متن ادبی تقدیر و تشکر از مدیر مدرسه

از زحمات و تلاش­ های مدیریت مدرسه سپاسگزاریم و به اهمیت کار مدیر در هماهنگی میان مدرسه و خانه و امر مهم تربیت و آموزش کودکان واقف هستیم. از ایشان نهایت قدردانی و سپاسگزاری را داریم. امیدواریم که در انجام مسئولیت خود موفق باشند و از تلاش­ هایشان در طول آموزش کودکان متشکریم.

متن اول

سلامی قدرشناسانه به محضر مدیر محترم مدرسه/ مجموعۀ آموزشی ........

سپاس می­گوییم خداوندی را که به ما فرصت تشکر از مهربانی­ های شما را عطا کرد. فرصتی کوتاه ولی مغتنم تا بتوانیم گوشه­ای از تلاش­ های بی­شائبه­ تان را قدردانی کرده باشیم که من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق. اگرچه خوبی­ های مدیر عزیزی چون شما را شماره نیست و محبتتان را اندازه. زبان قاصر است از نشان دادن آن و واژه ­ها گویا نیستند برای بیان عمق قدردانی ما ولی امیدواریم که با بیان سپاسمان وظیفه ­ای را که بر گردن داریم ادا کرده باشیم.

در دنیای امروز نقش مدرسه در تربیت و آموزش کودکان بر هیچ کس پوشیده نیست. وقتی که از هر طرف اطلاعات درست و غلط ما را احاطه کرده­ اند و حتی والدین و معلمان در میانۀ این همه نظرات و اعتقادات گوناگون سرگردانند، مدیریت عالی شما، مدیر عزیز فضای معنوی و مادی مناسبی برای پرورش کودکان فراهم آورده است. مدرسه را تبدیل به پناهگاه قابل اعتمادی کرده و بنای اخلاقی کودکان را بر پایه­ های محکمی استوار ساخته است. کودکان در کنار مدیر دلسوزی چون شما، ارزش ­های مثبت جامعه را فرا می­گیرند و شخصیت اجتماعی و روحانی ­شان شکل می­گیرد. مدرسه این مهم­ترین نهاد اجتماعی و آموزشی اگر با کوشش­ های شما نبود، نمی­توانست به دانش­ آموزان افق دید گسترده ­ای دهد و آن­ها را برای حضور در جامعه مهیا سازد. کودکان با الگوبرداری از شخصیت مدیر مدبری چون شما و تأثیرپذیری معنوی از مسئولیت پذیریتان در آینده تبدیل به شهروندانی دلسوز و مسئول خواهند شد و امید است که بتوانند جامعه ­ای بهتر، شهری زیباتر و کشوری پیشرفته ­تر بسازند.

از خداوند متعال توفیقات روزافزون شما را خواستاریم و امیدواریم که توانسته باشیم با بیان قدردانی خود از زحمات شما، ذره­ای از محبت و فداکاری ­های شما را جبران کرده باشیم.


متن دوم

درود بر شما مدیر گرامی

از شما مدیر دلسوز و کوشای مدرسه/ مجموعه ..... کمال سپاس و قدردانی را داریم. مدرسه ­ای که در کنار مدیریت شما توانست به پیشرفت و شکوفایی برسد. تلاش­ها و محبت­ های بی­شائبۀ شما در پرورش کودکان بر همگان روشن است و علاقۀ ما به شما نشانه ­ای روشن است از زحمات روزافزونی که برای همۀ دانش­ آموزان کشیده ­اید و اوقات گران بهایی که برای آن­ها گذاشته ­اید. هر چند نمی­توانیم میزان ارادت و احترام خود را با کلمات بیان کنیم ولی شاید بتوانیم گوش ه­ای از آن را نشان دهیم.

وجود شما مدیر گرامی و عزیز همیشه مایۀ دلگرمی و آرامش خاطر ما بوده است. مدیریت شما در سختی­ ها و مشکلات به ما قدرت ایستادگی داد و هر جا که روزگار بر ما غلبه می­کرد با اطمینان به شما تکیه می­کردیم. همیشه توانسته ­ایم به شما و درایت­تان اعتماد داشته باشیم.

امیدواریم که همواره سلامت و تن­درست باشید و حضورتان در کنار ما پایدار و مستدام باشد.


متن سوم

با سلام خدمت مدیر محترم .....

در بادی امر از خداوند بزرگ سپاسگزاریم که به ما فرصت قدردانی از خدمات یکی از بندگان لایق خود را عطا کرد. بر هیچ کس پوشیده نیست که اگر مجموعه­ ای با تمام توان خود مشغول خدمت رسانی است و می­تواند رضایت خلق خدا را فراهم کند، علاوه بر داشتن کارمندان و اعضای وظیفه­ شناس، مدیریت کارآمد و مجربی دارد. ما وظیفۀ خود می­دانیم که از زحمات شما تشکر نماییم و توفیق روزافزون جنابعالی را از خداوند منان می­طلبیم.


متن چهارم

سلامی همراه با قدردانی و احترام خدمت مدیر عزیز جناب آقای/ سرکار خانم ...

یافتن واژه­ ها برای سپاس از کسی که بزرگترین سرمایۀ خود یعنی زندگی و عمرش را برای تربیت فرزندان و اعتلای فرهنگ جامعه داده است، کاری سخت و دشوار است. مسلما در گذر روزهای سخت فقط شنیدن صدای شادی فرزندانمان است که به ما امید تلاش و زندگی می­دهد و ما آن­ها را به شما سپردیم. شما توانتید با درایت و توانایی خود هر روزشان را شیرین­ تر کنید و شادی­شان را افزون­تر. همۀ ما می­دانیم که پذیرفتن مسئولیت تربیت و آموزش روح ­های جوان، پویا و جویان کودکان تا چه اندازه طاقت ­فرسا و خطیر است ولی وجود شما به ما این اطمینان را داد که می­توانیم آینده­ای بهتر را با فرزندانمان در این مرز و بوم رقم بزنیم. آرزوی همۀ ما این است که بتوانیم جامعه  ­ای بهتر و کشوری باشکوه­ تر داشته باشیم. هدف هر روز ما همین است و شما توانستید راه این هدف را به ما فرزندانمان نشان دهید.

درک نگرانی ­های صد­ها والدین، تلاش برای هماهنگی امور مدرسه به نحو احسن و برقراری ارتباط دوستانه با دانش­ آموزان امر مقدسی است که شما هر روز بدون ادعا با تمام توان خود به انجام آن مشغولید و ما می­دانیم که تشکر ما نمی­تواند این زحمات را جبران کند ولی امید آن را داریم که ذره­ ای از قدردانی خود را نشان دهیم. امیدواریم که همیشه سربلند و پیروز باشید و در این امر خطیر مشمول توفیقات حق تعالی.


متن چهارم

با عرض سلام خدمت مدیر محترم جناب آقای/ سرکار خانم ....

خود را موظف می­دانیم در برابر زحمات و تلاش­ های خالصانۀ شما شاکر باشیم و فرصت را مغتنم شمرده و مراتب قدردانی­ ما را نسبت به شما به عمل آوریم.

مسلما ادارۀ صحیح شما بر مدرسه/ مجموعۀ آموزشی .... این امکان را فراهم آورده است که کودکان تجربۀ شادتری از آموزش داشته باشند. مهارت بالای شما در برقراری روابط انسانی با دانش ­آموزان، والدین، معلمان و سایر کارمندان، آن­ها را به انجام کارها و همکاری با یکدیگر دلگرم کرده است. واقع بینی شما در مورد مسائل و شوقتان در ایجاد تغییرات مثبت در فضای آموزشی امکان بهتری برای یادگیری دانش­ آموزان فراهم کرده است. مدیریت مدبرانۀ شما در برنامه­ ریزی­های آموزشی، نوآوری در آموزش و بهبود کیفیت روش­ های آموزشی در کنار بهره­ گیری­تان از مشارکت والدین و معلمان در آموزش کودکان، روابط خانه و مدرسه را استحکام بخشیده و تمرکز دانش ­آموزان، خانواده و مدرسه را در عرصۀ آموزش و تربیت بالا برده است.

امیدواریم که هر روز در کنار شما با تلاش و کوشش بتوانیم به فرهنگ و ادب این مرز و بوم خدمت کنیم و فرزندانی رشید و مسئولیت پذیر در عرصه ­های مختلف علمی و عملی به میهن عزیزمان تقدیم کنیم.


متن پنجم

مدیر عزیز آقا/ خانم .... شما با داشتن ویژگی­های رهبری عاقلانه و شخصیتی مقتدر و در عین حال دلسوز مدرسه را به پایگاهی استوار برای کودکان تبدیل کرده ­اید. رسیدن به اهداف بالای انسانی که در تربیت و آموزش کودکان مد نظر است، بدون تنظیم برنامه­ های دقیق، تشکیلات منظم و مناسب و هماهنگی و کنترل فعالیت­های همۀ دست اندر کاران مجموعه میسر نیست.

در کنار مدیریت شما، کادر زحمت­کش مدرسه با علاقه و ابتکار عمل و دلگرمی به امر مهم مهم پرورش­ انسان ­ها مشغولند. مدیر محترم شما به خوبی از نگرانی ­های والدین و نیازهای دانش ­آموزانتان آگاهی دارید و با درک صحیح از موقعیت ایشان آرامش و اطمینان را به خانه و مدرسه هدیه داده­اید.

از زحمات شما کمال سپاس را داریم و امیدواریم که در عرصه­ های علم و عمل همواره پیروز و پایدار باشید. از خداوند توفیق روزافزونتان را خواستاریم.


متن ششم

مدیر محترم مجموعۀ آموزشی/ مدرسۀ ....

بر خود می­بالیم که توانسته ­ایم در کنار شما سال تحصیلی جدید را آغاز کنیم/ به پایان برسانیم. وجود شما در مدرسه برای ما همواره مایۀ دلگرمی و خوشحالی بوده است. داشتن مدیری چون شما برای ما دانش آموزان که مانند دوستی مهربان و سرپرستی دلسوز بودید توانست محیط آموزش را به خانۀ دوم ما و اغراق نیست اگر بگوییم خانۀ اصلی ما تبدیل کند. خانه­ ای که در آن احساس امنیت و آرامش خاطر داشتیم. در همۀ لحظات سختمان می­دانستیم که گوش شنوایی برای شنیدن درد دل­هایمان هست و تدبیری آمیخته با محبت که می­تواند راه گشایمان باشد.

شما با برنامه ­ریزی­های صحیح و مبتکرانۀ خود در همۀ زمینه­ های پرورشی و آموزشی هدایت و رهبری مدرسه را در هر شرایطی بر عهده داشتید و سنگ زیرین آسیاب بودید. سختی­ ها و مشقاتی که در این راه کشیدید بر کسی پوشیده نیست و ما قدردان همۀ لحظه­ های عمرتان هستیم که برای زندگی ما سرمایه کردید. سپاس صادقانۀ ما را بپذیریذ و آرزوی سلامتی و طول عمرتان را داریم.


متن هفتم

پروردگاری که اوج قدرت خود را در آفرینش انسان نشان داد و دین و دانش را برای تدبیر جامعۀ انسانی قرار داد، این وظیفۀ خطیر را به بندگان خاص خود محول کرد تا آن را به نسل­های بعد آموزش دهند. امروز ما انسان­های آینده ­مان را به دست شما سپرده­ایم. شمایی که همواره با درایت خود نشان داده اید که مدیری دلسوز و با تجربه هستید و از تمام امکانات و توان برای پرورش فرزندان­مان بهره می­برید. شما توانسته اید با تمام سختی­ ها و مشکلات پیش رو محیطی شاد و با کیفیت برای امر مقدس تربیت کودکان فراهم کنید.

از تمامی زحماتی که بی­منت برای فرزندان و همچنین متحمل شدید سپاسگزاریم و امیدواریم که در سلامتی و تن­درستی در این کار الهی موفق باشید.


متن هشتم

مدیریت یعنی علم و هنر هماهنگ کردن افرادی وفادار، مبتکر و کوشا که هدفی مشترک دارند و چه زیباست وقتی این هنر برای هدفی مقدس چون تربیت کودکان پاک و معصومی باشد که امید آیندۀ کشور و روشنی چشم مام میهن­اند. وجود مدیری چون شما در امر الهی پرورش انسان­ها مایۀ دلگرمی و آرامش خاطر است. از شما مدیر عزیز و دلسوز برای نثار لحظۀ لحظۀ عمرتان که چراغ راه فرزندان این سرزمین شد، سپاس­گزاریم و قدردان تلاش­های بی­شائبه­ تان در راه خدمت به ایران سرافرازمان هستیم.


متن نهم

مدیر عزیز و گرامی سرکار خانم/ جناب آقای .....

ما معلمان و کارمندان مدرسه/ مجموعۀ آموزشی ..... از زحمات شما نهایت سپاس­ و قدردانی را داریم که با حمایت و تلاش­ های بی دریغ­تان در تمامی لحظات دشوار کار مایۀ دلگرمی ما بودید و امور مدرسه را به نحو احسن رهبری کردید و به سرانجام رسانیدید. کار در کنار شما بهترین تجربه­ ای بود که ما اندوختیم و سرمایه­ ای است که برای آن قدر و اندازه­ای متصور نیست. امیدواریم با کمک برنامه­ ریزی­های مدبرانۀ شما هر چه بیشتر در کار تربیت و تحصیل دانش­آموزان موفق باشیم. از خداوند منان توفیق و سلامتی روزافزونتان را خواستاریم.


تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

2 نظر

  1. مهسا اکبریمهسا اکبریsays:

    خیلی بد هست اصلا مورد نظر نبود

  2. رضا فضل الهیرضا فضل الهیsays:

    اصلا بد نبود خیلیم خوب بودد