متن های لاکچری و زیبا برای تبریک عید نوروز 99 + عکس نوشته

عید نوروز یکی از بزرگترین و قدیمی ترین عید ها و جشن های ایران باستان می باشد که برای تمامی ایرانیان بسیار خجسته و مهم می باشد، لذا این عید را به یکدیگر تبریک می گویند و با متن های خاص یکدیگر را شاد می کنند.

ما در این قسمت با متن زیبا برای تبریک عید نوروز 99 در خدمت شما هستیم.


تبریک عید نوروز قبل از رسیدن عید

عید نوروز عید تازگی و طراوت و همچنین عید ایرانی الاصل را به شما عزیز دل تبریک میگویم، امیدوارم که در امسال زندگی خوب و سرشار از خوشی ای را داشته باشی. امسال سالی است که می توانی موفقیت خودت را به همگان ثابت کنی و به همه بگی که من یک ایرانی موفق هستم. عید نوروز پیشاپیش مبارک.

******************************

صدای پای حاجی فیروز می آید و کم کم ننه سرما دارد وسایلش را جمع می کند تا ورود حاجی فیروز را پررنگ تر کند. انگار بغضی در صدای ننه سرما است و می خواهد به حاجی فیروز خوش آمد بگوید. حاجی فیروز خوش آمدی، سال جدید مبارک، انشالله سال خوبی داشته باشی.

******************************

صدای قدم های بهار می آید و کم کم برف ها دارند آب میشوند، صدای پرندگان از دور شنیده می شود و گویی می گویند که برخیزید که بهار دارد می آید، برخیزید که آسمان دوباره مطبوع و خوش کام شده است، پیشاپیش بهار و عید نوروز 99 مبارک

عکس نوشته تبریک عید نوروز 99

آرام آرام بهار نزدیک می شود و با خود صدا و عطر عشق را نیز همراه می شود، با خود می گویم آیا امسال عاشق می شوم یا اینکه عشق در من طلوع می کند و کسی من را دوست خواهد داشت؟ زمستان در شرف پایان است و کم کم داریم نفس های گرم زمین را احساس می کنیم، امیدوارم که ما نیز مانند زمین دوباره متحول شویم و شاخ و برگ تازه ای به درخت درون دل خود هدیه کنیم. برای شما نیز آرزو دارم که سال خوب وپربرکتی را داشته باشد، عید نوروز پیشاپیش مبارک.

******************************

سفره ای پهن کن و هفت سین را بچین زیرا که نوروز نزدیک است و بهاری دیگر دارد از راه می رسد، امید دارم که زندگی راحتی در امسال برایت حاصل شود و غم و غصه از تو دور شود، می خواهم این را بدانی که هر لحظه به یاد تو هستم و می خواهم ذره ذره لحظات را در کنار تو باشم. عید نوروز پیشاپیش مبارک.

******************************

از جای خود بلند شو و سبزه را آماده کن تا بتوانی در هنگام سال تحویل یک سبزه ی زیبا داشته باشی، تا سالت با برکتی مانند سبزه آغاز شود، سکه را در آب بنداز تا بتوانی در سال جدید از هیچگونه مشکل مالی آسیب نبینی، سنجد را در ظرفی بگذار تا هیچ گاه در این سال جدید بیمار نشوی، سمنو بپز تا بتوانی در امسال موفق و سربلند باشی، سیبی را در ظرفی قرار ده تا شادمانی از زندگی تو بیرون نرود، سنبلی در آب قرار ده تا زینت ده سفره تو باشد، در آخر آینه ای در مقابل اینها قرار ده تا همه چیز های خوب در زندگیت دو برابر شوند. پیشاپیش عید باستانی نوروز 99 مبارک.

عکس نوشته تبریک عید نوروز باستانی 99

هر روزت نوروز، نوروزت پیروز این جمله یکی از مهمترین و زیباترین کلماتی است که به زیبایی می توانند شان و عظمت نوروز و بهار را نشان دهند زیرا که ما مردمانی هستیم که همیشه همه چیز را جشن می گیریم و دوست داریم به هر بهانه ای دور هم جمع شویم و خوش بگذرانیم، این خصلت هر ایرانی واقعی است، اما این جشن با بقیه ی جشن ها فرق دارد و بزرگترین جشن ما است چون که بهار شروع می شود و زمین مرده دوباره زنده می گردد که این نشانه ی آفرینش دوباره است، پس می توان دوباره متولد شد. عید نوروز سال 99 مبارک.

******************************

سالی دیگر نیز گذشت اما پیش من نیستی تا بتوانم به تو بهار و نوروز را تبریک بگویم، اینجا همه چیز زیبا شده و پرندگان به زیبایی آواز می خوانند و به گونه ای در آسمان با یکدیگر می رقصند که انگار عاشق شده اند و میخواهند عشق خود را ابدی کنند. دلم برایت تنگ شده هر جا که هستی پیشاپیش عید نوروز 1399 مبارک.

تبریک عید نوروز به دوستان

خوشا به سعادت من که امسال را نیز با تو یگانه یاوری آغاز می کنم که در هر سختی و مصیبتی مرا یاری کرده و هیچ گاه مرا تنها نگذاشته است، امروز چندمین بهاری است که در کنار و با تو هستم و می توانم به داشتن کسب مثل تو افتخار کنم، ای بهترین دوست من حال که بهاری دیگر نیز آغاز شده است هیچ گاه مرا ترک نکن و نگذار بی تو در این روزگار تنها باشم، عید نوروز 99 مبارک.

عکس نوشته تبریک عید نوروز 99 به دوستان

ای خرم بهار جاودان که هر سال می توانی مرا شاد کنی و بذر امیدی را دوباره در دل من بکاری و پرورش دهی، این را بدان من در این دنیا تنها به چند چیز دلخوش هستم که مهمترین آن دوست من است که اکنون دارد این پیام را می خواند و بعد آن تو و عید نوروز هستید که همیشه مرا به ادامه ی زندگی بسیار امیدوار می کنید و می گوئید که غصه نخور چون همه چیز درست می شود.

******************************

تبریک عید نوروز به همسر

ای بهار زندگی من به زیبایی نگاه کن و ببین که آمدن تو همان تاثیری را بر روی من گذاشت که این بهار و عید نوروز این تاثیر را بر روی طبیعت گذاشته اند، درست مثل هم همان گونه که تو قلب مرا دوباره جوان کردی بهار نیز طبیعت را دوباره جوان کرده، همان گونه که تو زندگی مرا سرسبز کردی همانگونه طبیعت و درختان سرسبز شده اند، همان گونه که تو مرا با لطافت دوباره خلق کردی همانگونه نیز بهار گل ها را رویانید. ای بهترین اتفاق زندگی من عید نوروز این عید سراسر دلبستگی و دلدادگی بر تو مبارک امیدوارم که همیشه شاد و تندرست باشی.

عکس نوشته تبریک عید نوروز 99 به همسرم

ای ماه دلم، ای بهار زندگی من، ای خورشید بی پایان و بدون غروب من امیدوارم که همیشه بتوانم همسری شایسته برای تو باشم و امسال را نیز سال خوب و پر خاطره ای برای تو رقم بزنم. امسال قرار است بهترین سال زندگی تو باشد زیرا که ما با هم هستیم و می توانیم هر سالی را بهتر از پارسال خوش بگذرانیم و خاطره های به یاد ماندنی ای را برای یکدیگر به ثبت برسانیم. ای پیروز من، ای خورشید تابان، ای رستگاری پر فروغ من سال نو مبارک.

******************************

تبریک عید نوروز به پسر

پسرم حال که یک سال دیگر نیز گذشت و یک بهار دیگر در زندگی تو به وجود آمده است امیدوارم که قدر هر لحظه ای از زندگیت را بدانی و هیچ لحظه از زندگی را به بطالت نگذرانی، این لحظات دیگر هیچ وقت برنمی گردند و مطمئن باش که حسرت آن ها را می خوری پس تا می توانی از آن ها استفاده کن و نگذار که بیهوده از بین بروند. این را بدان همیشه دوستت دارم و در کنار تو هستم، امیدوارم این بهار نیز بهار خوبی برای تو باشد و امسال را نیز سربلند بیرون بیایی. سال نو مبارک ای شیر پسرم.

عکس نوشته تبریک عید نوروز 99 به پسرم

ای پسر نازنینم که برای خودت مردی شده ای و غروری داری که دوست ندارم هیچ وقت بشکند، امسال نیز تمام شد و صفحه ای جدید در زندگی تو آغاز شده است پس سال قبل را فراموش کن و نگذار بر تو تاثیرات منفی بگذارد بلکه تنها از وقایع گذشته درس بگیر و اشتباهات گذشته را تکرار نکن، هیچ موقع نگذار که ذهنت در گذشته باقی بماند و حسرت کارهایی که انجام نداده ای و یا به صورت اشتباه انجام داده ای را نخور زیرا تنها فکر تو را به هم می ریزد و هیچ گونه تاثیر مثبتی در زندگی تو و آینده ات ندارد پس گذشته را به حال خودش بگذار و به آینده و زمان حال بچسب و در لحظه زندگی کن.

******************************

تبریک عید نوروز به دختر

ای دخترم که از برگ گل نیز لطیف تر و زیبا تر هستی و همیشه همدم من بوده ای، بهاری دیگر در زندگی تو شروع شده و می خواهد تو را به سمت خود بکشد، با چشمانم می بینم که باد بین موهایت میپیچد به گونه ای که بهار می خواهد تو را نوازش کند، ناگهان بلبلی بر روی دستانت می نشیند و شروع به آواز خواندن می کند و می خواهد با او همراهی کنی، او نیز محو زیبایی و نجابت تو شده است و می خواهد در این فصل زیبا در کنار تو باشد. سال تو مبارک ای بهترین دختر دنیا.

عکس نوشته تبریک عید نوروز 99 به دخترم

شاخه گلی را می بویم و ناگهان عطر تو به ذهنم خطور می کند به راستی که تو عطری مانند عطر گل یاس داری و مرا هر بار هزاران بار شکر خداوند می کنی که چنین نعمتی را به من داده است، اینجاست که به معجزه ی الهی پی می برگ و می فهمم که تو گلی هستی که خداوند در فصل بهار هدیه کرده است تا همیشه بتوانم در هر فصلی یک گل در خانه ی خود داشته باشم، ای گل بی مثال من سال نو و تازگی مبارک.

******************************

تبریک عید نوروز به مادر

می گویند در فصل بهار تمامی فرشته ها به زمین می آیند تا بر زیر پای مادران گل بیفشانند و مسیر هر مادری را گلریزان کنند، اینجا است که دوست داشتم یکی از آن فرشتگان می بودم و همیشه بر روی سرت و همچنین زیر پایت گل می ریختم و هلهله سر می دادم، مادر یعنی بهار زندگی و زندگی نیز یعنی فصل بهار چون که در این مقطع زندگی به اوج لذتش می رسد که این ثابت می کند اوج لذت زندگی هر فردی بودن در کنار مادرش است، ای بهترین مادر دنیا ممنون که در هر بهار و نوروز در کنار من بودی یک دنیا سپاسگزارم و خواهش می کنم که هر بهار دیگر نیز مرا همراهی کن. سال نو بر یگانه مادر عالم مبارک.

متن های لاکچری و زیبا برای تبریک عید نوروز 99 + عکس نوشته

نوروز 99 سر رسیده و همه لباس های نو خود را بر تن کرده اند، همین لحظه است که یاد زمانی می افتم که برای خرید لباس عید به همراه تو به بازار رفته بودم و تو بهترین لباس را برای من انتخاب کردی و من تا صبح فردا خوابم نبرد و لحظه شماری می کردم که سال تحویل شود و من لباس جدیدم را بپوشم، واقعا که زیباست امسال نیز می خواهم با تو به خرید لباس عید بروم زیرا که تو بهترین لباس را برای من انتخاب میکنی. سال نو بر فرشته ی روی زمین یعنی مادر بی نظیرم مبارک.

******************************

تبریک عید نوروز به پدر

هر کسی در زندگی الگویی دارد و می خواهد شبیه فردی باشد که او را دوست دارد اما من تنها دوست دارم شبیه تو باشم، زیرا تو قدرتمندترین و بهترین فردی هستی که می توانی الگوی من باشی زیرا تو بهترین پدر دنیایی و می توانی مرا به هر آنچه که خواستم راهنمایی و هدایت کنی واقعا که چه دلچسب است وقتی که با راهنمایی هایت اهدافم را دنبال کردم و به هر چه که می خواستم رسیدم، امسال نیز یک سال دیگر گذشت و یک نوروز دیگر را نیز به اتمام رسانده ایم. امیدوارم که لحظات بسیار خوشی را سپری کنی، سال نو بر قدرتمند ترین پدر دنیا مبارک.

متن های لاکچری و زیبا برای تبریک عید نوروز 99 + عکس نوشته

چه سالی بشود این سال جدید که تو با قدرت در کنارم هستی و مرا در هر کاری یاری می کنی، این سال با انگیزه ای فراوان به سمت مشکلات حرکت می کنم چون می دانم که تو مانند کوه پشت سرم در حال حرکت هستی و همیشه هوای من را از راه دور داری. چه در سختی و چه در شادی همیشه در کنار خانواده ات هستی و نمی گذاری که خم به ابرو بیاوریم، امیدوارم که همیشه پشتیبان ما باشی و خداوند سایه ی تو را همیشه و در هر زمان بالای سرما ما قرار دهد، سال نو مبارک ای بهترینم امیدوارم که همیشه پیروز و سربلند باشی و همیشه با غرور بتوانی از ما محافظت بنمائی

******************************

تبریک عید نوروز ادبی

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

يا محول الحول والأحوال حول حالنا إلى أحسن الحال

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد

را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت

را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان مسئلت مینماییم

******************************

در بهترین روز سال یعنی یکم فروردین 99 برایت بهترین آرزوها را دارم زیرا که امروز روز شکفتن عید نوروز است و می تواند بهترین زمان در میان باقی آن ها برای دعای خیر و آرزوی سخت باشد. امیدوارم که در امروز به هر چیزی که می خواستی و به آن نرسیدی دست یابی و ما را نیز از دعای خیر خود محروم نگردانی.

******************************

باز عالم و آدم و پوسیده گان خزان و زمستان خندان و شتابان به استقبال بهار میروند تا اندوه زمستان را به فراموشی بسپارند و کابوس غم را در زیر خاک مدفون سازند و آنگه سر مست و با وجد و نشاط و با رقص و پایکوبی با ترنم این سرود طرب انگیز نوروز و جشن شکوفه ها را برگزار می نمایند

عید نوروز بر شما مبارک باد

******************************

عید نوروز بزرگترین یادگار کسانی است که دلیرانه در این خاک زندگی کردند و برای حفظ آن خون ها ریختند و کشته ها دادند، امیدوارم که بتوانیم جانشین خوبی برای آن افراد باشیم پس سال نو سال زنده نگه داشتن نام کوروش کبیر مبارک.

بر چهره گل نسیم نوروز خوش است

در صحن چمن روی دلفروز خوش است

از دی که گذشت هر چه گویی خوش نیست

خوش باش و ز دی مگو که امروز خوش است

متن های لاکچری و زیبا برای تبریک عید نوروز 99 + عکس نوشته

تبریک عید نوروز احساسی

باز هم گرمای بسیار مطبوع و روز های آفتابی بهار دارند از راه میرسند و تداعی گر یک سال بسیار زیبا هستند زیرا از قدیم گفته اند سالی که نکوست از بهارش پیداست. امیدوارم که سال تمامی شما دوستان و عزیزان سالی پر برکت و پر خیر باشد و اتفا۳ات بسیار خوبی برایتان اتفاق بیفتد.

******************************

اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است

اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد

پس نوروزتان مبارک که سالتان را سرشار از عشق کند.

******************************

عطری خانه را فرا گرفته که مانند چند سال پیش است که همه دور هم جمع میشدیم و جشن می گرفتم، وقتی که دور آتش می نشستیم و ماهی کباب می کردیم، وقتی که بادبادک درست می کردیم و در آسمان به پرواز در می آوردیمش، درست مانند وقتی که بهار نزدیک می شد، زنگ در شنیده می شود و به سمت در می روم، در را که باز می کنم شوکه می شوم و می بینم که تمامی دوستان و فرزندان پشت در هستند و پیشاپیش عید را تبریک می گویند، اینقدر زمانه تند می گذرد که بهار را نیز فراموش کرده بودم و بویش را نیز نتوانستم تشخیص دهم. عجب روزگاری شده. امیدوارم سال خوبی داشته باشید، عید جمشید و ایران بر شما مبارک باد، امید دارم که می توانیم با یکدیگر از خاک پاک ایران حمایت کنیم و همدیگر را دوست داشته باشم. سال نو مبارک

******************************

یک ایران است و یک عید نوروز که همه دنیا آن را می شناسند حتی به نوعی که عید نوروز از ایران نیز مشهور تر است، عید باستانی 99 ایران بر همگان مبارک.


مطالب پیشنهادی و ویژه :

متن تبریک پیشاپیش عید نوروز 99

متن زیبا برای تبریک عید نوروز به خواهر

متن تبریک سال نو به پدر و مادر


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...