد و وقت و هزینه ی زیادی را بر روی تبلیغات گذاشت، البته این تنها کاری نیست که می توان انجام داد، بلکه راه های دیگری نیز وجود دارند که تقریبا بدون هزینه هستند و مانند تبلیغات هزینه های آنچنانی را لازم ندارند.

یکی از این روش ها روش مذهبی آن است که می توان با دعا کردن به آن دست پیدا کرد.
دعا از زمان های بسیار دور یکی از پرکاربردترین وسایل ارتباطی مردم با خدا بوده است و به گونه ای است که یا مستجاب می شود و یا اگر هم مورد استجابت قرار نگیرد می تواند بدی ها را از ما دور کند و گناهان ما را نیز در نزد خدا بسیار کم رنگ تر نماید.

برای فروش مغازه و اجناس نیز دعا های خاصی وجود دارد که می توانند کمک حال کاسبان و کسبه ی کم درآمد باشد، حال باید ببینیم که دعا های مربوط به فروش اجناس مغازه چیست؟دعا برای افزایش فروش اجناس مغازه انواع گوناگونی دارد که در زیر به طور کامل به آن اشاره کرده ایم؟

دعای عظیم برکت

این دعا برای مواردی زیادی به کار می رود که همگی آن را برای برکت استفاده می کنند‌. این دعا یکی از قدرتمند ترین و اثر گذار ترین دعا های رزق و روزی و برکت است که می توان گفت تقریبا عملکرد ۹۰ درصدی دارد البته باید فرد با ایمان و مومن باشد و دعا را نیز قبول داشته باشد تا بتواند با دلی نورانی استجابت دعایش را از خداوند درخواست کند.

متن دعای عظیم برکت

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم‏

اللَّهُمَّ انّى‏ أَسْئَلُكَ یا قَریبَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ وَ سَهِّلَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا فَتّاحَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا مِفتاحَ

الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا صادِقَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا رازِقَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا مُفَتِّحَ الاَبوابِ

همان طور که گفته شد این دعا مشهور ترین دعای برکت است که در همه ی موارد مانند فروش اجناس مغازه، خرید و فروش زمین، خرید و فروش ملک و خانه، خرید و فروش انواع حیوانات و به طور کلی انواع و اقسام خرید و فروش ها به کار می رود.

دعای برکت برای افزایش فروش مغازه

دعا برای افزایش فروش اجناس مغازه به صورت کتبی

این دعا به این صورت است که باید دعا را بر روی کاغذی نوشته و در میان کالا ها و اجناس مخفی کرد.

متن دعا: بسم الله الرحمن الرحیم

یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله

الم تر ان الله انزل من السماء ماء فأخرجنا به ثمرات مختلفا ألوانها و

من الجبال جدد بیض و حمر مختلف الوانها و غرابیب سود و من

الناس والدواب والانعام مختلف الوانه کذلک انما یخشی الله من

عباده العلموا ان الله عزیز غفور –  ان الذین یتلون کتاب الله و اقاموا

الصلاة وأنفقوا مما رزقناهم سرا وعلانية يرجون تجارة لن تبور –

لیوفیهم اجورهم و یزیدهم من فضله انه غفور شکور

یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا رزاق یا غنی یا باسط یا وهاب یا الله

این دعا یکی از پرکاربرد ترین دعا ها برای فروش اجناس مغازه و دکان می باشد که اجناس به حول و قوه ی الهی در کمترین زمان و بهترین قیمت به فروش می رسند و صاحب اموال را به سود خوبی در کمال رضایت خداوند می رسانند.

این دعا به قول معروف امتحان خودش را پس داده است و در اکثر موارد باموفقیت خاتمه یافته است، باشد که اموال شما نیز با این دعا به سرعت و به بهترین قیمت به فروش برسند.این دعا از یکی از معتبر ترین کتاب های مربوطه یعنی کتاب میر داماد گرفته شده است و منبع بسیار محکم و پر قدرتی دارد و صحت آن را می توان از منبع آن به خوبی تشخیص داد.

دعای بسیار تجربه شده برای افزایش فروش اجناس مغازه

این دعا در جزئیاتی با دعای بالا فرق دارد و کمی دقیق تر است به این صورت که باید متن دعا را در ۴ برگ کاغذ بنویسیم و در چهار گوشه ی کالایی که مد نظر است برای فروش و یا چهار کنج مغازه قرار دهیم.

این دعا یکی از پر قدرت ترین دعاهایی است که بسیار مجرب و تاثیر گذار است و نشانه ها و علائم خاصی نیز دارد.

متن دعا:

یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله

و هو الذی مد الارض و جعل فیها رواسی و انهارا و من کل

الثمرات جعل فیها زوجین اثنین یغشی اللیل النهار ان فی ذلک

لایات لقوم یتفکرون

یا شکیکفی یا قاهرو یا مغنی یا رزاق یا وهاب یا الله.

دعای فوری برای افزایش فروش اجناس مغازه

همانطور که گفته شد این دعا یکی از بهترین دعا ها برای فروش سریع اجناس در مغازه است و مانند دعای بالا از کتاب میر داماد که یکی از معتبر ترین و ثابت شده ترین کتاب ها در این زمینه است منبع گرفته است. یکی از نکاتی که بسیار در مورد این دعا مهم است این است که حتما باید آن را در مکانی بسیار تمیز قرار داد تا به خوبی عمل کند و شما را به استجابت دعای تان نزدیک تر نماید.

سوره های قرآنی برای افزایش فروش اجناس مغازه

سوره مومن

نقل آمده است که سوره های قرآنی نیز می توانند در فروش اجناس مغازه تاثیر بگذارند، مثلا در کتاب خواص آیات قرآن کریم آمده است که اگر فرد مومن و با ایمان سوره ی مبارکه مومن را در حالی که وضو دارد و به خدا و آیات آن توجه کامل می نماید بنویسد و آن را بر روی یکی از دیوار های مغازه نصب نماید هیچگاه از آن مغازه بدی نخواهد دید و همواره از آن مغازه خیر و برکت فراوان به او می رسد.

سوره توبه

در کتاب حاشیه خلاصة الاذکار آمده است که اگر فردی آیه ی زیر را که بخشی از آیه ی ۱۱۱ سوره ی مبارکه ی توبه است در میان کالا های مد نظر قرار دهد و یا اگر مغازه دار است آن را بر ترازوی خود آویزان کند، فروش اجناس او زیاد می شود و در های رزق و روزی برای او باز می شوند.

بخشی از آیه ۱۱۱ سوره توبه :

فَاسْتَبْشِرُواْ بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُم بِهِ وَذَلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ

دعایی دیگر نیز در کتاب مجمع الدعوات ذکر شده است که دعایی است برای کالاهایی که آب برای آنها ضرر نداشته باشد، به اینگونه که اگر آب را بر آن بپاشیم خراب نشود و باعث از بین رفتن کالا نگردد.

این دعا به این صورت است که باید آیه ی زیر را که بخش دیگر از آیه ۱۱۱ سوره ی توبه می باشد را هفت بار بر روی ظرفی از آب بخوانیم و سپس آن آب را بر روی کالا های مد نظر خود بپاشیم، (همان طور که بیان شد باید آب برای کالا ها ضرر نداشته باشد .) با این کار آن کالا در مدت زمان بسیار کمی به فروش خواهد رسید و رزق و روزی و برکت را به دنبال خواهد داشت.

بخشی از آیه ۱۱۱ سوره توبه :

وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللّهِ فَاسْتَبْشِرُواْ بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُم بِهِ وَذَلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ

دعای زبانی برای فروش اجناس مغازه

دعا های زبانی برای فروش اجناس مغازه

خدایا کمکم کن تا بتوانم با این مغازه دستگیر بندگان تو شوم و بتوانم فقیران و نیازمندان را در راه رضایت تو کمک کنم و دستگیر بندگان تو باشم، کمکم کن و رزق و روزی را به من عطا کن تا شرمنده ی بندگان تو نشوم.

پروردگارا حال که توانسته ام با لطف روز افزون تو صاحب مغازه ای شوم کمکم کن تا بتوانم رزق و روزی حلال را بر سر سفره ی خویش ببرم و هیچ گاه اسیر نان حرام و غیر قانونی نشوم، پروردگارا دستگیرم باش و به من نعمت هایت را ارزانی ده تا بنده ی خوب و شایسته ای باشم که هیچ گاه به سمت نان حرام نمی رود.

ای خدای نازنین کاری کن تا بتوانم به واسطه ی این مغازه خرج خانواده‌ی خود را تامین کنم و هیچ گاه در مقابل آنان شرمنده نشوم، خدایا کاری کن تا همیشه بنده ی مصلحی باشم و در برابر وسوسه های شیطان تسلیم نشوم، روزی زن و بچه ی من از این راه تامین می شود و تنها تکیه گاه من در این روزگار سخت است پس کمکم کن تا بتوانم با همین تکیه گاه به مقابله با سختی ها بپردازم و از پس مصائب مالی و غیر مالی بر آیم.

پروردگارا ای تو که همیشه دستگیر و فریاد رس من بوده ای و همیشه کمکم کرده ای تا بتوانم در مقابل مشکلات پیروز شوم، این بار نیز کمکم کن تا بتوانم از این مرحله نیز با سربلندی خارج شوم و بتوانم مشکلات مالی را از سمت خود دور کنم زیرا که مشکلات مالی یکی از سخت ترین مشکلات بعد از بیماری و فوت عزیزان است و هیچ فردی دوست ندارد که گرفتار او شود، مرا یاری کن تا بتوانم با این مغازه و محل کسب از این مشکل رهایی یابم و از آن بگریزم، اگر هم قسمت من این است که گرفتار مشکلات مالی شوم کاری کن که بتوانم با سربلندی آن را پشت سر بگذارم و چیزی از اعتقاداتم کم نشود.

دعا های عربی خرید و فروش اجناس مغازه و رونق در کاسبی

آیات ۲۸ و ۲۹ سوره حدید جهت افزایش رزق و روزی:

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَآمِنُوا بِرَسُولِهِ يُؤْتِكُمْ كِفْلَيْنِ مِن رَّحْمَتِهِ وَيَجْعَل لَّكُمْ نُورًا تَمْشُونَ بِهِ وَيَغْفِرْ لَكُمْ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ

لِئَلَّا يَعْلَمَ أَهْلُ الْكِتَابِ أَلَّا يَقْدِرُونَ عَلَى شَيْءٍ مِّن فَضْلِ اللَّهِ وَأَنَّ الْفَضْلَ بِيَدِ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَن يَشَاءُ وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيمِ

آیات ۱ الی ۶ سوره جاثیه: جهت افزایش رزق و روزی در خانه و مغازه

حم

تَنزِيلُ الْكِتَابِ مِنَ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ

إِنَّ فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ لَآيَاتٍ لِّلْمُؤْمِنِينَ

وَفِي خَلْقِكُمْ وَمَا يَبُثُّ مِن دَابَّةٍ آيَاتٌ لِّقَوْمٍ يُوقِنُونَ

وَاخْتِلَافِ اللَّيْلِ وَالنَّهَارِ وَمَا أَنزَلَ اللَّهُ مِنَ السَّمَاءِ مِن رِّزْقٍ فَأَحْيَا بِهِ الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا وَتَصْرِيفِ الرِّيَاحِ آيَاتٌ لِّقَوْمٍ يَعْقِلُونَ

تِلْكَ آيَاتُ اللَّهِ نَتْلُوهَا عَلَيْكَ بِالْحَقِّ فَبِأَيِّ حَدِيثٍ بَعْدَ اللَّهِ وَآيَاتِهِ يُؤْمِنُونَ

دعای طلب رزق و روزی مغازه

دعای طلب رزق و روزی مغازه و فروش اجناس در سجده شکر

يَا مَنْ‏ لَا يَزِيدُ مُلْكَهُ‏ حَسَنَاتِي وَ لَا تَشِينُهُ سَيِّئَاتِي وَ لَا يَنْقُصُ خَزَائِنَهُ غِنَايَ وَ لَا يَزِيدُ فِيهَا

فَقْرِي صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَثْبِتْ رَجَاءَكَ فِي قَلْبِي وَ اقْطَعْرَجَائِي عَمَّنْ سِوَاكَ حَتَّى

لَا أَرْجُوَ إِلَّا إِيَّاكَ وَ لَا أَخَافَ إِلَّا مِنْكَ وَ لَا أَثِقَ إِلَّا بِكَ وَ لَا أَتَّكِلَ إِلَّا عَلَيْكَ وَ أَجِرْنِي مِنْ تَحْوِيلِ مَا

أَنْعَمْتَ بِهِ عَلَيَّ فِي الدِّينِ وَ الدُّنْيَاوَ الْآخِرَةِ أَيَّامَ الدُّنْيَا بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ

دعای کسب روزی فراوان در کاسبی

اگر اولین روز ماه قمری مصادف با دوشنبه بود این دعا بهترین دعا برای فراوانی روزی و نعمت است به این صورت که از اول تا چهاردهم آن ماه سوره واقعه خوانده و سپس دعای زیر ذکر شود.

تعداد دفعات که باید سوره و دعا را خواند بستگی به تاریخ آن ماه دارد برای مثال در روز اول ماه باید یک بار سوره ی واقعه و یک بار این دعا خوانده شود و در روز هفتم، هفت بار سوره ی واقعه و هفت بار نیز دعا خوانده شود.

اگر این اعمال در سر وقت خود انجام شوند نتیجه ای بسیار رویایی خواهند داد و انسان را بسیار ثروتمند می کنند.

اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیَّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شِی قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ.

این دعا ها تاثیرات بسیار زیادی را می توانند در زندگی هر انسانی ایجاد کنند اما باید این را دانست که نمی شود در خانه نشست و تنها دعا کرد بلکه باید خود نیز حرکتی انجام دهیم و سپس از خدا طلب لطف و رحمت را درخواست کنیم. زیرا خداوند فرموده از تو حرکت و از من برکت.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...