برای روز دختر چی بخریم

برای روز دختر به دنبال کادوی خوب هستید؟ بهترین کادو برای روز دختر چیست؟ تمام آنچه باید به آن دقت کنید، چند نکته ی ریز است که در این متن به شما گفته خواهد شد. انواع کادوها و ایده های مختلف را باید با شرایط و سلیقه ی دختر بسنجید. به یاد داشته باشید، کادو روز دختر را باید در روز دختر هدیه داد، نه زودتر، نه دیرتر

کادوی روز دختر

کادوی روز دختر یک انتخاب بسیار مهم و حساس است. تنها چند ترفند و نکته ساده است که کافی است در هنگام خرید به کار ببرید تا یک خرید فوق العاده و کامل را داشته باشید. اصل اول که باید در طول فرایند خرید به آن دقت داشته باشید، ظرافت ها و علاقه مندی های دخترانه است. سلیقه دختر را باید بسیار در هنگام خرید در نظر گرفت. عموما دخترها کادوهایی که باب سلیقه شان است را نگه می دارند و موارد دیگر را به راحتی می بخشند.

روز دختر چه روزی است؟

همانطور که میدانید در ایران، سالروز ولادت حضرت معصومه را برای روز دختر انتخاب کرده اند. بسیاری از افراد خوش فکر و خوش سلیقه به فکر خرید برای این روز هستند. نکات زیر را حتما در خرید کادوی روز دختر در نظر داشته باشید.

_به سن، خلقیات و علاقمندی های دختر توجه کنید. کادوی روز دختر بهتر است که در هماهنگی با این ویژگی های انتخاب شود، این گونه دختر، احساس می کند که به او احترام گذاشته اید. برای همین، از یک طرف برای کادو خوشحال می شود از طرفی توجهی که به او شده است، لذت بخش است.

_خریدن کادوی روز دختر، تنها یک قسمت ماجراست. حتما برای آن کادو بندی و پیچیدن خاص و زیبایی را در نظر بگیرید. برای تزئین کادوی روز دختر حتما وقت بگذارید. اول چیزی است که دختر بسیار به آن توجه می کند.

_خرید کادوی روز دختر را دقیقا در آن روز انجام دهید. گرفتن و تحویل دادن کادوی روز دختر، روزها قبل یا روزها بعد، کار شایسته ای نیست، بهتر است در موعد آن را به دختر کادو بدهید.

_می توانید برای کادو، نوشته های احساسی زیبایی بر روی کادو بنویسید. مطمئن باشید که او همه ی کامنت ها را خواهد خواند.


مطلب پیشنهادی :

متن و عکس تبریک روز دختر


ایده برای هدیه روز دختر

بسیاری از افراد حتی شما در هنگام خرید کادوی روز دختر، احساس سردرگمی و گیجی می کنید. بازار و پاساژها را بارها طی می کنید اما نمی توانید خرید موفقیت آمیزی برای کادوی روز دختر داشته باشید. ببینید این ایده ها، برای هدیه روز دختر بسیار حیاتی و کمک رسان هستند. در اینجا چند ایده ی بسیار موفق و راهنما را به شما پیشنهاد می کنیم. بر اساس سلیقه و شرایط خود می توانید بهترین آنها را انتخاب کنید.

_خرید گل: یک دختر همیشه از تحویل گرفتن گل خوشحال می شود. چه گل های طبیعی، چه مصنوعی برای او با ارزش هستند و از آنها محافظت خواهد کرد.

_خرید لوازم آرایش و زیورآلات: این دو از اسباب و لوازم حیاتی و ضروری زندگی هر دختر خانمی به حساب می آید. می توانید برای کادوی روز دختر برای او یک ست لوازم آرایشی بهداشتی خریداری کنید. اما سلیقه و استایل آرایشی دختر بسیار در این نوع هدیه مهم است. اگر او را خیلی خوب نمی شناسید، این ایده زیاد به درد شما نمی خورد.

_خرید بسته های کیک شکلاتی: شکلات دنیای جذاب تمام دختر خانم هاست. به ندرت پیش می آید دختری پیدا کنید که عاشق شکلات نباشد. حال اگر این شکلات ها را با باکس های تزیینی و گل ترکیب کنید که یک هدیه ی تمام عیار خواهد بود.

_خرید عطر و ادکلن: اگر در خرید موارد بالا مردد هستید، خرید عطر و ادکلن می تواند یک گزینه ی بسیار خوب برای خرید کادوی روز دختر باشد.

_کتاب: سلیقه ی دخترها را هرگز فراموش نکنید. اگر کتابخوان است، خرید یک کتاب جدید و تازه وارد بازار شده، او را بسیار خوشحال خواهد کرد.

_وقت گذرانی در بیرون: این ایده بدین صورت است که در روز دختر یک بیرون رفتن فوق العاده داشته باشید و به او حسابی خوش بگذرد. این تجربه همچون کادویی بسیار زیبا برای همیشه در یاد او خواهد ماند.

_عروسک: اگرچه شاید فکر کنید عروسک برای دختر بچه هاست اما گاه یک عروسک جدید و زیبا و بزرگ می تواند هدیه ی مناسب نه تنها برای دختر که برای زن ها نیز باشد.

در بالا به چند ایده ساده برای گرفتن کادوی روز دختر اشاره کردیم. البته که موارد بالا تمام راههای ممکن نیست. با ما همراه باشید.


بیشتر بخوانید :

تاریخ روز دختر سال 98


خرید کادوی روز دختر

در اینجا به مواردی اشاره می کنیم که می توانید برای روز دختر خریداری کنید. تمام این ها مواردی هستند که به راحتی می توانید نمونه ی مناسب برای خود را انتخاب کنید. دیگر نیاز نیست خیابان ها و بازارها را گز کنید. اینجا تمام بازار را برای شما خلاصه کرده ایم.

_دستبند الهام بخش: بر روی این نوع دستبند می توانید نوشته یا اسمی را حک کنید و در روز دختر آن را هدیه دهید.

_بالشتک مهتابی: این نوع بالشتک ها جدید هستند و نوعی لامپ های LED درون آنها را روشن می کند. این نوع بالش برای اتاق خواب دختر هدیه ی بسیار زیبا و جذابی است.

_ساعت هوشمند: این نوع ساعت را دختران بسیار دوست دارند. هم بسیار شیک است هم بسیار کاربردی

_عروسک های پشمالوی بزرگ: از خرید عروسک های بزرگ غافل نباشید. این عروسک های بزرگ دل تمام دختران را می برد.

_دفتر خاطرات: آیا دختر شما به ثبت خاطرات و یادگاری ها علاقه دارد؟ یک دفتر خاطره هنری و شیک می تواند هدیه و کادوی روز دختر بسیار مناسبی باشد. س

_اسپیکر لمس بی سیم: این نوع هدیه نیز می تواند رضایت دخترها را جذب کند. چرا که راحت و بدون دردسر می توانند آهنگ های مورد نظر خود را گوش کنند

_مونوپاد: مونوپاد نیز می تواند یک هدیه ی مناسب برای روز دختر باشد.

_ست ساعت و کیف پول چرم: اگر در خرید کادوی روز دختر به دنبال هزینه کردن هستید می توانید این ست های بسیار زیبا و جذاب را خریداری کنید که هر دختری به آن علاقه مند است.

_باکس شکلات: یک جعبه پر از شکلات دقیقا تمام آن چیزی است که دختر را سورپرایز و خوشحال می کند.

_کلکسیون لاک ناخن: گاهی لاک، تمام دلخوشی و اوقات فراغت یک دختر را پر می کند. یک کلکسیون از انواع لاک ها تنها چیزی است که جایش در اتاق دختر خالی است.

_گلدان پر از گل: یک گلدان زیبا پر از گل های معطر تمام حواس و عواطف دختر را درگیر خود می کند.

_هدفون با طرح گل: این دقیقا آن چیزی است که مدلی دخترانه و مخصوص آنها دارد. خاص بودن در کادو باید خودش را نشان دهد که این کادو این ویژگی را دارد.

_شارژ گوشی قابل حمل: یا همان پاوربانک، می تواند یک هدیه ی بسیار مناسب برای دخترخانم ها باشد. امروزه خرید لازمه های زندگی به عنوان کادو، بسیار ارزشمند و به یاد ماندنی است.

_کوله پشتی های ست: این نوع کوله پشتی به همراه ساک دستی و کیف پول ست می تواند هر دختر خانمی را در روز دختر خوشحال کند.

_چاپگر فوری عکس: دخترها علاقه زیادی به عکس گرفتن دارند. این چاپگر را به راحتی می توان با دوربین و یا گوشی به کار برد.


پیشنهادی جدید :

شعر زیبا درباره فرزند دختر


برای روز دختر چه خوبه

شاید از خود بپرسید چرا هدیه بگیریم؟ برای روز دختر چی خوبه؟ آیا حتما باید یک کادوی فیزیکی خریداری کنیم؟ آیا حتما باید در روز دختر هزینه های گزاف کنیم؟ بگذارید یک مسئله را خیلی واضح به شما بگوییم. کادو دادن تنها یک تقویت است که به رابطه های خود می دهید. این کادو اثبات این ادعاست که به فکر او بوده اید و این به فکر بودن تنها در کلام نیست. برای همین بهتر است در خرید کادوی روز دختر مقداری محتاط باشید. حتما قرار نیست که خریدهای گران قیمت داشته باشید. این حس و تجربه است که برای دختر ارزش دارد. پس می توانید حتی با خریدهای ارزان قیمت اما مناسب و به موقع نیز دل دختر خانم خود را به دست بیاورید. گاهی یک بیرون رفتن فوق العاده می توانید جای کادوهای گران قیمت را نیز پر کند. برای همین به فکر آن باشید. تنها چیزی که مهم است این است که برای این بیرون رفتن باید از قبل برنامه چیده باشید، به عبارتی بر طبق برنامه پیش بروید.

روز دختر چی بخریم؟

در بالا به موادی اشاره شد که می توانید آنها را خریداری کنید و ایده های مطرح شد که می توانید آن ها را به کار ببرید. البته موارد دیگری نیز هستند که می توانید در هنگام خرید کادوی روز دختر به آنها نیز توجه کنید. از جمله این موارد می توان به گارد تلفن همراه، پازل سفارشی، کارت هدیه، دمپایی روفرشی عروسکی، کاپشن چرم، قاب عکس، جعبه زیورآلات موزیکال، کفش و لباس، ماگ جادویی، مجسمه چینی و انواع تندیس ها و لوازم بازی نیز اشاره کرد.

برای چه دختری خرید می کنید؟

از جمله مواردی که باید حتما به آن دقت باشید این است که برای چه دختری خرید می کنید؟ ویژگی های شخصیتی و سلیقه ای او بسیار مهم است. مورد مهم دیگری که باید حتما در خرید خود به آن توجه کنید سن و سال است. مسلما خرید برای یک دختر 10 ساله با خرید برای یک دختر خانم 26 ساله متفاوت خواهد بود. مواردی که تاکنون گفته شد برای سنین نوجوان و جوان مناسب بودند. در ادامه به مواردی برای دختر بچه ها اشاره خواهیم کرد.

خرید کادوی روز دختر برای دختربچه ها

برای دخترهای کم سن و سال گزینه هایی وجود دارد که می توانید یکی از آنها را برای کادوی خود انتخاب کنید.

_عروسک: مسلما هیچ چیزی برای دختربچه ها جای عروسک های آنان را نمی گیرد. آنها در دنیای خیالی خود با عروسک ها بازی می کنند. برای آنها اسم می گذارند و در دنیای کودکانه خود با آنها زندگی می کنند.

_خمیر بازی: خمیر بازی و انواع جدید آن نیز می توان یک کادوی روز دختر بسیار مناسب و خوشحال کننده برای دختر بچه ها باشد.

_کتاب رنگ آمیزی: کودکان عاشق رنگ آمیزی و مداد رنگی و طرح و نقاشی هستند. این را هرگز فراموش نکنید.

_کتاب داستان: کتاب داستان برای کودک خریدن و شب ها آن را برای او خواندن به تجربه ای شیرین و ماندنی برای او تبدیل می شود.

_هدایای آموزشی: این هدیه ها هم جنبه ی تفریحی دارد هم به آموزش و یادگیری کودک خود بسیار کمک می کنید.

_کیف دستی با لوازم جانبی کودکانه: این نوع وسیله ها از آنجایی که حس آدم بزرگ ها را به کودک میدهد، بسیار مهم هستند.

_کیف لوازم آرایشی دخترانه: اگر دختر شما بهانه وسایل آرایشی واقعی شما را می آورد، می توانید این کیف لوازم کودکانه را برای او بخرید. این گونه او صاحب لوازم خود خواهد شد و دیگر بهانه نخواهد آورد.

_رنگ های انگشتی: این رنگ ها را کودک بر دست خود می زند و به راحتی نیز پاک می شود.

_حروف الفبای آهنربایی: هدیه ای بسیار مناسب برای یادگیری بهتر کودک

_اکسسوری های مو: برای خرید کادوی روز دختر بسیار زیبا و جذاب هستند. مدل های مختلف موی کودکان را می توان با این اکسسوری ها بست.


مطلب پیشنهادی :

جملات زيباي انگليسي درباره دختر + معنی فارسی


دیگر چه کادویی

موارد بسیار زیبا و مناسبی در بالا مورد بحث قرار گرفتند. البته می توانید در خریدهای خود از انواع وسایل و کارهای دست ساز نیز دیدن کنید. کارهای زیبایی که در گالری های هنری به فروش می رسند. می توانید خودتان در ذهن خود چیزی بسازید و آن را برای روز دختر سفارش دهید. این به شما برمی گردد که به چه هدیه های نمره ی بالاتری را خواهید داد. حتما در فرآیند خرید خود باید باید به سلیقه و افکار دختر نیز توجه کنید. این را به یاد داشته باشد، کادویی که یک دختر را خوشحال میکند، لزوما دیگری را نیز خوشحال نخواهد کرد. کیف های دست ساز کوچک، قاب عکس های سفارشی، هدبند پارچه ای و تراریوم های شیشه ای می تواند یک گزینه بسیار خوب برای کادو گرفتن در روز دختر باشد.

روز دختر یک روز بسیار مهم است. پیامک ها و تماس های تبریک هیچگاه نمی توانند جای کادوها و حضور شما را بگیرند. باز هم تاکید می کنیم، هدیه ی روز دختر را به روزها و مناسبت های دیگر موکول نکنید. دقیقا در همان روز بهترین زمان برای هدیه دادن است. با خرید یک هدیه ی مناسب و زیبا می توانید دل دختر خانم خود را شاد کنید. کادوها در دل آدم ها جای می گیرند. معجزه ی کادو دادن را نباید فراموش کرد. اگر کادوی شما با سلیقه و روحیات دختر هماهنگی داشته باشد که به خال زده اید وگرنه کادوی شما به کنجی خواهد رفت و یا به دیگری بخشیده خواهد شد.

تهیه کننده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...