خرید و فروش چه چیزی سود دارد

سود آوری کاری که انجام می دهیم این روزها برای داشتن هر شغلی حرف اول را می زند. در بین بسیاری از افراد پشت میز نشستن و گرفتن یک حقوق کارمندی ساده دیگر دردی را دوا نمی کند. در شرایط فعلی اقتصادی همه به دنبال انجام معامله های کالا ی پر فروش و یافتن بهترین اجناس برای فروش هستند.

سود آوری کاری که انجام می دهیم این روزها برای داشتن هر شغلی حرف اول را می زند. در بین بسیاری از افراد پشت میز نشستن و گرفتن یک حقوق کارمندی ساده دیگر دردی را دوا نمی کند. در شرایط فعلی اقتصادی همه به دنبال انجام معامله های کالا ی پر فروش و یافتن بهترین اجناس برای فروش هستند.

چیزی که این روز ها بسیار فراوان شده و متاسفانه مانند نقل و نبات در جامعه دیده می شود،‌ خیل عظیمی از جوانان بی کار با مدرک های لیسانس و بالاتر در دستانشان است. هر جوانی با کعبه ای از آمال و آرزو ها وارد دانشگاه شده و با پشت سر گذاشتن سختی و مشقت های بسیار، به امید داشتن کاری به قول معروف نان و آب دار مدرکی را در دستش گرفته و از این وزرات خانه و اداره به آن وزارت خانه و اداره می رود. اما در این شرایط واقعیت چیز دیگری است. پیمودن تمام این راه ها و مسیر ها بی فایده بوده و تنها به پاره شدن کفش هایمان منجر می شود. کم نیستند جوان هایی که بعد از طی کردن همه ی این دشواری ها در آخر هم یک سواری زیر پایشان انداخته و مشغول مسافر کشی شده اند. خب البته اگر بخواهیم پر ترین نیمه ی لیوان را هم نگاه کنیم، 

خرید و فروش چه چیزهایی سود دارد

برای برخی نیز کار پیدا شده و مورد پسندشان نبوده است. چرا که پر سود بودن فعالیت اقتصادی و کاری که به آن مشغول می شویم حرف اول را می زند. به هر حال اینطوری می شود که هر روز تعداد مسافرکشان و بیکاران تحصیل کرده  بیشتر می شود. خب حالا اگر بخواهیم با پشت سر گذاشتن تمامی این حرف ها کسب و کاری نان و آب دار و پر سود برای خودمان دست و پا کرده و وارد عرصه ی خرید و فروش شویم، چاره چیست؟ پر سود ترین خرید و فروش کدام است؟ این دست سوال ها به تعداد همه ی جوان های بیکار زیاد است. اگر به دنبال پاسخی راه گشا هستید در ادامه ی مطلب با ما همراه شوید تا بهترین و پر سود ترین راه های خرید و فروش را به شما معرفی کنیم.

پر سود ترین کالا ها برای خرید و فروش کدام اند؟

با توجه به مطالبی که پیش تر بیان شد در ادامه سعی شده است تا به بررسی پر سود ترین خرید و فروش ها، معرفی کالای پر سود و شناخت بهترین اجناس برای فروش بپردازیم.

کسب سود با تار و پود

اگر به دنبال یک کسب و کار پر سود و البته تر و تمیز هستید، پارچه فروشی گزینه ی مناسبی است. البته درست است که امروزه بیشتر افراد خرید لباس های حاضری را ترجیح داده و کمتر سمت خرید پارچه و دوخت و دوز می روند، اما خب هنوز هم عده ای زیادی هستند که به خرید پارچه های مورد علاقه و دوخت لباس های منحصر به فرد خودشان علاقه دارند. هم چنین خرید و فروش پارچه تنها برای دوختن لباس نبوده و در بسیاری از موارد مختلف کاربرد دارد. این خرید و فروش پر سود نیاز به تجهیزات زیادی نداشته و تنها با داشتن کمی مهارت در شناخت پارچه ها می توانید کسب و کاری موفق و پر سود برای خود به راه بیاندازید. البته به این شرط که حواستان باشد گز نکرده پارچه نبرید!

گوشی های هوشمند

در حال حاضر گوشی های هوشمند به کالایی تبدیل شده اند که در دست هر فردی دیده می شود. دیگر کم مانده تا پدر و مادر ها در سیمونی نوزادان خود هم گوشی های هوشمند را خریداری کنند. در نتیجه خرید و فروش این کالا می تواند بسیار پر سود باشد. از آن جایی که هزینه ی تولید این گوشی ها در کشور های تولید کننده و کشور هایی با تولید انبوه مانند چین بسیار ارزان تمام می شود، وارد کننده ی این محصول به کشور می تواند کسب و کاری پر سود را برای خود رقم زده و این اجناس را با قیمت و سود بسیار بالا داخل کشور به فروش برساند.


همچنین بخوانید :

چه مغازه ای سود بیشتری دارد؟


طالعی پر سود با یک فنجان قهوه

آیا می دانستید که در ایران روزانه نزدیک به دو تن قهوه مصرف می شود؟! تقاضا برای این کالا در کافی شاپ ها، هتل ها، رستوران ها و هر مکانی که نوشیدنی در آن سرو بشود بسیار زیاد است. از آن جایی که قهوه به صورت فله ای و عمده از کشور های دیگر به ایران وارد می شود، می توان پس از خرید آن به صورت خام با انجام بسته بندی و فرآوری های مختلف با قیمت بهتر و سود بیشتری به فروش این محصول پرداخت. در نتیجه می توان گفت که خرید و فروش قهوه و سایر فعالیت هایی که با این کالا سر و کار دارند، بسیار پر سود می باشند. 

آستین نو بخور پلو

امروزه در مقطعی از تاریخ هستیم که داشتن سر و وضعی شیک و به قول معروف لاکچری یکی از مهم ترین دغدغه های هر فردی محسوب می شود. در نتیجه می توان گفت خرید و فروش لباس از جایگاه ویژه ای برخوردار است. این صنف که محدود به سنی خاصی نبوده و زن و مرد نیز ندارد. تمامی افراد در هر سن و جنسی نیاز به لباس داشته و برای هر شرایط مختلفی لباسی خاص مورد نظر است. بدین ترتیب می توان گفت لباس به عنوان کالای پر فروش به شمار می رود. البته نباید فراموش کرد که به دلیل افزایش پیدا کردن افراد مشغول در این فعالیت در واقع دست در آن زیاد شده و برای موفقیت و سود کردن الزامی است تا راه و چاه صحیح این فعالیت را بدانیم.

از جمله نکات مورد توجه در خصوص فعالیت در حیطه ی لباس فروشی که می توانند دریافت سود را به میزان چشمگیری افزایش دهند،‌ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

داشتن بسته بندی: مسلما لباس هایی با بسته بندی های شیک و منحصر به فرد در مقایسه با دیگر لباس ها توجه مشتریان بیشتری را به خود جلب می کند. همچنین بسته بندی لباس بخشی از کیفیت آن به شمار می رود.

عکس ژورنالی: وجود عکس های ژورنالی (عکس مدل هایی که لباس را به تن کرده اند) می تواند تاثیر به سزایی در انتخاب خریداران داشته باشد. بدین ترتیب که مشتریان تصویر تن خور کار را مشاهده کرده و راحت تر می توانند تصمیم بگیرند.

در صد سود: این مفهوم به معنی بهره گیری از استراتژي سود کمتر و فروش بیشتر است. بدین ترتیب با محکم شدن جایگاه فروش در نظر مشتری به خرید و فروشی پر سود در حجم زیاد و بلند مدت دست خواهید یافت.

خرید و فروش چه چیزی سود بیشتری دارد ، کالای پر فروش، پر سود ترین خرید و فروش، بهترین اجناس برای فروش، پر سود

    بسته های آموزشی، بسته هایی پرسود

    خرید و فروش محصولات و بسته های آموزشی مختلف این روز ها به یکی از پر سود ترین کالا ها برای خرید و فروش تبدیل شده است. بسیاری از دانش آموزان برای موفقیت در آزمون های ورودی دانشگاه هزینه های بسیار زیادی را متقبل می شوند که بخش عمده ای از این هزینه ها برای خرید محصولات آموزشی است. خرید و فروش این کالای پر سود نیازی به مواد اولیه نداشته و سرمایه ی زیادی هم نمی طلبد. تنها لازم است فروشنده اطلاعات و دانش خود را در حوضه ی خاصی بالا ببرید.

    روی دلارام را حاجت مشاطه نیست!

    همان طور که می دانید کشور ایران در زمینه ی مصرف لوازم آرایش رکورد دار است. در نتیجه یکی از پر سود ترین کالاهایی که در ایران می توان خرید و فروش کرد قطعا لوازم آرایشی خواهد بود. این روز ها فروشگاه های بسیاری به چشم می خوردند که انواع مختلف لوازم آرایشی با قیمت های بسیار بالا در آن ها به فروش می رسند.

    پرسود بودن خرید و فروش لوازم آرایشی، درست از کودکی دختر بچه ها آغاز شد. هم زمان با این بازی کودکانه که دختر بچه ها دوست دارند خیلی زود شبیه مادرانشان شوند. کفش های پاشنه بلند مادرشان را می پوشند، رو به روی آینه می نشینند و رژ لب های قرمز رنگ آن ها به تمامی سر و صورتشان می مالند. بدین ترتیب با افزایش علاقه ی زنان و دختران به لوازم آرایشی و استفاده از آن، این کالا به یکی از پر سود ترین خرید و فروش ها در بازار های آرایشی و بهداشتی تبدیل شده است. در نتیجه علاقمندان به این حرفه می توانند با راه انداختن مغازه ی فروش لوازم آرایشی و بهداشتی به کسب و کاری پر سود و موفق دست پیدا کنند.

    تکیه بر ضرب المثل پر سود گرسنگی نکشیدی تا عاشقی یادت بره!

    حتما ضرب المثل گرسنگی نکشیدی تا عاشقی یادت بره بار ها به گوشتان خورده است و حتی شاید آن را تجربه کرده باشید. چرا که شکم گرسنه تنها چیزی است که مرد و زن نمی شناسد. به این ترتیب خیلی راحت می توان نتیجه گرفت که وارد شدن به حیطه ی خوراکی ها می تواند پر سود ترین خرید و فروش باشد. در تمامی شهر ها و خصوصا شهر های بزرگ مانند تهران تعداد زیادی از رستوران و فست فود های کوچک و بزرگ به چشم می خورد که سالیان سال به فعالیت خود داده و چه بسا موفق تر بوده اند. دلیل این اتفاق این است که بالاخره در هر منطقه ای و در هر ساعت از روز شخصی گرسنه پیدا می شود که به دنبال یافتن یک فست فودی و رستوران باشد. چرا که هیچ کس قبل از تامین غذای مورد نیاز بدن خود به کاری نمی پردازد. مخصوصا با دغدغه و مشغله های فعلی افراد هیچ یک وقت پخت و پز درست و حسابی نداشته و رستوران و فست فودی ها علاج دردشان شده اند. با این تفاسیر می توان نتیجه گرفت فعالیت در حوضه ی تهیه غذا به شکل فست فود، رستوران، غذاهای خانگی و آشپزخانه های تهیه ی غذا می تواند کسب و کاری پر سود به حساب بیاید.

    اما نباید فراموش کرد که این کار نیز مانند هر فعالیت اقتصادی دیگری مهارت های خاص خود را می طلبد و بدون آشنایی و داشتن توانایی های لازم نمی توان در آن موفق بود. خصوصا افراد تازه کار باید توجه داشته باشد که این شغل نیز مانند خرید و فروش کالای دیگری نیاز به تجربه و مهارت داشته و باید به صورت اصولی وارد آن شد.

    سود آوری با لوازم تکنولوژی

    قطعات و تجهیزات مختلف وابسته به کالا هایی همچون لپ تاپ و گوشی های هوشمند، در بازار های مختلف ارزش زیادی دارند. با توجه به این که هر یک از این آیتم های وابسته به تکنولوژی به صورت عمده ساخته می شوند، در نتیجه هزینه تولید آن ها کاهش یافته و با قیمت ارزان تری به فروش می رسند. با ورود به بازار خرید و فروش این اجناس می توان کمی نرخ آن ها را افزایش داده و سود بالایی را نصیب خود گردانید.

    چگونه می توان کسب و کاری سود آور برای خود دست و پا کرد؟

    نکات حائز اهمیت برای داشتن خرید و فروشی پر سود

    -قبل از اقدام برای هر گونه خرید و فروش و واردات،‌ باید شرایط را سنجید تا سود ببریم

     -سرمایه کذاری روی کالا های بدون مجوز به هیچ عنوان به سود آوری منتهی نخواهند شد

     -برای سرمایه گذاری و سود آوری به وسیله ی مواد غذایی، حتما در ابتدا تمامی مجوز ها و اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایید

    - خرید و فروش و واردات مواد غذایی نیاز به مجوز هایی از جمله TTAC و IRC داشته و برای دریافت آن ها باید به سازمان غذا و دارو مراجعه نمود

    -خرید و فروش کالا های جدید می تواند سود بسیار بیشتری نسبت به کالا های متعارف و رایج در بازار داشته باشد

      جمع بندی

      تمامی مواردی که در طول متن پیش رو بیان شدند، از جمله کالا ها و فعالیت های پر سود می باشند. لذا سرمایه گذاری در هر یک از آن ها و خرید و فروش اجناس ذکر شده می تواند سود آوری را به همراه داشته باشد. اما همانطور که بار ها نیز تذکر داده شد، ورود به بازار هر یک از موارد ذکر شده نیاز به مهارت، توانایی و تجربه ی لازم را داشته و به صورت ناشیانه نه تنها سود نخواهد داشت، بلکه با ضرر همراه می شود. همچنین باید همواره در نظر داشت که ممکن است هر بازار و اقتصادی در دوره ای دچار صعود یا رکود شود. لذا برای کسب سود باید موقیعت و شرایط حاکم بر اقتصاد جامعه را نیز مد نظر قرار داد.

      تهیه کننده : توپ تاپ

      1 نظر

      1. /^_^//^_^/says:

        به درد لای جرز دیوار هم نمیخوره 😂😂