متن های زیبا و محترمانه برای تشکر از دکتر

در این مطلب از توپ تاپ گلچینی از متن های زیبا و ادبی برای تقدیر و تشکر از پزشک معالج با تخصص های مختلف تهیه دیده شده است ، از این جملات کوتاه و دلنشین می توانید در شبکه های اجتماعی استفاده کنید و آن را برای پزشک مورد نظر که مراقب سلامتی تان بوده ارسال بفرمایید.همچنین متن هایی نیز برای تقدیر از جامعه ی پزشکی و مطالبی نیز در مورد تقدیر از همکاران پزشک از طرف رئیس بیمارستان و ...تهیه دیده شده.

جناب آقای دکتر ......

سپاس برای پروردگاری که  بندگانی لایق و فرشته گانی مهربان چون شما را خلق کرد تا التیام لخش دردهای مردم باشند. از این که با سخت کوشی و تلاش شبانه روزی و با اتکا به دانش تان سبب بهبود حال پدرمان شدید بی نهایت از شما سپاس گذاریم. امیدوارم که در پناه لطف ایزدی همواره موفق و شادکام باشید.

" " " " "

جناب آقای دکتر ......

از این که با صبر و از خودگذشتگی و تلاش شبانه روزی باعث شدید تا مادرمان از شر این بیماری وحشتناک نجات پیدا کند بی نهایت از شما سپاس گذاریم و قدر دان زحماتتان هستیم. از خداوند بزرگ می خواهم به عمرتان، به مال تان و به علم تان برکت دهد. از طرف خانواده......

" " " " "

سرکار خانم دکتر......

با سلام و درود بی پایان

به این وسیله از زحمات  و تلاش شما پزشک متخصص و متعهد که موجب بازگشت سلامتی  دوباره به مادر مان شدید صمیمانه تشکر می کنیم و از پروردگار برای تان موفقیت و سلامتی و مستدام بودن در راه کمک به خلق را خواستاربم.  ، بی شک تلاش های صادقانه شما در کنار لطف خداوند موجب سلامتی مادرمان شد امیدوارم که زحماتتان در محضر باری تعالی بی بهره و پاداش نمانند.

از طرف خانواده ........

" " " "

جناب آقای دکتر .......

با سلام و احترام

بسیار خوشحالیم که تداوند لطفش را شامل حال ما نمود و انسانی متعهد و منصف چون شما را بر سر راه مان قرار داد. از اينکه با  صبر و از خود گذشتگی بسیار موجبات سلامتی مادرمان را فراهم نمودید و در درمان ایشان از هیچ گونه فعالیت و خدمتی دریغ نکردید بی نهایت ممنونیم و از خداوند طول عمر توام با سلامتی را برای تان خواستاریم. زنده و پاینده باشید.

از طرف خانواده .......

" " " " "  

خانواده ...

سرکار خانم دکتر...

با سلام و خسته نباشید

بدینوسیله از زحمات شما پزشک متبحر، مهربان، دلسوز و متعهد در تلاش برای نجات همسرم در دوران سخت بارداری با توجه به شرایط خطرناکی که داشتند و همچنین در تولد جگر گوشه ی خانواده مان که تولدش شور و نشاطی افزون به ما بخشیده است، قدردانی و سپاس فراوان داریم .

بی شک تلاش، قلب مهربان و دلسوز شما در پیشگاه حق تعالی از ارزشی والا برخوردار بوده و پاداشی عظیم دارد .

استاد گرامی و بزرگوار

جناب آقای دکتر .........

با سلام و درود فراوان

از این که با نهایت فداکاری و  عشق به همنوع و همچنین با  سعه صدر و حسن اخلاق خودتان موجب التیام درد و رنج پدرمان شدید از شما ممنون و سپاس گذاریم. از محضر پروردگارمان برای تان سلامت و سعادت روز افزون مسئلت می نمایبم.

از طرف خانواده ........

" " " " "

جناب آقای دکتر.......

با سلام و درود

با استعانت از الطاف بی پایان خداوند  و با مسئلت طول عمر با عزت وپر  برکت برای  شما استاد عزیز تشکر و قدر شناسی   از زحمات تان را برای درمان و بهبودی برادرمان ابراز می کنیم. امیدواریم در سایه حضرت حق به پیشرفت ها و موفقیت های بیشتر نائل شوید.  

از طرف خانواده.....

" " " " "

جناب آقای دکتر..

متخصص اروتوپد

با سلام و خسته نباشید

به مصداق ((من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق)) بسی شایسته و زیبا است که از شما پزشک حاذق و توانمند برای درمان فرزندم در این سالها تشکر نمایم. در سالهای سختی که من و خانواده ام گذراندیم شما در کمال محبت، عشق و انسان دوستی در کنارمان بودید و ما را در درمان فرزندمان یاری و مساعدت رساندید و از لحاظ روحی نور امید برای خانواده ما بودید و با کرامتی چون خورشید، سرزمین دل را آرامش بخشیدید.

قطعا ذره ای نیز نمی توانیم تلاش ها و محبت های بی دریغ شما را جبران کنیم، لذا از خداوند متعادل می خواهیم در برابر این همه لطف و بزرگواری به شما پزشک فرهیخته و دانشمند و خانواده ی بزرگوارتان عمر طولانی و با عزت و زندگی پربار و مملو از موفقیت ارزانی دارد.

موفق و موید باشید!

خانواده....


وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

و هـر كـس نفسی را زنـده كـنـد گويا همه مردم را زنده كرده است

(سوره ی مائده آیه 32)

جناب آقای دکتر ...

سپاس خدای منان را که بندگانی شریف و فرشته خو، مانند پزشکان سخت کوش، آفریده و با سپاس فراوان از زحمات جنابعالی در بهبود مادر عزیزم که به او چشمانی دوباره بخشیدید تا بتواند جهان را زیباتر ببیند و حس کند، کلمات ناتوان در بیان سپاسگزاری است .

امید داریم که در پرتو الطاف خداوندی موفق و پیروز و شاد باشید.

از طرف خانواده ...

متن تشکر از پزشک معالج

سرکار خانم دکتر...

با سلام و درود بی کران

بدینوسیله از زحمات شما پزشک متخصص و متعهد که عمری دوباره به مادر عزیزمان بخشیدید تا بتوانیم از حضور مادرمان در این جهان هستی بیشتر بهره ببریم، صمیمانه تشکر نموده و از خداوند متعال برای شما سلامتی و موفقیت خواستاریم،  بی شک تلاش و عمل صادقانه و خداپسندانه حضرتعالی در محضر باری تعالی درخور پاداش است.

 خانواده ...


جناب آقای دکتر ...

با سلام و احترام

خرسندیم که در طول زندگی خود با انسان سخت کوش و بزرگواری چون شما دیدار کردیم، از اينکه با صبر، انسان دوستی و به پشتوانه ی دانش پزشکی با توجه به شرایط بسیار سخت پدرم؛ در درمان ایشان از تمام توان خود مایه گذاشتید، سپاسگزاری کرده و از خداوند منان سلامتی و شادکامی برای شما خواستاریم .

با آرزوی توفیق روزافزون

خانواده ...

متن تشكر از پزشك

سرکار خانم دکتر...

با سلام و خسته نباشید

بدینوسیله از زحمات شما پزشک متبحر، مهربان، دلسوز و متعهد در تلاش برای نجات همسرم در دوران سخت بارداری با توجه به شرایط خطرناکی که داشتند و همچنین در تولد جگر گوشه ی خانواده مان که تولدش شور و نشاطی افزون به ما بخشیده است، قدردانی و سپاس فراوان داریم .

بی شک تلاش، قلب مهربان و دلسوز شما در پیشگاه حق تعالی از ارزشی والا برخوردار بوده و پاداشی عظیم دارد .

با آرزوی توفیق الهی

خانواده...


استاد گرامی و بزرگوار

جناب آقای دکتر ...

سلام و درود

از اینکه با نهایت عشق به همنوع، سعه صدر و حسن اخلاق و به پشتوانه دانش روز و با تلاش مستمر در جهت بهبود بیماری قلبی پدر عزیزمان در نهایت فرهیختگی اهتمام ورزیدید و در کمال ادب و احترام قلبی از شما پزشک بزرگوار نهایت سپاس را داریم. از حضرت عشق برای آن طبیب دانشمند، صحت، سلامت و سعادت مسئلت می نماییم.

اراتمند:  خانواده ...


سرکار خانم دکتر...

فوق تخصصی داخلی

با استعانت از الطاف بی کران خداوندی و با مسئلت طول عمر با عزت و با برکت برای جنابعالی، سپاس و تقدیر خود را در درمان بیماری معده این جانب ابراز می نمایم. امیدواریم در سایه الطاف خداوندی به درجات بالاتر حرفه ی مقدس پزشکی برسید.

همواره موفق و کامیاب باشید .

با تشکر : خانواده ...

متن تشکر از پزشک جراح ، متن تشکر از فوخ تخصص

جناب آقای دکتر...

فوق تخصص جراحی فک و صورت

با استعانت از الطاف بی کران خداوند متعال و با مسئلت طول عمر با عزت و برکت برای جنابعالی، سپاس و تقدیر از عملکرد قابل توجه شما در امر جراحی تومور صورت مادرمان را ابراز می نماییم. امیدواریم در سایه پروردگار متعال موفقیت های روز افزون جنابعالی در حوزه پزشکی و خدمت به خلق را شاهد باشیم.

باشد در تمام مراحل زندگانی موفق، کامیاب و پیروز باشید.

ارادتمند شما: خانواده ...


طبیب عشق مسیحا دم است و مشفق لیک

چو درد در تو نبیند، که را دوا بکند

تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار

که رحم اگر نکند مدعی، خدا بکند

همکار ارجمند و دانشمند سرکار خانم دکتر ...

ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی و مطالعات علمی و پژوهش های اینجانب در راه درمان، حفظ و ارتقاء سلامت جامعه که همواره باعث رویش امید در دل بیماران و خانواده ی ایشان است، انتصاب مقام مدیر بخش مطالعات پزشکی بیمارستان ... را به شما تبریک عرض می نماییم .

از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون و سعادت شما را در تمامی عرصه های زندگی خواستاریم .

مدیر بیمارستان...

دکتر ...


چو بیمار از شفا سرمست گردد                                     طبیب از فرط شادی مست گردد
خدا شافی و این خود افتخاری است                                                    که دستی با خدا همدست گردد

همکار ارجمند جناب آقای دکتر...

سلام و درود فراوان

به پاس زحمات بی دریغ و بی شائبه جنابعالی در تشخیص و درمان بیماران سرطانی، که همواره عطر امید بر بالین بیماران می پراکند و به رنجوران امید و حیات عطا میکند، شما را به عنوان پزشک نمونه انتخاب نموده و از خداوند متعال برای شما عمر طولانی و با عزت و مراتب بالای موفقیت خواستاریم.

رئیس بیمارستان...

دکتر...

مدیر بخش کودکان بیمارستان ...

متن تشکر از پزشک از طرف رئیس بیمارستان و همکاران

جناب آقای دکتر ...

بدینوسیله از زحمات بی دریغ جنابعالی در امر بهبودی فرزند عزیزمان، کمال تشکر و تقدیر را داشته و هدیه ای را به رسم یادبود و تشکر تقدیم شما می کنیم .

با آرزوی توفیق روزافزون جنابعالی و خانواده ی محترمتان

خانواده ...


پزشک سزاوار تکریم و قدر است

که بسی گرانقدر است

سرکار خانم دکتر ...

متخصص و جراح چشم

سلام و درود فراوان

بدینوسیله از کمک های بی دریغ شما، دانشمند و پزشک متعهد در درمان و جراحی چشمان همسرم، صمیمانه تشکر کرده و هدیه ی ما را برای تشکر و قدردانی پذیرا باشید.

باشد که ذره ای از محبت ها و تلاش های شما را جبران کرده باشیم .

با آرزوی سلامتی و بهروزی

خانواده ...


جناب آقای دکتر ...

جراح و متخصص مغز و اعصاب

از تمام تلاشی که در درمان بیماری ام اس همسرم مبذول داشته اید نهایت تشکر را دارم. بدیهی است اجر این اعمال صالح تنها در دید قدرت حق تعالی بوده و خارج از حیطه سپاسگزاری بنده حقیر است. خداوند شما را در زمره بندگان صالح قرار دهد.

با آرزوی توفیق الهی

خانواده ...


جناب آقای دکتر ...

جراح و متخصص زیبایی

با سلام

احتراما با توجه به آسیب جدی که همسر بنده در تصادف اخیر داشتند، مراتب سپاسگزاری خود را از زحمات شبانه روزی جنابعالی در جراحی و درمان آسیب های صورت ایشان از بنده ی حقیر پذیرا باشید .

رجاء واثق داریم که در پرتو الطاف خداوند منان، جنابعالی و خانواده محترم موفق و پیروز باشید.

از طرف خانواده ...

متن تشکر از پزشک جراح و متخصص زیبایی

جناب آقای دکتر...

سلام علیکم

دستان معجزه گر شما به فرزند من جان تازه ای بخشید، حضورتان اشارتی ست پیامبرانه و به پاسداشت زحمات بی شائبه ی جنابعالی و عمل جراحی موفقیت آمیز شما، باشد که بتوانیم ذره ای از تلاش های دلسوزانه ی شما را جبران کنیم.

همواره در پناه حق موفق و پایدار باشید.

خانواده...


من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

جناب آقای دکتر...

با سلام

به پاس زحمات و تلاش های بی دریغ صادقانه و صمیمانه شما در حرفه ی مقدس پزشکی و درمان بیماران این مرز و بوم لوح تقدیری از طرف شرکت ... به جنابعالی تقدیم می گردد . آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون شما را داریم .

شرکت ...


به نام خداوند جان و خرد

جناب آقای دکتر...

متخصص گوش و حلق و بینی

با استعانت از الطاف بیکران الهی و با مسئلت سلامتی و طول عمر با عزت و برکت برای جنابعالی، تشکر خود را در امر جراحی و درمان دختر دردانه اینجانب ابراز می نمایم. امیدواریم موفقیت های روزافزون شما را شاهد باشیم. هدیه این جانب را به رسم تقدیر و تشکر پذیرا باشید، امیدواریم ذره ای از زحمات حضرتعالی را جبران کرده باشیم.

موفق و کامیاب باشید.

با تشکر

گلچین متن های محترمانه واسه تشکر از دکتر

سرکار خانم دکتر...

متخصص و جراح مغز و اعصاب

خداوند را شاکرم که به توسط دستان متبحر شما، فرزند ما را عمری دوباره بخشید تا بتوانیم از وجودش بهره مند شویم و شادی روح افزای خانواده باشد، قلم در نوشتن و بیان قدرانی از لطف و محبت شما عاجز است.

این لوح تقدیر را به مناسبت روز پزشک و قدردانی از جنابعالی، از بنده حقیر پذیرا باشید.

برای شما و خانواده محترماتان عمر طولانی و شادمانی آرزو می کنم.

در پناه حق

خانواده...


به نام پروردگار هستی بخش

همکار گرامی جناب آقای دکتر...

موفقیت شما در حوزه مطالعات و ابداع روش های نوین جراحی، باعث مباهات و افتخار جامعه ی پزشکان است.

بی شک قدم های شما در مسیر رشد و تعالی دانش پزشکی این مرز و بوم ستودنی است و آینده ای زیبا را برای کشورمان ایران رقم خواهد زد.

لوحی به رسم یادبود به شما تقدیم می گردد، که قطعا ذره ای از تلاش های بی دریغ شما را جبران نخواهد کرد، اما بدانید که این کشور به وجود دانشمندانی مانند شما افتخار می کند و به وجود شما پایدار است.

موفقیت روزافزون شما را از حضرت حق خواستاریم.

مانا باشید!

مدیر بیمارستان ...

دکتر...


جناب آقای دکتر...

متخصص قلب

با سلام و احترام

زبان این بنده حقیر در بیان تشکر و قدردانی از شما پزشک متخصص و دانشمند قاصر است،دکتر قریب می گوید: اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خودت نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی!

بدینوسیله از زحمات بی دریغ، محبت های خالصانه و تلاش های مستمر شما که در طی این سالهای متمادی در درمان طاقت فرسای بنده، متحمل شدید نهایت سپاسگزاری را دارم.

شما انسان فرشته خویی هستید که در این پهنه ی خاکی متولد شده است. از درگاه احدیت و ساحت مقدس حضرت ولی عصر برای شما دانشمند بزرگوار سلامتی و موفقیت روزافزون خواستارم .

پایدار باشید

خانواده...

متن تشکر از پزشک قلب

استاد گرامی

جناب آقای دکتر ...

با سلام و احترام

با توجه به اینکه پزشکان ضامن سلامت جامعه و امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجات هستند، زبان از بیان زحمات بی دریغ پزشکان قاصر است، مخصوصا پزشکانی که به عنوان استاد پزشکان آینده ی این مرز و بوم را رشد، پرورش و آموزش می دهند. شما به عنوان استاد و پزشکی حاذق روشنایی بخش تاریکی جان هستید و ظلمت اندیشه را نور می بخشید.

از شما برای درمان بیماران و آموزش و پرورش پزشکان این جامعه در سالهای متمادی کمال قدردانی را داشته و به رسم یادبود لوحی تقدیم شما می گردد.

باشد که شاگردان شما نیز راه مقدس شما را در پیش گرفته و در جهت رشد و اعتلای علم پزشکی در این مرز و بوم کوشا باشند و فرشتگان نجاتی باشند که هموطنان خود را نجات و یاری می رسانند .

پایدار و پیروز باشید!

ریاست بیمارستان...

دکتر...

جملات زیبا و ادبی برای تقدیر از پزشک

طبیب حاذق و فرزانه سرکار خانم دکتر...

سلام علیکم

با قلبی آکنده از احترام و سپاس از شما پزشک بزرگوار، بابت جراحی و درمان مادرم با توجه به اینکه نجات ایشان برای ما دور از انتظار بود، روز پزشک را به شما تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای شما درجات بالای موفقیت را خواستاریم.

در پناه الطاف نجات بخش الهی موفق و پیروز باشید.

با تشکر: خانواده ...


به نام ایزد یکتا

پزشک فرزانه و دانشمند جناب آقای دکتر...

با سلام

حمد و سپاس خدای متعال را که همه ی هستی به معرفت او عارف است و به عنایت بی علت او واقف، بدینوسیله از شما پزشک حاذق و دلسوز که با سعه ی صدر و دقت نظر نسبت به درمان پدر اینجانب اهتمام ورزیدید، سپاس و قدرانی می نمایم و امید آن دارم که در جامعه، پزشکان حاذق بیشتری چون شما پرورش یابند و همچنین برای شما و خانواده ی بزرگوارتان سلامتی و بهروزی از خداوند متعال خواستارم .

با احترام: خانواده...


خانم دکتر...

با سلام و احترام

زبانم در بیان لطف و محبت شما قاصر است، کوشش و سعی شما برای درمان و حفظ امید اینجانب ستودنی است.

روزهای سختی را که در بیمارستان در شیمی درمانی گذراندم به عشق و محبت شما برایم آسان تر شد.

اگر بگویم شما تجلی خداوند در زمین هستید اغراق نکرده ام. چه شب هایی را که در درد گذرانده ام اما با حضور شما لبخند بر لبانم نقش بسته است. خدا را برای آفرینش فرشته ای به مانند شما می ستایم.

کاش میشد آنطوری که شایسته شماست از زحماتتان قدرانی کنم. برای شما از خداوند عشق، سلامتی و موفقیت روزافزون خواستارم.

پیروز و شاد باشید!

خانواده...

تهیه کننده : توپ تاپ

1 نظر

  1. اکبر ملک محمدیاکبر ملک محمدیsays:

    سلام ممنون از توجه شما عزیزان که ما رادر جهت قدردانی از فرشتگان روی زمین راهنمایی می‌فرماید