تعبیر خواب مرده استفراغ کند

تعبیر خواب همیشه برای ما آدم ها مسئله عجیب و قابل تاملی است. همه ما پیوسته به دنبال هر خواب متفاوتی که می بینیم در جست و جوی معنی و مفهوم آن هستیم و می خواهیم بدانیم خواب چه مفهوم و پیامی را می خواهد به ما منتقل کند. برای هر خوابی تعبیری وجود دارد که این تعابیر از دیدگاه ائمه و سایر افراد متخصص تفسیر ویژه ای دارد. به عنوان نمونه وقتی که خواب می بینید مرده استفراغ می کند می توانید تفسیر آن را از دیدگاههای مختلف بدانید.

درست است که دیدن خواب استفراغ کردن احساس ناخوشایندی در شما ایجاد خواهد کرد اما تعبیر خواب این است که شما درگیر احساسات ناخوشایند و آزار دهنده ای هستید که روح شما را درگیر کرده است و خیلی تمایل دارید این مسائل بد و آزار دهنده را از ذهن خود پاک کنید و رهایی پیدا کنید.

به طور کلی باید بدانید که تعبیر خواب استفراغ کردن این است که شما باورها و احساسات خود را نادیده می گیرید و یا آنها را انکار می کنید. ممکن است شما در موقعیتی قرار دارید که ناگزیر هستید عقاید و دیدگاههای خود را تغییر دهید اما این کار برای شما بسیار سخت است.

برخی تعبیر کنندگان نظریات پیچیده تری در این مورد دارند و می گویند که اگر زنی خواب استفراغ کردن را ببیند معنایش این است که او به یک بیماری زنانه و یا گونه ای از بیماری مقاربتی مبتلا است.

بنابراین همانطور که می بینید تعابیر متفاوتی وجود دارد اما برای اینکه تعبیر خواب کاملی داشته باشید باید جزئیات و شرایط استفراغ کردن در خواب را به یاد بیاورید. شاید شما در خواب، خودتان یا شخص دیگری را در حال استفراغ کردن ببینید و این تعبیر خواب شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

تعبیر خوابی که در آن کس دیگری استفراغ می کند

اگر شما در خواب ببینید که شخص دیگری غیر از خودتان استفراغ می کند، بخصوص اگر آن فرد از اطرافیان شما باشد تعبیر خواب آن این است که آن فرد اشتباهی را مرتکب شده است. احتمال دارد آن فرد آن قدرها که تصور می کردید آدم خوبی نیست. بنابراین باید در مورد ارتباط با چنین فردی محتاط باشید چرا که ممکن است موضوع ناخوشایندی در مورد او وجود داشته باشد که شما از آن بی خبر هستید.

برای این خواب تعبیر دیگری هم وجود دارد. اگر شما شخص دیگری را در حال استفراغ کردن ببینید ممکن است از جانب آن فرد آزاری به شما برسد یا اینکه شما را به چیزی متهم کند. ممکن است این فرد با شما صادق و وفادار نباشد بهتر است به هر شخصی اعتماد بیجا نکنید.

تعبیر خواب استفراغ کردن مرده

اگر شخصی در خواب تهوع داشتن یا استفراغ کردن کسی را ببینید که مرده است می تواند تعبیرش ورود مال و دارایی و یا ثروتی حرام در زندگی دنیوی کسی باشد که خواب او را دیده است. اگر استفراغ مرده حالت ماست داشته باشد به این معنی است که ذات پاک اسلامی از او دور شده است. تعبیر خواب دیدن استفراغ کردن مرده به صورت بازگرداندن امانتی به صاحب آن، فاش کردن اسرار، رها شدن از افکار و غصه های درونی هم تعبیر می شود. اگر فرد بیماری خواب ببیند که استفراغ می کند از این دنیا می رود.

جوانی به نزد معبری می رود و در مورد تعبیر خواب استفراغ کردن مرده از او جویا می شود. معبر به او این جواب را می دهد که مال و دارایی خود را در ماه ها و روزهای گذشته مورد بازبینی قرار بده و در صورتی که متوجه شدی ثرت و مال حرامی در اموال تو وارد شده است آن را از خود دور ساز.

تعبیر خواب دیدن استفراغ از نوع خون

اگر در خواب ببینید که خون بالا می آورید این در واقع نوعی هشدار محسوب می شود که به پزشک مراجعه کنید. این خواب به شما هشدار می دهد که باید بیشتر مراقب سلامتی خودتان باشید. در مورد استفراغ خون در خواب، تعبیر خواب دیگری هم وجود دارد و آن می تواند نمادی از اشتیاق شما برای چیزی باشد. اگر خواب ببینید که خون بالا می آورید یعنی اشتیاق خود را برای چیزی از دست داده اید. این نشان می دهد که دیگر چیزی وجود ندارد که به شما امید و انگیزه بدهد و نتوانسته اید از نیروی درونی خود به طور خلاق و موثر استفاده کنید.

تعبیر خواب استفراغ زیاد

اگر خواب ببینید که استفراغ می کنید و نمی توانید این حالت را متوقف کنید این نشان دهنده روبرویی شما با مشکلات و چالش های زیاد در زندگی واقعی تان است. بطور کلی تعبیر خواب استفراغ زیاد این است که با مشکلات زیادی درگیر هستید و نمی دانید چطور از این شرایط خارج شوید. شما در مقابل مسائل زندگی تان احساس ناتوانی دارید در حالی که اوضاع سخت تر می شود.

براساس تعبیر خواب ابن سیرین اگر کسی قی کند و به آسانی از پس آن برآید به این معناست که از معصیت توبه می کند و اگر نتواند قی کند یا به سختی این کار را انجام دهد یعنی زیانی به او می رسد.

در جایی دیگر آمده است که اگر کسی در خواب ببیند که تهوع دارد و برای تخلیه معده خود مشکل ندارد به این معناست که بیماری او شفا می یابد. اما اگر تخلیه معده مشکل داشته باشد یعنی زیانی در جسم و مال برایش ایجاد می شود. اگر استفراغ او به صورت زرد آب بود یعنی غمی از او دور خواهد شد.

محمد ابن سیرین بصری می گوید: اگر کسی خواب ببیند که حالت تهوع دارد و علتش را هم نداند تعبیر خواب این است که یکی از آشنایانش به بیماری گرفتار می شود. ادوارد در این مورد می گوید: اگر کسی در خواب ببیند یکی از دوستان یا آشنایانش بد حال است و حالت تهوع دارد نشان می دهد که خودش به مرضی گرفتار می شود.

ابن سیرین می گوید: اگر فردی ببیند که قی می کند و خون می آید دلیلش زیان است.

آنلی بیتون می گوید: اگر کسی خواب ببیند خون بالا می آورد نشانه این است که دلهره هایی دارد که او را غمگین و افسرده می کند و یا اینکه افراد خانواده آرامش زندگی شما را بر هم می زنند.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

18 نظر

  1. ال.مال.مsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم به دوستم تلفن زدم برای جشنی دعوتش کنم گفت من حالم خیلی بد هست و دارم استفراغ سیاه میکنم خیلی ممنون از تعبیر

  2. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم خودم دارم استفراغ میکنم و هرچی بالا میارم سنگ هست سنگ بزرگ و ریز و دوستام نگران میشن میگن سنگ کلیه گرفتی باید بریم بیمارستان ک من خیلی شوک میشم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بعد از یه دوره ی وجود مشکلات در نهایت شما به آسودگی میرسین

  3. منیژه چاییچیمنیژه چاییچیsays:

    با سلام . خواب دیدم برادر مرحومم گفتن که حالت تهوع دارن و کفششون رو دراوردن و دمپایی پوشیدن که برن جایی که در دید نباشه و بالا بیارن ومنم باهاشون رفتم ولی دیگه بقیه خواب رو ندیدم که چی شد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است احساسات ناخوشایندی را در زندگیتان تجربه کنید

  4. SepideeSepideesays:

    روز بخیر من خواب دیدم مامانم (سه ماهه از دنیا رفتن) مثل دیوونه ها داره با این و اون بداخلاق بلزی در میاره ، همه دنبالش بودیم که ارومش کنیم خیلی داد و بیداد میکرد ، تو حیاط خونمون بودیم دیدم که دست خواهر کوچیکمو داره گاز میگیره و خواهرم گریه میکنه ولش نمیکرد تا اینکه من و آبجی بزرگم و چندتا از همسایه ها اومدیم جداش کردیم ،بعد همینطور که عصبانی بود ، اروم شد ، دیدم رو لباسش و چونه اش آثار استفراغه من و خواهرم لباسشو عوض کردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام حتما براشون زیارت عاشورا بخونین همچنین سوره ی یس رو سه مرتبه براشون بخونین بهمراه خیرات

  5. NargesNargessays:

    سلام خواب میدیدم که زنعموم که چندسال پیش به خاطر سرطان کبد فوت کردن زنده هستن وبیمار میخواستن قلبشو اهداکنن من رفتم حالشو پرسیدم وخوش وبش کردیم بعد بردنش قلبشو دراوردن وبرگشت من دیدم هنوز زندس پیش خودم گفتم چطور هنوز زندس بابچه ها رفتیم توحیات ومشغول بازی شدیم که دیدم یکی ازاشناهای قدیمی اومده البته(الان باهاشون ارتباطی نداریم)باهاشون سلام علیک کردم بعد صدای زنعموم اومد که داشت استفراغ میکرد ویه تشت خون ازاتاق اوردن بیرون حتی ظرف صبحانش هم خونی بود توخواب داشتم دعا میکردم راحت فوت شن واینقدر عذاب نکشن حتی برای خودمم دعا میکردم

  6. رضا عزیزیرضا عزیزیsays:

    با سلام و عرض ادب من برادرم سال ۹۱فوت شدن .و من چند دفع میبینم برادرم تو خواب میاره بالا،دیشب خواب دیدم چند نفر میخوان به بابام صدمه بزنن غریبه و من نمیزاشتم و نمیدونم چی شد برادرم رو تو بغل از جلو گرفته بود که استفراغ میکرد و حالت کسی که از بیردن بیارمش داخل و گریه میکردم.

  7. سحر پورکاظمسحر پورکاظمsays:

    خواب دیدم خالم که به تازگی فوت شده تشنج کرد رو روی لباس سفیدش خونابه بالا اورد ممنون می شم تعبیرش کنین

  8. SaharSaharsays:

    سلام من یه شب دوبار خواب دیدم دوستم که چند ساله از دنیا رفته استفراغ میکنه چهرش هم اصلن معلوم نبود ولی میدونستم دوستمه

  9. سارلسارلsays:

    باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت شما.من مادرم حدود3ماهه فوت شدن.پدرم هم11ماه پیش فوت کردن.کلاآدمی ام ک اصلاخواب نمیبینم ولی دیشب خواب مادرمودیدم.دیدم ک هممون دورش جمع شده بودیم ونمیدونستیم ک فوت شده ومادرمم ناخوش احوال بودن وتوبغل یکیمون بودوشروع کردبه استفراغ کردن. بعداین خواب هم خواب دیدم دوتاسگ زردنمیدونم باگربه بودن یاچیزدیگه ای جنگ میکنن واوناسگاروداغون وآش ولاش میکنن سگاهم صحبت میکردن وبزورازخونه انداختیمشون بیرون ک یکیشون هی مامانموصدامیکردومیگفت بزارین برم ببینمش. میخاستم تعبیراین خواباروبدونم. ممنون

  10. NarsisNarsissays:

    سلام من خواب دیدم.پدربزرگم که چندین ساله فوت شدن حتی من ازشون یادم نمیاد اما خواب دیدم ک اخرای عمرشونه و رو به قبلش کردن و یکسره خون بالا میاوردن حالش اصلا خوب نبود و من خیلی تو خواب گریه میکردم انگار برای اولین باره میخاد ازپیشمون بره بعدش بیدار شدم میشه لطف کنین تعبیرکنین ممنون.

  11. سجاد محمدیانسجاد محمدیانsays:

    سلام من خاب دیدم ک خودم استفراغ میکنم بعدش بابام هم استفراغ میکنه بابام فوت کردن الان خاستم ببینم تعبیرش چیه؟

  12. مهدی الهمهدی الهsays:

    سلام من خواب دبدم مادر خانومم که به تازگی فوت کرده داخل حمام سنگک خورده و کللی استفراغ کرده

  13. مسعودمسعودsays:

    خواب دیدم پدرم که هشت سال پیش فوت کرده روی من استفراغ خونی میکنه!

  14. نفیسه اهرابینفیسه اهرابیsays:

    سلام وقتتون بخیر من 16 روز پیش مادرمو از دست دادم طی این روزها بسیار بیقرار و محزون بودم و البته همچنان پریشان احوالم بقدری که هر لحظه به مادرم التماس میکنم منم ببرند پیش خودشون، مخصوصا از اینک خوابشونو نمیدیدیم عذاب بسیار زیادی میکشیدم تا اینکه امروز بعد از نماز صبح خوابشونو دیدم به من گفتند باید تا قبل از چهلم حتما باید برم و بازدید کسانی که به مراسمشون اومده بودند پس بدم پرسیدم خودشون هم همراهم میایند که جواب دادند بله بعد دفعتا شروع کردند به بالا آوردن و آب بسیار زلال و تمیزی از دهانشون خارج میشد اینقدر زیاد بود که تمومی نداشت من سطل جلوی دهانشون گرفتم ولی آب بقدری زیاد بود که تا حال خانه سرازیز شد ممنون میشم بفرمایید تعبیر خواب من چیه

  15. فاطمهفاطمهsays:

    خواب دیدم مادربزرگم رختخوابم خوابه بعد حالش خیلی بدبود, وناراحته ویهودیدم که روبالشتم استفراغ کرده تعبیرش چیه؟

  16. اکرم محمداکرماکرم محمداکرمsays:

    سلام تورخدا خواهش میکنم هرطوری شده حتی با تماس تعبیرخوابم به این شماره بگید09197897645خیلی آشفته هستم خواب دیدم یه مرد جوان ولی غریبه بودنمیشناختم مرده بودداشتن مردم میبردن دفنش کنن دیدم کلا حرکت داره مرده دستانش چشاش بعدش دیدم دویدطرف من بادهانی پرازاستفراغ که بیشتریادمه روی من ریختتورخداخیلی دلهره ترس دارم 😭😭😭😭

  17. هانیهانیsays:

    بابام ۴۰ روزه ک فوت شده خواب دیدم ک زنده هست حالش بد بود ورم داشت نفس نمیتونست بکشه ماهم میدونستیم ک اگربیاره بالا تموم میکنه همون موقع خون اورد بالا و تموم کرد تعبیرش چیه

  18. سارا اکبریسارا اکبریsays:

    خواب دیدم شب بطور غافلگیری فامیلهای نزدیک که با آنها رابطه نداریم و قهر هستیم به منزل ما آمدند و همینطور برادر فوت شده ام هم آمده بود و لبخند میزد و با من صحبت میکرد و من در حال آشپزی بودم و اصلا از آمدن آن مهمانها راضی نبودم و مدام به مادرم میگفتم با داییم آشتی نکنه اما مادرم با وجود قهری که در عالم بیداری داره با خواهر برادرهاش از آنها پذیرایی می‌کرد تا اینکه بعد از مدتی دیدم برادر دیگرم که اصلا فرزند خوبی نیست برای خانواده ام و زنده هست در عالم واقع و داییم در حمام در حال استفراغ زرد رنگ کردن هستند این چه تعبیری داره ؟