متن در مورد آدمهای خوب زندگی + عکس نوشته

قدر آدم های خوب زندگی خود را همیشه بدانید و برای آنها حرمت و ارزش خاصی قائل شوید. همواره سعی کنید که به آن ها احساس خوبی بدهید. یکی از کارهایی که برای دادن احساس خوب به آنها می توانید انجام دهید، این است که متن هایی زیبا تهیه کنید و با آنها به اشتراک بگذارید.

تاریخ آپدیت : 1402/08/24

آدم های خوب زندگی کسانی هستند که ارزش وقت گذاشتن را دارند. اگر این افراد را از دست بدهید، آن موقع خواهد بود که قدرشان را خواهید دانست. در این مطلب ما سعی کرده ایم چندین و چند متن زیبا درباره آدمهای خوب زندگی برایتان مهیا کنیم تا با به اشتراک گذاری این متن ها با آنها، این حس خوب را به آنها انتقال دهید.

آدم های خوب زندگی

متن کوتاه  در مورد آدمهای خوب زندگی :

۱. "آدم‌ های خوب زندگی ، چون نوری در تاریکی هستند ، همیشه راه را روشن می‌ کنند و با محبت خود ، دل‌ ها را گرم می‌ کنند."

۲. "وجود آدم‌ های خوب مانند نسیمی ملایم است که آرامش را به زندگی می‌ آورد ؛ آن‌ ها با لبخند و کلام نیک خود ، جهان را زیباتر می‌ کنند."

۳. "آدم‌ های خوب ، چراغ‌ های راهنمای زندگی هستن که با حضور خود ، دنیا را جای بهتری برای زیستن می‌ سازند."

۴. "در این دنیای پر از هیاهو ، آدم‌ های خوب مانند گنجینه‌ ای ارزشمند هستند که وجودشان حکمت و زیبایی را به زندگی می‌ بخشد."

۵. "آدم‌های خوب با حرف‌ ها و کردارشان ، دوست داشتنی  هستند. آن‌ ها با مهربانی و صداقت خود ، دل‌ ها را تسخیر می‌ کنند."

۶. "حضور آدم‌ های خوب در زندگی ، مثل نور خورشید پس از باران است ؛ آن‌ ها به ما امید و شادی می‌ دهند و روزهایمان را روشن می‌ کنند."

۷. "آدم‌ های خوب زندگی ، مانند ستاره‌ هایی در شب هستند؛  همیشه درخشان و هدایت‌ کننده ، حتی در تاریک‌ ترین لحظات."

۸. "زندگی بدون آدم‌های خوب مانند باغی بدون گل است؛ آن‌ها با وجود خود زیبایی و شادابی را به ارمغان می‌ آورند."

۹. "آدم‌ های خوب همچون فرشته‌ هایی در زندگی هستند که با محبت و دلسوزی خود ، به ما قدرت و انرژی مثبت می‌ دهند."

۱۰. "در دنیایی که گاهی سرد و بی‌روح به نظر می‌رسد، آدم‌ های خوب زندگی ، با گرمی و صفا دل‌ ها ، جان تازه‌ ای به ما می‌ بخشند و معنای واقعی عشق و دوستی را به ما یادآوری می‌ کنند."

آدم های دوست داشتنی

متن در مورد آدم های دوست داشتنی

۱. "آدم‌ های دوست‌ داشتنی ، مانند نوری در قلب هستند ؛ با محبت و مهربانی‌ شان ، روزهایمان را روشن و دل‌ انگیز می‌ سازند."

۲. "در این دنیای پر از دغدغه ، آدم‌ های دوست‌ داشتنی مانند نسیمی ملایم هستند که آرامش را به دل‌ هایمان هدیه می‌ کنند."

۳. "وجود آدم‌ های دوست‌ داشتنی ، مانند گل‌ هایی در باغ زندگی است؛  با وجودشان ، جهانی پر از زیبایی و مهربانی می‌ سازند."

۴. "آدم‌ های دوست‌ داشتنی ، چون ستاره‌ های درخشان در شب زندگی‌ مان هستند ؛ با حضورشان ، امید و نشاط را به دل‌ ها می‌ آورند."

۵. "هر لحظه که با آدم‌ های دوست‌ داشتنی سپری می‌ شود ، مانند جواهری گرانبهاست که زندگی را غنی و پر معنا می‌ کند."

۶. "آدم‌ های دوست‌داشتنی ، با لبخند و کلام نرمشان ، دنیایی از آرامش و محبت را به ارمغان می‌ آورند."

۷. "در کنار آدم‌ های دوست‌داشتنی ، هر لحظه مانند جشنی از زندگی است ؛ آن‌ ها با وجود خود به هر روز معنایی تازه می‌ بخشند."

۸. "آدم‌ های دوست‌ داشتنی ، مانند چراغ‌ های راهنمای زندگی هستند ؛ با حضورشان ، هر مسیری روشن و قابل عبور می‌ شود."

۹. "دوست داشتن آدم‌ های دوست‌داشتنی ، یکی از زیباترین تجربیات زندگی است؛ آن‌ ها با وجودشان ، دنیا را جای بهتری برای زندگی می‌ کنند."

۱۰. "آدم‌ های دوست‌ داشتنی ، مانند بارانی در روزهای خشکسالی هستند ؛ با محبت‌ شان ، زندگی را دوباره شاداب و پر از امید می‌ کنند."

متن آدم های مثبت و جملات زیبا درباره آدم های درستکار :

۱. "آدم‌ های مثبت ، مانند خورشیدی در زندگی هستند که با نور امید و مثبت‌ اندیشی‌ شان ، تاریک‌ ترین لحظات را روشن می‌ کنند."

۲. "در دنیایی که پر از تردید و نا امیدی است ، آدم‌ های درستکار چون ستون‌ های استواری هستند که اعتماد و امنیت را به ما هدیه می‌ دهند."

۳. "آدم‌ های مثبت ، زندگی را نه تنها برای خودشان ، بلکه برای دیگران نیز زیباتر می‌ کنند ؛ آن‌ ها با افکار و کلام خود ، دنیا را جای بهتری می‌ سازند."

۴. "آدم‌ های درستکار ، با ایستادگی بر اصول و ارزش‌ هایشان ، الگویی برای دیگران هستند. آن‌ ها نشان می‌ دهند که درستی و صداقت همچنان ارزشمند و مهم است."

۵. "وجود آدم‌ های مثبت در زندگی ، مانند داشتن گنجینه‌ ای ارزشمند است ؛ آن‌ ها با انرژی و نگرش مثبت خود، به ما قدرت و انگیزه می‌ بخشند."

۶. "آدم‌ های درستکار ، با راستی و صداقت خود ، جهانی از اعتماد و درستی را به ارمغان می‌ آورند و نشان می‌ دهند که هنوز هم می‌ توان به خوبی و درستی اعتقاد داشت."

۷. "مثبت‌ اندیشی نه تنها زندگی فردی را زیبا می‌ کند بلکه به محیط اطراف نیز زیبایی و امید می‌ بخشد. آدم‌ های مثبت ، نمادی از این زیبایی و امید هستند."

۸. "آدم‌ های درستکار با پایبندی به ارزش‌ های اخلاقی ، چراغ‌ های راهنمایی هستند که مسیر درست را در این دنیای پیچیده نشان می‌ دهند."

۹. "زندگی در کنار آدم‌ های مثبت و درستکار ، مانند سفری است در جاده‌ ای روشن و امن ؛ آن‌ ها به ما یادآوری می‌ کنند که همیشه راهی برای مثبت‌ اندیشی و درست‌ک رداری وجود دارد."

۱۰. "آدم‌ های مثبت و درستکار ، سرمایه‌ های ارزشمند این جهان هستند ؛ آن‌ ها با وجود خود ، امید و اعتماد را در دل‌ ها زنده نگه می‌ دارند و به ما نشان می‌ دهند که هنوز هم خوبی و زیبایی وجود دارد."

عکس نوشته آدمهای خوب

متن در مورد آدم های خوب زندگی

آدمهای خوب، نیکوکارانی هستند که با مهربانی‌ هایشان دنیای اطراف خود را به روشنی تغییر می‌ دهند. آنها با وجود همه چالش‌ ها، به عشق و صداقت به دیگران، آرامش و شادی به زندگی می‌ بخشند. این افراد نوری هستند که دائماً در قلب ما باقی می‌مانند و ارزش‌های انسانی را در دنیا حفظ می‌ کنند.

« » «

آدمهای خوب ، با تلاش بی‌ وقفه برای بهبود خود و دیگران، نمونه‌ هایی زیبا از انسانیت هستند. آنها به همدیگر احترام می‌گذارند و در سختی‌ ها نیز پشتیبانی می‌کنند. این افراد با تواضع و صداقت، به دنیا رنگ و لعاب می‌ دهند و به ما یادآوری می‌کنند که تنها از طریق عشق و همدلی می‌ توانیم جهان را بهتر کنیم.

« » «

تعداد آدم های خوب زندگی اندک هستند حتی گاهی انگشت شمارند اما تا دلتان بخواهد با معرفت و وفادارند. اگر از این آدم ها در زندگی تان وجود دارند قدرشان را بدانید و مواظب باشید دل شان را نشکنید. اجازه دهید در کنارتان باشند، در نزدیک ترین فاصله ممکن به شما، چون وجود این آدم ها به زندگی تان برکت می دهد.

« « »

باید قدر آدمهای خوب زندگی را دانست. درست است که همیشه هستند اما اگر دل شان بشکند و خواسته و ناخواسته از خودمان دورشان کنیم. جای خالی شان تا ابد خالی خواهد ماند و لا هیچ چیز و هیچ کس پر نمی شود.

متن آدمهای خوب زندگی 2022 جدید

« » «

آدم های خوب زندگی همان هایی هستند که وجودشان زیبا ترین احساس ها را درما به وجود می آورند. آدم های خوب خوبی شان بی حد و مرز است. بی قید و شرط است. بی منت است و حضورشان در کنار مان به موقع و منطقی است.

« » «

باور کنید تعداد آدم های خوب در این دنیا بسیار کم تر از اون چیزی هستند که ما تصور می کنیم اما همین تعداد کم بشریت را نجات خواهند داد و دنیا را به جایی زیباتر برای زندگی تبدیل می کنند. به کمک همین انسان هاست که ادم های عادی به کمال می رسند و خوبی کردن و مهربانی کردن به همنوع را یاد می گیرند.

« » «

نایاب ترین آدمهایی که لیاقت واژه انسانیت و آدم بودن را دارند کسانی هستند که میدانند مهربانی و محبت شان باید بی دلیل و بی بهانه باشد. می دانند که باید مثل باران و در سخاوت تمام بر همه ببارند. وجود این جور آدم ها بزرگ ترین نعمت است پس باید قدرشان را دانست.

دلنوشته آدمهای خوب زندگی 1401 جدید

« » «

آدم های خوب زندگی همان هایی هستند که اگر درد ها و غصه هایتان را با آن ها درمیان گذاشتید و با آن ها هم کلام شدید تورا قضاوت نمی کنند. آن ها تنها یک سنگ صبور هستند که هرگز درمقام قاضی ظاهر نمی شوند و درباره شما حکمی صادر نمی کنند. آن ها برای شنیدن حرف هایتان همیشه وقت دارند و هرگز شما را از خود نمی رانند و در کمک کردن به شما نهایت توان خود را به کار خواهند بست.

« » «

آدم های خوب را باید از رفتار و سخنان شان شناخت. این آدم ها همان هایی هستند که در روز های سخت درکنارت ماندند و با تمام تلخی ها و خوبی ها و بدی هایت ساختند و خم به ابرو نیاوردند. این آدم ها در نزدیک ترین فاصله ممکن به شما هستند اما حد و مرز ها را می شناسند و حد خود را نگه می دارند.

« » «

آدم های خوب زندگی تان را خوب بشناسید و همانند گوهر های گران بها مواظب شان باشید. آن ها شما را دوست دارند و برایتان ارزش قائلند. شما نیز آن ها را محترم بشمارید و وجودشان را غنیمتی بزرگ بدانید.

عکس نوشته و جملات کوتاه درباره آدمهای خوب زندگی

« » «

با تمام وجود مواظب آدم های خوب زندگی تان باشید. مبادا روزی بر اثر غفلت و نادانی آن ها را نادیده بگیرید و یا در زمان سختی و دشواری پشت شان را خالی کنید. آن ها را برای همیشه در کنار خود حفظ کنید تا بتوانید از دریای عشق شان سیراب شوید.

« » «

آدم های خوب زندگی تعدادشان کم است اما وفایشان زیاد است. از این آدم ها اگر فقط یکی در اطرافتان وجود دارد، باید بگوییم که شما خوشبخت ترین انسان روی زمین هستید. امروزه تعداد آدمهای خوب خیلی کم شده و به ندرت یافت می شوند. اگر چنین انسان هایی در اطرافتان وجود دارد، قدرشان را بدانید و از آنها دور نشوید که به خود ضرر رسانیده اید.

عکس نوشته زیبا برای آدم های خوب

******************************

قدر آدمهای خوب زندگی تان را بدانید. آنها همیشه هستند! اما اگر به هر دلیلی آنها را از خود راندید، این آنها نیستند که ضرر می کنند! بلکه شما هستید که بیشترین ضرر را متحمل می شوید. چرا که خود را از یک نعمت بی نظیر که خداوند به شما داده محروم ساخته اید. قدر این آدم ها را بدانید و برایشان ارزش دو چندانی در زندگی قائل شوید.

جملات زیبا در مورد انسان های خوب

آدمهایی هستند در زندگیتان ، نمی گویم خوبند یا بد ، چگالی وجودشان بالاست...افکار ، حرف زدن ، رفتار ، محبتشان و هر جزئی از وجودشان امضادار است ، ردپا جک میکنند ، اینها روی دل و جانت ...این آدمها را باید قدر بدانی وگرنه دنیا پر است از آن دیگرهای بی امضایی که شیب منحنی حضورشان ، همیشه ثابت است !

عکس نوشته برای آدم های خوب زندگی

******************

آدم های خوب زندگی همان افرادی هستند که باعث میشوند احساس خوبی داشته باشید. هر کسی که به اندازه ی پشیزی برایتان حس بدی آفرید، این شخص دیگر نمی تواند برای شما نقش یک انسان خوب را بازی کند! مگر اینکه به اشتباه این کار را کرده باشد. آدم های خوب، همیشه نقششان را به درستی ایفا می کنند و نمی گذارند که شما احساس بدی از ارتباط با آنها داشته باشید.

عکس نوشته آدم های خوب زندگی

متن در مورد آدمهای خوب :

در این دنیا تعداد آدم های خوب شاید کم باشد! اما با همین انسان هاست که دنیا تبدیل به یک بهشت بی نظیر شده است. بهشتی که همواره به پیشرفت شما کمک می کند و باعث ترقی شما می شود. درست است! این بهشت را همین آدم ها و انسان های خوب در زندگیتان به وجود می آورند. قدرشان را بدانید.

متن زیبا در مورد آدمهای خوب

کمیاب ترین آدمهایی که واژه انسانیت برازده شان است ، کسانی هستند که میدانند ممکن است محبتشان هیچ وقت جبران نشود ، ولی باز محبت میکنند ، همیشه قدم‌های ، "انسان‌های‌ مهربان" گل‌ریزان است به هر کجا می‌روند عطر وجودشان همه را لبریز از "آرامش" می‌کند.... ❖ ❖ ❖ ❖ ❖ اثر قدم‌هایشان نقش زیبای "محبت" است نقشی که هیچ نیرویی نمی‌تواند‌ آن را محو کن.

******************

آدم های خوب زندگی همان کسانی هستند که زمانی که در مورد احساسات خود با آنها حرف زدی، تو را نادیده نمی گیرند و تو را با آغوش گرم پذیرا می شوند. قدر این آدمها را در زندگی بدانید و هوشیار باشید که دل آنها را نرنجانید. چرا که آدم های خوب، سیرتی خوب دارند و اگر به آنها بدی کنید، به سیرت آنها خدشه وارد کرده اید و ممکن است از خوب بودن دست بکشند. همواره مراقبشان باشید و تنهایشان نگذارید.

متن با عکس در مورد آدم های خوب

******************************

آدم های خوب را از رفتارشان می توان شناخت. این آدم ها همان کسانی هستند که تو را قضاوت نکرده و در موردت پیش داوری نمی کنند. آنها همیشه حد و مرز ها را میشناسند و از آنها تخطی نمی کنند! چرا که به حریم شخصی تو احترام می گذارند و تو را همانطور که هستی دوست دارند نه آنطور که خود می خواهند.

آدمهای خوب همیشه ماندگارند

حواستان باشد! اینجا خیلی زود، دیر می شود! جایی که همه چیز تاریخ مصرف دارد؛ حتی آدم ها، حتی رابطه ها... این روز ها کسی حال و حوصله ای برایِ غرور و قهرهایِ طولانی ندارد! باید مراعات کرد، باید مراقب بود، قبل از این که دیر شود! آدم هایِ خوبِ زندگی تان را سنجاق کنید به دایره ی اولویت و حواستان، و روابط عاطفی و شخصی تان را لحظه ای به حالِ خود رها نکنید! به خاطرِ خودتان می گویم... زمانه ی خوبی نیست! مبادا چشم باز کنید و ببینید، همان کسی که تا دیروز برایتان جان می داد؛ غریبه ترین آدمِ دنیایتان شده! آدم هایِ امروز، راحت عوض می شوند، راحت تغییر مسیر می دهند، و خیلی راحت، فراموش می کنند! به آدم هایی که هنوز خوب مانده اند؛ نه بهانه ای برایِ تغییر بدهید، نه فرصتی برایِ بد شدن! مراقبِ دلبستگی هایتان باشید.

******************

آدم های خوب زندگی برایتان همه کاری می کنند. آنها زندگی شما را ارزشمند می دانند و به همین دلیل تمام تلاششان را می کنند که به شما کمک کنند که در زندگی به موفقیت و پیشرفت برسید. مبادا پشت چنین انسان هایی را خالی کنید که تعداد آنها بسیار اندک است و اگر دلشان شکسته شود، با اقیانوسی از مهربانی هم نمی توان دریاچه ی عشق آنها را دوباره پر کرد.

عکس پروفایل درباره آدم های خوب زندگی

******************************

آدم های خوب زندگی ات تو را می فهمند؛ تو را درک می کنند؛ برایت ارزش قائل هستند و دائما به خاطر نداشته هایت ملامتت نمی کنند. اگر چنین آدم هایی در زندگی ات داری، قدرشان را بدان. آدم هایی که ماسک خوب بودن بر چهره شان می زنند، در زمانی که به آنها نیاز دارید، رهایتان خواهند کرد. فرق این افراد با آدم های واقعا خوب را درک کنید و سعی کنید برای کسانی که ذاتی مهربان و رئوف دارند، از جان و دل مایه بگذارید.

خدایا مراقب آدمهای خوب زندگیم باش

خدایا زندگی مون رو پر از اتفاقات و آدم های خوب قرار بده ، خدایا مراقب آدمهای خوب زندگیم باش.

******************

آدم های خوب اطرافتان کم نیستند. اگر شما آنها را نمی بینید، یعنی اینکه در دایره ی افراد نامناسب زندگیتان قرار گرفته اید. این دایره را در هم بشکنید و از آن بیرون بیایید تا آدم های خود زندگی تان را ببینید و بتوانید آنها را بشناسید. ارزش یک آدم خوب بر صد نفر انسان نالایق بیشتر است. وقت خود را برای آدم های نالایق تلف نکنید.

ادم های خوب زندگیمان

******************************

ما هر روزه ممکن است انسان های بیشماری را ببیینم. اما چند نفر از آنها آدم های خوبی هستند؟ چند نفر از آنها می توانند در زندگیمان مفید و مثمر ثمر شناخته شوند؟ آدم های خوب زندگی تان را از میان این انسان ها بیابید و برایشان زمان بگذارید! چرا که آنها ارزش زمان گذاشتن را دارند.

انسانهای خوب فراموش نمی شوند

تا به حال آدم امن توی زندگی‌ات داشته‌ای؟! . از این آدم‌هایی که تلاش نمی‌کنند، جور خاصی باشند اما همه چیزشان خاص است! حرف‌ زدن‌‌شان... آمدن‌ شان... بودن‌ شان.... رفتن‌ شان! آدم‌هایی که آن‌ قدر بکر و دست‌ن خورده‌اند که وادارت می‌کنند تو هم مثل خودشان، وقتی کنارشان هستی، نقاب‌های مصلحتی و غیرمصلحتی را از صورتت برداری و همان‌طور باشی که خودت دوست داری... خود خودت باشی! آدم‌هایی که وقتی توی یک کافه کنارشان می‌نشینی چای را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهد یا توی رستوران با خیال راحت می‌توانید ارزان‌ترین غذا را سفارش بدهید یا سیب‌زمینی سرخ‌کرده‌یتان را دوتا یکی بخورید... آدم‌هایی که بلد نیستند مدام غر بزنند و هیچ‌چیز از فمنیست و سیاست‌های غلط دولت نمی‌دانند... همان‌ها که تمام هم و غم‌شان انسانیت است و اینکه مبادا خطی روی دل آدمی بیندازند... همان‌ها که ساده لباس می‌پوشند، ساده حرف می‌زنند و عکس صفحه موبایل‌شان دلت را زنده می‌کند.... آدم‌هایی که مدام کتاب می‌خوانند اما بلد نیستند ادای کسی را دربیاورند و همیشه از اینکه کم‌کاری کرده اند، از خودشان خجالت می‌کشند! . آدم‌هایی که می‌توانی راحت کنارشان گریه کنی، بخندی، غر بزنی و آن‌قدر خودت باشی که نگران قضاوت کردن‌هایشان نباشی.... ... من دلم می‌خواهد تو امن‌ترین همه‌ی این‌ها باشی‌... آن‌قدر امن که راحت برایت بگویم این ترم بس که حواسم به عاشقی گرم بود، درس عربی‌ام را با نمره ۱۱/۷۵ قبول نشدم. آن‌قدر امن که نگران ریمل ریخته پایین چشم و سفیدی روی ناخن‌هایم نباشم. آن‌قدر که وقتی دلم از دست خودت گرفت، مستقیم توی چشم‌هایت زل بزنم و بگویم: لعنتی! حواست را به من و شعرهایم بده... . لطفا کمی امن‌تر باش برایم... . آن‌قدر که برنج سوخته را یواشکی و دور از چشم تو نریزم برای گنجشک‌ها... آن‌قدر که راحت بغض کنم... راحت بخندم و به جای همه این نوشته‌ها که نمی‌خوانی‌شان، راحت‌تر حرف بزنم....! کمی بیشتر از این، امن‌ تر باش عزیزم.

******************

مبادا دل آدم های خوب زندگی ات را بشکنی. آنها به رویت نمی آورند! اما تا مدت ها رفتار و عمل اشتباه تو در ذهنشان خواهد بود. ممکن است به خاطر آن از شما کینه به دل نگیرند! اما مطمئن باشید که زخمی بر دلشان زده اید که مرهمش در هیچ جا یافت نمی شود. با این آدم ها مراقب باشید که به بهترین شکل رفتار کنید تا مبادا زخمی بی مرهم به آنها وارد شود.

عکس نوشته آدمهای خوب زندگی

******************************

آدم های خوب زندگی هیچ وقت شعار نمی دهند و قصد ندارند که خود را خوب نشان دهند. آنها در عملشان به شما ثابت می کنند که فردی لایق هستند و شما می توانید زمان و وقت خود را برای آنها بگذارید. برای اینگونه آدم هایی همواره تلاش کنید که بهترین باشید! چرا که آنها هم بهترین ها هستند که وارد رابطه با شما شده اند.

آدمهای خوب مثل

تو تنها کسی هستی که دیدم بدی‌های دنیا ازش ادم بدی نساخت.

******************

آدم های خوب زندگی تو، زخم ها و ضعف هایت را به رویت نمی آورند. در واقع آنها اصلا به این زخم ها و ضعف ها توجه نمی کنند و تو را به خاطر آنچه که هستی دوست دارند نه آنچه که دوست دارند بشوی. میان این دو فرق بسیاری است که فقط انسان های خوب آن را درک کرده و رعایت می کنند.

******************************

آدم های خوب زندگی، معمولا همه شان نه قد بلند هستند، نه خوش سیما هستند، نه چشمان زیبایی دارند و نه جزو بهترین مانکن های دنیا هستند. این آدم ها فقط شبیه به حرفهایشان هستند. شبیه به آنچه که به زبان می آورند و عمل می کنند. میان حرف و عمل آنها تضادی نیست و فرقی نمی کند که چه اتفاقی بیفتد؛ آنها سر حرفشان خواهند بود و به آنچه که می گویند عمل خواهند کرد و چه زیباست که با چنین افراد ارزشمندی ارتباط بگیرید! چرا که آنها موجب پیشرفت شما در زندگیتان خواهند شد.

عکس نوشته خدایا مواظب آدمهای خوب زندگیم باش

متن در مورد آدم های خوب زندگی من

آدم های خوب زندگی من کم نیستند. هر کدوم از شما به اندازه ای به من خوبی کردید و من به هر کدوم از شما به اندازه ای مدیون هستم. امیدوارم همیشه پیشم باشید و در کارهای زندگیم به من کمک کنید. البته من برای کمک کردن شما رو نمیخوام بلکه برای آرامشی که در من به وجود میارید شما رو میخوام.

آدمهای خاص زندگی

برکت که همیشه پول نیست آدمهای خوب زندگیتون هم برکت محسوب میشن.

******************

زندگی سرشار از خوشبختی چه معنی ای میده؟ زندگی سرشار از خوشبختی برای من وجود آدم های خوبی هست که حضورشون رو دارم احساس می کنم و به قدری رابطه ی ما خوب و عالیه که به هیچ وجه نمیخوام اونها رو با کسی عوض کنم و یا اینکه بخوام برای اونها توی زندگیم کم بزارم.

******************************

موفقیت به نظر من زمانی دست یافتنیه که اطرافت پر از آدمای خوب باشه. آدم های خوب زندگی من باعث شدن که من به موفقیت های زیادی برسم و نمیتونم کمک اونها رو انکار کنم. قطعا اگر اونها نبودن من به سختی میتونستم به جایگاهی که الان دارم برسم. وجود آدمای خوب در زندگی هر کسی الزامی هست و اگر نباشن، میشه گفت که یکی از عوامل موفقیت از بین میره! در واقع یکی از مهمترین عوامل موفقیت از بین میره.

عکس نوشته آدمهای خوب زندگیم + متن

******************************

من به گردن آدم های خوب زندگی خودم خیلی حق دارم. آدمایی که به هر نحوی به من خوبی کردن و من چیزی واقعا نمیتونم در مقابلشون بگم به جز اینکه ازتون ممنونم و امیدوارم روزی برسه که جبران کنم. روزی برسه که نه واسه مشکلاتتون، بلکه برای موفقیت های بیشترتون بتونم جبران کنم و لطفی که بر گردنم داشتین و دِینی که به شما داشتم رو ادا کنم.

متن در مورد انسانهای خوب

هر آدمی یه جایب دست میکشه.. از توضیح دادن های که مجبور نیست بده . از تلاش برای اینکه همه رو از خودش راضی نگه داره ..اخرش دیگه به ته خط میرسه ودیگه از پا میوفته اخرش دقیقا دیگه از پا میفته مواظب ادمهای صبور ودلسوز زندگیتون حنما باشید.

******************

وجود آدم های خوب زندگی ام به من فهماند که هنوز هم هستند کسانی که مهربانی دارند؛ هنوز هم هستند کسانی که می بخشند؛ هنوز هم هستند کسانی که بدون چشم داشت لطف میکنند و محبت می کنند. این افراد موجبات پیشرفت مرا به وجود آوردند و از همین جا دستبوس تک تک این عزیزان هستم.

******************************

آدم های خوب زندگی خودم رو من بر اساس اینکه چی میگن و چه حرفی میزنن تشخیص نمیدم. سخنگو زیاده! هر کسی در زمانی هیجان زده میشه و یک حرفی میزنه. اما اینکه کی به پای حرف خودش بمونه مهمه و این افراد هستند که خوب ترین افراد زندگی منن و امیدوارم که همیشه پیشم باشن.

عکس پروفایل راجع به آدمهای خوب زندگی من

متن زیبا در مورد آدمهای خوب

یکی از ویژگی های انسان های خوب زندگی من این هست که همیشه حرمت من رو حفظ کردن و نذاشتن که من به خاطر مسئله ای خجالت زده بشم و یا اینکه بخوام شرمسار بشم جلوی اونها. این افراد همیشه موقعیت رو سنجیدن و با توجه به موقعیت، حرفهایی به من زدن که فقط به من آرامش داده و من به خاطر تمام اینها از این افراد سپاس گذارم و امیدوارم که فرصتی پیش بیاد که بهشون نشون بدم که منم برای اونها به همون اندازه ارزش قائل هستم و دوستشون دارم.

ادم های خوب وجودشان خوشبختیست

عطر خوب شیشه خایشم سال ها بوی خوب میده ، آدمای خوبم همینن ، اونقدر خوبن که همیشه یاشدون به آدم یه حس خوب میده...

******************

میتونم به جرات بگم که جایگاهی که الان دارم رو نصفش رو مدیون تلاش های خودم هستم و نصفش رو مدیون آدم های خوب زندگی ام که خواستن به نحوی منو حمایت کنن و در نتیجه ی حمایت های اونها، جایگاه الانم به وجود اومده. من از این افراد خیلی خیلی متشکر هستم و امیدوارم روزی برسه که بتونم جبران کنم براشون.

******************************

قدر آدمای خوب زندگیتون رو بدونید. آدمهایی که در اطراف من هستند، همشون خوبن و من به این مسئله دیر رسیدم. وقتی به این مسئله پی بردم که قلب نصف این آدما رو شکستم و الان سنگینی این کار روی دوش من سنگینی میکنه. آدمای خوب نیاز به معرفی ندارن و با رفتاراشون میشه اونها رو تشخیص داد. قلب آدم های خوب زندگی خودتون رو نشکنید که باید تاوان خیلی سنگینی برای این گناهتون بپردازید.

عکس نوشته آدمهای خوب زندگیمون + متن

جملات زیبا و متن در مورد آدم های خوب

همیشه با خودم میگفتم مگه آدم خوب هم تو دنیا هستن؟ مگه میشه کسی بدون اینکه چشم داشتی داشته باشه به من خوبی کنه؟! از بس بین آدم های نالایق زندگیم گیر افتادم، دیگه برام باور کردنش سخت بود که کم کم با ظهور آدم های خوب داخل زندگیم رو به رو شدم. از وقتی که این افراد رو در زندگی خودم دارم، احساس میکنم که خوشبخت ترین انسان روی زمین هستم. این افراد خوبی خودشون رو با رفتارشون نشون میدن. اونا با کلمات بازی نمیکنن و سعی نمی کنن که مدام حرف بزنن و با زبونشون، خودشون رو خوب جلوه بدن! بلکه اونها، رفتارشون هست که باعث شده من احساس کنم که خوب ترین انسان های زندگیم هستند.

متن آدم های خوب زندگی من

چقدر دوست داشتنی هستند آدم های که شبیه حرفهایشان هستند. میلان کوندرا

******************

تو روزای سخت آدمای خوب زندگیت رو میشناسی و قدر اونها رو بیشتر میدونی. آدم های خوب زندگی اونقدرا زیاد نیستن که بگی حذفش میکنم از زندگیم و یکی بهتر میاد جاش. آدمای خوب، برن دیگه رفتن چون جامعه قدر اینجور آدما رو خوب میدونه و مردم همیشه در انتظار چنین آدمایی تو زندگیشون هستند. پس اگر این آدما رو توی زندگیتون دارید، قدرشون رو بدونید و اونقدر موجب رنجش شون نشید.

عکس نوشته قدر دانستن آدم های خوب زندگی

******************************

رنج دادن آدم های خوب زندگی ام اصلا کار خوبی نبود که من توش مهارت داشتم. احساس قدرت میکردم وقتی به این افراد بدی میکردم و اونا با خوبی جواب میدادن. احساس میکردم که همه ی مردم جهان مثل اونها هستن و زمانی که وارد جامعه شدم، متوجه شدم که اشتباهه این حدسم و اون موقع بود که قدرشون رو دونستم و زمانی که متوجه این شدم، خیلی وقت بود که از دستشون دادم. قدر آدم های خوب زندگی تون رو بدونید و اگر کار اشتباهی می کنید و اونها ازش میگذرن، به پای ساده بودنشون نزارین! اونا از بس خوبن، ادای ساده ها رو در میارن که شما احساس خوب بودن بکنید.

آدم های خوب زندگی من

******************************

همیشه و همواره ارتباطتون رو با آدم های خوب زندگی تون حفظ کنید و این ارتباط رو هر روز قوی تر کنید. کم هست تعداد کسایی که واقعا خوبن و کم هست تعداد کسایی که میتونن شما رو بدون قضاوت دوست داشته باشن. من این افراد رو توی زندگیم دارم و میدونم که چقدر وجودشون ارزشمنده. قدر وجودشون رو توی زندگیتون بدونید و برای همیشه یه احترام ویژه براشون قائل بشید.

متن در مورد آدمهای خوب زندگی + عکس نوشته

همچنین ببینید :

متن در مورد انسانهای دوست داشتنی

جملات زیبا در مورد سادگی

دلنوشته زیبا درباره زندگی خوب

مجموعه شعر درباره آدم های خوب

عکس پروفایل انسان بودن + عکس نوشته انسانیت

آلبوم عکس نوشته های بسیار زیبا که حالتان را خوب میکند !

13 نظر

  1. مهتابمهتابsays:

    چقدر متن قشنگی بود مرسی ...دلم برا ادمهای مهربان می گیرد...ادمهای اصیلی که ... عالی...

  2. مهتابمهتابsays:

    عالی

  3. حسین معتمدی زادهحسین معتمدی زادهsays:

    عالی بینظیر

  4. دل نازکدل نازکsays:

    خیلی عالی

  5. بارانبارانsays:

    یعنی متاسفم براتون که متن هاتون اینقدر غلط املایی داره شما اول برو دوره ابتدایی رو دوباره بخون بعد بیا اراجیف بنویس منگول

  6. شهاب شهبازی منجزیشهاب شهبازی منجزیsays:

    فراتر از عالی

  7. شهراممشهراممsays:

    خوب بود اما اونیکه گفته منگول خاک تو سرت یعنی دختر اینقد بددهن و اشغال

  8. سید محمد پرهامسید محمد پرهامsays:

    عالی بود ممنون. واقعا متاسفم برا کسانی که دیگران را مسخره میکنن ولی خودشونم آشتباه دارن وقتی کسی خودش کاری رو بلد نیست نباید به دیگران یاد بده

  9. ATBATBsays:

    خیلی عالی بود ، دقیقا دنبال همچین چیزی بودم ، ادامه بدید پر قدرت♥️

  10. علی هاشمیعلی هاشمیsays:

    واقعاً خیلی آرامش بخش بود حرفهای دلم بود ...دم آت گرم

  11. بنده خدابنده خداsays:

    خدای بزرگ صاحب همه چیزست و هر خوبی از خداست و ما بنده ها هستیم که همیشه بدهکار و محتاج اوییم نه او به ما. بابت این هنه نعمت و رحمت و برکت هر چه شکر کنیم باز نمی‌توانیم شکرش را بجای آوریم. هر بدی از نفس ماست و از شیطان. بجای نعوذبالله طلبکار بودن از خدا که هرگز ما طلبی نداشتیم ار چه داریم از خداست باید بنده خوبی باشیم در حد وسع خود بصورت نسبی بخواست حق تعالی. و اینکه این خوبیهای معمولی جهان با بهشت قابل قیاس نمی باشد و بالاتر از بهشت برای بهشتیان، رضای خداست از ایشان. و اینکه خدا عالم به همه چیزست و نیازی نیست ما بنده ها به خدا چیزی را بگوییم خدا خود بهتر از همه کس می‌داند و عادل مطلق و بهترین یار و یاور مظلومان است و به احدی ستمی نخواهد کرد و بهترین قاضی و بهترین وکیل و بهترین حسابرس و صاحب همه نامهای نیکوست. به یقین ان شاءالله تعالی

  12. مژیمژیsays:

    منگل اینطوری هااا 🤭🤭👀😂فکر کنم البته

  13. انسانانسانsays:

    منگل خودتی خاک برسر عقده ای