چه مغازه ای سود بیشتری دارد؟

در صورتی که قصد زدن یک مغازه موفق را دارید از مهمترین پرسی که شما خواهید داشت این است که چه مغازه ای سود بیشتری دارد؟ و چگونه مغازه پرسود را می توانم داشته باشم.

برای معرفی پرفروشترین مغازه ها از رسته های شغلی که برای زدن مغازه پرسود می توانید انتخاب کنید می توان به بستنی فروشی ، فروش لباس زیر ، شال و روسری فروشی ، تعویض روغنی ، فروش لوازم آرایشی ، آپاراتی ، زدن رستوران ، زدن سفره خانه ، لوازم ورزشی فروشی ، شغل های خدماتی و ... اشاره داشت.

در صورتی که از شاغلان و مغازه داران نیز این پرسش را بکنید و به دنبال مغازه پرسود باشید ممکن است پیشنهاداتی همچون فروش شلوار لی که مناسب برای زنان و مردان است و در تمامی فصل ها استفاده میشود انتخابی مناسب خواهد بود ، زدن کافه سنتی نیز با قرار دادن سرمایه ای پایین و خرید چند صندلی و تخت می تواند سود دهی بسیار بالایی را برای شما و مغازه پرسود شما داشته باشد.

باید گفت امروزه بهترین کاسبی در مغازه است و برای داشتن مغازه پرسود باید عوامل مختلفی را مورد ارزیابی قرار بدهید .

 از دیگر پیشنهادات برای داشتن یک شغل پرسود زدن یک گیم نت در نزدیکی یک مدرسه است که دانش آموزان بعد از زمان مدرسه برای تفریح به گیم نت شما سر خواهند زد و زمان طولانی ای را نیز در گیم نت سپری میکنند که زدن گیم نت نیز سرمایه زیادی را نخواهد داشت.

پیشنهادات برای مغازه پرسود و پرفروش

برای پیشنهاد مغازه های پردرآمد باید گفت که ، برای زدن یک مغازه پرسود میشه به سمت مانتو فروشی رفت ، اصولا مانتو فروشی ها مانتو های خریداری شده رو با قیمتی بسیار مناسب تهیه میکنند و به فروش میرسونن که اگر شما هر مانتو رو 200 هزار تومن خریداری کنید ، با قیمت 250 الی 300 هزار تومن و حتی بیشتر میتوانید به فروش برسانید.

چه مغازه ای بزنیم که سود داشته باشد

از دیگر مغازه پرسود هم میشه به املاکی اشاره داشت ، که املاکی ها می توانند در هر فروش کمیسیونی 2 الی 3 میلیون تومانی داشته باشند و اگه توانایی املاکی بودن رو داشته باشید هم انتخابی بسیار مناسب است.توجه داشته باشید که این حساب و کتابی که شما برای درامد زایی از این رسته شغلی مغازه پرسود  کرده اید ، خیلی های دیگه هم کرده اند و شما در این زمینه بدون رقیب نیستید و باید این موضوع رو هم مد نظر خودتون قرار بدید تا با شکست در انتخاب یک مغازه پرسود مواجه نشید.

واقعیت در انتخاب مغازه پرسود و پر درامد

حال که نوشته شده رو دیدید حتما میگید که این شغل ها بسیار عالی هستند و میتونن یه درامد زایی عالی برای من داشته باشند.

ولی در پاسخ باید گفت که درسته این مغازه پرسود و پر درآمد میتونه برای شما باشه ، ولی اینکه شما بتوانید از طریق این شغل به این درامد مورد نظر دست پیدا کنید عوامل زیادی می تونن دخیل باشند.

به طور مثال اولین و تاثیرگذارترین موضوع در مغازه پرسود این است که شما آیا مرد این کار هستید یا خیر ، آیا علاقه به این شغل دارید یا خیر.

این نباشه که شما به مغازه پرسود مانتو فروشی علاقه ای ندارید ولی چون شنیده اید که سود خوبی داره به سمت اینکار برید و شروع به فروش مانتو کنید.

چونکه شما دارای دانش کافی تو این قسمت نیستید در ابتدای کار مشتری هایی رو هم که دارید از دست خواهید داشت و اجناس مانتو ای هم که برای فروش خریداری میکنید مناسب برای مشتری های شما نخواهد بود.

در نتیجه شما به جای اینکه یه یک مغازه پرسود دست پیدا کرده باشید ورشکست شده اید ، پس مهمترین نکته در انتخاب و شروع یک مغازه برای شما علاقه خواهد بود .

 کاری که به اون علاقه و سر رشته ای ندارید ، هیچگاه به سمتش نرید که احتمال 90 درصد با شکست روبرو میشه ، البته 10 درصدم ممکنه به علت عواملی که ممکنه اتفاق بیفته کار شما دچار تحول بشه و به خاطر مکانی که در اون واقع باشه سود دهی بالایی داشته باشه.

معرفی مغازه های پرسود

راهنمای انتخاب مغازه پرسود با توجه به مکان مغازه

از عوامل مهمی که می تونه شما رو به یک شغل پرسود برسونه جای مغازه است و نوع شغلی که برای اون مکان تعیین میکنید ، ناگفته نمونه که ممکنه حتی انتخاب یک خیابان بالاتر یا پایینتر موجب رسیدن به یک شغل پرسود و یا ورشکستگی بشه.

پس در صورتی که میخواهید یک مغازه پرسود بزنید در صورتی که این مغازه در جایی از شهر هست که بیشتر افراد دارای درآمد بالایی هستند می توانید به سراغ مغازه های لوکسی برید که این افراد بیشتر به سراغ آن میروند.

به طور مثال زدن یک مانتو فروشی لوکس در قسمت بالا شهر که با قیمت مناسب باشه و محصولاتش هم باب افرادی باشه که از اونجا رد میشن ، خب قطعا برای شما سود آوری بالایی خواهد داشت و به مغازه پرسود برای شما تبدیل میشه که احتمال شکست هم در این موضوع بسیار پایین است.

در صورتی که در پایین شهر هستید و خریداران شما بیشتر کارگران هستند و میخواهید مغازه پرسود زده باشید ، به نظر بهترین انتخاب زدن یک خواربارفروشی خواهد بود که این مغازه از نیاز های اولیه می باشد و قطعا قشر کارگر نیز به خواروبار نیاز خواهند داشت و برای شما زدن این مغازه در این مکان بسیار مناسب می باشد.

اجناس یک مغازه پرسود چگونه باید باشد !

در صورتی که به دنبال زدن یک مغازه پرسود هستید و بعد از اینکه با توجه به علاقه خود متوجه شدید میخواهید یک مغازه را بزنید و مکان انتخاب شده نیز برای زدن مغازه مناسب بود نوبت به اجناس یک مغازه میرسد.

توجه داشته باشید که اجناسی که می خواهید داخل یک مغازه پرسود استفاده کنید باید متناسب با آن منطقه باشد ، به طور مثال در صورتی که میخواهید یک مانتو فروشی در منطقه ای مذهبی زده باشید بهترین اجناسی که میتوانید در مغازه پرسود داشته باشید مانتو های شیک و بلند است ، همچنین در کنار آن چادر و دیگر لوازم پوششی را به فروش برسانید زیرا در این منطقه این محصولات بیشتر به فروش رسانده می شود.

در صورتی میخواهید یک رستوران بزنید باید محصولاتی که در مغازه پرسود که در قسمت پایین شهر زده میشود از قیمتی بسیار مناسب و ارزان برخوردار باشد و در منو ، غذاهای آنچنانی با قیمت های بالا نباشد زیراکه از فروش خوبی برخوردار نخواهد بود.

چه مغازه ای بزنم که سود داشته باشد

همچنین در صورتی که در قسمت بالا شهر قیمت های غذای شما بسیار پایین باشد و منوی شما نیز دارای آن تنوع نباشد خیلی سریع مشتری های خود را از دست نخواهید داد.

البته در موضوع آشپزخانه و رستوران تخصص و انتخاب آشپز نیز مطرح خواهد بود ، در صورتی که غذاهای آشپز شما خوشمزه باشد قطعا رستوران و مغازه پرسود خواهید داشت و در صورتی که غذاهای پخته شده طعمی عالی نداشته باشد به زودی شما ورشکست می شوید ، زیرا که مشتری هایتان را دانه به دانه از دست میدهید.

ابتدا تحقیق و سپس زدن مغازه

از دیگر مواردی که شما باید آن را مورد ارزیابی قرار دهید نظرات دیگران برای زدن یک مغازه پرسود می باشد و ممکن است پیشنهادات عالی و وسوسه کننده ای برای رسته های شغلی مختلفی به شما بشود.

باید توصیه کنم که هر پیشنهادی که به شما برای زدن مغازه پرسود شد سریعا به سمت زدن اون شغل نرید و مراحل گفته شده را حتما انجام دهید.

به طور مثل اول ببینید که این شغل برای این مکان مناسب هست یا خیر که اگر این شغل برای مکان مورد نظر مناسب نباشد شما فروش نخواهید داشت و قطعا ورشکست خواهید شد.

دومین نکته ای که در زدن مغازه پرسود باید بهش توجه داشته باشید اینه که باید شغل انتخابی شما مورد علاقه باشد ، شاید پیشنهادی که به شما میشه پرسود و عالی باشه ، ولی باید گفت این شغل پرسود برای کسی هست که بهش علاقه داره و شما اگر بدون علاقه وارد این شغل شوید با شکست مواجه می شوید.

انتخاب جنس مناسب برای فروش

توجه داشته باشید که برخی از خدمات ممکن است با پیشرفت کردن تکنولوژی مشتری های خود را از دست داده و مشتری ها به سمتی دیگر برای خرید بروند.یک مثال ساده را می توان با تاکسی های اینترنتی برای شما زد که با ورود تاکسی اینترنتی همچون اسنپ و تپسی به صورت کلی حجم زیادی از مشتریان تاکسی تلفنی ها و مغازه پرسود از بین رفت.

علت این موضوع قیمت بسیار مناسب تاکسی اینترنتی ها و همچنین خدمات بسیار عالی برای جابجایی و عرضه کد های تخفیف بود.از دیگر شغل هایی که مانند قبل نیست می توان به فروش خواروبار اشاره داشت که با زدن شدن فروشگاه های زنجیره ای و تخفیفات بالایی که دارا هستند مشتریان را از مغازه ها گرفته اند.

پس در صورتی که میخواهید یک مغازه پرسود را آغاز کرده باشید باید حتما به این موضوعات نیز توجه کرده باشید. از دیگر مواردی که باعث شده یک شغل مشتریان خود را از دست بدهد و مغازه پرسود از سودهی که دارد کاهش پیدا کند ، ورود اپلیکیشن دیوار است که مشتریان خیلی راحت مکانی که میخواند خریداری کنند و یا وسیله ای که می خواهند بخرند ، بدون اینکه کمیسیون املاکی را بدهند 

مغازه پرسود

کالاهای ضروری با فروش همیشگی

در صورتی که میخواهید کالایی را انتخاب کرده باشید که به صورت ضروری بوده و قطعا فروش داشته باشد می توانید لیست زیر را مورد ارزیابی قرار دهید تا یک مغازه پرسود داشته باشید : پیاز ، سیب زمینی ، رب گوجه ، گوشت ، مرغ ، روغن ، تخم مرغ و مواردی از این قبیل مردم در هر شرایطی که باشند یه این موارد و کالاهای ضروری احتیاج خواهند داشت.

در صورتی که این کالاهای ضروری را برای فروش انتخاب کرده باشید می تواند حاشیه ریسک کمتری را برای ورشکستگی شما داشته باشد. البته در صورتی که به عوامل دیگر گفته شده توجه نداشته باشید ممکن است شما با شکست مواجه نشوید ، ولی ممکن است سود دهی شما آنقدر چشمگیر نباشد که کار خود را در این زمینه ادامه دهید.

کالاهای لاکچری برای مغازه پرسود :

حال که به شما کالاهای ضروری را معرفی کردیم بهتر است به شما کالاهای ضروری را نیز برای داشتن یک مغازه پرسود و پرفروش معرفی کنیم.درست است که خیلی از افراد قادر به خرید محصولات و کالاهای لاکچری نیستند ، ولی همیشه افرادی هستند که دارای توانایی مالی بالایی برای خرید محصولات لاکچری شما می باشند.

در صورتی که میخواهید این افراد را مورد هدف خود قرار دهید باید توجه داشته باشید که مغازه شما باید در منطقه این افراد زده شود تا شما یک حاشیه سود مطمئن را داشته باشید.باید گفت که برای کالاهای لاکچری یک سود بسیار عالی وجود دارد و در صورتی که شما در این رسته شغلی بتوانید موفق باشید می توانید به یک سود دهی فوق العاده از یک مغازه پرسود دست پیدا کنید.

البته توجه داشته باشید که برای کالاهای لاکچری امروزه نیازمند به تبلیغات هدفمند و فعالیت بر روی شبکه های اجتماعی با فالورهای بالا می باشد.

کالاهایی که زود مصرف میشود

کالاهای تند مصرف خیلی زود مصرف میشوند و همچنین خیلی سریع به آن نیاز پیدا می شود ، به طور مثال در صورتی که خریدار این کالا را از شما خریداری کرده است ممکن است در هفته آینده نیز به آن نیاز پیدا کند.کالاهای پرمصرف همانطور که مشخص است شامل دسته بندی خوراکی های و مواد اولیه لاز برای پخت و پز غذا می باشد که لیست کامل آن به صورت زیر می باشد :

آبمیوه ، رب گوجه فرنگی ، ادویه ها ، روغن ، حبوبات ، شکر ، نمک ، دستمال کاغذی ، پوشک و... که از کالاهای زود مصرف هستند.

توجه داشته باشید که این کالاها درست است که از سود پایینی برخوردار هستند ، ولی موضوعی که وجود دارد از فروش بالایی هم برخوردار هستند و زود به زود می توانید به مقدار بالایی آن را به فروش رسانده و به سود دهی آن دست پیدا کنید.

از توصیه هایی که میتوانیم برای زدن مغازه توسط تازه کار ها برای شما داشته باشیم این است که اگر شما دارای مهارت برای فروش دیگر محصولات نیستد می توانید از این رسته شغلی برای ابتدای کار خود استفاده کنید و خودتان را حرفه ای کرده و اگر نیاز بود رسته شغلی خود را در مغازه داری عوض کنید.

البته ناگفته نماند که مغازه پرسود و پر فروشی نیز می تواند برای شما باشد و در نهایت ممکن است که در این شغل در صورتی که موفق باشید بمانید.

بهترین کاسبی در مغازه ، مغازه پرسود ، پرفروشترین مغازه ها

چه مغازه ای پرسود است !

در پاسخ به این پرسش باید گفت که در هر زمینه و مغازه ای که بزنید در صورتی که در آن زمینه موفق باشید و تقاضا برای آن محصول وجود داشته باشید پرسود می باشد. پس پرسود بودن یک شغل بسته به نوع شغل نیست و بیشتر عوامل دیگر برای آن تاثیر گذار خواهد بود ، پس در صورتی که میخواهید یک مغازه پرسود را داشته باشید باید در آن شغل موفق باشید.

به طور مثال شغل بستنی فروشی ممکن است برای یک فرد بسیار پرفروش و عالی باشد و برای فرد دیگر موجب ورشکستگی بشود که این موضوع بسته به علت های گفته شده در موضوعات قبل می باشد.

در ادامه این مقاله روش هایی را آماده کرده ایم تا شما به صورت با اطمینان بیشتر به شغل پرسود خود دست پیدا کنید :

در یک شغل اولین باشید

در صورتی که میخواهید به یک حاشیه سود امن و عالی دست پیدا کرده باشید باید توجه داشته باشید که در این شغل باید شما اولین باشید. به طور مثال روی آوردن بستنی فروشی به به فروش نوتلا ، آیس نوتلا و ... باعث سود آوری بسیار زیاد بستنی فروشی ها شد.

ولی عاملی هم شد برای ورشکستگی آنهایی که دیرتر این موضوع را فهمیده بودند و مشتریان خود را به علت عدم ارائه این خدمات از دست داده بودند. از دیگر اولین هایی که می توانید به آن بپیوندید فروش غذای حیوانات مانند سگ می باشد که امروز بسیار پر فروش و همچنین پرسود شده است که می تواند برای شما انتخابی عالی باشد.

البته توجه داشته باشید در جایی می توانید به فروش غذای حیوانات بپردازید که به این رسته شغلی پرسود نیاز باشد و در صورتی که نیاز وجود نداشته باشد انتخاب آن هم عاقلانه نخواهد بود.

برای کالا چقدر تقاضا وجود دارد !

برای اینکه بدانید برای یک کالا در یک منطقه چقدر نیاز وجود دارد قطعا برای شما نیاز به یک تحقیقات محیطی وجود خواهد داشت.

در صورتی که در یک منطقه ای که هزار نفر رفت و آمد باشد یک خواربار فروشی باشد و در منطقه ای دیگر با همین جمعیت 3 خواربار فروشی باشد بدون شک زدن یک خواربار فروشی دیگ در منطقه یک انتخابی بهتر براش ما خواهد بود زیرا که نیاز در منطقه یک بیشتر می باشد.

دومین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که مردم چه مدت زمانی بعد از خرید دوباره به کالای شما نیز پیدا خواهند کرد ! به طور مثال در صورتی که یک مانتو فروشی بزنید و جمعیت آن منطقه 500 نفر ثابت باشد نمیتواند برای شما امنیت شغلی مناسبی را ایجاد کرده باشد.

زیراکه خرید مانتو زود به زود صورت می گیرد و فقط قشر خانم ها به خرید مانتو میپردازند ، پس بازار هدف شما نصف شده است و از نصف این بازار هدف قرار است در حالت ایده آل هر 3 الی 4 ماه از شما یک مانتو خریداری کنند که سود مناسبی نخواهد بود.

حالت بدبینانه را برای فروش در نظر داشته باشید

در صورتی که میخواهید یک فروش امن را تجربه کرده باشید می توانید بدبینانه ترین حالت را با ریسک آن بررسی کنید تا هنگام انجام شغل به مشکل برخورد نکنید.

توجه داشته باشید که برای پیدا کردن یک شغل پرسود انجام این کارها کاملا ضروری می باشد تا از ریسک و همچنین ورشکست شدن شما جلوگیری شود.

توجه داشته باشید که تمامی مغازه ها و کسب و کار ها دارای ریسک هستند و باید با توجه به این موضوع هر شغل پرسود را مورد ارزیابی قرار دهید.

مهمترین نکات برای تاسیس کردن یک مغازه :

در صورتی که میخواهید یک مغازه را تاسیس کنید باید یک استراتژی لازم را در آن رعایت کرده باشید و فروشگاهی بزنید که در آن منطقه مانند آن وجود نداشته و برتری های زیادی را نسبت به رقبای خود داشته باشید.

استراتژی :

می توانید کارهای خاصی را نیز برای ایجاد کسب و کار خود ایجاد کنید ، به طور مثال ساخت تابلو های نخی به صورت دایره ای و مستطیلی از تصاویر ارسال شما امروز باب شده است و با قیمت های 500 الی 600 هزار تومن به فروش رسانده می شود ، در صورتی که هزینه ساخت آن زیر 100 هزار تومان برای شما خواهد بود.

ناگفته نماند که از این تابلو ها استقابل بسیار زیادی شده است و خیلی از افراد برای هدیه دادن از این تابلو های لاکچری جدید آمده به بازار استفاده میکنند.

زدن نمایندگی :

 شما می توانید با پرداخت یک هزینه اولیه یک نمایندگی معتبر را دریافت کنید ، ویژگی نمایندگی ها این است که محصولات با کیفیت را در اختیار شما قرار میدهند و همچنین از برند های معرفی می باشند و مشتریان به برندی که خواهید زد خیلی زود اعتماد میکنند.

داشتن رقابت :

 توجه داشته باشید که محصولات شما نسبت به محصولاتی که در بازار میباشد دارای یک ویژگی خاص باید باشد که مشتریان به سمت شما روانه شوند . به طور مثال اصلی ترین موردی که مشتریان مغازه خود را برای خرید انتخاب میکنند قیمت مناسب می باشد.

در صورتی که شما بتوانید محصولات خود را با قیمتی ارزان و مناسب به فروش برسانید قطعا یک مغازه پرسود و پرفروش خواهید بود و در این زمینه موفق می شوید. از دیگر خدماتی که می توانید به مشتریان خود ارائه بدهید و امروزه در تهران نیز خیلی دارای اهمیت میباشد ارسال سریع و رایگان درب منزل می باشد.

فروش اینترنتی :

پس اگر به دنبال برتری کسب و کار خود و داشتند یک مغازه پرسود هستید می توانید یک فروشگاه اینترنتی نیز راه اندازی کنید و محصولات خود را به صورت رایگان برای مشتریان ارسال نمایید.

البته ناگفته نماند که زدن یک فروشگاه اینترنتی دارای مشکلات خود نیز می باشد و ممکن است هزینه های میلیونی برای شما داشته باشد که باید این موضوع را نیز مورد ارزیابی قرار داده و سپس وارد این زمینه برای فروش کالا های خود بشوید.

ابعاد مغازه :

 از دیگر از عواملی که در مغازه پرسود و پرفروش تاثیر گذار میباشد ، ابعاد مغازه است. توجه داشته باشید که همیشه برای زدن یک مغازه نیاز به ابعاد بسیار بزرگ وجود ندارد. ممکن است برای بعضی از کسب و کار ها نیاز به مغازه بزرگ وجود داشته باشد و در بعضی از کسب و کار ها نیاز به مغازه کوچک باشد.

در جایی که نیاز به مغازه کوچک است و شما یک مغازه بزرگ را اجاره کنید می تواند موجب شکست شما شود و علت این موضوع اجاره های بالای مغازه بزرگ خواهد بود و شما دیگر مغازه پرسود نخواهید داشت. در جایی هم که مغازه کوچک باشد و نیاز به مغازه بزرگ وجود داشته باشد با توجه به اینکه نخواهید توانست به ارباب رجوع خدمات لازم را ارائه کنید شکست خواهید خورد.

برای زدن یک مغازه پرسود حتما موارد گفته شده را انجام دهید تا سودی بدون ریسک و فروشی بالا را تجربه کرده باشید.

تهیه کننده : توپ تاپ

10 نظر

  1. سهیلسهیلsays:

    سلام به نظر من شغل عطاری یک شغل با درآمد بالاست و از اونجا که از زیر مجموعه های پزشکیه،بسیار پر هیجان،جذاب و عمیقه هم برای کسانی که اهل مطالعه هستن و هم برای کسانی که دنبال پول هستن شغل فوق العاده ایه از اونجا که شدیدا هم توسط دولت و صدا وسیما ترویج میشه،بازارش رو به گسترشه فقط برای اول کار باید ی جا شاگردی کنی ی مدت یا اینکه از کتابهای تووی بازار یا وبسایت های آموزش شغل عطاری کمک بگیری ی کتابی هم هست به اسم آموزش کسب و کار عطاری اونم برای شروع خوبه برای شروع سرمایه زیادی هم نمیخواد ولی شغل مغازه داری کار سختیه و باید به طور مستمر در فروشگاهت حضور داشته باشی اولش کارو کارو کار بعدش پولو پول و پول

  2. موسیموسیsays:

    من مغازه عطاری داشته ام دردسر زیادی داره مردم انتظار یک ابن سینارا ازت دارنمیخان با یک عرق تمام درداشون را درمان کنی میخان با یک عرق کبدشون درمان بشهکمردرد وپادردشون خوبشه وایضا دردهای دیگه وقتی خوب نشد میان برای گلایه ودعوا

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خیر شغل عطاری همینطور که خودتون گفتید نیاز به حوصله و دقت زیاد داره ولی خب جزو شغل های محبوب هست.

  3. محمدمحمدsays:

    سلام.من شش ماهه مغازه ظروف یکبار مصرف زدم.مغازه هم واس خودمه کرایه نمیدم.اولا بهش علاقه زیاد داشتم اما بعدا فهمیدم که درامدم خوب نیست دیگه الان زده شدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام فروش ظروف یکبار مصرف هم البته درامد خوبی داره و اگر پشتکار داشته باشید میتونید در عرض چند سال مغازه و اجناس را گسترش ویژه بدید

  4. farzadfarzadsays:

    سلام من میخوام مغازه لوازم آرایشی بزنم خیلی تردید دارم که ایا سود خوبی داره یا نه بنظرتون خوبه؟؟؟

  5. امید بلوچ ابادیامید بلوچ ابادیsays:

    سلام من میخوام مغاره زغالی قلیونی بزنم خیلی تردید دارم عیا جواب میده لطف راهنمای کنید ممنونم؟؟؟

  6. سعید ابراهیم زادهسعید ابراهیم زادهsays:

    سلام من قصد دارم مغازه ای اجاره و در کار حبوبات مثل نخود لوبیا عدس عسل و مشابه بزنم نظر شما چیست؟

  7. جوادوحدتیجوادوحدتیsays:

    مغازه ای ۶۳متری تجاری دایم درمشهدمقابل پارک حجاب در سه راهی موسوی قوچانی وبلوهر هدایت دارم.برای نمایندگی ویا اجاره لوازم خانگی

  8. FFsays:

    سلام من حدودا ۱۰۰ میلیون پول دارم میخواستم ببینم چی معازه بزنم بصرفه تر هست خودم بین معازه لباسی زنانه و مردانه و لوازم جانبی موبایل تردید دارم

  9. حسن نریمانیحسن نریمانیsays:

    سلام، من میخواهم مغازه فروش صنایع دستی ،وسفره قلمکاری که تو محله مان که حدود پنج ، شش هزار نفرند ، بزنم، چنین مغازه ای هم وجود ندارد، آیا کار درستی می کنم؟

  10. تم تولد و لوازم تولد نامبروانتم تولد و لوازم تولد نامبروانsays:

    ممنونم از مطالب خوبی که همیشه توی سایتتون قرار میدید. شغل من هم تولید تم تولد دخترانه و تم تولد پسرانه با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ، عمده فروشی تم تولد و فروش عمده لوازم تولد با بهترین شرایط . شما هم عضوی از خانواده نامبروان تم شوید فقط کافیست به آدرس www.number1theme.ir مراجعه کنید .