متن زیبا برای دعوت به مهمانی دوستانه

برگزاری مهمانی دوستانه و دورهمی دوستانه می تواند برای ما یادآور خاطرات خوشی باشد که با یکدیگر داشته ایم. همچنین این مهمانی ها می توانند خاطره های زیبایی را هم برایمان بسازند. در این مقاله قصد داریم چندین متن فوق العاده برای دعوت به مهمانی را برایتان آماده کنیم که برای دوستانتان بفرستید و آنها را به جشن خود دعوت کنید. با ما همراه باشید.

متن برای دعوت به مهمانی دوستانه

خیلی وقت هست که دور هم جمع نشدیم و مثل قبل بگو و بخند نداشتیم. شما کسایی هستید که من در کنارشون همواره احساس آرامش و نشاط دارم و به همین دلیل تصمیم گرفتم که یک مهمانی دوستانه بگیرم و شما رو به اون دعوت کنم. از همتون میخوام که تشریف بیارید و دوباره مثل قبل دور هم جمع بشیم و بگیم و بخندیم.

******************************

داشتن دوستان خوب بزرگترین نعمتی هست که خداوند میتونه در زندگی به انسان بده. اگه کسی دوستی نداشته باشه، قطعا کم کم دچار افسردگی میشه. از زمانی که شما وارد زندگی من شدید، افسردگی و ناراحتی از زندگی من پر کشید و رفت. خیلی دوست دارم که در یک روز مشخص دور هم جمع بشیم و یک مهمانی دوستانه با هم برگزار کنیم. خوشحال میشم که همتون هم تشریف بیارید.

******************************

یک مهمانی دوستانه خیلی چیزا رو به ما یادآوری میکنه! اینکه تو زندگی تنها نیستیم؛ اینکه اگه یک روز به مشکلی بر خوردیم، کسایی هستن که پشتمون باشن؛ اینکه قرار نیست ناراحتی های شدید سراغ ما بیان، چون دوستانی داریم که با دور هم جمع شدنمون، اون ناراحتی ها از یادمون میره. شما نزدیک ترین دوستان من هستید و به همین دلیل تصمیم گرفتم که یک مهمانی دوستانه کوچیک برگزار کنم و همتون رو به اون دعوت کنم. ممنون میشم که تشریف بیارید.

******************************

اصلا آدم اگه دوستایی مثل شما داشته باشه و مهمانی نگیره، نصف عمرش بر فنا رفته و کلی لذت و عشق و حال رو از دست داده. میخوام یک مهمانی دوستانه بگیرم که فقط برای چند ساعت هم که شده مشکلاتمون رو فراموش کنیم و در کنار هم خوش بگذرونیم. خوشحال میشم که همتون تشریف بیارید.

******************************

داشتن دوستانی مثل شما در زندگیم، برکت بزرگی هست که خداوند به من داده. این برکت رو من با هیچ چیزی در دنیا عوض نمیکنم! چون قدر تک تک شما رو میدونم و میدونم که چقدر من برای شما اهمیت دارم و همینطور شما هم برای من مهم هستید. به پاس قدردانی و تشکر به خاطر تمام زحماتی که به خاطر من متحمل شدید و همچنین قوی تر شدن رابطه هامون، دوست دارم یک مهمانی دوستانه برگزار کنم که خوشحال میشم همتون تشریف بیارید.

******************************

اگه یک روز و یک شب کامل من در مورد خوبی های دوستام بگم، کمه و بازم وقت کم میارم که از همه ی ویژگی های مثبتشون حرف بزنم. دوستان من که شما باشید، هرگز روی ویژگی های منفی من تمرکز نمی کنند و من رو همونطور که هستم پذیرفتند و دوستم دارند و این واقعا برای من ارزشمنده. یک مهمانی دوستانه میخوام برگزار کنم که شما رو داخلش دعوت کنم و بهتون یادآور بشم که چقدر برام عزیز هستید و چقدر در زندگیم نقش پر رنگی دارید.

******************************

زندگی ارزش خیلی زیادی داره. از تک تک لحظات زندگی باید استفاده کرد تا زمانی که خواستیم از این دنیا بریم، مبادا غم و غصه ی چیزی رو بخوریم. یکی از اون چیزایی که ممکن غصه اش رو بخوریم، از دست دادن دوستای خوبه که واقعا توی این روزا دوست خوب کم پیدا میشه. میخوام یک مهمانی دوستانه برگزار کنم که شما ارزشمندترین ها رو داخلش دعوت کنم و لحظاتی رو کنار هم خوش باشیم و لذت ببریم.

******************************

لذت بردن از زندگی فقط با مال و ثروت امکان پذیر نیست. خیلی چیزا هستن که با مال و ثروت نمیشه به دستشون آورد که یکی از اونها دوستان دلسوز و مهربان هستند. توی این روزا اگر بخوایم صادق باشیم، همه فقط به دنبال این هستن که از آدم سوء استفاده کنند؛ اما شما همیشه خواستید به نفع من کار کنید و همیشه خواستید باعث پیشرفت من بشید. خیلی خوشحالم که شما رو دارم و به همین جهت میخوام یک مهمانی دوستانه برگزار کنم که شما رو در خوشحالی خودم سهیم کنم. خوشحال میشم که تشریف بیارید.

******************************

خوشبختی یعنی داشتن دوستای خوب؛ داشتن دوستایی که رفاقت رو از همه جهت برات تموم کردن؛ دوستایی که میدونی حتی اگه دنیا بهت پشت کنه، اونا همیشه پشت و پناهت هستند. شما نقش اون دوستان رو برای من بازی میکنید. خیلی خوشحال میشم به مهمانی ای که تدارک دیدم تشریف بیارید تا دوستیمون رو در کنار هم جشن بگیریم.

******************************

موفقیت توی زندگی به نظرتون چی میتونه باشه؟ به نظر من همینکه دوستان خوبی داری، یعنی اینکه به موفقیت رسیدی و خوشبختی! چون ما تو این دنیا همیشه برای حال خوب تلاش میکنم و داشتن دوستان نزدیک هم به این حال خوب کمک میکنه. من به هیچ وجه نمیخوام که شما رو از دست بدم و به همین خاطر قصد دارم که یک مهمانی دوستانه تدارک ببینیم که دور هم برای این خوشبختیمون جشن بگیریم و لذت ببریم.

متن برای دعوت به مهمانی دورهمی

متن برای دعوت به مهمانی دورهمی

دورهمی های دوستانه به ما یادآور میشن که قدر همدیگرو بدونیم و به ما میفهمونه که دنیا خیلی کوچیکتر از اونه که بخوایم به خاطرش همدیگه رو کنار بزاریم یا فراموش کنیم. داشتن دوستایی مثل شما، آدم رو قدرتمند میکنه و اعتماد به نفس آدم رو میبره بالا. دوست دارم یه دورهمی دوستانه بزاریم و در اون به جشن و خوشحالی بپردازیم. ممنون میشم که همتون به این دورهمی بیاین.

******************************

برگزاری یک مهمانی دوستانه ساده تنها کاری هست که میتونم برای شما ارزشمندان انجام بدم. توی این دورهمی دوستانه قراره که خیلی خوش بگذره و قرار خیلی لذت ببریم. از همتون میخوام که تشریف بیارید و قدم روی چشم ما بگذارید.

******************************

قصد دارم یک دورهمی دوستانه برگزار کنم که توی اون از شما به خاطر تمام زحماتی که برای من کشیدید تشکر کنم. میخوام توی اون مهمانی دوستانه کمال قدردانی رو ازتون به جا بیارم و بگم که چقدر بودنتون توی زندگیم تاثیر گذاشت و چقدر موجب پیشرفت من شدید. هر کدوم از شما در یک مقطعی از زندگی به من کمک کردید و باعث شدید که به موفقیت های زیادی دست پیدا کنم که خب این برای من ارزشمنده بوده و هست و الان تنها کاری که میتونم برای تشکر بکنم، این هست که شما رو به این مهمانی دعوت کنم. خوشحال میشم که تشریف بیارید.

******************************

یک مهمانی دوستانه باعث میشه که حتی اگه کینه ای هم تازگیا بین ما دوستان به وجود اومده، از بین بره. تو این مهمونی قراره که دور هم باشیم و بگیم و بخندیم و از خوبیای زندگی بگیم که همین باعث میشه که کدورت ها هم از بین بره. این دنیا اونقدر ارزش نداره که به خاطرش بخوایم با هم سر جنگ داشته باشیم. خوشحال میشم که همتون به این مهمونی بیاین تا به هم ثابت کنیم که درست مثل قبل همدیگه رو دوست داریم و برای هم ارزش قائل میشیم.

******************************

یک دورهمی دوستانه میخوام برگزار کنم که داخلش از قدیمی ترین دوستان تا جدیدترینشون رو دعوت کنم. من دوستانم رو مثل خانواده ی خودم میدونم و براشون همونقدر اهمیت قائل میشم. من دوستانم رو خیلی سخت انتخاب میکنم! اما اگر انتخاب کردم، تا آخر به پاشون میمونم و رفاقت رو در حقشون تموم میکنم. این مهمانی دوستانه رو هم میخوام بگیرم که یک شب کنار هم بدون در نظر گرفتن مشکلات و سختی هامون، فقط بگیم و بخندیم. امیدوارم که همتون تشریف بیارید.

******************************

زندگی رو بعضیا خیلی سخت میگیرن. همش کار و زحمت و تلاش و آخرم نتیجه ی این زحمات رو برای یکی دیگه به ارث میزارن که اون استفاده اش رو ببره. من نمیگم که کار کردن بده! اما بیش از حد کار کردن فقط ضربه زدن به خودته. من قصد برگزاری مهمانی دوستانه و دورهمی دوستانه رو دارم و ازتون میخوام که همتون تشریف بیارید و اینقدر خودتون رو با کار درگیر نکنید که در آخر حسرت این روزها رو بخورید.

******************************

یک روزی میرسه که به خاطر تمام مهمانی های دوستانه و دورهمی های دوستانه خودمون دلمون تنگ میشه و اونجا شاید پیش هم نباشیم که بخوایم دوباره دورهمی بگیریم و بگیم و بخندیم. خوشحال میشم که به این دورهمی که قراره برگزار کنم تشریف بیارید تا پیش هم شاد باشیم و برای چند ساعتی هم که شده فارغ از هر مشکل و دردی تو زندگیمون باشیم. باور کنید ارزشش رو داره. خوشحال میشم همتون بیاین.

******************************

زندگی زمانی ارزشمنده و زمانی فوق العاده هست که بدونی دوستانی داری که برات هر کاری میکنن. نه اینکه توقع داشته باشیا؛ نه! ولی اونا اینقدر مرامشون زیاده که بدون اینکه توقع داشته باشی، برات کاری انجام میدن. قطعا برای این دوستان باید سنگ تموم گذاشت و من قصد دارم یک مهمانی دوستانه برگزار کنم و توی اون شما عزیزان رو دعوت کنم که تشریف بیارید و توی این دورهمی شرکت کنید که دلامون به هم نزدیک تر بشه و بیش از قبل همدیگه رو دوست داشته باشیم.

******************************

زندگی خیلی کوتاهه که بخوایم مدام کینه از هم داشته باشیم و بخوایم مدام قلب همدیگه رو بشکونیم. من میخوام یک دورهمی دوستانه برگزار کنم تا توی این دورهمی قلبامون رو به هم نزدیک تر کنیم که به یاد بیاریم که چقدر برای همدیگه ارزشمند هستیم تا دیگه نخوایم همدیگه رو خورد کنیم یا اینکه کینه از هم به دل بگیریم. خوشحال میشم تشریف بیارید.

******************************

گرفتن یک دورهمی دوستانه بین این همه از مشکلات و سختی های زندگی مثل یک قرص آرامش بخش هست که در زمان بیماری میخوری. من میخوام این مهمونی رو برگزار کنم و از همتون دعوت به عمل بیارم که تشریف فرما بشید


شاید علاقمند باشید :

متن زیبا برای دعوت به مهمانی افطار

متن کارت دعوت نوزاد تازه متولد شده (2)

متن دعوت برای روضه های خانگی و زنانه


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...